motylek8522 Zgłoś #221 Napisano 8 Stycznia 2013 koledzy moje wyniki z pomiarów na stacji diagnostycznej zamieściłem w temacie o moim aucie. post #121 http://forum.vw-passat.pl/threads/100227-3B-Variant*BlackMagic*-SWAP-1-8-ADR-LPG-*-GWINT-3xROZPORKA-*-ALU-18-quot-TYL-od-3BG?p=1820793&viewfull=1#post1820793 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #222 Napisano 8 Stycznia 2013 I tak jak mówiłem, mechanik dziś nie odbierał telefonu, zarobiony. Jutro rano do niego uderzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #223 Napisano 8 Stycznia 2013 ja rozglądam się za przewodami w stalowym oplocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jzpzs Zgłoś #224 Napisano 8 Stycznia 2013 (edytowane) ja rozglądam się za przewodami w stalowym oplocie Pewnie poczytałeś artykuły które podpoiłem powyżej Też doczytałem, że stare gumowe przewody mogą obniżać ciśnienie w układzie bo się ze starości rozciągają. W Niemczech na badaniu technicznym oglądają przewody i jak tylko są delikatnie spękane auto nie przechodzi badań. U nas pewnie niedługo też tak będzie Ciekawy jestem wrażeń po montażu przewodów w oplocie. W autach sportowych to wymóg konieczny. Nie zapomnij też o właściwym płynie hamulcowym. Zmniejszona lepkość poprawia zwłaszcza czas reakcji elektrozaworów w systemie ABS. Edytowane 8 Stycznia 2013 przez jzpzs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #225 Napisano 9 Stycznia 2013 Póki co zbyt duży koszt do realnych korzyści, dlatego napisałem "rozglądam się". Niestety Pasztet w swojej technologii ma aż 6 przewodów co znacznie podwyższa koszt. Jutro jeszcze zmienię pompę Vacu od Darona a potem czekanie na efekt pracy eltoma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #226 Napisano 9 Stycznia 2013 Już wiem czemu mechanik nie odbierał. Dostał do naprawy auto po jakimś druciarzu (Audi 80 B3) i zaraz jak je odpalił, to silnik stanął w płomieniach. Szczęście w nieszczęściu, że człowiek przepracował 25 lat w straży i ogarnął temat. Ale nie zmienia to faktu że dalej czekam za terminem u niego A co do przewodów w oplocie to byłbym sceptykiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #227 Napisano 9 Stycznia 2013 Dostał do naprawy auto po jakimś druciarzu to silnik stanął w płomieniach No nie mam pytań , dobrze że chłopu się nic nie stało ... a tamtego "druciarza" to za jajca powiesić i do prokuratury ... Przez typa mógł ktoś zginąć. ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #228 Napisano 10 Stycznia 2013 A co do przewodów w oplocie to byłbym sceptykiem a ja nie, szczególnie że w poprzednim aucie (starszym od Paszteta) ori gumowe węże hamulcowe były w zewn. oplocie stalowym. A tutaj wymieniłem tylko dwa (jeden z przodu i z tyłu) na nowe, reszta stara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #229 Napisano 10 Stycznia 2013 serek jeszcze mam jeden pomysł, ta śruba co wychodzi z serwa w stronę pedału hamulca, na nią nakręca się nakrętkę z tą kulką. może masz za bardzo rozkręcone i pompka hamulcowa nie jest w pozycji jałowej i nie pobiera odpowiedniej ilości płynu podczas naciśnięcia pedału. ja jak wymieniałem to wkręciłem całkowicie nakrętkę kontrująca w stronę serwa i dokręciłem tą z kulką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #230 Napisano 10 Stycznia 2013 regulacja była robiona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #231 Napisano 10 Stycznia 2013 to jeszcze jeden pomysł, dowiedz się od jakiegoś mechanika jakie ciśnienie powinno występować w układzie hamulcowym. zrobić u tokarza takie coś i sprawdzić ciśnienie jakie dochodzi do zacisków. rysunek może nie pierwsza klasa ale wiadomo jaki mam pomysł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #232 Napisano 10 Stycznia 2013 Pompa zmieniona Jutro jadę w trasę, to po południu napiszę spostrzeżenia. Co mogę powiedzieć już: 1. Pedał wreszcie miękko chodzi, nie jest jak z twardej gumy. 2. Niestety nie robiłem adaptacji pompy, bo nie wyskoczyły żadne błędy i się za to jeszcze nie brałem, więc aktualnie pracuje pod ustawienia tarcz 320 mm jak w Audi S6, z którego pochodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #233 Napisano 10 Stycznia 2013 aha, czyli pompa P&P. Skoro nie ma błędów to dobrze, chociaż dziwne. Pompa przecież miała inne numery to jak to podeszło bez wkodowania ? A jaki to numer pompy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #234 Napisano 10 Stycznia 2013 Ale jak inne numery? Od Audi S6 jest dokładnie taka sama jak u mnie Ale na razie wstrzymam się z komentarzami. Jak rozwiążę swój problem definitywnie, to napiszę tutaj że problem rozwiązany i będzie to sprawdzone w porównaniu z innymi autami i zmierzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #235 Napisano 10 Stycznia 2013 Pompa miała identyczny numer ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #236 Napisano 10 Stycznia 2013 Tak, dokładnie taki sam numer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #237 Napisano 10 Stycznia 2013 Myślałem, że S6 miał ESP czy inny układ, jaki to numer pompy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #238 Napisano 10 Stycznia 2013 (edytowane) Z pamięci, to było jakoś 8E0 614 111 T Ale mój pasztet też ma ESP. Kurde, muszę zmienić ten podpis. Edit: auto w podpisie zmienione Edytowane 10 Stycznia 2013 przez eltom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #239 Napisano 10 Stycznia 2013 Edit: auto w podpisie zmienione jeszcze rok paszczaka do poprawy chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #240 Napisano 10 Stycznia 2013 Nie e Wszystko jest prawidłowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach