yell Zgłoś #1 Napisano 30 Września 2011 Wymieniłem w passacie całe zawieszenie z przodu oprócz sprężyn: 4x tuleje, 2x sworznie, 4x gumy na stablizatorze, 2x amortyzatory, 2x poduszki amortyzatorów. Z tyłu wymieniłem amortyzatory i tuleje belki także. Wsadziłem amortyzatory Kayaba olejowe. Samochód z przodu podniósł się o jakieś 50mm z czego tylko o 10 mógł się podnieść na poduszkach amortyzatorów (stary były dość ściuchane). Pomiędzy oponę a błotnik wchodzi cała dłoń z kciukiem bez problemu a z tyłu tylko trzy palce i to na styk. Dlaczego amortyzatory aż tak podniosły samochód? Ktoś z was miał tak samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #2 Napisano 2 Października 2011 Wrzuć jakieś zdjęcie przed i po robocie,bo B4 na ori zawieszeniu to koza (ja też u sibie wkładałem całą dłoń) . Jak stwiersdziłeś ,że auto podniosło się o 50 mm,czy z tyłu przed wymianami też Ci trzy palce wchodziły? Sprężyny tylne w jakim stanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #3 Napisano 2 Października 2011 Dlaczego amortyzatory aż tak podniosły samochód? Niemożliwe...nie aż tyle, musiałby się różnić budową...czyli porównaj stare z nowymi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bufon1 Zgłoś #4 Napisano 2 Października 2011 po wymianie górnych mocowań amortyzatorów mógł się przód podnieść o max 20mm (zakładając że stare były mocno zmęczone) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aardvark Zgłoś #5 Napisano 2 Października 2011 Niemożliwe...nie aż tyle, musiałby się różnić budową...czyli porównaj stare z nowymi. Racja. Sprawdź wysokość zamocowania talerzy sprężyn i długość tłoczyska oraz całkowitą. Kiedyś założyłem amorki Cofapp i przód... opadł o 30 mm! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #6 Napisano 20 Stycznia 2013 panowie słyszałem że wychodziły dwa rodzaje sprężyn w passatach czy to prawda. Na jednych był twardszy i niższy a drugie były miękkie i stoi wyżej wie ktoś coś o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #7 Napisano 20 Stycznia 2013 Raczej to prawda, ale niech się wypowiedzą inni co posiadają większą wiedzę w tym zakresie ja tak wnioskuje po ofercie sprężyn w inter carsie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #8 Napisano 20 Stycznia 2013 panowie słyszałem że wychodziły dwa rodzaje sprężyn w passatach czy to prawda. Na jednych był twardszy i niższy a drugie były miękkie i stoi wyżej wie ktoś coś o tym mam dwa takie same passaty i jeden ładnie nisko siedzi i sztywny jest a drugi kilka centów wyższy jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #9 Napisano 20 Stycznia 2013 mam dwa takie same passaty i jeden ładnie nisko siedzi i sztywny jest a drugi kilka centów wyższy jestJakie wersje silnikowe?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #10 Napisano 20 Stycznia 2013 obydwa 2.0 16V obydwa combi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reebpl Zgłoś #11 Napisano 20 Stycznia 2013 Nie wiem ile w tym prawdy, ale passaty w kombii, miały 2 rodzaje sprezyn, te twardsze, to były tzw wzmocnione. Wiem że czesto uzywało ich sie jak ktos jedził passatem z poczty, aby auto tak nie siadało, i było wytrzymalsze, na jazde z wiekszym obciązeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas760 Zgłoś #12 Napisano 21 Stycznia 2013 w passatach są nawet 3 rodzaje amortyzatorów 1 grubsze tłoczysko normalna wysokość 2 grubsze tłoczysko i niżej zamontowany kielich na sprężynę 3 zwykłe tłoczysko oraz kielich na sprężynę "normalnie" bez obniżenia grubsze tłoczysko najczęściej jest montowane w dieslach z tego co zdążyłem zauważyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #13 Napisano 21 Stycznia 2013 czyli to nie wina sprężyn tylko amorków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malutki2m Zgłoś #14 Napisano 22 Stycznia 2013 Samochód z przodu podniósł się o jakieś 50mm Rozumiem, że wszystkie śruby zawieszenia dociągałeś już po postawieniu auta na kołach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarzyk Zgłoś #15 Napisano 22 Stycznia 2013 ha a ja tak miałem i okazało się iż amortyzatory które zakupiłem mają "talerzyki" od sprężyn ciut wyżej....niż te stare ... no i niestety tak sterczał przez jakiś czas... co mnie też po zamontowaniu bardzo zdziwiło iż tak podniosły amorki przód... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yell Zgłoś #16 Napisano 26 Stycznia 2013 Sorry , że tak późno. Sprężyny z amortyzatorami (4x) zmienione dawno temu na komplet weitec'a. Stare kayaby (całe macphresony) leżą w szopie. Jakby ktoś miał podobny problem mogę je pomierzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojciechk Zgłoś #17 Napisano 27 Stycznia 2013 to jak możesz to pomierz od razu i wrzuć wymiary do wątku bo później zapomnisz sprzedasz itp i nie będzie jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #18 Napisano 8 Czerwca 2014 Witam! Chciałbym się podpiąć pod temat, u Mnie przód też za wysoko stał postanowiłem kupić niższe sprężyny. Udało się trafić Weitec VW035VA/000, wyczytałem że obniżają o 35mm ( moje auto to passat b3 1.9 TD AAZ). Wczoraj rozebrałem persony i się trochę zdziwiłem stare sprężyny mają długość ok 37 cm a Weieteki ok.30 - trochę duża różnica, chyba że dochodzi kwestia twardości. Chcę żeby auto poszło w dół ale nie więcej niż 4-5 cm. Może miał ktoś podobny problem? Auta jeszcze nie postawiłem na glebe, bo mam kilka innych części do wymiany. W poniedziałek albo wtorek będe wiedział więcej. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #19 Napisano 9 Czerwca 2014 trochę duża różnica Ponoć ma być niżej chyba że dochodzi kwestia twardości Dokładnie tak, jeśli obie sprężyny mają tyle samo zwojów to musi być taka duża różnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #20 Napisano 9 Czerwca 2014 Witam! Wetec ma 1 zwój na dole więcej. Wygląda nieźle... jak jeździ nie powiem bo muszę zbieżność zrobić (wymiana drążków, osłon, sworzni itp.) Jak będę stał na prostym zrobię foty i zamieszcze. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach