krzysiek1606 Zgłoś #261 Napisano 9 Czerwca 2013 (edytowane) W sofcie raczej za wiele nie zrobisz,ale w innym sterowniku już dużo więcej.Napięcie zwrotne wynikające z mapy nastawnika jest ściśle uzależnione od dawki ustalonej w mapach paliwowych.Przypisujesz danej dawce po zmodyfikowaniu map paliwowych pewne napięcie zapisane w mapie nastawnika.Bez grzebania w sterowniku pompy nie zmienisz żadnego dawkowania.Bezie to ciągle tyle paliwa,ile będzie przypisane danemu napięciu. Możesz w takiej pompie 107j oszukać sterownik silnika,ale musiałbyś w niej zmienić kilka elementów,wtedy przy tym samym,co wcześniej napięciu faktyznie będzie lane więcej paliwa.A skoro masz wszystko w tej pompie ori,to softem niczego więcej ponad to,co zapisane w mapach nie ugrasz. Gdyby tak było,to nie szukałbym innych sposobów na wymuszenie przez pompę większego dawkowania. To,że wałek daje przyrosty jest już pewne,tego nikomu na dziś dzień udowodniać nie trzeba.Mogą dziwić najwyżej wartości przyrostów.Na seryjnych wtryskach taki niuton jest nie do osiągnięcia,ale poczekajmy do czasu,aż wszystko sobie softem ogarniesz i zrobisz pomiar na podwoziowej. taki niuton jest mozliwy sam padlem kiedys ofiarom takiego chip-tjuningu http://images37.fotosik.pl/2087/24069f331ae7a27e.jpg golf potrafil kolami 15 usliznac na 3 na suchym to byl koszmar co 3-4 miesiace czyszczenie turba i wymiana gum wachacza pierwsze chwile po programie bylem zafascynowany ale z czasem czar prysł bo dol byl zamocny a gory nie bylo:wmorde tek wiec na miejscu kolegi szybko pozbyl bym sie tego programu bo to nic dobrego Edytowane 9 Czerwca 2013 przez krzysiek1606 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #262 Napisano 9 Czerwca 2013 (edytowane) dzięki za wskazówki;) faktycznie góra u mnie cienizna Edytowane 9 Czerwca 2013 przez banshee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #263 Napisano 9 Czerwca 2013 Pisząc,że jest nie do osiągnięcia mam na myśli pomiar na hamowni,a nie na czymś,co ją jedynie przypomina. Jak doj...iesz paliwa na dole,to nic dziwnego,że góry nie będzie.Jak się dobrze postarać,to max napięcie będzie już przy 3000,później tylko zwolnienie,niczym w naszej gospodarce. Złapać uślizg na tak długiem biegu,jak w afn-ie 3ka,to już taki koks w sofcie,jakiego nawet w koksowni nie mają. Sławek zrób sobie tak softa,żebyś miał ciągły przyrost napięcia do co najmniej 4000.Wtedy będzie ciąg do samego końca,inaczej dołem będzie szał,górą lipa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #264 Napisano 10 Czerwca 2013 (edytowane) Czy koś porównywał wrażenia z jazdy na wałku 28D i 38E? Czuć różnicę? Warto brać głowice z wałkiem za 350zł? Edytowane 10 Czerwca 2013 przez tomek1634 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #265 Napisano 10 Czerwca 2013 Warto brać głowice z wałkiem za 350zł? Nie,bo taka głowica na nic Ci się nie przyda,a same wałki chodzą średnio po 100 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #266 Napisano 10 Czerwca 2013 (edytowane) jeszcze logów nie mam, pogoda jaka jest każdy widzi - przynajmniej na Dolnym Śląsku. dawka na nastawniku 2.8 dla wolnych obrotów - i szału nie ma na wałku SDI. Zostaje pompa i ew. stan silnika - skoro słabo się zbiera i ma mocne drgania, które przenoszą się na budę. Chciałem nawet podmienić N108 na ten z renówki ale się nie udało, nie ma dojścia do drugiej śruby. Coś czuję w krzyżu, że demontaż i sprawdzenie pompy się szykuje. Tym bardziej, że jak się zagrzeje to słychać to metaliczne stukanie (podejrzewam coś z regulacją kąta w pompie). W czasie wykonywania testu VAGiem (Output test) - brak odczuwalnej zmiany pracy silnika przy przełączaniu N108. P.S. Ma ktoś z Was zdrową pompę ori albo 11-tkę do oddania w leasing na kilka dni ? :bezzebow Edytowane 10 Czerwca 2013 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #267 Napisano 10 Czerwca 2013 Ja na dawce 2.8mg chyba bym tłoki potopił i zatruł pół województwa.Wyjmij tę pompę i rozbierz dziada,bo coś w niej nie trybi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #268 Napisano 10 Czerwca 2013 Czy koś porównywał wrażenia z jazdy na wałku 28D i 38E? Czuć różnicę? czuc testowalem obydwa tylko w zlej kolejnosci zaczolem od 38e po tygodniu wrzucilem 28d po pierwszym dniu wrucilem do 38e jest lepszy od 28d jak dla mnie bez porownania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #269 Napisano 10 Czerwca 2013 Serek, masz jakiś dym na wysokich obrotach? Może pojawia się lekko niebieski czasami??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #270 Napisano 10 Czerwca 2013 (edytowane) W lusterku wstecznym niewiele widać. Zanim założyłem wałek przepaliłem gada do oporu: 1-2-3 ponad 4tyś. obr., poleciał i wtedy był za mną tuman dymu. Podczas normalnej jazdy i w trakcie przyspieszania nie widać nic. Na postoju dymu kolorowego nie ma . W czasie jazdy nie wysiądę i nie sprawdzę... Ja na dawce 2.8mg chyba bym tłoki potopił i zatruł pół województwa.Wyjmij tę pompę i rozbierz dziada,bo coś w niej nie trybi. i tak niewiele zobaczę poza mechanicznym uszkodzeniem, jeżeli będzie. P.S. Czy u Was rura wydechowa się trzęsie ? Edytowane 10 Czerwca 2013 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qwertyuiop696 Zgłoś #271 Napisano 10 Czerwca 2013 czuc testowalem obydwa tylko w zlej kolejnosci zaczolem od 38e po tygodniu wrzucilem 28dpo pierwszym dniu wrucilem do 38e jest lepszy od 28d jak dla mnie bez porownania miałem obydwa wałki imo 38E lepszy dół ale kultura pracy silnika to masakra ;] klepie jak stary C330 28D lepsza kultura (może nawet lepsza niż na seryjnym wałku) dół bez większej różnicy ale lepsza góra auto płynniej przyspieszało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #272 Napisano 11 Czerwca 2013 Ja nie mam porównania 38E z 28D, ale do serii 38K zauważyłem, że na wolnych obrotach ciut bardziej rasowo mruczy. Nic nie klepie, a nawet mam wrażenie, że odgłos spod pokrywy zaworów zrobił się cichszy. Bardziej ten rasowy odgłos dobiega z okolic wydechu/katalizatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #273 Napisano 12 Czerwca 2013 dziś zrobiłem loga m.in. kanału 004 i jest kicha - albo poszedł się przejść N108 albo wina ciśnienia w pompie (przy ostatniej wizycie w Trzebnicy pompiarz wymienił mi zaworek ciśnienia z Reni bo mój (kolejny już) prawie się rozpadł, tak był wbity). Zawór nie steruje kątem nic a nic, realny kąt w porywach nie przekracza 9 st. Stąd te niemiłosierne metaliczne klepanie z okolic pompy (tak przypuszczam). Jak na złość wyciągnąć tego gów...na (N108) się nie da bo zasłania łapa pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #274 Napisano 12 Czerwca 2013 A w 004 BS słychać zmieniającą się pracę silnika? Może padł czujnik wzniosu iglicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #275 Napisano 12 Czerwca 2013 A wypełnienie % ile wynosi w logu? Jeśli oscyluje w okolicach 96% to prawdopodobnie wina ciśnienia wewnętrznego. Sprawdź czy przestawia kąt w 004BS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #276 Napisano 12 Czerwca 2013 http://vaglog.rtnet.pl/s.sagan_130736.html można obejrzeć jak to wygląda. Sprawdziłem N108 na wtyczce, rezystancja cewki ok, zawór cyka po przyłożeniu 12V. Auto nie kopci, przyspiesza jak dotychczas. W zasadzie to tylko to metaliczne stukanie/klepanie ruszyło mnie do sprawdzenia kanału 004. banshee - ja nie słyszę różnicy kiedy N108 zmienia pracę w teście OUTPUT, z kolei przy przeskakiwaniu między MB a BS w 004 nie zauważam różnicy w pracy silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #277 Napisano 12 Czerwca 2013 Kaszanka, możliwe że zawór albo przestawiacz w pompie przyblokowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #278 Napisano 12 Czerwca 2013 (edytowane) kurcze tylko dlaczego auto się zbiera, nie klekocze głośno, nie dymi... W zasadzie jedzie jak dotychczas, a po wymianie kilku części pod maską i ponownym ustawieniu rozrządu i pompy jest cichszy w środku. Edytowane 12 Czerwca 2013 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #279 Napisano 12 Czerwca 2013 loga robiłeś na którym biegu? 4? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #280 Napisano 12 Czerwca 2013 pierwsza część jest na 4-ce, druga na 3-ce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach