bogumilt Zgłoś #21 Napisano 12 Lutego 2012 Do 4000 a potem spada. A wszyscy mi mówili że to g i dlugo nie wytrzyma. Zalożenie jest kłopotliwe ale wraszka z jazdy jest. A brd z kolem z caha to dalej brd czy może Caha z muszlą brd Wracając do tematu to GTB22 jest ok jak bawimy się 240+ i paliwo leci kranem. A do 200 to jest jeszcze kilka opcji z rodziny gtb, dotego bedą o wiele przyjemniejsze w urzytkowaniu codziennym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #22 Napisano 12 Lutego 2012 A brd z kolem z caha to dalej brd czy może Caha z muszlą brd To będzie brd z lepszym kołem kompresji,czyli można by rzec,że taka ala cah-a. Nie wiem,jakie są różnice w gorącej muszli,ale jeżeli nawet jakieś są,to raczej nie one wpływają na potencjał,bo 1700 to brd dmucha na co dzień. A czy 17va z gratami od 18/20,to nadal 17va,czy 18/20? Mnie się wydaje,że to drugie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #23 Napisano 12 Lutego 2012 A czy 17va z gratami od 18/20,to nadal 17va,czy 18/20?Mnie się wydaje,że to drugie. 18/20 ma już odczuwalny lag, nie wspomne o 18/22 bo to już kiszka jest taka hybryda na miasto. Lepiej już wstaje gt2256v z merca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
man84 Zgłoś #24 Napisano 6 Maja 2012 takie pytanko czy do Turbo BRD można włożyć koło kompresji od CAHA ? jaki jest limit max mocy na CAHA a jaki na BRD ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #25 Napisano 9 Maja 2012 Compsporty zrobiły asz + caha na 216ps, okolice 220ps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #26 Napisano 9 Maja 2012 man84, http://forum.vw-passat.pl/threads/74586-Wymiana-turbo-AJM-gt-CAHA-%282-0-CR-170-ps%29 ostatnia strona... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
man84 Zgłoś #27 Napisano 10 Maja 2012 czytałem dzięki za odpowiedz ... chyba trzeba będzie myśleć o GTB1756 tylko $$$$$ trzeba skołować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #28 Napisano 10 Maja 2012 chyba trzeba będzie myśleć o GTB1756 a dużo roboty jest z montażem tego turbo ? co trzeba przerabiać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #29 Napisano 10 Maja 2012 a dużo roboty jest z montażem tego turbo ? co trzeba przerabiać ? trubo przerobione na podcisnienie (gruszke) flansze na wydech, flansze na kolektor ,splyw oleju ,custom rure od filtra ,puszke od filtra afna bo ori nie wejdzie inna alternatywa stozek.oczywiscie fmic musowy za kilkanascie dni bedzie u mnie w aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #30 Napisano 10 Maja 2012 trubo przerobione na podcisnienie (gruszke) flansze na wydech, flansze na kolektor ,splyw oleju ,custom rure od filtra ,puszke od filtra afna bo ori nie wejdzie inna alternatywa stozek.oczywiscie fmic musowy za kilkanascie dni bedzie u mnie w aucie uuuu sam robisz wszystko czy u kogoś ? koszta ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #31 Napisano 10 Maja 2012 uuuu sam robisz wszystko czy u kogoś ? koszta ? Robie wsztystko w tune-up.a koszta wszytko w 3k sie zamknie minus 1k za brd zostaje 2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #32 Napisano 10 Maja 2012 kurde jestem ciekaw efektu ... szczególnie różnicy między BRD a GTB1756 , czy efekt będzie wart zachodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #33 Napisano 11 Maja 2012 Zachodu bedzie wart .... Kwestia dobrego ustawienia sztangi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #34 Napisano 11 Maja 2012 dobrze będzie zobaczyć różnicę na tym samym setupie ... możliwe , że ja też będę zmieniał turbo ... trochę się na czytałem na temat BRD - że sporo jest wadliwych tzn , że późno wstających ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #35 Napisano 11 Maja 2012 dobrze będzie zobaczyć różnicę na tym samym setupie ... możliwe , że ja też będę zmieniał turbo ... trochę się na czytałem na temat BRD - że sporo jest wadliwych tzn , że późno wstających ... No napewno wrzuce wykresik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #36 Napisano 11 Maja 2012 z BRD chyba chodzi o to, że seryjnie wstaje pow. 2000 i zaczyna w pełni dmuchać bliżej 3000 a to może doprowadzać do szału jak potrzeba szybko się zebrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #37 Napisano 11 Maja 2012 to redukcja i dzida ! ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #38 Napisano 11 Maja 2012 z BRD chyba chodzi o to, że seryjnie wstaje pow. 2000 i zaczyna w pełni dmuchać bliżej 3000 a to może doprowadzać do szału jak potrzeba szybko się zebrać Coś za coś... Szmocy z dolu cieżko nadmuchać brd :marecek Ja tam lamanie kręgów mam od 1800rpm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #39 Napisano 11 Maja 2012 Mi jakoś mocno nie przeszkadza wolno wstająca BRD, może chociaż sprzęgło się później skończy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #40 Napisano 11 Maja 2012 CAHA podobno swoje potrafi ale chyba traksio lepiej na tym wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach