Skocz do zawartości

saviola10

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O saviola10

  • Urodziny 26.03.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kęty

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Czy pomoże ktoś z kodem lakieru, niestety nie mam naklejki ani w bagażniku ani w książce VIN: WVWZZZ3BZXP398060 Z góry bardzo dziękuję
  2. Sprawdzimy. Audi polift, więc tylko jeden przewód.
  3. Wymieniłem i adaptowałem nowy czujnik różnicy ciśnień, ale zmierzona masa sadzy także b.szybko rośnie. Po około 50km następuje kolejne wypalanie dpf-a. Wtryski na rozgrzanym silniku max 0,35 korekty, więc wydają się OK.
  4. Przebieg 156 000 km, spalanie na poziomie 7,2 - 7,8.
  5. Witam Potrzebuję pomocy w sprawie mojego DPF (silnik 2.0 TDI CGLC ). Bardzo często załącza się procedura jego wypalania. Zazwyczaj co 40-50km Samochód użytkowany jest na krótkich odcinkach. Po skanowaniu 0 błędów. Poniżej wartości z vcds-a: Po przejechaniu 10km ma już 12g sadzy. Z góry dzięki za pomoc
  6. Witam czy mógłby ktoś rzucić okiem na moje wypociny ASZ130ps ->170
  7. http://allegro.pl/item1122121219_teleatlas_2010_2011_dx_vw_mfd_mcd_blaupunkt_audi.html
  8. Witam! Ostatnimi czasy zakupiłem na allegro anteną dachową http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=493732972 Od anteny idą dwa kable - jeden z nich to typowe złącze antenowe a ten drugi cieniutki czerwony kabelek czy to zasilanie? Gdzie musi on zostać podłączony aby radio w pełni odbierało większość stacji radiowych?? Dziękuje za pomoc
  9. saviola10

    Ogrzewanie

    Miałem ten sam problem i jak się okazało płynu chłodniczego w zbiorniczku miałem poniżej minimum i to była przyczyna, po dolaniu wszystko wróciło do normy. POZDRAWIAM
  10. Wjaki sposób można to zrobić? Pozdrawiam
  11. Witam wszystkich forumowiczów. Mój problem polega na tym, że podczas jazdy słyszę szum wiatru w drzwiach kierowcy spowodowany słabym dociskiem drzwi do uszczelki. Bardzo proszę o instrukcję w jaki sposób mogę wyregulować ten docisk. Szukam już 3 dzień lecz póki co to z mizernym skutkiem! DZIĘKUJE za POMOC - POZDRAWIAM
  12. A jakim kluczem odkręcić zamek drzwi?? POZDRAWIAM
  13. WIATAM! Bardzo proszę o pomoc. Jakim kluczem odkręcić dwie śruby zamka drzwi! Czy to jest torx 12 gwiazdkowy czy może ten klucz nazywa się jakos inaczej? Pozdrawiam
  14. Mi się wydaje, że to uszczelka pod głowicą! W układzie tworzy się duże ciśnienie i dlatego wyrzuca wodą ze zbiorniczka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności