sagon Zgłoś #281 Napisano 27 Stycznia 2013 (edytowane) proszę bardzo tyle powinno ci wystarczyć :haha,Krzysiu,mnie wystarczy to,co już widziałem.Pokaż proszę kolegom logi z tego słynnego softu na 200 koni z 11tką i 216tkami. Niech zobaczą,jak Twoje gtb dmuchało po przerobieniu i wysterowaniu. A może jednak ja pokażę to,co tak skrzętnie ukrywasz,czyli jak Twoje gtb 22,przerobione chyba przez Ciebie dmucha,udało mi się dokopać do tego loga. Ty i tak w życiu byś go nie pokazał. http://vaglog.rtnet.pl/krzysztof.ujazdowski_103963.html Fale Dunaju,słyszałeś o takiej burzliwej rzece? Ciśnienie wytwarzane w Twojej GTB przypomina właśnie jej fale. Ale żeby turbo dobrze dmuchało musi być też dobrze przerobione,tak pisałeś.Więc gdzie tkwi problem,w przeróbce kolejego gtb(Twojego autorstwa),czy nieudolnej próbie wysterowania? Edytowane 27 Stycznia 2013 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fucker Zgłoś #282 Napisano 27 Stycznia 2013 (edytowane) 11mm, 260, IC megane. Na brd był bardzo lekki dymek, bo włożeniu gtb bez ruszania softu dymek znikł i było czuć przyrost mocy. Edytowane 27 Stycznia 2013 przez Fucker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #283 Napisano 27 Stycznia 2013 :http://vaglog.rtnet.pl/krzysztof.ujazdowski_103963.html Fale Dunaju,słyszałeś o takiej burzliwej rzece? Ciśnienie wytwarzane w Twojej GTB przypomina właśnie jej fale. Ale żeby turbo dobrze dmuchało musi być też dobrze przerobione,tak pisałeś.Więc gdzie tkwi problem,w przeróbce kolejego gtb(Twojego autorstwa),czy nieudolnej próbie wysterowania? słabo szukałeś pomogę ci http://vaglog.rtnet.pl/krzysztof.ujazdowski_112032.html u mnie oczywiście jest zle przerobione turbo i cienki soft za to twój soft i turbo i mocna pompa wydumka są idealnym wzorcem do naśladowania:fala http://vaglog.rtnet.pl/sagon76_104025.html chociaż po logu widać co innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #284 Napisano 27 Stycznia 2013 Chłopaki... Je..cie wątek prywatami... Rozumiem wasz antagonizm, ale nie popieram prywatnych podjazdów... Btw Kolego Fucker, daj jakieś logowanie, bo jestem autentycznie ciekawy, no i powiedz mi jak długo ten silnik to wytrzymał i jakie były straty po roku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #285 Napisano 27 Stycznia 2013 Krzysiu,takich logów to mogę sobie z 10 zrobić,jest taki specjalny program,który służy do takich upiększeń. Te,które mi wysłałeś dziwnym trafem wyglądały inaczej.Ja wiem,że jesteś niezłym krętem.Potrafiłeś kombinować na hamowni,to logów nie przerobisz? Szkoda,że wrzuciłeś je dopiero wtedy,jak pokazałem prawdziwe oblicze Twojego gtb.Daje to do myślenia. Moje zaś,to niestety niczym nie wymuszone logi kompletnie nie wysterowanej turbiny.Została wrzucona mapa n75 z arla i tak to dmuchało,jak dmuchało.Żaden tuner nie siedział godzinami nad dopracowaniem ciśnienia doładowania. Przecież Ci to ze trzy razy pisałem.A,że nie chciało mi się z tym do pewnego czasu bawić,to było,jak było.Zresztą w podpisie miałem,że turbo mi nie doładowywało.Nie robiłem z tego żadnej tajemnicy,jeżeli oto Ci chodzi. Dla mnie najważniejsze było to,że nawet przy tak lipnym doładowaniu wypluło aż za dużo,jak na takie nastawy,mocy. Postaraj się być uczciwy,nie kombinuj,bo kłamstwo zawsze ma krótkie nogi. Mam rozumieć,że Spanky doznał olśnienia i cudownym sposobem tak pięknie turbo dopracował.Wcześniej nijak nie potrafił tego zrobić? Ręce opadają,jak się patrzy na te Twoje tanie sztuczki. Pozdrawiam. Ciśnienie falowało,jak morze podczas wietrznej pogody,teraz idzie,jak po sznureczku,tylko pogratulować sprytu. Ja już Ci pisałem w konia,to możesz robić tych,którzy nawet koła zmienić nie potrafią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buczer Zgłoś #286 Napisano 27 Stycznia 2013 fucker a jak wstawało gtb w porównaniu z brd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fucker Zgłoś #287 Napisano 27 Stycznia 2013 Wyjmowałem panewki i żadnego zużycia nie było. Denko tłoka żadnych wżerów. Jedynie co może puszczać to uszczelka pod głowicą jak ktoś leci powyżej 210KM. Jeżeli ktoś będzie pilnował EGT i będzie używał modzonego TDi jak się należy, to pożyje długo, bardzo długo. Ja miałem dodatkowo zewnętrzną chłodnice oleju i paliwa. Ważna jest duża sprężarka wydajny IC, by powietrze nie nagrzewało się za mocno. Lepszy wałek tez wskazany, to wszystko obniża temp. co za tym idzie uszczelka będzie trzymać. Nie zapomnijmy też o dobrym sofcie. Tu wykres na BRD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #288 Napisano 27 Stycznia 2013 Widać że sprzęgiełko dostawało... Ale ładny stały wykres... CO za zewnętrze chłodzenie? Panewki w 1Z są mikre jeśli chodzi o przenoszenie momentu powyżej 390.... Jak mierzyłeś EGT? Była sonda? na jakim poziomie się utrzymywało? Jakie były wtryski? Na jakich ciśnieniach? Jakie temperatury na dolocie/wylocie??? Pytania sugeruje ciekawość nie podejrzliwość.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #289 Napisano 27 Stycznia 2013 Taki mały myk z przeróbką loga,jaki zastosował kolega Krzysiu. Jako 1wszy mój ori log http://vaglog.rtnet.pl/sagon76_104025.html Jako drugi log po lifcie,ten sam,tylko przerobiony wedle mojego widzi mi się. http://vaglog.rtnet.pl/sagon76_112049.html Proszę zwrócić uwagę na datę i godzinę.Pokazuje się godzina o której log został zmodyfikowany.Tak mój,jak i kolegi Krzysia przerobiony był dzisiaj. Resztę zostawiam do indywidualnej oceny. Krzysiu,kolejny raz Ci napisze,nie ze mną te numery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #290 Napisano 28 Stycznia 2013 Krzysiu,takich logów to mogę sobie z 10 zrobić,jest taki specjalny program,który służy do takich upiększeń.Te,które mi wysłałeś dziwnym trafem wyglądały inaczej.Ja wiem,że jesteś niezłym krętem.Potrafiłeś kombinować na hamowni,to logów nie przerobisz? Szkoda,że wrzuciłeś je dopiero wtedy,jak pokazałem prawdziwe oblicze Twojego gtb.Daje to do myślenia. Moje zaś,to niestety niczym nie wymuszone logi kompletnie nie wysterowanej turbiny.Została wrzucona mapa n75 z arla i tak to dmuchało,jak dmuchało.Żaden tuner nie siedział godzinami nad dopracowaniem ciśnienia doładowania. Przecież Ci to ze trzy razy pisałem.A,że nie chciało mi się z tym do pewnego czasu bawić,to było,jak było.Zresztą w podpisie miałem,że turbo mi nie doładowywało.Nie robiłem z tego żadnej tajemnicy,jeżeli oto Ci chodzi. Dla mnie najważniejsze było to,że nawet przy tak lipnym doładowaniu wypluło aż za dużo,jak na takie nastawy,mocy. Postaraj się być uczciwy,nie kombinuj,bo kłamstwo zawsze ma krótkie nogi. Mam rozumieć,że Spanky doznał olśnienia i cudownym sposobem tak pięknie turbo dopracował.Wcześniej nijak nie potrafił tego zrobić? Ręce opadają,jak się patrzy na te Twoje tanie sztuczki. Pozdrawiam. Ciśnienie falowało,jak morze podczas wietrznej pogody,teraz idzie,jak po sznureczku,tylko pogratulować sprytu. Ja już Ci pisałem w konia,to możesz robić tych,którzy nawet koła zmienić nie potrafią. słuchaj robert ja nie potrzebuje niczego podrabiać a log http://vaglog.rtnet.pl/krzysztof.ujazdowski_112032.html nie chciało mi się szukać w pw do ciebie dlatego ma nową datę ale skoro taki z ciebie detektyw to proszę jeszcze raz http://vaglog.rtnet.pl/krzysztof.ujazdowski_103971.html i co teraz wymyślisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #291 Napisano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Krzysiu,mnie niczego udowodniać nie musisz,a Twoje zapewnienia o uczciwości dawno przestały być dla mnie szczere. Jesteś typem takiego samego pokroju,jak arwam.Tamten też zdolny był do niezłego przekrętu,żeby tylko obstawić przy swoim. Prosiłem Cię dwa razy o wrzutę logów,...na nic jednak prośby i błagania.Przecież gdybyś miał te logi,to jak Cię znam wrzuciłbyś je w kilka minut po moich prośbach.Zwłaszcza po tym,co napisałem. Jednak Ty dziwnym trafem nie mogłeś mnie uciszyć,nie chciałeś,czy też nie umiałeś.Wystarczyło pokazać ten niby ori log i byłoby po sprawie. Dziwi mnie to bardzo,bo zrobiłeś się nadzwyczaj hojny tuż po tym,jak wrzuciłem ori loga twojej gtb.Celowo napisałem,że nie mam tych logów,żeby uśpić Twoją czujność.Ale jeszcze bardziej zastanawiające jest to,że wszystkie wcześniejsze logi,a było ich kilka z różnych setapów,nie wyglądały tak pięknie,jak obecne.A wiem,że Spanky sporo się napocił żeby wykrzesać z Twojego silnika taką moc. To ja się zastanawiam,co Ty jeszcze wymyślisz.Pokazałem tak Tobie,jak pozostałym,co można robić z logami,jeżeli tylko się chce.Choćbyś ich setkę wrzucił,mnie już co do swojej uczciwości nie przekonasz. Wrzucaj sobie co chcesz i mydl oczy pozostałym.Potrafiłeś przekombinować na hamowni,tak jednej,jak i drugiej,żeby tylko postawić na swoim,potrafiłeś też przerobić loga,szkoda,że tak późno,to nie cofniesz się już przed niczym.Szkoda,bo nie na tym to polega.Nie mam wątpliwości,że zdolny jesteś,tak samo,jak arwam do wszystkiego,żeby tylko wyjść z opresji z twarzą. Gdybym chciał Ci pokazać inne logi,niż te,które widziałeś,to tak bym je przerobił,że doznałbyś na ich widok orgazmu. Tylko po co? Mnie wisiało to,że turbo mi górą klękało i pewnie wisiałoby po dziś dzień,ale z tą pompą musiałem na niej wymusić lepszą górę,dół też,bo przy takich ilościach paliwa liczy się każdy milibar. Kończmy tę batalię,bo nie mam ani chęci,ani czasu na takie dysputę. Jak dorośniesz do uczciwej,MERYTORYCZNEJ dyskusji,to pogadamy. Cieszę się,że potrafisz już tak dobrze przerabiać,szkoda,że tylko logi.Ale każdy uczy się na swoich błędach,ja też. Pozdro Edytowane 29 Stycznia 2013 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #292 Napisano 31 Stycznia 2013 Możliwości GTB22 Z racing forum. [video=youtube_share;_PF-APc1EDQ] RODZAJ SILNIKA: 1.9TDI PD ARLMODYFIKACJA SILNIKA: 1.GTB2260VK+kolektor baran 2.Race783+ na pompkach BC 3.Odprężony silnik 4.Zmodyfikowany wałek 5.Układ wydechowy 2,5' Bartpol, 6. Dolot z filtrem ITG Bartpol 7. FMIC Bartpol MOC: 300hp@4730rpm & 455Nm@4400rpm zmierzone na Dynoproject, strojony na Rototeście 274hp@4720rpm & 442Nm@4100rpm TUNER: KINGSOFT & Bartpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyzor.be Zgłoś #293 Napisano 31 Stycznia 2013 (edytowane) To ja coś dodam na GTB22 z Węgier Codzienny "dupowoz" Toledo AFN (przelot 330tys km) @ ok. 220-230km - GTB2260vk @ 1.7bar - Pompa hybryda 11x3.3mm - wtryski 0.260 - dodatkowy zbiorniczek paliwa przed pompa - zewnętrzna pompa paliwa 2.0tfsi - filtr paliwa 2.5 tdi v6 - przewody paliwowe 12stki - fmic chinol 14stka - dolot 60tka - pusty wydech 60tka - wałek SDI - Jednomas, tarcza kevlar - 51c ... Blok, tłoki, głowica stock nie ruszane Auto było potem hamowane na doładowaniu 2bar i wypluło równo 240km na hamowni. Właściciel pisał że kręcił się do 5500obr bez straty mocy. Niestety auto zostało sprzedane później młodej osobie która zaraz potem miała poważny wypadek. Auto zostało doszczętnie zniszczone do tego stopnia że żadna cześć silnika nie nadawała się do odzysku, na szczęście nikt nie zginał. Edytowane 31 Stycznia 2013 przez Scyzor.be Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #294 Napisano 4 Lutego 2013 (edytowane) Czyli to Spanky stroi to GTB? No to coś dobrego z tego wyjść powinno, o ile silnik nie jest dojechany,albo turbina warta tyle co nic... spanky nie tylko stroi to jest jego turbo http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/all-b6-avf-quattro-spankowoz-spanky-update-gtb1756vk-206145/ Edytowane 6 Lutego 2013 przez krzysiek1606 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #295 Napisano 4 Lutego 2013 No miał montować i stroić, czekam cały czas na efekty... a na tamtym forum nie mam konta by poczytać... Wracając do tematu, to co w końcu z tym GTB22 w AFN ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #296 Napisano 4 Lutego 2013 Wracając do tematu, to co w końcu z tym GTB22 w AFN ? a o jaką gtb22 chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #297 Napisano 4 Lutego 2013 a o jaką gtb22 chodzi? tą z tematu.... Czekam na kogoś kto to zamontuje do AFN i podzieli się logiem/wykresem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeejay83 Zgłoś #298 Napisano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) Za niedługo montuje gtb2260 do afn 11mm race520, ale nie wiem czemu jak oglądam tu logi na gtb (o ile się nie myle to gtb2260) to oczopąslu dostaję , nikt nie ma zmienionych ograniczników PID? 1200 obr 20% i ledwo co się buja... Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez zeejay83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #299 Napisano 19 Września 2013 Za niedługo montuje gtb2260 do afn 11mm race520, ale nie wiem czemu jak oglądam tu logi na gtb (o ile się nie myle to gtb2260) to oczopąslu dostaję , nikt nie ma zmienionych ograniczników PID? 1200 obr 20% i ledwo co się buja... a ja jak widze 240-280 nm przy 2000rpm to zastanawiam sie jak tym mozna jezdzic na codzien:wmorde Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #300 Napisano 19 Września 2013 a ja jak widze 240-280 nm przy 2000rpm to zastanawiam sie jak tym mozna jezdzic na codzien to zastanawiaj się dalej ja mam 330 Nm przy 2k obrotów i jeździ się tym bardzo przyjemnie .... w sumie to już jest mało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach