Skocz do zawartości

ICE-2006

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ICE-2006

  • Urodziny 20.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    śląsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam. Kilka osób na forum wspominało o całkowitym braku w przepływomierzu termistora, rezystora czy jak tam zwał. Chodzi o ten element na wierzchu na 2 długich drucikach. Mnie dotyczy ten sam problem jednak nie doszukałem się odpowiedzi. U mnie nie ma tego elementu, chociaż jest na niego miejsce, nawet jest tam narysowany, na metalowych widełkach w których powinien się znajdować nie ma śladu po jego wyciągnięciu. Ktoś na forum pisał że też nie ma i jest ok. (pojęcie względne), kto inny że stwierdził brak i musi wymienić przepływkę. Moje pytanie: czy brak tego elementu to ewidentna nieprawidłowość i ma zdecydowany wpływ na dynamikę czy po prostu niektóre modele występują bez i wszystko jest ok??? Dodam jeszcze, że spalanie w normie nawet powiedziałbym niskie, ale zdażyło mi się kilka razy na trasie jadąc na IV biegu ok 90 km/h i wciskając pedał do podłogi w celu np. wyprzedzania w okolicach 2000-2500 obrotów dziura w gazie jakby "odcięcie paliwa" , zmiana na V i delikatnie się zbiera. Przy wyprzedzaniu to naprawdę nie było przyjemne!
  2. Witam ponownie. Widzę brak zainteresowania tematem, jednak może ktoś będzie miał podobny problem więc oto co ustaliłem. Chcąc podmienić mikrostyk otwierający w zespole mikrostyków (trochę rzeźnia bo są zalane / wklejone) należy zastosować mikrostyk z rezystancją lub po prostu wstawić rezystor (nie wiem jak zamykający bo u mnie działał więc nie sprawdzałem). Niestety nie znam rezystancji ponieważ nadal posługiwałem się swoim kiepskim miernikiem i dobrałem taki który wskazywał tyle co sprawny zwarty mikrostyk, jednak odczyt ma się nijak do rzeczywistości i niechciałbym nikogo wprowadzić w błąd. Za duża oporność powoduje brak reakcji a za mała zawiesza moduł komfortu. MIKROSTYK ZAMKA - OŚWIETLENIE BAGAŻNIKA Przy okazji ożywiłem mikrostyk od zamknięcia / oświetlenia bagażnika. Wbrew pozorom zlokalizowanie usterki nie było łatwe. Mikrostyk pokazywał PEŁNE przejście tak jak powinien a lampka nie świeciła za to na "zworkę" oczywiście działała. Należy wówczas odkręcić zamek, zdjąć czarną plastikową obudowę zamka tak aby dostać się bezpośrednio na "nóżki" mikrostyku. Tam zrobić zworkę i jeżeli lampka nadal nie świeci to problem jest po drodze od kostki do mikrostuku (z kostką włącznie) natomiast jeżeli świeci to walnięty mikrostyk. Miernik pokazuje 100% przejścia a jak dostanie obciążenie przez żarówkę to wtedy lipa. Ja wyskubałem gumkę osłaniającą przycisk na mikrostyku i naciskając wpuściłem tamtędy do niego parę kropel preparatu do styków tak aby wpłynął do środka. Podziałało w 100% - na jak długo to się okaże:064:
  3. Coś się zaczyna wyjaśniać. Wcześniej popełniłem błędy w pomiarach trochę z własnej winy, trochę miernik kiepski. Para zamykająca (czyt. mikrostyk) rzeczywiście nie pokazuje oporu tylko pełne przejście, natomiast para otwierająca na której ja robiłem zworke ma jednak sporą oporność. Jutro sprawdzę dobrym miernikiem, dobiorę rezystor i sprawdzę czy to tylko opornik czy coś jesze siedzi w tym otwierającym "mikrusie".
  4. Witam koledzy. Zastanawia mnie taka rzecz. W zamku tylnej klapy jest zespół 2 mikrostyków, które po przekręceniu w prawo zamykają centralny a w lewo otwierają. Po wypięciu i zmierzeniu na 3-pinowym gnieździe tych mikrostyków jest to odpowiednio przejście na środkowym i np lewym a w dzrugim położeniu zamka na środkowym i prawym. Natomiast jak chcę wywołać otwarcie centralnego robiąc zworkę na odpowiednich pinach w wiązce to brak reakcji i ponadto jak wtedy wepnę ten zespół mikrostyków również brak reakcji. Po wyjęciu i włożeniu bezpieczników odpowiadających za centralny wszystko wraca do normy, mikrostyki otwieraja i zamykają centralny dopuki ponownie nie sprubuję np. otworzyć auta przez zworkę na wtyczce. Wygląda na to, że przy tej operacji jakby wieszał się komfort, ale dlaczego, skoro mikrostyki robią dokładnie to samo a miernik pokazuje pełne przejście. Czy do tych mikrostyków jest jeszcze coś wbudowane??? Dodam, że opisane czynności wykonuję na otwartym bagażniku, ale nie ma to znaczenia. Sterowanie mikrostykami działa a na krótko zawiesza modół komfortu. Proszę o poradę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności