Skocz do zawartości
cooler

[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

Rekomendowane odpowiedzi

Leszek od tylu lat siedzę w heblach, mam dostęp do tarcz rotingera w super cenie ale jest jak napisałem. Nie handluje tym bo sprzedajemy jakość. Coś co w papierowej hondzie 900kg się sprawdzi nie będzie szalu robić w 1600kg passku.

Próbuj przekonaj się i będziesz wiedział co póżniej zamontować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tarcze TRW, klocki mogą być najtańsze Denckermann'a, bo są porównywalne z TRW i nie piszcza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie Pany nt. Mikody GT (malow.+nacin.+wierc.) ? Szukam 312mm.

 

Mikoda GT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mikoda gt, dokuji sport, rotinger sport to ten sam produkt

 

 

 

Łukaszu denckermann a trw to dwa światy :)

Tanie klocki :

 

breck, remsa roadhouse metelli. Każde dadzą radę ale trw to to nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mikoda gt, dokuji sport, rotinger sport to ten sam produkt.

Hmm Mikoda i Rotinger to ten sam produkt? Myślałem, że Mikoda to polski produkt, a nie chinol..

 

Rozumiem że Mikoda bez szału.. A coś polecisz wyglądem zbliżonego do Mikody GT?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi Paweł że musiałem rozwiać Twoje wątpliwości ale tak niestety jest.

Zimmermann sport, jak ma być ładnie i porządnie.

Pozdrówki

marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przykro mi Paweł że musiałem rozwiać Twoje wątpliwości ale tak niestety jest.

Zimmermann sport, jak ma być ładnie i porządnie.

Pozdrówki

marcin

 

Dostępne u Ciebie? Klocki mam ori VW, także szukam tylko tarcz 312mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm Mikoda i Rotinger to ten sam produkt? Myślałem, że Mikoda to polski produkt, a nie chinol..

 

Rozumiem że Mikoda bez szału.. A coś polecisz wyglądem zbliżonego do Mikody GT?

 

Z tego co się orientuje Rotinger to" polski produkt"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki Polski jak Mikoda chinol jest a wcześniej z Brembo kupował odpady z obróbki i sprzedawał w 1 gatunku. Ja kupiłem nawiercane i frezowane Rotinger do golfa IV i po jakimś dłuższym czasie lewa mi się zwichrowała ( wcześniejsze były może i oryginalne zmieniane może w Niemczech) a na poprzednich zero wibracji tylko wymiana z racji zużycia . Tak że ten Rotinger jak u mnie trochę blado wypadł nie polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zimmermannach sport w B4 (288mm) robiłem już z 50tys i jest wszystko ok, super tarcza! W domowym B5 siedzi Mikoda GT (288mm) która początkowa sprawowała się dobrze, następnie zaczęła bić. Tarcza była toczona już chyba trzy razy i prawdę mówiąc nadaje się już tylko do wymiany. Po każdym toczeniu jest chwilowo ok, lecz po paru tysiącach znów zaczyna bić.

 

Na tylnej osi Mikoda sprawuje się dobrze, na przód radziłbym włożyć coś lepszego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest dokładnie tak jak piszecie.

 

Plus z mikodą gt rotingerem sportem jest taki że przy dobrych układach z dystrybutorem reklamacje rozpatrują telefonicznie :D

 

gorzej z kosztami montażu etc.

 

dlatego jak ma być dobrze i ładnie to zimmermann sport jest dobrą perforowaną tarczą w dobrych pieniążkach. Jeśli chodzi o gładzizne textar jest lepszy, zimmermanna też można pakować. Zależy od referencji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie szukam oszczędności, jak bym szukał kupił bym zestaw za 200zł, zestaw rotingera kosztuje 500zł więc nie uważam że są tanie, szukam opini bezstronnej najlepiej tych co używali i nie powielają bezzasadnych opini

 

Tarcze Rotingera mam zamontowane na przedniej osi, tarcze są nacinane i nawiercane. W użyciu są od mniej więcej czerwca/lipca 2013 r więc blisko 3 lata. Przebieg ok 70 tys km. Drugi komplet klocków Steinhof już docieram na tych tarczach. Hamują bardzo dobrze, do dziś się nie zwichrowały. Nacięcia na nich już zanikają więc tarcze pewnie skończą żywot jak zetrę obecne klocki. Jeżdżę dość dynamicznie, dużo po górach i hamulców nie oszczędzam. Wcześniej miałem Mikody nawiercane i nacinane. Jedne klocki na nich zjeździłem i się zwichrowały.

Ze swojej strony mogę polecić - prawdopodobnie powtórzę zakup.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tarcze Rotingera mam zamontowane na przedniej osi, tarcze są nacinane i nawiercane. W użyciu są od mniej więcej czerwca/lipca 2013 r więc blisko 3 lata. Przebieg ok 70 tys km. Drugi komplet klocków Steinhof już docieram na tych tarczach. Hamują bardzo dobrze, do dziś się nie zwichrowały. Nacięcia na nich już zanikają więc tarcze pewnie skończą żywot jak zetrę obecne klocki. Jeżdżę dość dynamicznie, dużo po górach i hamulców nie oszczędzam. Wcześniej miałem Mikody nawiercane i nacinane. Jedne klocki na nich zjeździłem i się zwichrowały.

Ze swojej strony mogę polecić - prawdopodobnie powtórzę zakup.

 

Jak rozumiem od początku miałeś komplet z klockami steinhow, jak idzie zużywanie się klocków w tym zestawieniu, miałeś problemy z piskami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak rozumiem od początku miałeś komplet z klockami steinhow, jak idzie zużywanie się klocków w tym zestawieniu, miałeś problemy z piskami?

Tak, od początku Rotinger+Steinhof. W tej chwili drugi komplet klocków zużywam na tych tarczach, a przebieg taki jak wspomniałem wyżej. Nic mi nie piszczało na takim zestawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylne klocki hamulcowe Zimmerman czy Textar ?? do tarcz ATE które lepsze do dynamicznej jazdy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zasada jest taka. Tarcze i klocki powinnozakladac się tej samej firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słyszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też uważam że klocki i tarcze powinno się zakładać tej samej firmy. Chodzi tu o różne twardości materiału poszczególnych producentow.

Oczywiście można zakładać różnych producentów, ale takie zestawy które są ze sobą sprawdzone. Np tarcze Brembo i Klocki Ferrodo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja cztery lata temu zakupiłem zestaw tarcz i klocków boscha na przód. Klocki piszczały przy lekkim hamowaniu pyliły. Teraz kończę już drugi komplet klocków trw które polecam. Zrobiłem około 70 tyś km tarcze do wymiany maja juz 22 mm i trzeci komplet klocków. Jazda dość agresywna. Teraz pewnie bedzie zestaw ate lub textar . U brata zamontowałem textara i po 30 tył mają się ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak TRW są dobrym kompromisem cena/jakość. Ale TRW też pylą. Ja felgi raz w tygodniu musiałem myć przy dużej ilości kilometrów.

Znajomy w Omedze miał i to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności