adams Zgłoś #101 Napisano 28 Grudnia 2007 Czy ktoś z wielkiem Passatowskiej rodziny miał kiedys stycznośc z Sharanem? Nasz miły kolega Stefano ma sharanika, tutaj masz link do jego profilu http://www.forum.vw-passat.pl/profiles/9250.htm zaraz dam ci nr tel na priva Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość karol londyn Zgłoś #102 Napisano 9 Stycznia 2008 Witam wszystkich.= Jak widac po niku mieszkam na wyspach jestem szczesliwym posiadaczemPASSAT 1.8T +GAZ 99r . Musze powiedziec ,ze silnik ten nie jest zbytnio ekonomiczny (nawet do 15l na 100 po miescie),ale 150 kucykow robi swoje kiedy stawiam noge na gaz no i oczywiscie nie robi tyle chalasu co TDI. Oprocz wymiany paska rozrzadu i plynow , jeszcze nic przy nim nie robilem, kupilem go od pierwszego wlasciciela z przebiegiem 180tys. A i jeszcze jedno, bylem milo zaskoczony kiedy w drodze UK-PL spalanie utrzymalo sie pomiedzy 8-9litrow gazu na 100 km. Ale do rzeczy... zadecydowalismy z moja zona ze w maju wracamy do Polski , czyli bede mysial pozbyc sie mojego paska i kupic cos z kierownica po (normalnej stronie). Oczywiscie przyzwyczailem sie do komfortu jaki daje passat wiec , chcialbym nabyc takie samo autko tylko ze silnikiem disla tdi 110km .............. teraz pytanie: Czy ktos sie orientuje czy lepiej sprowadzic auto z zagranicy (myslalem o Holandi), czy moze polski rynek oferuje to samo za podobna kase?? Pozdrawiam.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALON_GT Zgłoś #103 Napisano 9 Stycznia 2008 . Samochód mozesz trafic w polskim servisie , z udokumentowanym, przebiegiem i jak ci sie trafi to jeszcze na gearancji. Ale jak ktos będzie chciasl cofnąc licznik to i tak nie dojdziesz. Na zachodzie strasznie cofaja liczniki , głownie turcy i inni tacy. Znam elektryka samochodowego co cofa liczniki handlarzom , ponizej 200 tys to jeszcze passata nie widziałem , a w dislu to 3 latki i po 300tys widziałem , a potem miały nagle 100tys , Są oszuści ale są też ludzie spoko:) Znajomy który sprowadził mi 1.6 AHL sprowadził mi z serwisu VW. I takich aut radziłbym szukać za granicą Dziadek oddał starego a wziął nowego.Kręcenie kręceniem ale to widać jak auto jest wyeksploatowane i chyba nikt mi nie powie ,że przy przebiegu 300000 jest taki sam stan tapicerki jak przy 100000...A jak się troszkę znasz to bez wypadkowość sam ocenisz...Przecież wiadomo że w Niemczech się aut nie naprawia i z reguły w Polsce są one naprawiane tanim kosztem także wszystkie nie dociągnięcia łatwo dostrzec gołym okiem. Ja polecam 1.6:D Da mnie wystarcza jak na "Polskie" warunki. I jest podatny na instalację gazową.Pytałem choć nie założę,koszt ok 1800 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ojciec Zgłoś #104 Napisano 9 Stycznia 2008 Ja osobiście nie wiem jak można pakować gaz do samochodu. Gaz to do kuchenki a do samochodu benzyna, a jak wolisz oszczędzać to kupuj diesla. Proste :-) Ostatnio widziałem na OtoMoto ogłoszenie Audi RS6 z instalacją gazową... no takiego idiotę co wstawił gaz do takiej fury to za jaja powiesić. Sory za offtopic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robert leeds Zgłoś #105 Napisano 11 Stycznia 2008 Witam wszystkich. jestem zainteresowany zakupem pasata 3bg rocznik 2001-2002. nie wiem jednak na jaki silnik się zdecydować. chciałem spróbować diesla, jednak znajmoy ma taki silnik który zimą (w anglii nie ma jakiś ekstremalnych temperatur) w drodze do pracy spala ok 9l/100 km. duzy w tym udział tego że do pracy ma ok. 4 km. ja również będę miał coś koło tego. inna sprawa że słyszałem że nie jest dobre dla silnika pokonywanie tak krótkich dystansów (nie zdąży się rozgrzać). w związku z tym chciałby usłyszec waszą opinię na temat: -który silnik wybrać, diesel czy benzyna. jesli benzyna to jaka pojemność (dodam że wolałbym mocniejszy niż słabszy) -jakie jest spalanie poszczególnych silników w mieście (poza miastem jest mniej istotne). próbowałem szuakć na forum ale znalazło mi jedynie ten post. -co sądzicie o przebiegu: dla diesla w okolicach 130-180.000 mil (200-280.000 km) dla benzyny 100-130.000 mil (160-200.000 km) zazwyczaj piszą że to przebiegi na autostradzie do przebiegów podchodze sceptycznie i szukamczegoś do 100.000 mil. z góry dzięki za odpowiedzi, mam nadzieje że będą przydatne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość uki145 Zgłoś #106 Napisano 11 Stycznia 2008 Kręcenie kręceniem ale to widać jak auto jest wyeksploatowane i chyba nikt mi nie powie ,że przy przebiegu 300000 jest taki sam stan tapicerki jak przy 100000...Witam! niestety ale będe Cie musiał rozczarować . specyfika eksploatacji autostradowej za zachodnią granicą powoduje ,ze wnetrza wiekszości tam eksploatowanych pojazdów wyglądają jak nowe nawet po 300 000 km . To istny raj dla handlarzy, bo wystarczy cofnąć klicznik o 200 000 km i i tak nikt nie bedzie miał żadnych wątpliwości co do prawdziwosci przebiegu po "modyfikacjach". generalnie 80 % sprowadzanych aut ma cofnięte conajmniej 150 tys i nie są to dane wyssane z palca ,ale oparte o moje doświadczenie przy kupowaniu wielu aut . niejeden szczęśliwy posiadacz passata zza Odry, mocno by się zdziwił będąc świadomym rzeczywistych kilometrów. Czy bać sie przebiegów to druga sprawa , moim zdaniem to też ważny czynnik decyzyjny przy zakupie auta bo wskazuje na ewentualne problemy z elementami typu osprzęt ( alternator ,elementy klimy , rozrusznik itd) , łożyska : jednak często bardzo mylący bo wszystsko zalezy od sposobu eksploatacji i dbałości serwisowej . Najważniejsze to STAN TECHNICZNY pojazdu , wole zadbane po 200 000 niz szkuta z autentycznymi 80 tys. proste pytanie : nie kupisz auta z przebiegiem 300 000 km ,które bedzie po remoncie silnika ,skrzynii i zawieszenia ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekiada Zgłoś #107 Napisano 11 Stycznia 2008 Tylko i wyłącznie 1,6 !!!!!! i gaz sekwencyjny!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialek Zgłoś #108 Napisano 11 Stycznia 2008 Czesc Skoro mam doradzic to 1.8T silnik APU , ja osobiscie posiadam silnik AEB ale znajoma ma paska z silniczkiem APU i bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość redspider Zgłoś #109 Napisano 12 Stycznia 2008 witamwięc zdecydowałem się na 1.8 T pozdrawiam[/b] I powinienes sie cieszyc - ja tez posiadam takowy silniczek i jakos nie widzialem takich tragicznych spalan o ktorych ktos wczesniej pisal - ja robie czesto trasy po 1300 mil i jak narazie samochodzik chodzi jak zegareczek - nalezy pamietac tylko to dbaniu o turbo bo potrafi byc kaprysne!! Pozdro all:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ELECTRIC Zgłoś #110 Napisano 13 Stycznia 2008 nie zgodze sie z ta opinia... mam passata 1.8 turbo i pali mi srednio 9 litrow .. a jezdze nim przewaznie po miescie takze bez obaw.;;;; montujemy pierwszego chipa i przy 190 KM spala nam jeszcze o pol litra mniej.. a jesli chodzi o zwykle 1.8 20v to pali o 2 litry wiecej od tego z turbo wiec polecam... duze monliwosci tuningu mechanicznego////// pozdrawiam.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz13 Zgłoś #111 Napisano 28 Kwietnia 2008 a czy sie różni awx od awf może to banalne ale jestem posiadaczem paska od dwóch miechów i zabardzo sie nie orientuje dzięki o pomoc mój pasek to 3bg z 2002 roku 1.9 tdi 131KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekiada Zgłoś #112 Napisano 28 Kwietnia 2008 Koledze z pierwszego postu polecam tylko i wyłącznie.....1,6 AHL, bo : -najtańszy przy zakupie -najtańszy w eksploatacji (ale z sekwencją) -najtańszy w utrzymaniu zwyczajnie...najlepszy jest ....i już... Pozdrawiamy i życzymy bezpiecznej jazdy... czymkolwiek;) aaaaa....byłbym zapomniał !!! -najmniej z nim problemów bo się tak nie sypie....hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #113 Napisano 28 Kwietnia 2008 Koledze z pierwszego postu polecam tylko i wyłącznie.....1,6 AHL, bo : -najtańszy przy zakupie -najtańszy w eksploatacji (ale z sekwencją) -najtańszy w utrzymaniu zwyczajnie...najlepszy jest ....i już... Pozdrawiamy i życzymy bezpiecznej jazdy... czymkolwiek;) aaaaa....byłbym zapomniał !!! -najmniej z nim problemów bo się tak nie sypie....hehe zapomniałeś dodać najsłabszy :6:57: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seaquest Zgłoś #114 Napisano 28 Kwietnia 2008 Witka, Jeśli piszecie o silnikach to zapytam o coś. Pare tygodni temu miałem AVF 130 KM i sprzedałem go bo miałem kupe problemów z nim. Ad niedawna jestem posiadaczem AVB 101 KM i poważnie myśle nad wgraniem programu na około 130 koników. Czy budowa AVB i AVF różni się bardzo ? Dlaczego nie wgrywano fabrycznie identycznych programów do obu silników skoro jeden i drugi są w stanie mieć takie moce. I jeszczxe jedno, w filrmie tuningowej zapewniali mnie że nie wpłynie to na zużycie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #115 Napisano 28 Kwietnia 2008 Witam widze że mało jest tu pisane o silnikach benzynowych,wiec może ja coś dodam posiadam silnik 1.8 20v ADR 125km w passacie B5 3B z 1999 roku.,jestem jak narazie z niego bardzo zadowolony,posiada sekwencje i spala w mieście 12l ,trasa 8-9l gazu przy jezdzie 100-120 km/h ,motor ten wystarcza mi w zupełnosci do jazdy pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekiada Zgłoś #116 Napisano 29 Kwietnia 2008 nakonr...nie kłam, przypominam, że 1,6 ma 100-102 KM-mocy a więc więcej niż np. 90 KM - prawda? hehe;) konff80 - 1,8 bez turbiny jest cool, też mi się podoba:D Pozdrowienia dla tych co nas nie lubią ) a my i tak Was lubimy :-))))))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sandal666 Zgłoś #117 Napisano 29 Kwietnia 2008 Witam że jestem nowy pozdrawiam wszystkich Słuchajcie kupiłem paska 2003 r. i chciał bym po nr. vin coś niecoś sie dowiedzieć na jego temat przewertowałem wasze forum i kurcze nie mogę nic odnaleźć . Zapodajcie jakieś linki przydatne pozdrawiam sandal666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz13 Zgłoś #118 Napisano 29 Kwietnia 2008 TU MASZ TAKA STRONKę wklepujesz vin i ci pokazuje co nieco http://www.autobaza.pl/ab/pl/web/productab0100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sandal666 Zgłoś #119 Napisano 29 Kwietnia 2008 Tenx wielkie ale trochę mało heh ehe może ktoś jeszcze co nie co pomoże pozdrawiam sandal666:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sandal666 Zgłoś #120 Napisano 29 Kwietnia 2008 no dobra coś mam teraz pytanie co za silnik hehhe DECODED 2003 Volkswagen Passat Country GERMANY Make Volkswagen Vehicle Type Passenger Car Body Type 4 Door Wagon; Station Wagon Engine Type Restraint System Model Passat Check Digit Z Model Year 2003 Assy. Plant Emden Production Seq. Number 422246 Drive Line Type AWD Trim Level W8 4 Motion Vehicle Class Mid-size Car Manufacturer Volkswagen AG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach