Skocz do zawartości

korek

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O korek

  • Urodziny 31.01.1996

Informacje osobiste

  • Imię
    Bogusław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chełm

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG) 4x4
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam.Ja rozwiązałem problem z drganiem przy przyspieszaniu trwało to dość długo odwiedziłem kilka warsztatów nikt nie potrafił mi pomóc wymyślali różne przyczyny.Wymieniłem pół samochodu począwszy od dwu masy,półosi,czyszczony nastawnik pompy,sprawdzenie wtrysków no i nic jak drgał tak drga od 3 biegu do 5 od 1600 obrotów 2400.A przyczyną były WTRYSKI rozjechane ciśnienia górne i dolne.Zakupiłem używane tak na próbę po przeczytaniu na forum Audi kolega opisywał identyczne objawy w Audi A6 1.9 tdi no i pomogło.Co najlepsze ''MECHANIK'' twierdził że wtryski sprawdził że są Ok,takich mamy ''fachowców''. http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=28065 Jeśli chodzi o drgania na wolnych obrotach to może być dwu masa u mnie nie było żadnych drgań na wolnych obrotach po wymianie kompletu sprzęgła nie było różnicy.Ostatnio kolega wymieniał w Sharanie to opowiadał że mu coś tak jakby ocierało i lekko drgało silnikiem,ale zauważył że skakał mu pasek od alternatora na wolnych obrotach co się okazało puzniej że mu rozwaliło łożysko w klimie,alternatorze,napinacz alternatora,napinacz paska rozrządu pompę wody uszczelniacz na wałku rozrządu koszt naprawy przekroczył 3000tys. [h=1][/h]
  2. Witam. Podepnę się do tematu jestem posiadaczem Passata B5 1.9tdi 90kM AHU i w związku z tym mam pytanie czy spalanie na mieście 10l w tą porę czyli przy temp.-5/-10C jest normą.Dodam że przejeżdżam 2,5km do pracy w jedną stronę,byłem na komputerze nic nie wykazało tylko to że miałem przyspieszony zapłon po wymianie rozrządu.W lecie spalanie oscylowało około 6,5l na mieście.Proszę o jakieś sugestie. Pozdrawiam.
  3. Wymieniłem najpierw przegub wewnętrzny który po wyjęciu z opakowania miał większy luz niż ten stary,więc kupiłem półosie kompletne z rozbitka pan zatwierdzał że mają 170 tys przebiegu założyłem no i klapa!Passat jak drgał przy przyspieszaniu tak drga,czyli to nie wina przegubów chyba że te "nowe'' półosie też są w takim samym stanie.Już mi ręce opadają co to może być???Proszę o jakieś sugestie i porady gdzie szukać problemu, czy to pompa czy wtryski? Pozdrawiam!
  4. Witam.Czy ktoś na 100% uporał się z tym drganiem auta.Jestem posiadaczem Passata B5 1.9 tdi AHU 90kM wymieniłem kompletne sprzęgło z dwumasą luc a auto jak drgało tak drga w zakresie obrotów 0d 1800do 2500 praktycznie na każdym biegu od 2-5.Wczoraj sprawdzałem przeguby wewnętrzne jeden ma większy luz od drugiego,ale luz ten jest mało wyczuwalny może pionowo jak go szarpałem to może w granicach 2do3mm i czy to miało by wpływ na drganie autem przy przyspieszaniu.Drga mi nawet na 2 biegu jak mocniej wcisne pedał gazu ,zaznaczę jeszcze że passat ma przejechane 270tys pali na dotyk pracuje równo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności