Stochastic Zgłoś #201 Napisano 22 Grudnia 2009 Ile o realnie spala w mieście i na trasie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rustin Zgłoś #202 Napisano 23 Grudnia 2009 miałeś forda że tak mówisz?wątpie. no i mam metli co z tej czwórki wybrać.minus audi i paska to to że produkowali te modele na które mnie stać do 2000r i staro wyglądają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #203 Napisano 23 Grudnia 2009 TDI 110koni udało mi się zejść na 4,1l Czekam na posta gdzie będzie 3 z przodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodyguard41 Zgłoś #204 Napisano 23 Grudnia 2009 3l to wciaga jak silnik uruchomie ,hehe. Tak powaznie wszyscy narzekaja na silniki 2.5 tdi v6,a ze to walki sie wycieraja,to cos tam itd. Wystarczy popatrzec na forum ,ile jest bolaczek z silnikami 1,9 a ile z 2,5.Wiem ,ze mniej ludzi jezdzi z silnkiem 2,5 ,ale mimo wszystko moim zdaniem wystarczy dbac o silnik (nie mowie tu o pakowaniu pieniedzy),ale podstawowe wymiany. I prosze was nie jezdzijcie z tymi silnikami jak emeryci,bo to jeszcze gorzej dla tego silnika.Raz w tygodniu pedal w podloge i swiszczy jak tralala. Spalanie: 10l do 12l miasto,na trasie do Anglii srednie wyszlo mi 7,6l (przy predkosci 150-160km/h; oczywiscie kilka razy ponad 200km/h no ale trudno sie nie pokusic na niemieckich drogach:) )Aha w zime troszke wiecej ,wiadomo dieselek:) Pozdrawiam forumowiczow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregg Zgłoś #205 Napisano 23 Grudnia 2009 (edytowane) Cytat:Napisał marcin98 TDI 110koni udało mi się zejść na 4,1l Czekam na posta gdzie będzie 3 z przodu http://www.autocentrum.pl/go/338__Rajd_o_kropelke_EKO_2006__753482228.html Nie passat ale TDI Edytowane 23 Grudnia 2009 przez gregg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #206 Napisano 23 Grudnia 2009 gregg, o passata mi chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piston Zgłoś #207 Napisano 23 Grudnia 2009 moim zdaniem 1.9 130KM to najlepszy silnik do passata. jest to kompromis pomiedzy moca i spalaniem. autko bardzo dynamiczne i oszczedne. serwis tego silnika tez jest tanszy niz 2.5 tdi.a roznica w przyspieszeniu raczej nie jest az tak duza zeby warto bylo utrzymywac v6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maślak Zgłoś #208 Napisano 23 Grudnia 2009 moim zdaniem 1.9 130KM to najlepszy silnik do passata. jest to kompromis pomiedzy moca i spalaniem. autko bardzo dynamiczne i oszczedne. serwis tego silnika tez jest tanszy niz 2.5 tdi.a roznica w przyspieszeniu raczej nie jest az tak duza zeby warto bylo utrzymywac v6. chętnie bym sie przejechał takim 180 konnym 2.5 ,wtedy bym porównał czy róznica jest duża między np. moim 131 konnym:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #209 Napisano 24 Grudnia 2009 Uwierz .. roznica jest ... i to niemala Ja osobiscie moge polecic tylko i wylacznie 1.9 TDI. Sam mialem 2 Passaty z 1.9 TDI tak wiec smialo moge polecic te motorki ... jak i AWX,AHU,AFN . . . wszystko i tak zalezy od tego jak sie dba... Pozdroo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #210 Napisano 3 Stycznia 2010 Uwierz .. roznica jest ... i to niemala Ja osobiscie moge polecic tylko i wylacznie 1.9 TDI. Sam mialem 2 Passaty z 1.9 TDI tak wiec smialo moge polecic te motorki ... jak i AWX,AHU,AFN . . . wszystko i tak zalezy od tego jak sie dba... Pozdroo A ja moge polecic 2,5 V6 TDI 163 konie, mega elastyczny i zero drgan. Wczoraj prowadzilem takiego paska, dzwiek silnika miód ale faktycznie wiecej pali i drozszy w utrzymaniu (przyspieszenie lepsze, czuc od samego dolu). Nie ma to jak moj AVF:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregga Zgłoś #211 Napisano 4 Stycznia 2010 witam, ja już przelatałem 60 kkm 1.9 AVF (czyli 310nm i 6stka skrzynia) i kocham go za wszystko oprócz... dzwięków, które wydaje... poza tym same plusy. spalanie? zszedłem do 2.5 litra... na luzie, a tak poważnie trasa 7,5 - 8, miasto 8 - 10, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rustin Zgłoś #212 Napisano 4 Stycznia 2010 No i po świętach wracam do was znowu i bez tekstów że marudzę itd bo akurat sam to wiem Dalej się zastanawiam co wybrać,jakby nie było musi to być min 2000r i tak za 19 tys zeby na opłaty zostało.I teraz powiedzcie mi co kupi za ta kase z tego rocznika?dobrze jakby był diesel ale naprawdę w dobrym stanie i fajnie jakby mial te 110 koni lub benzyna jak taniej kupi i lpg wrzucę.Mondeo ze smutkiem odrzucam ze wzgedu na blachy,nie chce sie denerwować że po zimie drzwi mi rdzewieją.Skoda raczej też bo w srodku tak tadeta wieję a chce dobrze czuć sie w aucie i nie wstydzić jak ktoś wsiądzie i teraz zostało to a4,passat.Laguna II ładna ale to chyba nie warto się pchać.I co tu teraz zrobić ? skomentujcie moje przemyślenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #213 Napisano 4 Stycznia 2010 tak co do tego porównania A4 do passka: wszyscy z którymi rozmawiam uparcie twierdzą że a4 to pasek, a przecież gabarytowo to odpowiednikiem paska jest a6! owszem, jeśli idzie o wyposażenie i jakość wykonania to wiadomo - a6 jest klasą wyższą od paska, ale przestrzeń w środku jest taka sama. A4 mimo że na tej samej płcie podłogowej, jest już bardziej zwarty i daje mniejszą przestrzeń podróżnym i mniej miejsca na bagaże. jak komuś potrzebny rodzinny dupowóz, z możliwie dużym bagażnikiem to zdecydowanie pasek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piston Zgłoś #214 Napisano 4 Stycznia 2010 panie maslak pewnie ze 180km zbiera sie duuuzo lepiej niz 130km, ale 180 w pasku to raczej nie czesto sie widuje bo to drogi silnik w zakupie jak i w utrzymaniu a jesli kogos stac to raczej kupi lepsze auto np a6 z takim silnikiem bo do paska szkoda tyle doplacac.163 km tez pewnie fajnie odchodzi, ale to spalanie i serwis... ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #215 Napisano 4 Stycznia 2010 wszyscy z którymi rozmawiam uparcie twierdzą że a4 to pasek, a przecież gabarytowo to odpowiednikiem paska jest a6! owszem, jeśli idzie o wyposażenie i jakość wykonania to wiadomo - a6 jest klasą wyższą od paska, ale przestrzeń w środku jest taka sama. A4 mimo że na tej samej płcie podłogowej, jest już bardziej zwarty i daje mniejszą przestrzeń podróżnym i mniej miejsca na bagaże.jak komuś potrzebny rodzinny dupowóz, z możliwie dużym bagażnikiem to zdecydowanie pasek A6 jest większe od Passata B5 a A4 dużo mniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #216 Napisano 4 Stycznia 2010 A6 jest większe od Passata B5 jeśli nawet, to baaardzo nieznacznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #217 Napisano 4 Stycznia 2010 (edytowane) Czekam na posta gdzie będzie 3 z przodu kuczi nie wiem jakie było realne ale w moim pasku w wakacje , na trasie przy jeździe ciągłej 100km prosto z predkoscią 80km/h spalił mi 3,7 Ale to tylko tyle wyszło na kompie, a ile w rzeczywistości tego nie wiem ZAŁUJĘ, ŻE NIE ZROBILEM FOTY, ale obiecuję, że w te wakacje zrobię A co do kupna auta to : mój znajomy ma audi A4 , a drugi ma A3 i powiem szczerze, że samochody bardzo dobrze się im sprawują . Moim zdaniem wykończenie w środku jest na tym samym poziomie co w passacie , tylko buda inna. Ja przy zakupie auta zastanawiałem się nad passatem , audi A4 i nad Bmw E46.. Wybór padł na passata ( był największy , najwygodniejszy itp ) Jedynie czego żałuję to to, że wziąłem za słaby silnik .. gdybym mógł cofnąć czas brał bym 130 konnego a nie 90.. no ale jest co jest Edytowane 4 Stycznia 2010 przez czajek19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #218 Napisano 4 Stycznia 2010 jeśli nawet, to baaardzo nieznacznie. Mam B5, jeden kolega ma A6 a drugi A4. Wszystkie te samochody się różnią.. Maja te same zawieszenie z przodu i wiele wspólnych części, a jednak każde z nich to inny samochód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rustin Zgłoś #219 Napisano 5 Stycznia 2010 czyli proponujecie w tych pieniadzach passata?nie wiem ale na fotach a4 wyglada ładniej z zewnatrz i w srodku niz passat ( tak mi sie zdaja) ale kolega co ma a4 2003 mówi żebym nie kupował b5 bo staro wyglada w rzeczywistości i passat jest ładniejszy tu i tu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #220 Napisano 5 Stycznia 2010 miałem passata, wspominam go bardzo dobrze, nigdy mnie nie zawiódł, praktycznie tylko lałem i jezdziłem. Teraz jednak (po tym jak mi go ukradli) gdy dostane kase z PZU, dołożę troche i kupie Audi A4 b6 (2001-2005), osobiście podoba mi sie bardziej ps. nie uważam tego za zdrade , w końcu grupa VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach