Kyrpek Zgłoś #101 Napisano 23 Marca 2014 Witam mam taki problem powyżej 140 na autostradzie zaczynają się dziwne drgania, nie potrafię określić od czego mogą wynikać. Dodam że drgania były na kołach zimowych i teraz zostały założone aluminiowe felgi z nowymi oponami i drgania pozostały, luzów w zawieszeniu nie ma, geometria była robiona, czy mogą być winne tarcze hamulcowe ?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bulanos Zgłoś #102 Napisano 24 Marca 2014 No i ..... tak nie zaczyna się zdania ale co mi tam.Było wiele pomysłów za które bardzo dziękuje Wszystkim. Jednak padnięta była mapa. Wcześniej nikt o tym nie pomyślał gdyż auto chodziło ok,ale po wymianie pompo-wtryskiwaczy (takich jakie powinny być) i nie dotykania mapy wyszły problemy. Trwało to trochę czasu ale myślę, że jest już ok. Poniżej podam części które mogłyby powodować takie objawy według mechaników itp. sprzęgło kinetyczne krzywe półosie lub wyrobione przeguby pompa vacum koła plus opony EGR itd Gdybyśmy wszystko wymieniali to bym chyb a już B7 mógł kupić za te pieniądze.:dobrze Warto może jednak przed kupnem auta używanego podjechać gdzieś i sprawdzić od razu czy ktoś tam w mapie nie grzebał. Ja tego nie zrobiłem i koszta teraz były. Dziękuje jeszcze raz wszystkim za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #103 Napisano 9 Listopada 2014 witam no i zaczelo sie konczyc sprzeglo, wymienilem rzaem je z dwumasa,(jednak to nie byla dwumasa !! czytaj post 1)wszytko fajnie smiga ale przy 120 jak dodaje lekko gazu drza pedaly i jakby lekko buda , odejme gazu wszystko powraca do normy,nie wiem czy to kola bo wraz z wymiana sprzegla wymienilem kola,przy alusach i sprzegle starym tego nie bylo, co to moze byc? przeguby wewn, czy moze kola? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackbandit Zgłoś #104 Napisano 25 Listopada 2014 heyka, ja w swoim B6 także mam takie objawy, ma już najechane ponad 210 tysi km, w tym roku podbiłem mu parę koników i wymieniłem dwumasę, niedługo potem zaczęło trząść jak w syrence-diagnoza tylko jedna przegub wewnętrzny i znowu mój mechanik będzie miał zajęcie. Z racji tego, że nie kumam zbytnio, czy to jest pojedynczy element, czy jest ich kilka i czy coś innego wokół też trzeba będzie wymienić proszę w miarę możliwości o jakieś dokładniejsze info w tym zakresie oraz jakie są to koszty plus minus. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #105 Napisano 26 Listopada 2014 musisz wyjac cala poloske z przegubem zewnetrznym wtedy wszystko masz na wierchu,wymiana prosta ,sam przegub w granicach 150 + wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasztel Zgłoś #106 Napisano 26 Listopada 2014 Jak nie chcesz wydawac siana, a mozesz zrobic to we wlasnym zakresie to czasami pomaga zamiana przegubów wewnetrznych miejscami. Spowoduje to ze przeguby beda sie obracac w druga strone i zlikwiduje halasy i trzesienie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #107 Napisano 26 Listopada 2014 ale i tak musisz rozbierac poloski bo nie sa rowne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denis911 Zgłoś #108 Napisano 8 Września 2015 (edytowane) Witam mam identyczne objawy co kolega Bulanos. Auto to Passat AVF 2005 w automacie. Najlepsze jest to ze zdarzylo sie to w trasie i nic tego nie poprzedzalo. Zatrzymalem sie na swiatlach i od momentu ruszenia auto strasznie drzy przy przyspieszaniu. Przedtem nic takiego sie nie dzialo. W dodatku nawet gdy zatrzymam sie autem i skrzynia jest w pozycji "D" to trzesie tak samo jak podczas jazdy. Gdy przelacze w pozycje "P" to generalnie wszystko wraca do normy choc zdarzylo sie juz ze 2 razy ze tez trzeslo. Trzasc przestaje tylko podczas jazdy gdy puszcze pedal gazu. Silnik pali od strzala, nie czuc spadkow mocy ogolnie jesli chodzi o sam silnik wszystko wyglada ok - probowalem nawet nim szarpac ale nic niepokojacego - myslalem nad zerwana poduszka. Jestem w tej chwili za granica i nie mam dostepu do kanalu by sprawdzic przeguby wew - ale z drugiej strony co ma przegub do tego kiedy auto stoi - co prawda na "D" ale stoi. Skrzynia podczas jazdy pracuje normalnie, nie czuc szarpniec przy przelaczaniu biegow, nie wchodzi w tryb awaryjny. Do domu mam ponad 500km i troche boje sie tak jechac. Tak czytalem tutaj o "zatartym" przegubie zew i przypomnialo mi sie ze u mnie tez jest zerwana guma i popryskuje mi po feldze smarem ale pozatym nie ma zadnych stukow nic i raczej nie chce mi sie wierzyc by on byl winny. Pomozcie naprowadzic na jakis trop... Edytowane 8 Września 2015 przez denis911 uzupelnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #109 Napisano 9 Września 2015 u mnie to byly wewnetrzne ale i przy okazji polecialy wahacze zwlaszcza banany , po wymianie wszystkich problem zniknal w 90% ale cos tam jeszcze jest nie tak , zobacze jeszcze zewnetrzne bo sa jescze ori Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denis911 Zgłoś #110 Napisano 13 Września 2015 Odpisze tylko w nawiązaniu do postu #109 że u mnie winowajcą okazał się przegub wewnętrzny, co prawda luz nie był jakiś masakryczny ale podczas ruszania półosią był już metaliczny dźwięk. Dzięki temu zauważyłem, ze uszkodzone mam aż 3 osłony przegubów które tez musiałem wymienić. Proszę tylko jeśli ktoś wie dokładnie o podpowiedź jak bezinwazyjnie rozebrać używany wewnętrzny przegub. Miałem 2 używane półosie i w obu podczas demontażu popsułem/pogięłem/podziurawiłem ten metalowy dekielek który trzeba wyjąc żeby zdemontować przegub. Próbowałem chwytać go dużą żaba - bezskutecznie. Później udało mi się znaleźć taki plaski tępy śrubokręt i od wnętrza przegubu chciałem go wybić to zrobiłem dziurę. Cale szczęście miałem jeden dekielek z mojego rozsypanego przegubu który bez problemu wybiłem od środka, ale nie wiem jak to zrobić na sprawnym założonym przegubie np podczas wymiany samej gumy. Ktoś pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #111 Napisano 14 Września 2015 dekielki sa jednorazowe , nie wybijesz go jednoczesnie nie uszkadzajac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach