Gość wieslaw70 Zgłoś #21 Napisano 13 Marca 2012 Witam. Dziś wymieniono mi wahacze i końcówkę drążka. Kiedy rozpędzilem się na autostradzie do 110, auto zaczęło drżeć(kierownica). Przed wymianą tego nie było. Co może być przyczyną ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroslo Zgłoś #22 Napisano 14 Marca 2012 Witam. Dziś wymieniono mi wahacze i końcówkę drążka. Kiedy rozpędzilem się na autostradzie do 110, auto zaczęło drżeć(kierownica). Przed wymianą tego nie było. Co może być przyczyną ? Po wymianie wahaczy konieczne jest ustawienie zbieżności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #23 Napisano 14 Marca 2012 witam mam podobny problem z tym drganiem...czy moze to byc od zurzytych poduch.....jest jakis sposób zaey wykluczyc dwumas jako przyczyne?? U mnie w Golfie w AFNie (150km/300nm) jak mi się trochę zapiekły kierownice w turbinie przy bucie w podłodze i doładowaniu przekraczającym zadane 1,3 bara odzywała się dwumasa właśnie takim drganiem. Po wymianie na jednomasę problemu nie ma. Ewidentnie wysokie doładowanie i but powodowały drgania. Tylko że ja mam wskaźnik doładowania więc widzę ile dmucha na bieżąco ( ogólnie wskaźnika nie polecam, bo człowiek przy każdym butowaniu zamiast patrzeć na drogę mimowolnie patrzy na wskaźnik doładowania ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bobek1.9TDI Zgłoś #24 Napisano 15 Marca 2012 Witam mam podobny problem jak koledzy, znajomy polecił mi wymiane opon na letnie ale sprawa nadal istnieje radzicie szukać przyczyny jak przeczytałem na przegub wewnętrzny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #25 Napisano 15 Marca 2012 Po wymianie wahaczy konieczne jest ustawienie zbieżności. Nie dokońca jak wymieniasz same wachacze to nic nie trzeba ustawiać Ale jak wymieniasz końcówki to tak i owszem:jasne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #26 Napisano 16 Marca 2012 Nie dokońca jak wymieniasz same wachacze to nic nie trzeba ustawiać Ale jak wymieniasz końcówki to tak i owszem:jasne Jeśli wymieniasz wahacz na tą samą firmę jaką masz może być tak, że pasuje, ale jak zmienisz z Febi na Lemfordera to mogą się nieznacznie różnić długością i zbieżność trzeba będzie zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przempas Zgłoś #27 Napisano 6 Maja 2012 Witam nadal szukam przyczyny drgań, Zmieniłem dwumase na sztywne koło valeo bo drgania miały pochodzic od sprzęgła lecz to nie to. Jakis rok temu mialem regenerwane pompowtryski, dlatego tez wykluczam. Nie wiem co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fudik Zgłoś #28 Napisano 6 Maja 2012 WItam ja mam prawie że podobny problem. Chodzi o to że od ok 2200 do ok 3000 obr silnik jak by własnie miał drgania po 3tys tak jak by pracuje równiej, ciszej.. Czy takie objawy to też moze dwumas, czy poduchy ? Czy moze coś innego.. Auto nie było chipowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arus46 Zgłoś #29 Napisano 6 Maja 2012 ja mialem u siebie takie przyczyny i okazalo sie jeden wtrysk do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #30 Napisano 7 Maja 2012 Chodzi o to że od ok 2200 do ok 3000 obr silnik jak by własnie miał drgania po 3tys tak jak by pracuje równiej, ciszej.. Czy takie objawy to też moze dwumas, czy poduchy ? dwumase powinieneś wyczuć przy gaszeniu ( takie bujnięcie ), na kanał go i zobacz poduchy. Jesteś pewny, że to silnik drga? Mi się dzieje podobnie, ale wydaje mi się, że to tłumik, że gumy już się wysłużyły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fudik Zgłoś #31 Napisano 9 Maja 2012 Nie jestem pewny że to silnik.. poprostu usłyszałem zmiane dzwieku powyzej 3tys. Jest jeszcze jedna sprawa, ponieważ przy dodawaniu gazy strasznie drży lewarek od zmiany biegów i wydaje denerwójący dzwięk.. I wydaje mi sie że te objawy moga byc przyczyna zuzytych poduszek.. a Wy jak myślicie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal44 Zgłoś #32 Napisano 9 Maja 2012 ponieważ przy dodawaniu gazy strasznie drży lewarek od zmiany biegów i wydaje denerwójący dzwięk.. tak, to jest zużyta poduszka pod skrzynią biegów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fudik Zgłoś #33 Napisano 9 Maja 2012 Acha czyli w sobote zabieram się do roboty.. Jak zrobie dam znać czy się poprawiło. Dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fudik Zgłoś #34 Napisano 19 Maja 2012 No i wymieniłem jedną poduche pod skrzynia, bo druga wydaje się być dobra, ale drgania drązka zmiany biegów nie ustały.. ;/ Co jeszcze moze wywoływac takie objawy ? Czy może jeszcze jednak zmienic tę druga poduche ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korek Zgłoś #35 Napisano 7 Października 2012 witam ,ostatnio zauwazylem ze przy mocniejszym dodaniu gazu np.na biegu 4 przy okolo 60km/h, trzesie-drga jakby cala buda lub silnik ,wystepuje to na 3,4,5 biegu odpowiednio do roznych predkosci ,co moze byc przyczyna ,autko ma 222 tys, poduchy jeszcze ori z tego co widzialem Witam.Czy ktoś na 100% uporał się z tym drganiem auta.Jestem posiadaczem Passata B5 1.9 tdi AHU 90kM wymieniłem kompletne sprzęgło z dwumasą luc a auto jak drgało tak drga w zakresie obrotów 0d 1800do 2500 praktycznie na każdym biegu od 2-5.Wczoraj sprawdzałem przeguby wewnętrzne jeden ma większy luz od drugiego,ale luz ten jest mało wyczuwalny może pionowo jak go szarpałem to może w granicach 2do3mm i czy to miało by wpływ na drganie autem przy przyspieszaniu.Drga mi nawet na 2 biegu jak mocniej wcisne pedał gazu ,zaznaczę jeszcze że passat ma przejechane 270tys pali na dotyk pracuje równo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lamaz Zgłoś #36 Napisano 7 Października 2012 Ja tak miałem jak mi pompa wtryskowa odmówiła posłuszeństwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #37 Napisano 7 Października 2012 A ja mam odwrotność tu opisanych sytuacji, gdy auto ciągnie na którymkolwiek biegu to wszystko jest ok, ale wystarczy że wyrzucę na luz i pomiędzy 120/90 km/h czuć drżenie na kierownicy. Cóż to może być za przyczyna takiej anomalii???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korek Zgłoś #38 Napisano 13 Listopada 2012 Witam.Czy ktoś na 100% uporał się z tym drganiem auta.Jestem posiadaczem Passata B5 1.9 tdi AHU 90kM wymieniłem kompletne sprzęgło z dwumasą luk a auto jak drgało tak drga w zakresie obrotów 0d 1800do 2500 praktycznie na każdym biegu od 2-5.Wczoraj sprawdzałem przeguby wewnętrzne jeden ma większy luz od drugiego,ale luz ten jest mało wyczuwalny może pionowo jak go szarpałem to może w granicach 2do3mm i czy to miało by wpływ na drganie autem przy przyspieszaniu.Drga mi nawet na 2 biegu jak mocniej wcisne pedał gazu ,zaznaczę jeszcze że passat ma przejechane 270tys pali na dotyk pracuje równo. Wymieniłem najpierw przegub wewnętrzny który po wyjęciu z opakowania miał większy luz niż ten stary,więc kupiłem półosie kompletne z rozbitka pan zatwierdzał że mają 170 tys przebiegu założyłem no i klapa!Passat jak drgał przy przyspieszaniu tak drga,czyli to nie wina przegubów chyba że te "nowe'' półosie też są w takim samym stanie.Już mi ręce opadają co to może być???Proszę o jakieś sugestie i porady gdzie szukać problemu, czy to pompa czy wtryski? Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #39 Napisano 14 Grudnia 2012 witam u mnie to samo jest dalej a nawet jeszcze gorzej drga nawet na postoju czy to poduchy czy bardziej prawdopodobne jest ze dwumasa sie konczy , jak ja sprawdzic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pasekmaciek Zgłoś #40 Napisano 15 Grudnia 2012 znalalzlem wątek jak gościu mial podobny problem z drganiami i wymienil wiazkie pompowtryskiwaczy i przeszlo. ja tez mam problem z drganiami podczas przyspieszania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach