Skocz do zawartości
DJ.Tuning

[silnik 2E] Problem z silnikiem - nie odpala

Rekomendowane odpowiedzi

stukanie nie ma nic do kompresji

 

Ma jeśli pierścienie poszły się je**ć.

zatkał się kanał olejowy i przytarło korbowód.

 

To pukały by panewki.

 

 

pop... sie szklanki zaworowe i nie domyka zaworu,

 

To dzwoniły by zawory.

 

 

oby tak było to robota prosta i koszta niewielkie.

 

Dokładnie tak. Tyle że szklanki mają 500km przejechane :-( więc mało realne

 

Pukanie jest troszkę inne niż panewki i zawory. No i ta kompresja w misce...

 

Wobec powyższego auto wraca do garażu i ponowne rozebranie całości.

 

Przy okazji założę instalację pod klimatronik i wymienię instalację silnika.

 

Moja znowu będzie szczęśliwa;-) że auto ważniejsze niż ona :-D bo ze dwa tygodnie popołudniami na 100 zejdzie.

Edytowane przez DJ.Tuning

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To pukały by panewki.

 

Lub korbowód w tłoku

 

 

To dzwoniły by zawory.

 

Chyba że są cały czas otwarte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ma jeśli pierścienie poszły się je**ć.

 

Do stukania pierścienie nic nie mają a olej zniknął czy jest??

Moja znowu będzie szczęśliwa że auto ważniejsze niż ona bo ze dwa tygodnie popołudniami na 100 zejdzie.

 

Powiedz kiedy a z koxim wpadniemy - w grę wchodzi tylko niedziela i motornia rozebrana będzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do stukania pierścienie nic nie mają

 

c6ad9abd2c6e77c1m.jpg fc4bf1fd08e2cae4m.jpg

 

Jak zrobi coś takiego to stuka

 

 

olej zniknął czy jest??

 

Wypchnęło przez uszczelkę pod głowicą na kołyskę. Zarzygało cały tył silnika razem ze ścianą grodziową :-(

 

zabieram się już w piątek do roboty, bo na 24 auto będzie mi potrzebne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tulei nie porysowało to do złożenia i będzie jeździć. A tłok jak składałeś to nie był popękany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieźle. pytanie czy to skutek czy przyczyna?

Nie lepiej poszukać innego motoru, skoro czas nagli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No piknie....u mnie leży cały blok 2E z głowicą...tylko jedna panewka poszła czyli wał i pewnie jeden korbowód na złom , kilka lat minęło i tylko miskę odkręciłem i przykręciłem z powrotem...lepiej żeby sobie leżał w jednym kawałku...widać ze kiedyś może sie przydać ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie lepiej poszukać innego motoru, skoro czas nagli?

 

Ten blok już do auta nie będzie założony.

 

Mam jeszcze 3 silniki w garażu to na 100 wybiorę najlepszy zestaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik wyjęty, głowica zdjęta.

 

2 tłoki poszły się #$#@%@

I na obydwóch rysy są takie że już się nie da z tym nic zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 tłoki poszły się #$#@%@

I na obydwóch rysy są takie że już się nie da z tym nic zrobić

 

czym jest to spowodowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czym jest to spowodowane?

 

Nie wiem.

Rozkręcę korby to będę wiedział.

Na razie to wiem że dwa tłoki wyglądają tak jak na focie powyżej, Gładź cylindrów jest porysowana a górą zrobił się kołnierz Jak w silniku z 1000000 przebiegiem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem.

Rozkręcę korby to będę wiedział.

Na razie to wiem że dwa tłoki wyglądają tak jak na focie powyżej, Gładź cylindrów jest porysowana a górą zrobił się kołnierz Jak w silniku z 1000000 przebiegiem).

 

Taki manewr widziałem w silniku, w którym zatkał się kanał olejowy w bloku jakimś syfem....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik rozebrany na czynniki pierwsze

Głowica nietknięta wszystkie łożyska nasmarowane

Wał nietknięty, kanały olejowe drożne.

Panewki jakie założyłem takie są i smarowanie miały idealne.

 

Przyczyna jaką podejrzewam:

 

Jak remontowałem motor 3 lata temu kupiłem panewki dedykowane do 2E tylko nie zwróciłem uwagi że nie mają otworu.

Więc podejrzewam że nie było smarowania na tłokach i na pierścieniach.

 

Teraz będą panewki innej firmy, wg katalogu do 2E i 9A, Mam nadzieję że będzie to już chodziło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności