Jacek754 Zgłoś #1 Napisano 18 Grudnia 2006 Witam Od pewnego czasu mam taki problem, w chłodniejsze dni strasznie parują mi szyby wewnątrz. Wystarczy, że zostawię autko na jakieś 10 min i już wszystkie szybki zaparowane. Czy te typy tak mają, czy coś u mnie jest nie tak?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 18 Grudnia 2006 Wymień filtr przeciwpyłkowy i porządnie umyj szybe wewnatrz np płynem do mycia szyb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kurzyn Zgłoś #3 Napisano 18 Grudnia 2006 Stawiam na filtr przeciwpylkowy!! Czesta przyczyna parowania szyb jest zabrudzony filtr. //edit Kuczlaw, wyprzedziles mnie juz drugi raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek754 Zgłoś #4 Napisano 18 Grudnia 2006 Filtr już wymieniłem szybki też zawsze myję płynem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #5 Napisano 18 Grudnia 2006 poczekaj na mróz to powietrze się przesuszy i będzie po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek754 Zgłoś #6 Napisano 18 Grudnia 2006 poczekaj na mróz to powietrze się przesuszy i będzie po problemie HeHe W lecie też nie ma tego problemu, ale to nie o to chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #7 Napisano 18 Grudnia 2006 Połóż sobie na tylniej kanapie jakieś gazety np. GW albo co, pochłania wilgoć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Corrado Zgłoś #8 Napisano 18 Grudnia 2006 ile kosztuje taki filtr przeciwpyłkowy? Sprawdź czy nie masz wody na podłodze i czy samochód jest szczelny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek754 Zgłoś #9 Napisano 19 Grudnia 2006 Filterek kosztuje ok 40,- , wody w aucie nie mam, a jak sprawdzić szczelność auta ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #10 Napisano 19 Grudnia 2006 Cześć Szczelność samochodu możesz sprawdzić podczas mycia samochodu lub podczas deszczu. Opis czynności 1)Przed myciem samochodu sprawdź czy masz wilgotny dywanik (podłoga) 2)jeżeli TAK to wysusz dywanik i powróć do pkt 1 3)jeżeli NIE to umyj samochód czyli dużo wody na dach samochodu woda sprawdzi czy masz szczelny samochód 4) po umyciu samochodu ponownie sprawdź wilgotność dywaników 5) jeżeli TAK to woda przedostaje się do środka i masz gdzieś małą dziurkę 6) jeżeli NIE to musi być coś innego Moja rada to : 1)dać pod nogi jakiś materiał, który dobrze pochłania wodę np.: gazeta, szmata i często ją wymieniać trochę jest to uciążliwe ale powinno zadziałać (jeżeli będzie temperatura ujemna to nie dawaj gazet tylko szmatę bo gazeta zostanie na dywaniku) 2)dobrze wysuszyć samochód i go posprzątać czyli np.: dokładne odkurzanie bo proch utrzymuje wilgoć oraz dokładne wysuszenie i umycie szyb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jakubbbb Zgłoś #11 Napisano 19 Grudnia 2006 Ja mam podobny problem. Zauważyłem że jak sam jade to nie parują. A z kimś innym to parują i chy ba wiem dlaczego. Bo Ci pasarzerowie mają wilgotne kurtki i nanoszą wody z dworu no ale tego się nie uniknie. I napewno nikt w życiu w moim passku nie wymieniał filtra przeciwpyłowego. TAKA MOJA TEORIA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #12 Napisano 19 Grudnia 2006 ...Wystarczy, że zostawię autko na jakieś 10 min i już wszystkie szybki zaparowane.... Dzieje się tak wtedy, gdy na podłodze, jest woda. Najczęściej wykładzina jest mokra a woda przedostaje się jakąś ponadnormatywną nieszczelnością w podłodze podczas jazdy przez kałużę lub poprostu po mokrej nawierzchni. Trzeba zdemontować i wysuszyć wykładzinę a podłogę dobrze przejrzeć i niestety uszczelnić od wewnątrz a od spodu również dobrze zabezpieszyć zwłaszcza krawędzie blach, które mogą być zgrzewane. Innymi słowy trzeba przeprowadzić dobrą konserwację. U mnie jest to samo. Dziś zainteresowałem się tym stojąc na parkingu przed marketem. Inne auta miały suche szyby a mój pasio zaparowane. Podniosłem gumowe dywaniki przednie i tylne i po lewej stronie odkryłem niestety, że jest woda. Jeśli chodzi o pomysły z filtrem, to napewno filtr przeciwpyłkowy nawet ten zabrudzony nie jest przyczyną wilgoci na szybach. Nowy czy też stary filtr tak samo ulegają zawilgoceniu ciągnąc powietrze z zewnątrz. Zmienia się jedynie wydajność nadmuchu ale i to tylko nieznacznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Corrado Zgłoś #13 Napisano 19 Grudnia 2006 u mnie nie ma wody a szyby paruja podczas jazdy i caly czas musze miec wlaczony nawiew! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaszanka Zgłoś #14 Napisano 20 Grudnia 2006 u mnie nie ma wody a szyby paruja podczas jazdy i caly czas musze miec wlaczony nawiew! Potwierdzam! Żadnej wody na podłodze (trochę extremalny powód) a szyby parują. Szczególnie tylne boczne i sama tylna. A co do tego nawiewu Corrado to chyba nic nadzyczajnego i niepokojącego, że musimy mieć włączony nawiew. "Dwójka" na boki i wszystko wraca do normy. Ale ja bym nie dramatyzował. Trochę jeżdżę po mieście i widzę, że 80 % samochodów ma w czasie wilgotnej pogody zaparowane szyby. Jeśli nie w stylu "ostra sauna" to co najmniej 'lekka parówa" Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bosmaned Zgłoś #15 Napisano 20 Grudnia 2006 Jeżeli wymieniłeś filtr przeciwpyłkowy i jest to samo , to pozostało ci zlokalizować gdzie jest wilgoć na wykładzinie podłogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Corrado Zgłoś #16 Napisano 20 Grudnia 2006 Ale tu jest cos nie tak... jak jezdzilem mitsubishi to tam nigdy szyba mi nie zaparowala! Byl taki przelacznik obieg zamkniety i otwarty ew. jak sie wlaczylo ten obieg zamkniety to wtedy mogly TROSZKE - powtarzam troszke zaparowac, ale nie tak jak tu. W passacie B3 nie ma tego przelacznika na obieg zamkkniety i otwarty ale wnioskuje ze gdzies wlasnie to sie spierdzielilo i dlatego paruja!!! a nigdy nie od wchodzenia to fury w mokrej kurtce.. W mitsu nigdy mi nie parowaly... co wiecej wlaczalem ogrzewanie w zimie na 10 minut spalilem szluga na dworzu i caly snieg z samochodu sie stopil! nawet nie trzeba bylo odsniezac a tu taka lipa! Nawiew w VW jest do dupy! nikt mi nie powie bo wiem jaki jest w innych markowych autach.. mysle oczywiscie o japonczykach.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zibi 74 Zgłoś #17 Napisano 20 Grudnia 2006 witam ja miałem taki problem z moim paskiem 2.8 vr6. przyczynom była nieszczelna nagrzewnica. sprawdz płyn czy ci nieubywa z chłodnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Corrado Zgłoś #18 Napisano 20 Grudnia 2006 no wlasnie mi nic nie ubywa Zalamka Ja stawiam wlasnie na to ze gdzies jest takie cos od obiegu wewnetrznego jak ktos tu wspomnial i dlatego te szyby tak paruja wszystkim, bo jest wlaczony obieg z wewnatrz a nie zewnatrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #19 Napisano 21 Grudnia 2006 Cześć Może trzeba to sprawdzić http://www.allegro.pl/show_item.php?item=148743791 UNIWERSALNY POCHŁANIACZ WILGOCI "HUMISTOP" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Corrado Zgłoś #20 Napisano 21 Grudnia 2006 nie no... to jest shit... jak sie jedzie i wejdzie do fury kilka osob to ten pochlaniacz nic nie da. Obieg jest chyba zamkniety i to dlatego... tylko nie moge skapowac z waszych postow gdzie jest ta zapadka... Musze maske otworzyc??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach