kamol Zgłoś #41 Napisano 15 Marca 2010 No i jest stał się kolejny problem od czasu kiedy padł ten siłownik w klapie zaczeły się dziać dziwne rzeczy z rozruchem auta. Tzn po tym jak bagaznik nie chciał się zamknąć zoriętowałem się że w bagażniku świeci się zarówka cały czas i to rozładowało mi prawie całą baterie skutek taki że auto ledwo odpaliło tzn rozrusznik ledwo dał rade no i od tego czasu jest dzwiny problem jeźdze autem co drugi dzień w zasadzie jak odpalam auto po parogodzinnym postoju to ledwo odpala tzn tak jak bym przez chwile coś blokowoało rozrusznik i zaraz zaczanie kręcić i odpala odrazu nie wiem co to może być . W sobote jeździłem 2 gdzinny autem to bateria musiała się naładować w niedziele nie ruszałem go dziś rano odpaliłem go to rano odpalił na dotyk pojechałem do pracy po 9h ledwo go odpaliłem po przekręceniu klucza było tylko słychac takie jęczenie rozrusznika tak jak by chciał kręcić ale nie miał siły i 2 sekundy i zaczą kręcić normalnie i odrazu zapalił. Macie jakieś rady co to może być??? Ps tą żarówke zdemontowałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz85 Zgłoś #42 Napisano 25 Marca 2010 Powiedzcie mi koledzy jak można zdjąć ten siłownik? Nie mogłem zamknąć klapy i zdjąłem tapicerkę i odkręciłem zamek bo myślałem że to jego wina. Po nasmarowaniu założyłem na nowo i dalej nie działał. Przez przypadek (ze złości uderzyłem kluczem w to ustrojstwo i o dziwo podziałało) okazało się że ten silniczek się zacina i nie odbija linki. Czy to można rozkręcić na części pierwsze? Jeśli tak to jakieś specjalne klucze potrzebne? Dziękuje ze każde info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikeghost Zgłoś #43 Napisano 25 Marca 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6561 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biały78 Zgłoś #44 Napisano 9 Czerwca 2010 Witajcie Koledzy, Problem mój jest następujący: Klapę bagażnika mogę otworzyć tylko z kabiny i pilota:wsciekly, nie mogę zaś ręcznie po przyciśnięciu zamka w listwie z oświetleniem bagażnika. Czy w tej sytuacji da się zreanimować zamek jeżeli tak to w jaki sposób, czy muszę go wymienić na nowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #45 Napisano 9 Czerwca 2010 zdejmij boczek od klapy i popatrz na wtyczki, pewnie styki zaśniedziały i nie działa przycisk. Sam zamek jest ok, jak idzie go otworzyć z pilota i z wewnątrz, problem jest w samym przycisku. A i pytanie czy zamek w klapie masz dobrze ustawiony bo tam też możesz ustawić że nie będzie otwierało z zewnątrz, masz tam 3 pozycje: 1. mechaniczne otwarcie klapy kluczykiem 2. jak ustawisz w tej pozycji to będzie działało otwieranie z wewnątrz, i z pilota 3. jak ustawisz tak, to przycisk w klapie jest aktywny gdy otwarte są zamki w samochodzie, tzn, jak samochód jest otwarty. Pewnie musisz tylko to kluczykiem przestawić i będzie latać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biały78 Zgłoś #46 Napisano 9 Czerwca 2010 Dzięki Sławciu zaraz sprawdzę. ---------- Post added at 15:26 ---------- Previous post was at 15:18 ---------- Cud, miód malina działa:hurra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ICE-2006 Zgłoś #47 Napisano 27 Czerwca 2010 Witam koledzy. Zastanawia mnie taka rzecz. W zamku tylnej klapy jest zespół 2 mikrostyków, które po przekręceniu w prawo zamykają centralny a w lewo otwierają. Po wypięciu i zmierzeniu na 3-pinowym gnieździe tych mikrostyków jest to odpowiednio przejście na środkowym i np lewym a w dzrugim położeniu zamka na środkowym i prawym. Natomiast jak chcę wywołać otwarcie centralnego robiąc zworkę na odpowiednich pinach w wiązce to brak reakcji i ponadto jak wtedy wepnę ten zespół mikrostyków również brak reakcji. Po wyjęciu i włożeniu bezpieczników odpowiadających za centralny wszystko wraca do normy, mikrostyki otwieraja i zamykają centralny dopuki ponownie nie sprubuję np. otworzyć auta przez zworkę na wtyczce. Wygląda na to, że przy tej operacji jakby wieszał się komfort, ale dlaczego, skoro mikrostyki robią dokładnie to samo a miernik pokazuje pełne przejście. Czy do tych mikrostyków jest jeszcze coś wbudowane??? Dodam, że opisane czynności wykonuję na otwartym bagażniku, ale nie ma to znaczenia. Sterowanie mikrostykami działa a na krótko zawiesza modół komfortu. Proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ICE-2006 Zgłoś #48 Napisano 27 Czerwca 2010 Coś się zaczyna wyjaśniać. Wcześniej popełniłem błędy w pomiarach trochę z własnej winy, trochę miernik kiepski. Para zamykająca (czyt. mikrostyk) rzeczywiście nie pokazuje oporu tylko pełne przejście, natomiast para otwierająca na której ja robiłem zworke ma jednak sporą oporność. Jutro sprawdzę dobrym miernikiem, dobiorę rezystor i sprawdzę czy to tylko opornik czy coś jesze siedzi w tym otwierającym "mikrusie". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ICE-2006 Zgłoś #49 Napisano 28 Czerwca 2010 Witam ponownie. Widzę brak zainteresowania tematem, jednak może ktoś będzie miał podobny problem więc oto co ustaliłem. Chcąc podmienić mikrostyk otwierający w zespole mikrostyków (trochę rzeźnia bo są zalane / wklejone) należy zastosować mikrostyk z rezystancją lub po prostu wstawić rezystor (nie wiem jak zamykający bo u mnie działał więc nie sprawdzałem). Niestety nie znam rezystancji ponieważ nadal posługiwałem się swoim kiepskim miernikiem i dobrałem taki który wskazywał tyle co sprawny zwarty mikrostyk, jednak odczyt ma się nijak do rzeczywistości i niechciałbym nikogo wprowadzić w błąd. Za duża oporność powoduje brak reakcji a za mała zawiesza moduł komfortu. MIKROSTYK ZAMKA - OŚWIETLENIE BAGAŻNIKA Przy okazji ożywiłem mikrostyk od zamknięcia / oświetlenia bagażnika. Wbrew pozorom zlokalizowanie usterki nie było łatwe. Mikrostyk pokazywał PEŁNE przejście tak jak powinien a lampka nie świeciła za to na "zworkę" oczywiście działała. Należy wówczas odkręcić zamek, zdjąć czarną plastikową obudowę zamka tak aby dostać się bezpośrednio na "nóżki" mikrostyku. Tam zrobić zworkę i jeżeli lampka nadal nie świeci to problem jest po drodze od kostki do mikrostuku (z kostką włącznie) natomiast jeżeli świeci to walnięty mikrostyk. Miernik pokazuje 100% przejścia a jak dostanie obciążenie przez żarówkę to wtedy lipa. Ja wyskubałem gumkę osłaniającą przycisk na mikrostyku i naciskając wpuściłem tamtędy do niego parę kropel preparatu do styków tak aby wpłynął do środka. Podziałało w 100% - na jak długo to się okaże:064: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autosan Zgłoś #50 Napisano 27 Grudnia 2010 Koledzy, jak otworzyliscie klape od srodka?. Widzialem, zagladajac przez tylne oparcia w okolicach zamka 2 kwadratowe plastiki. zanim wezme sie za demontaz tapicerki, to chcialbym klape sobie otworzyc, zeby miec dojscie. moj zamek nie otwiera klapy, ani centralnym, ani kluczykiem, w ogole nie czuje oporu na dzwigni otwierania klapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #51 Napisano 27 Grudnia 2010 (edytowane) Autosan u mnie miałem identyko przypadek ani klamka, ani kluczyk... no nic a szarpnąłem ze złości (bo już robilem zamek jak mi się linka zerwała) za klapę i sie otworzyła poprostu uszczelki tak przymarzły że klapy nie dało sie poruszyc nawet o milimetry swoją drogą ma może ktoś nr linki łączącej siłownik z zamkiem w kalapie sedan ? a do zdjęcia tapicerki potrzebujesz torxów. i nie musisz otwierać klapy, możesz zdjąc wszystko od środka. wszystkie śróby łatwo znajdziesz nie wiem jak w kombi... ale w sedanie sa pod trójkątem ostrzegawczym i we wnękach od zamykykania klapy. reszte ciągniemy dostyć mocno i ma odejść (reszta jest na klipsach) pozdro Edytowane 27 Grudnia 2010 przez mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikeghost Zgłoś #52 Napisano 28 Grudnia 2010 3b5 827 531a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m@jk Zgłoś #53 Napisano 28 Grudnia 2010 (edytowane) Koledzy a ja mam taki denerwujący problem, że muszę zawsze mocniej klapą uderzyć żeby się zatrzasnęła. Bez problemu otwiera się i z kluczyka i z pilota i ze środka, a i powinienem dodać że ma lekki opór przy samym podnoszeniu, może przesmarowanie wd40 wszystkich łaczeń zawiasów by coś pomogło? Co myślicie? Ps. Przy okazji zapytam - macie jakiś patent w sedanie na zamykanie/otwieranie klapy żeby rąk nie brudzić? Przy obecnej zimowej pogodzie momentalnie się cały samochód brudzi i niestety łapy też przy dotykaniu klapy. U znajomego w mercedesie widziałem taki myk w postaci linki za którą się ciągnie i klapa już sama opada i się zatrzaskuje. Edytowane 28 Grudnia 2010 przez m@jk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikeghost Zgłoś #54 Napisano 28 Grudnia 2010 Może trzeba wyregulować te dwie gumy wystające z klapy i będzie się lżej zamykać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m@jk Zgłoś #55 Napisano 28 Grudnia 2010 Może trzeba wyregulować te dwie gumy wystające z klapy i będzie się lżej zamykać. Mógłbyś podać jakieś szczegóły? Które gumy i jak to zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikeghost Zgłoś #56 Napisano 28 Grudnia 2010 Jak podniesiesz klapę to po lewej i prawej wystają takie końcówki i je się reguluje. Na obrazku zacznij czytać od Modele od X 2000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autosan Zgłoś #57 Napisano 29 Grudnia 2010 wszystko się zgadza, tak, jak napisał mnichu. Aby otworzyć klapę musiałem najpierw usunąć oblodzenie klapy, a potem wchodząc do bagażnika od środka, odkręciłem kolejno: 2 śrubki mocujące uchwyt trójkąta, następnie po obwodzie klapy trzeba odkręcić kilkanaście śrubek. Cała tapicerka zeszła bez problemów. zamek na szczęście był cały i sprawny. potrzebowałem jedynie użyć WT35 i teraz się otwiera bez problemów. pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek777 Zgłoś #58 Napisano 11 Stycznia 2011 (edytowane) Witam Mam pytanie, nie działa mi otwieranie tylnej klapy (wersja kombi) z pilota, żadnego sygnału czy mrugnięcia lampami, natomiast zamykanie i otwieranie drzwi działa z pilota, jeszcze jedno po wciśnięciu przycisku otwierania w drzwiach tylna klapa otwiera się ale na jeden zatrzask, z tyłu musi być druga osoba aby pociągła za klapę, jeśli ktoś wie co może być to proszę o odpowiedz Edytowane 11 Stycznia 2011 przez arek777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas3 Zgłoś #59 Napisano 12 Lutego 2011 witam też mam problem z klapą bagażnika w sedanie nie zamyka sie trzaskanie nic nie daje nie wiem co robić rozbierać czy lepiej do mechanika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #60 Napisano 12 Lutego 2011 Rozebrać pewnie siłownik do zamykania się zaciął może rozebranie i przesmarowanie pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach