Skocz do zawartości

autosan

  • Liczba zawartości

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O autosan

  • Urodziny 15.09.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    autosan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    okolice Sanoka

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzień dobry. Odgrzewam kotleta. Proszę o podanie rozmiaru śruby, która trzyma przegub. Mam na myśli, tę główną w piaście, którą luzujemy przed zdjęciem koła. Dziękuję
  2. Koledzy, dzisiaj sobie zdjąłem tapicerkę z klapy, ponieważ irytowało mnie od dłuższego czasu, że na mrozach mam problem z otwieraniem bagażnika. Na siłowniczku i całym zamku było raczej bardzo czysto. Auto stało w słońcu i nie było problemu z zamykaniem i otwieraniem. Coś mnie pokusiło i uznałem, że skoro mam ściągnętą tapicerkę, to psiknę smarem w spray'u, tak na "zaś". Założyłem tapicerkę i chciałem zamknąć klapę a tu zonk. Kompletnie nie zamyka mi bagażnika, odbija się klapa i nie widzę przyczyny. Czy możliwe, że psiknąłem na mikrostyk i go załatwiłem? Dodam, że nie wiem, w którym miejscu podczas deszczów leje mi się woda w środek klapy bagażnika. PO dużym deszczu słyszę chlupanie wody w klapie. Co dziwne, dzisiaj po ściągnięciu tapicerki w środku było sucho i czystko jakby auto było z salonu...
  3. Cześć, no właśnie bezpieczniki mam po lewej. Auto jest po przeróbce 5 lat temu. POdejrzewam, że moduł też przeniesiono. Sprawdzę, jak tylko będzie okazja. Nie świecą lampki wewnętrzne i bagażnika. Dzięki
  4. Witajcie, czy w przeróbce z anglika też znajdę to połączenie po lewej stronie, czyli kierowcy, czy też odwrotnie? Nie widzę tych załączników, które załączyłeś... Dzięki
  5. dzięki temu manualowi wymieniłem bezproblemowo chłodnicę. Wielkie dzięki. W passacie przed liftem jeszcze mniej jest grzebania. Minigrill schodzi razem z całym zderzakiem. Gdzie najlepiej kupić takie sprężynki do szybkozłączek? każdy sklep motoryzacyjny? u mnie już zardzewiały..
  6. Koledzy, mam różne siły hamowania na tylnej osi. Prawy zacisk chyba nie działa, jak trzeba. Od czego zacząć? odpowietrzenie? wymiana płynu? czy zdjąć od razu klocki i sprawdzić wszystkie detale po kolei? Prawa strona słabiej hamuje. w ogóle muszę więcej siły użyć, żeby hamować i tu dziwna sprawa: przednia oś idealnie, siły po równo i w tolerancji, tył lewa strona również Ok, tylko prawa słabiej... Klocki i tarcze mam z brembo i ferodo. Chciałem wymienić płyn hamulcowy, ale kupiłem chyba zły, tj.: DOT4 FBX100 Ferodo, a układy hamulcowe VW są przeznaczone dla mineralnych płynów....?
  7. Koledzy, jak rozpiąć wiązkę elektryczną do zamka w tylnych drzwiach? Wymieniam cały mechanizm usuwania szyby. Pozostało mi do zdemontowania: kołki mocujące szybę oraz właśnie ta wiązka. Nie mogę tego rozpiąć, żeby wymienić blachę...czy rozpina się przy zamku? czy raczej z przodu, blisko słupka? dziękuję
  8. witam, to była pierwsza moja wymiana filtra paliwa w passacie, chociaż jeżdżę nim już 4 lata. do całego zabiegu potrzebowałem klucz 10. najlepiej mieć płaski i oczko i nasadkę. 1. poluzowanie blaszanej opaski kluczem 10. najlepiej zdjąć nakrętkę i rozpiąć połączenie nakrętka-śrubka. Mamy wtedy dużo miejsca do manewrowania filtrem, a poza tym opaska nie blokuje odkręcania filtrem. 2. ruszający się w tej opasce/obejmie filtr złapałem w dłonie i po kilku mocnych próbach gwint odpuścił. Mocowanie filtra jest identyczne jak filtra olej, czyli nakręcanie na gwintowany trzpień. 3. po całkowitym odkręceniu filtra wyciągnąłem go górą. aby to zrobić poluzowałem kluczem 10 ten gruby plastikowy kanał przelatujący bezpośrednio nad filtrem. Proszę uważać przy zmianie filtra na plastikową nakrętkę znajdującą się u spodu filtra, bo mnie się ułamała, jak się siłowałem z filtrem i zaczął mi cały olej na[pędowy uciekać pod auto. Zrobiła mi się duża plama pod samochodem. 4. Nowy filtr załałem w 3/4 "ropą" i nałożyłem palcem film oleju na uszczelkę. skreciłęm wszystko z powrotem. nie było problemu z odpaleniem. Akcję wykonałem pod blokiem we Wrocławiu, i myślę, że każdy może sobie z tym poradzić samodzielnie. Próba ognia dała pozytywny wynik. Układ jest szczelny. Mała porada. nie słuchać mechaników, którzy twierdzą, że trzeba demontować te wszystkie wężyki unieruchomione opaskami. to jest cała kopułka razem i z niej wykręca się filtr. Zabieg bliźniaczo podobny do zabiegu wymiany filtra oleju. pozdrawiam.
  9. motul synergie rządzi. na liczniku 330 kkm i tyka, jak nówka. polecam
  10. wszystko się zgadza, tak, jak napisał mnichu. Aby otworzyć klapę musiałem najpierw usunąć oblodzenie klapy, a potem wchodząc do bagażnika od środka, odkręciłem kolejno: 2 śrubki mocujące uchwyt trójkąta, następnie po obwodzie klapy trzeba odkręcić kilkanaście śrubek. Cała tapicerka zeszła bez problemów. zamek na szczęście był cały i sprawny. potrzebowałem jedynie użyć WT35 i teraz się otwiera bez problemów. pozdr.
  11. Koledzy, jak otworzyliscie klape od srodka?. Widzialem, zagladajac przez tylne oparcia w okolicach zamka 2 kwadratowe plastiki. zanim wezme sie za demontaz tapicerki, to chcialbym klape sobie otworzyc, zeby miec dojscie. moj zamek nie otwiera klapy, ani centralnym, ani kluczykiem, w ogole nie czuje oporu na dzwigni otwierania klapy.
  12. koledzy, nie kupujcie nowych, polecam regeneracje w katowicach na bodajze ulicy 3 maja. zregenerowalem wahacze we wrzesniu i narazie super. oby tak dalej. to zadna reklama, polubilem szefa warsztatu, fajny chlop, z rodzinnymi tradycjami rajdowymi. pozdrawiam, Wesolych Swiat
  13. panowie, ja mam problem w sedanie. samochód otworzony kluczykiem, podchodzę do klapy, próbuję wcisnąć dźwignię, ale nie ma żadnego oporu. dosłownie jakby auto było zamknięte. co mogłem urwać? próbowałem otworzyć klapę wchodząć do bagażnika od środka samochodu, ale mi się nie udało... rozumiem, że trzeba ściągnąć tapicerkę oraz plastik pod trójkątem...
  14. witam, jestem właśnie po demontażu obudowy kompa. faktycznie da się to zrobić bez zdejmowania ramion wycieraczek i podszybia, ale umówmy się panowie... to nie jest robota, za dużo kombinacji i mało miejsca na dłonie. przeszedłem to, i na drugi raz będę demontować. uwaga. największiększy problem sprawiło mi... odpięcie kostek. złe dojście, mało miejsca. uszczelka w dobrym stanie, nie wymieniałem jej. w tygodniu zrobię jeszcze płukanie drogi spadu wody opadowej, bo całego szlamu z okolicy nie do końca udało się usunąć, aczkolwiek większość wyciągnąłem. powodzenia wszystkim i odwagi. nie ma sensu dawać tego do mechanika, każdy to może zrobić, jeśli mnie się udało. ps. ale jak linkę od maski zdemontować, do tej pory nie wiem...
  15. we Wrocku na ul. Pięknej po 5 zł . serwis VW. nie mają na stanie, trzeba zamawiać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności