saviola10 Zgłoś #861 Napisano 13 Września 2019 Przebieg 156 000 km, spalanie na poziomie 7,2 - 7,8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #862 Napisano 13 Września 2019 @saviola10 a zapchany jakbyś miał około 250tys. km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #863 Napisano 17 Września 2019 (edytowane) Dużo jeżdżony po mieście, częste gaszenie i zapalanie silnika też może dać ten efekt , w moim sharanie DPF jest zapchany na poziomie 0.16 l popiołu a przebieg 225 tyś km ale jazda 3/4 trasa reszta miasto. Tak jak pisałem wyżej martwią mnie te duże korekcje na wtryskach, spalanie też trochę duże, chyba że auto użytkowane głównie miasto. Tak u mnie to wyglądało przy przebiegu 180 tyś km Edytowane 17 Września 2019 przez sylwek1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #864 Napisano 17 Września 2019 0.16 litra na 225 tys.km jest prawidłowym zapełnieniem. w jego przypadku raczej coś jest nie tak.... no chyba, że jeździ non stop po mieście na krótkich dystansach.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saviola10 Zgłoś #865 Napisano 19 Września 2019 Wymieniłem i adaptowałem nowy czujnik różnicy ciśnień, ale zmierzona masa sadzy także b.szybko rośnie. Po około 50km następuje kolejne wypalanie dpf-a. Wtryski na rozgrzanym silniku max 0,35 korekty, więc wydają się OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #866 Napisano 20 Września 2019 @saviola10 a sprawdziłeś czy przewody od czujnika różnicy ciśnień są drożne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saviola10 Zgłoś #867 Napisano 20 Września 2019 Sprawdzimy. Audi polift, więc tylko jeden przewód. Przewód sprawdzony i drożny. Rozwiązaniem problemu okazała się wymiana czujnika spalin przed turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #868 Napisano 26 Października 2019 (edytowane) cześć, mam pytanie odnośnie filtra DPF, samochód to Passat B6 z 2006 roku. Silnik 2.0 TDi-PD BMP, czyli ma 8 zaworów, pompowtryski bosch, sterownik EDC16, przebieg 270 tyś. km. robiłem ostatnio diagnozę DPF z uwagi na błędy i wymianę czujnika G450, i wszyły mi następujące parametry: grupa 068.2 ilość popiołu 94.0 (bez jednostki). Różnica ciśnień na biegu jałowym, grupa 067.3: od 5 do 15 w zależności od zapełnienia dpf. Gdy filtr był wypalony samoczynnie, to na logach dynamicznych, 4-bieg przy 3500 RPM miałem różnicę ciśnienień około 230 mbar. Czy po tych parametrach jest mi ktoś w stanie powiedzieć czy ten DPF jest jakkolwiek jeszcze dobry, czy raczej już wystawić auto na olx? Auto mam 10 lat, do tej pory nigdy nie zapaliła się kontrolka DPF. Edytowane 26 Października 2019 przez ru-dy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
no010 Zgłoś #869 Napisano 10 Lutego 2020 Cześć, Proszę o ocenę stanu filtra. Poniżej foto przed i po wypalaniu. Dodam że wypalanie zaczęło się 2 min po wyruszeniu w drogę na zimnym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #870 Napisano 10 Lutego 2020 Wartości typowe dla tego przebiegu. Lać i jechać... Zaczął wypalać 2 minuty po starcie bo mu wcześniej nie dałeś szansy. Miałeś 100% sadzy. Jeszcze chwila i byłaby żółta kontrolka. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
no010 Zgłoś #871 Napisano 10 Lutego 2020 Dziękuje Tomku za info. Od paru dni mam OBD i sprawdzam temat bo nie zawsze udawało mi się złapać moment wypalania. Samochód myślę że szanse ma często, bo codzień dojeżdzam 25 km ekspresówką do pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #872 Napisano 11 Lutego 2020 Poczytaj błędy z modułu silnika. Może coś mu przeszkadza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #873 Napisano 11 Lutego 2020 @no010 jaki masz przebieg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #874 Napisano 11 Lutego 2020 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
no010 Zgłoś #875 Napisano 12 Lutego 2020 (edytowane) W dniu 11.02.2020 o 12:22, nTomek napisał: Poczytaj błędy z modułu silnika. Może coś mu przeszkadza? Błędów brak, może to że nie mam ciężkiej nogi, aczkolwiek nie jeżdżę na niskich obrotach. To już kolejny TDI z grupy VAG którym jeżdżę. Może akurat tak wyszło, zaobserwuję następnym razem. Apka działa jak należy Edytowane 12 Lutego 2020 przez no010 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekKalisz Zgłoś #876 Napisano 24 Lutego 2020 Witajcie,prosze o poradę Mam 310ml popiołu i 377tys km przebiegu. 2.0 CR 2009 Za regenerację chcą 700-1000 jedni że bedzie efekt na 99% inni że nie obiecują. Co robić? Mechanik mój mówi a żeby zakładac zamiennik nowy.... 1600? ;/ Co proponujecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #877 Napisano 24 Lutego 2020 A coś ci się dzieje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekKalisz Zgłoś #878 Napisano 24 Lutego 2020 Wypala co tydzień długo. Codziennie jadę 10km w jedną 10km z powrotem,wiec na weekend staram sie rozbujac z 40km i zaczyna się wypalanie. Pytam bo na komputerze u mechanika pisało że alarm przy 175ml a Ja mam 310ml... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #879 Napisano 24 Lutego 2020 Dopóki nie zobaczysz kontrolki dpf-a i nie zaczną się problemy z mocą albo wypalaniem to nic nie ruszaj 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakbli Zgłoś #880 Napisano 22 Kwietnia 2020 Przy okazji lektury o swoim silniku znalazłem taki oto wykres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach