Skocz do zawartości
symeks

GTB2260VK w Passacie AFN

Rekomendowane odpowiedzi

proszę bardzo tyle powinno ci wystarczyć

 

:haha,Krzysiu,mnie wystarczy to,co już widziałem.Pokaż proszę kolegom logi z tego słynnego softu na 200 koni z 11tką i 216tkami.

Niech zobaczą,jak Twoje gtb dmuchało po przerobieniu i wysterowaniu.

A może jednak ja pokażę to,co tak skrzętnie ukrywasz,czyli jak Twoje gtb 22,przerobione chyba przez Ciebie dmucha,udało mi się dokopać do tego loga.

Ty i tak w życiu byś go nie pokazał.

 

http://vaglog.rtnet.pl/krzysztof.ujazdowski_103963.html

 

Fale Dunaju,słyszałeś o takiej burzliwej rzece?

Ciśnienie wytwarzane w Twojej GTB przypomina właśnie jej fale.

Ale żeby turbo dobrze dmuchało musi być też dobrze przerobione,tak pisałeś.Więc gdzie tkwi problem,w przeróbce kolejego gtb(Twojego autorstwa),czy nieudolnej próbie wysterowania?

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

11mm, 260, IC megane.

 

Na brd był bardzo lekki dymek, bo włożeniu gtb bez ruszania softu dymek znikł i było czuć przyrost mocy.

Edytowane przez Fucker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:

http://vaglog.rtnet.pl/krzysztof.ujazdowski_103963.html

 

Fale Dunaju,słyszałeś o takiej burzliwej rzece?

Ciśnienie wytwarzane w Twojej GTB przypomina właśnie jej fale.

Ale żeby turbo dobrze dmuchało musi być też dobrze przerobione,tak pisałeś.Więc gdzie tkwi problem,w przeróbce kolejego gtb(Twojego autorstwa),czy nieudolnej próbie wysterowania?

 

 

słabo szukałeś pomogę ci

 

http://vaglog.rtnet.pl/krzysztof.ujazdowski_112032.html

 

u mnie oczywiście jest zle przerobione turbo i cienki soft

 

za to twój soft i turbo i mocna pompa wydumka są idealnym wzorcem do naśladowania:fala

 

http://vaglog.rtnet.pl/sagon76_104025.html

chociaż po logu widać co innego :idiota:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki... Je..cie wątek prywatami... Rozumiem wasz antagonizm, ale nie popieram prywatnych podjazdów...

 

Btw Kolego Fucker, daj jakieś logowanie, bo jestem autentycznie ciekawy, no i powiedz mi jak długo ten silnik to wytrzymał i jakie były straty po roku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krzysiu,takich logów to mogę sobie z 10 zrobić,jest taki specjalny program,który służy do takich upiększeń.

Te,które mi wysłałeś dziwnym trafem wyglądały inaczej.Ja wiem,że jesteś niezłym krętem.Potrafiłeś kombinować na hamowni,to logów nie przerobisz?

Szkoda,że wrzuciłeś je dopiero wtedy,jak pokazałem prawdziwe oblicze Twojego gtb.Daje to do myślenia.

 

Moje zaś,to niestety niczym nie wymuszone logi kompletnie nie wysterowanej turbiny.Została wrzucona mapa n75 z arla i tak to dmuchało,jak dmuchało.Żaden tuner nie siedział godzinami nad dopracowaniem ciśnienia doładowania.

Przecież Ci to ze trzy razy pisałem.A,że nie chciało mi się z tym do pewnego czasu bawić,to było,jak było.Zresztą w podpisie miałem,że turbo mi nie doładowywało.Nie robiłem z tego żadnej tajemnicy,jeżeli oto Ci chodzi.

Dla mnie najważniejsze było to,że nawet przy tak lipnym doładowaniu wypluło aż za dużo,jak na takie nastawy,mocy.

 

Postaraj się być uczciwy,nie kombinuj,bo kłamstwo zawsze ma krótkie nogi.

Mam rozumieć,że Spanky doznał olśnienia i cudownym sposobem tak pięknie turbo dopracował.Wcześniej nijak nie potrafił tego zrobić?

 

Ręce opadają,jak się patrzy na te Twoje tanie sztuczki.

Pozdrawiam.

Ciśnienie falowało,jak morze podczas wietrznej pogody,teraz idzie,jak po sznureczku,tylko pogratulować sprytu.

Ja już Ci pisałem w konia,to możesz robić tych,którzy nawet koła zmienić nie potrafią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fucker a jak wstawało gtb w porównaniu z brd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyjmowałem panewki i żadnego zużycia nie było. Denko tłoka żadnych wżerów.

 

Jedynie co może puszczać to uszczelka pod głowicą jak ktoś leci powyżej 210KM. Jeżeli ktoś będzie pilnował EGT i będzie używał modzonego TDi jak się należy, to pożyje długo, bardzo długo. Ja miałem dodatkowo zewnętrzną chłodnice oleju i paliwa. Ważna jest duża sprężarka wydajny IC, by powietrze nie nagrzewało się za mocno. Lepszy wałek tez wskazany, to wszystko obniża temp. co za tym idzie uszczelka będzie trzymać. Nie zapomnijmy też o dobrym sofcie.

 

 

Tu wykres na BRD

brd.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać że sprzęgiełko dostawało... Ale ładny stały wykres... CO za zewnętrze chłodzenie? Panewki w 1Z są mikre jeśli chodzi o przenoszenie momentu powyżej 390....

Jak mierzyłeś EGT? Była sonda? na jakim poziomie się utrzymywało?

Jakie były wtryski?

Na jakich ciśnieniach?

Jakie temperatury na dolocie/wylocie???

 

Pytania sugeruje ciekawość nie podejrzliwość....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki mały myk z przeróbką loga,jaki zastosował kolega Krzysiu.

Jako 1wszy mój ori log

 

http://vaglog.rtnet.pl/sagon76_104025.html

 

Jako drugi log po lifcie,ten sam,tylko przerobiony wedle mojego widzi mi się.

 

http://vaglog.rtnet.pl/sagon76_112049.html

 

Proszę zwrócić uwagę na datę i godzinę.Pokazuje się godzina o której log został zmodyfikowany.Tak mój,jak i kolegi Krzysia przerobiony był dzisiaj.

Resztę zostawiam do indywidualnej oceny.

 

Krzysiu,kolejny raz Ci napisze,nie ze mną te numery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Krzysiu,takich logów to mogę sobie z 10 zrobić,jest taki specjalny program,który służy do takich upiększeń.

Te,które mi wysłałeś dziwnym trafem wyglądały inaczej.Ja wiem,że jesteś niezłym krętem.Potrafiłeś kombinować na hamowni,to logów nie przerobisz?

Szkoda,że wrzuciłeś je dopiero wtedy,jak pokazałem prawdziwe oblicze Twojego gtb.Daje to do myślenia.

 

Moje zaś,to niestety niczym nie wymuszone logi kompletnie nie wysterowanej turbiny.Została wrzucona mapa n75 z arla i tak to dmuchało,jak dmuchało.Żaden tuner nie siedział godzinami nad dopracowaniem ciśnienia doładowania.

Przecież Ci to ze trzy razy pisałem.A,że nie chciało mi się z tym do pewnego czasu bawić,to było,jak było.Zresztą w podpisie miałem,że turbo mi nie doładowywało.Nie robiłem z tego żadnej tajemnicy,jeżeli oto Ci chodzi.

Dla mnie najważniejsze było to,że nawet przy tak lipnym doładowaniu wypluło aż za dużo,jak na takie nastawy,mocy.

 

Postaraj się być uczciwy,nie kombinuj,bo kłamstwo zawsze ma krótkie nogi.

Mam rozumieć,że Spanky doznał olśnienia i cudownym sposobem tak pięknie turbo dopracował.Wcześniej nijak nie potrafił tego zrobić?

 

Ręce opadają,jak się patrzy na te Twoje tanie sztuczki.

Pozdrawiam.

Ciśnienie falowało,jak morze podczas wietrznej pogody,teraz idzie,jak po sznureczku,tylko pogratulować sprytu.

Ja już Ci pisałem w konia,to możesz robić tych,którzy nawet koła zmienić nie potrafią.

 

słuchaj robert ja nie potrzebuje niczego podrabiać a log

http://vaglog.rtnet.pl/krzysztof.ujazdowski_112032.html

nie chciało mi się szukać w pw do ciebie dlatego ma nową datę ale skoro taki z ciebie detektyw

to proszę jeszcze raz

http://vaglog.rtnet.pl/krzysztof.ujazdowski_103971.html

i co teraz wymyślisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krzysiu,mnie niczego udowodniać nie musisz,a Twoje zapewnienia o uczciwości dawno przestały być dla mnie szczere.

Jesteś typem takiego samego pokroju,jak arwam.Tamten też zdolny był do niezłego przekrętu,żeby tylko obstawić przy swoim.

Prosiłem Cię dwa razy o wrzutę logów,...na nic jednak prośby i błagania.Przecież gdybyś miał te logi,to jak Cię znam wrzuciłbyś je w kilka minut po moich prośbach.Zwłaszcza po tym,co napisałem.

Jednak Ty dziwnym trafem nie mogłeś mnie uciszyć,nie chciałeś,czy też nie umiałeś.Wystarczyło pokazać ten niby ori log i byłoby po sprawie.

Dziwi mnie to bardzo,bo zrobiłeś się nadzwyczaj hojny tuż po tym,jak wrzuciłem ori loga twojej gtb.Celowo napisałem,że nie mam tych logów,żeby uśpić Twoją czujność.Ale jeszcze bardziej zastanawiające jest to,że wszystkie wcześniejsze logi,a było ich kilka z różnych setapów,nie wyglądały tak pięknie,jak obecne.A wiem,że Spanky sporo się napocił żeby wykrzesać z Twojego silnika taką moc.

 

To ja się zastanawiam,co Ty jeszcze wymyślisz.Pokazałem tak Tobie,jak pozostałym,co można robić z logami,jeżeli tylko się chce.Choćbyś ich setkę wrzucił,mnie już co do swojej uczciwości nie przekonasz.

Wrzucaj sobie co chcesz i mydl oczy pozostałym.Potrafiłeś przekombinować na hamowni,tak jednej,jak i drugiej,żeby tylko postawić na swoim,potrafiłeś też przerobić loga,szkoda,że tak późno,to nie cofniesz się już przed niczym.Szkoda,bo nie na tym to polega.Nie mam wątpliwości,że zdolny jesteś,tak samo,jak arwam do wszystkiego,żeby tylko wyjść z opresji z twarzą.

 

Gdybym chciał Ci pokazać inne logi,niż te,które widziałeś,to tak bym je przerobił,że doznałbyś na ich widok orgazmu.

Tylko po co?

Mnie wisiało to,że turbo mi górą klękało i pewnie wisiałoby po dziś dzień,ale z tą pompą musiałem na niej wymusić lepszą górę,dół też,bo przy takich ilościach paliwa liczy się każdy milibar.

 

Kończmy tę batalię,bo nie mam ani chęci,ani czasu na takie dysputę.

Jak dorośniesz do uczciwej,MERYTORYCZNEJ dyskusji,to pogadamy.

 

Cieszę się,że potrafisz już tak dobrze przerabiać,szkoda,że tylko logi.Ale każdy uczy się na swoich błędach,ja też.

 

Pozdro

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwości GTB22

Z racing forum.

[video=youtube_share;_PF-APc1EDQ]

 

RODZAJ SILNIKA: 1.9TDI PD ARL

MODYFIKACJA SILNIKA:

1.GTB2260VK+kolektor baran

2.Race783+ na pompkach BC

3.Odprężony silnik

4.Zmodyfikowany wałek

5.Układ wydechowy 2,5' Bartpol,

6. Dolot z filtrem ITG Bartpol

7. FMIC Bartpol

MOC: 300hp@4730rpm & 455Nm@4400rpm zmierzone na Dynoproject, strojony na Rototeście 274hp@4720rpm & 442Nm@4100rpm

TUNER: KINGSOFT & Bartpol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja coś dodam na GTB22 z Węgier

 

Codzienny "dupowoz" Toledo AFN (przelot 330tys km) @ ok. 220-230km

 

- GTB2260vk @ 1.7bar

- Pompa hybryda 11x3.3mm

- wtryski 0.260

- dodatkowy zbiorniczek paliwa przed pompa

- zewnętrzna pompa paliwa 2.0tfsi

- filtr paliwa 2.5 tdi v6

- przewody paliwowe 12stki

- fmic chinol 14stka

- dolot 60tka

- pusty wydech 60tka

- wałek SDI

- Jednomas, tarcza kevlar

- 51c

...

 

Blok, tłoki, głowica stock nie ruszane

 

 

Auto było potem hamowane na doładowaniu 2bar i wypluło równo 240km na hamowni.

Właściciel pisał że kręcił się do 5500obr bez straty mocy.

 

Niestety auto zostało sprzedane później młodej osobie która zaraz potem miała poważny wypadek. Auto zostało doszczętnie zniszczone do tego stopnia że żadna cześć silnika nie nadawała się do odzysku, na szczęście nikt nie zginał.

Edytowane przez Scyzor.be

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli to Spanky stroi to GTB? No to coś dobrego z tego wyjść powinno, o ile silnik nie jest dojechany,albo turbina warta tyle co nic...

 

spanky nie tylko stroi to jest jego turbo

 

 

http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/all-b6-avf-quattro-spankowoz-spanky-update-gtb1756vk-206145/

Edytowane przez krzysiek1606

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No miał montować i stroić, czekam cały czas na efekty... a na tamtym forum nie mam konta by poczytać...

 

Wracając do tematu, to co w końcu z tym GTB22 w AFN ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Wracając do tematu, to co w końcu z tym GTB22 w AFN ?

 

a o jaką gtb22 chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a o jaką gtb22 chodzi?

tą z tematu.... Czekam na kogoś kto to zamontuje do AFN i podzieli się logiem/wykresem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za niedługo montuje gtb2260 do afn 11mm race520, ale nie wiem czemu jak oglądam tu logi na gtb (o ile się nie myle to gtb2260) to oczopąslu dostaję , nikt nie ma zmienionych ograniczników PID? 1200 obr 20% i ledwo co się buja...

Edytowane przez zeejay83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Za niedługo montuje gtb2260 do afn 11mm race520, ale nie wiem czemu jak oglądam tu logi na gtb (o ile się nie myle to gtb2260) to oczopąslu dostaję , nikt nie ma zmienionych ograniczników PID? 1200 obr 20% i ledwo co się buja...

 

 

a ja jak widze 240-280 nm przy 2000rpm to zastanawiam sie jak tym mozna jezdzic na codzien:wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja jak widze 240-280 nm przy 2000rpm to zastanawiam sie jak tym mozna jezdzic na codzien

 

to zastanawiaj się dalej :) ja mam 330 Nm przy 2k obrotów i jeździ się tym bardzo przyjemnie .... w sumie to już jest mało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności