elemenateur Zgłoś #1641 Napisano 14 Marca 2016 Leszek od tylu lat siedzę w heblach, mam dostęp do tarcz rotingera w super cenie ale jest jak napisałem. Nie handluje tym bo sprzedajemy jakość. Coś co w papierowej hondzie 900kg się sprawdzi nie będzie szalu robić w 1600kg passku. Próbuj przekonaj się i będziesz wiedział co póżniej zamontować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luckyboy Zgłoś #1642 Napisano 14 Marca 2016 Tarcze TRW, klocki mogą być najtańsze Denckermann'a, bo są porównywalne z TRW i nie piszcza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #1643 Napisano 14 Marca 2016 A co powiecie Pany nt. Mikody GT (malow.+nacin.+wierc.) ? Szukam 312mm. Mikoda GT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1644 Napisano 14 Marca 2016 mikoda gt, dokuji sport, rotinger sport to ten sam produkt Łukaszu denckermann a trw to dwa światy Tanie klocki : breck, remsa roadhouse metelli. Każde dadzą radę ale trw to to nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #1645 Napisano 14 Marca 2016 mikoda gt, dokuji sport, rotinger sport to ten sam produkt. Hmm Mikoda i Rotinger to ten sam produkt? Myślałem, że Mikoda to polski produkt, a nie chinol.. Rozumiem że Mikoda bez szału.. A coś polecisz wyglądem zbliżonego do Mikody GT? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1646 Napisano 14 Marca 2016 Przykro mi Paweł że musiałem rozwiać Twoje wątpliwości ale tak niestety jest. Zimmermann sport, jak ma być ładnie i porządnie. Pozdrówki marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #1647 Napisano 14 Marca 2016 Przykro mi Paweł że musiałem rozwiać Twoje wątpliwości ale tak niestety jest.Zimmermann sport, jak ma być ładnie i porządnie. Pozdrówki marcin Dostępne u Ciebie? Klocki mam ori VW, także szukam tylko tarcz 312mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #1648 Napisano 14 Marca 2016 Hmm Mikoda i Rotinger to ten sam produkt? Myślałem, że Mikoda to polski produkt, a nie chinol.. Rozumiem że Mikoda bez szału.. A coś polecisz wyglądem zbliżonego do Mikody GT? Z tego co się orientuje Rotinger to" polski produkt" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #1649 Napisano 14 Marca 2016 Taki Polski jak Mikoda chinol jest a wcześniej z Brembo kupował odpady z obróbki i sprzedawał w 1 gatunku. Ja kupiłem nawiercane i frezowane Rotinger do golfa IV i po jakimś dłuższym czasie lewa mi się zwichrowała ( wcześniejsze były może i oryginalne zmieniane może w Niemczech) a na poprzednich zero wibracji tylko wymiana z racji zużycia . Tak że ten Rotinger jak u mnie trochę blado wypadł nie polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #1650 Napisano 14 Marca 2016 Na zimmermannach sport w B4 (288mm) robiłem już z 50tys i jest wszystko ok, super tarcza! W domowym B5 siedzi Mikoda GT (288mm) która początkowa sprawowała się dobrze, następnie zaczęła bić. Tarcza była toczona już chyba trzy razy i prawdę mówiąc nadaje się już tylko do wymiany. Po każdym toczeniu jest chwilowo ok, lecz po paru tysiącach znów zaczyna bić. Na tylnej osi Mikoda sprawuje się dobrze, na przód radziłbym włożyć coś lepszego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1651 Napisano 15 Marca 2016 jest dokładnie tak jak piszecie. Plus z mikodą gt rotingerem sportem jest taki że przy dobrych układach z dystrybutorem reklamacje rozpatrują telefonicznie gorzej z kosztami montażu etc. dlatego jak ma być dobrze i ładnie to zimmermann sport jest dobrą perforowaną tarczą w dobrych pieniążkach. Jeśli chodzi o gładzizne textar jest lepszy, zimmermanna też można pakować. Zależy od referencji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #1652 Napisano 15 Marca 2016 nie szukam oszczędności, jak bym szukał kupił bym zestaw za 200zł, zestaw rotingera kosztuje 500zł więc nie uważam że są tanie, szukam opini bezstronnej najlepiej tych co używali i nie powielają bezzasadnych opini Tarcze Rotingera mam zamontowane na przedniej osi, tarcze są nacinane i nawiercane. W użyciu są od mniej więcej czerwca/lipca 2013 r więc blisko 3 lata. Przebieg ok 70 tys km. Drugi komplet klocków Steinhof już docieram na tych tarczach. Hamują bardzo dobrze, do dziś się nie zwichrowały. Nacięcia na nich już zanikają więc tarcze pewnie skończą żywot jak zetrę obecne klocki. Jeżdżę dość dynamicznie, dużo po górach i hamulców nie oszczędzam. Wcześniej miałem Mikody nawiercane i nacinane. Jedne klocki na nich zjeździłem i się zwichrowały. Ze swojej strony mogę polecić - prawdopodobnie powtórzę zakup. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #1653 Napisano 15 Marca 2016 Tarcze Rotingera mam zamontowane na przedniej osi, tarcze są nacinane i nawiercane. W użyciu są od mniej więcej czerwca/lipca 2013 r więc blisko 3 lata. Przebieg ok 70 tys km. Drugi komplet klocków Steinhof już docieram na tych tarczach. Hamują bardzo dobrze, do dziś się nie zwichrowały. Nacięcia na nich już zanikają więc tarcze pewnie skończą żywot jak zetrę obecne klocki. Jeżdżę dość dynamicznie, dużo po górach i hamulców nie oszczędzam. Wcześniej miałem Mikody nawiercane i nacinane. Jedne klocki na nich zjeździłem i się zwichrowały.Ze swojej strony mogę polecić - prawdopodobnie powtórzę zakup. Jak rozumiem od początku miałeś komplet z klockami steinhow, jak idzie zużywanie się klocków w tym zestawieniu, miałeś problemy z piskami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #1654 Napisano 16 Marca 2016 Jak rozumiem od początku miałeś komplet z klockami steinhow, jak idzie zużywanie się klocków w tym zestawieniu, miałeś problemy z piskami? Tak, od początku Rotinger+Steinhof. W tej chwili drugi komplet klocków zużywam na tych tarczach, a przebieg taki jak wspomniałem wyżej. Nic mi nie piszczało na takim zestawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #1655 Napisano 20 Marca 2016 Tylne klocki hamulcowe Zimmerman czy Textar ?? do tarcz ATE które lepsze do dynamicznej jazdy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1656 Napisano 20 Marca 2016 Zasada jest taka. Tarcze i klocki powinnozakladac się tej samej firmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1657 Napisano 20 Marca 2016 Pierwsze słyszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekcichy Zgłoś #1658 Napisano 20 Marca 2016 Też uważam że klocki i tarcze powinno się zakładać tej samej firmy. Chodzi tu o różne twardości materiału poszczególnych producentow. Oczywiście można zakładać różnych producentów, ale takie zestawy które są ze sobą sprawdzone. Np tarcze Brembo i Klocki Ferrodo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #1659 Napisano 20 Marca 2016 Ja cztery lata temu zakupiłem zestaw tarcz i klocków boscha na przód. Klocki piszczały przy lekkim hamowaniu pyliły. Teraz kończę już drugi komplet klocków trw które polecam. Zrobiłem około 70 tyś km tarcze do wymiany maja juz 22 mm i trzeci komplet klocków. Jazda dość agresywna. Teraz pewnie bedzie zestaw ate lub textar . U brata zamontowałem textara i po 30 tył mają się ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekcichy Zgłoś #1660 Napisano 20 Marca 2016 Tak TRW są dobrym kompromisem cena/jakość. Ale TRW też pylą. Ja felgi raz w tygodniu musiałem myć przy dużej ilości kilometrów. Znajomy w Omedze miał i to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach