DJ.Tuning Zgłoś #61 Napisano 13 Marca 2012 (edytowane) stukanie nie ma nic do kompresji Ma jeśli pierścienie poszły się je**ć. zatkał się kanał olejowy i przytarło korbowód. To pukały by panewki. pop... sie szklanki zaworowe i nie domyka zaworu, To dzwoniły by zawory. oby tak było to robota prosta i koszta niewielkie. Dokładnie tak. Tyle że szklanki mają 500km przejechane więc mało realne Pukanie jest troszkę inne niż panewki i zawory. No i ta kompresja w misce... Wobec powyższego auto wraca do garażu i ponowne rozebranie całości. Przy okazji założę instalację pod klimatronik i wymienię instalację silnika. Moja znowu będzie szczęśliwa;-) że auto ważniejsze niż ona bo ze dwa tygodnie popołudniami na 100 zejdzie. Edytowane 13 Marca 2012 przez DJ.Tuning Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #62 Napisano 13 Marca 2012 To pukały by panewki. Lub korbowód w tłoku To dzwoniły by zawory. Chyba że są cały czas otwarte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #63 Napisano 13 Marca 2012 Ma jeśli pierścienie poszły się je**ć. Do stukania pierścienie nic nie mają a olej zniknął czy jest?? Moja znowu będzie szczęśliwa że auto ważniejsze niż ona bo ze dwa tygodnie popołudniami na 100 zejdzie. Powiedz kiedy a z koxim wpadniemy - w grę wchodzi tylko niedziela i motornia rozebrana będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #64 Napisano 13 Marca 2012 Do stukania pierścienie nic nie mają Jak zrobi coś takiego to stuka olej zniknął czy jest?? Wypchnęło przez uszczelkę pod głowicą na kołyskę. Zarzygało cały tył silnika razem ze ścianą grodziową zabieram się już w piątek do roboty, bo na 24 auto będzie mi potrzebne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #65 Napisano 13 Marca 2012 Jak tulei nie porysowało to do złożenia i będzie jeździć. A tłok jak składałeś to nie był popękany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #66 Napisano 13 Marca 2012 Nieźle. pytanie czy to skutek czy przyczyna? Nie lepiej poszukać innego motoru, skoro czas nagli? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #67 Napisano 13 Marca 2012 Ale te zdjęcia to świeże czy stara historia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #68 Napisano 13 Marca 2012 No piknie....u mnie leży cały blok 2E z głowicą...tylko jedna panewka poszła czyli wał i pewnie jeden korbowód na złom , kilka lat minęło i tylko miskę odkręciłem i przykręciłem z powrotem...lepiej żeby sobie leżał w jednym kawałku...widać ze kiedyś może sie przydać ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #69 Napisano 14 Marca 2012 Nie lepiej poszukać innego motoru, skoro czas nagli? Ten blok już do auta nie będzie założony. Mam jeszcze 3 silniki w garażu to na 100 wybiorę najlepszy zestaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #70 Napisano 18 Marca 2012 Auto już na podnośniku. Jutro zaczynam transplantację serca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #71 Napisano 20 Marca 2012 Silnik wyjęty, głowica zdjęta. 2 tłoki poszły się #$#@%@ I na obydwóch rysy są takie że już się nie da z tym nic zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #72 Napisano 20 Marca 2012 2 tłoki poszły się #$#@%@I na obydwóch rysy są takie że już się nie da z tym nic zrobić czym jest to spowodowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #73 Napisano 20 Marca 2012 czym jest to spowodowane? Nie wiem. Rozkręcę korby to będę wiedział. Na razie to wiem że dwa tłoki wyglądają tak jak na focie powyżej, Gładź cylindrów jest porysowana a górą zrobił się kołnierz Jak w silniku z 1000000 przebiegiem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #74 Napisano 21 Marca 2012 Nie wiem.Rozkręcę korby to będę wiedział. Na razie to wiem że dwa tłoki wyglądają tak jak na focie powyżej, Gładź cylindrów jest porysowana a górą zrobił się kołnierz Jak w silniku z 1000000 przebiegiem). Taki manewr widziałem w silniku, w którym zatkał się kanał olejowy w bloku jakimś syfem.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #75 Napisano 21 Marca 2012 Silnik rozebrany na czynniki pierwsze Głowica nietknięta wszystkie łożyska nasmarowane Wał nietknięty, kanały olejowe drożne. Panewki jakie założyłem takie są i smarowanie miały idealne. Przyczyna jaką podejrzewam: Jak remontowałem motor 3 lata temu kupiłem panewki dedykowane do 2E tylko nie zwróciłem uwagi że nie mają otworu. Więc podejrzewam że nie było smarowania na tłokach i na pierścieniach. Teraz będą panewki innej firmy, wg katalogu do 2E i 9A, Mam nadzieję że będzie to już chodziło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach