Skocz do zawartości
Gość musiajar

Błąd 00575 (czujnik ciśniena)

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie była zawalona turbina. Po czyszczeniu idzie jak dziki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mam pytanko czy wystarczy włożyć czysta turbinę i problem zniknie czy coś jeszcze?? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GeSt, trzeba znać przyczynę problemu. Pierwsze czego się dowiedz, to czy w 2.5 jest turbo o zmiennej geometrii i czy są "kierowniczki" powodujące problem w silnikach 1.9. Wydaje mi się, że nie ma - sterowanie turbiną przypomina ten sam model, co w silnikach 1.8T, a więc bez zmiennej geometrii - za to z zaworem wastegate.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy niby już było ok, a dzisiaj jadę, 4 bieg, 120km/h i zamulił. Turbo wyczyszczone z miesiąc temu. Przewody wyglądają na szczelne, myślicie że będzie to N75? Sprawdzałem i problem wyskakuje zawsze w tym samym momencie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem nowy na tym forum mam passata 1.9 TDI 115 koni podpiałem pod kompa i zadnych bledow mi nie wykazal a problem jest taki ze auto sie wkreca tak do 120 a potem to dlugo trzeba zeby doszedl do 160 i jest koniec wiecej nie chce jechac co to moze byc za przyczyna prosze o jakos porade jutro jade do niemiec i chcialbym zeby auto bylo sprawne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam jestem nowy na tym forum mam passata 1.9 TDI 115 koni podpiałem pod kompa i zadnych bledow mi nie wykazal a problem jest taki ze auto sie wkreca tak do 120 a potem to dlugo trzeba zeby doszedl do 160 i jest koniec wiecej nie chce jechac co to moze byc za przyczyna prosze o jakos porade jutro jade do niemiec i chcialbym zeby auto bylo sprawne

do sprawdzenia:

N75

EGR

sztanga turbo

czy jest lewe powietrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozesz mi powiedziec gdzie sie znajduje ten N75 lewego powietrza nie ma

 

---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:23 ----------

 

aha rafal ten N75 by wykazalo na kompie a nie wykazalo mi tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mozesz mi powiedziec gdzie sie znajduje ten N75 lewego powietrza nie ma

 

---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:23 ----------

 

aha rafal ten N75 by wykazalo na kompie a nie wykazalo mi tego

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10391

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki a myslisz ze jak bledów nie wykazało to bedzie N75 miał wine? bo przyspieszenie on ma dobre tylko do 120 a potem sie bardzo slabo rozpedza do 160 no i koniec wiecej niechce jechac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może przekłamywać a komp nie uznaje tego za błąd i dlatego nie pokazuje ci go

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha no ok jutro bede z tym walczyl dam znac jak bede cos wiecej wiedzial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam bylem na kompie na tym co w czasie jazdy szuka błedow i nic nie wykryl wszystko pracuje jak trzeba turbina podaje jak trzeba ale nadal niewiem co jest 160 to jest maks ile moge jechac co to moze byc juz mi rece opadaja lewego powietrza tez niema niemam juz sily na to auto prosze o pomoc dodam jeszcze ze ma bardzo duze spalanie bo na pelnym baku zrobie tylko 650 kilometrow w trasie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam ten sam bląd co w temacie lecz wymieniłem zarówno n75 jak i wszystkie wężyki podciśnieniowe i nadal to samo: 3 bieg 3,5 tys obrotów i zamula. Powymieniałem także opaski od węży do IC lecz to nic nie dało. Turbina takze została wyczyszcozona, a sterowanie łopatkami działa. Zastanawiam się czy jest mozliwe aby ten bląd był spowodowany np. uszkodzeniem IC lub złym ustawieniem sztangi od łopatek??

Bardzo proszę o pomoc gdyż już męczę się z tym 3 mc-e.

Edytowane przez vento9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość owieczka

Panowie błąd 00575 dzieli się na 3 tutaj macie opis i podział tego błędu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575. Trzeba poprawnie go zdiagnozować i musi działać. Ja walczyłem ze swoim 2 miesiące :/ błąd usunąłem ale turbo zaczyna siadać :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piochub5

Witam. Podmieniłem na nowy n75 (145 zł) jak kazał mi jeden "specjalista" z warsztatu po kontroli vagiem a autko tylko przestalo wpadac w tryb awaryjny. Drugi "specjalista" informuje mnie że ma bład "czujnikciśnienia doładowania i temperatury powietrza w kolektorze ssacym" możecie mi coś podrzucic na ten temat zebym znowu nie wywalil kasy w bloto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to skoro nie masz już awaryjnego to znaczy że naprawione.a co jeszcze masz z autkiem nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pitex

Witam.

Po podłączeniu samochodu pod komputer i zdiagnozowaniu VAG pokazał sie błąd który załączam poniżej.

Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co może być na rzeczy ?

Z góry dziękuje.

Piotr M.

 

Control Module Part Number: 038 906 018 P

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1629

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 05311

2 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź N75 (czy działa w ogóle), sprawdź wszystkie rurki, zrób loga zgodnie z instrukcją "co logować w silnikach TDI...". Interesujące będzie raczej tylko to, co siędzieje pod obciążeniem... - czy zadane doładowanie jest osiągane i co przy okazji "mówi" przepływomierz. Bład nie jest stały, tylko sporadyczny, więc dopiero coś zaczyna się dziać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jakieś 3-4 miesiące temu miałem błąd 00575 i turbinka była do czyszczenia wiec ja wyczyściłem lecz znowu się ten sam błąd pojawił i znowu turbina wymaga czyszczenia (nie działa nie załącza się) czy może ktoś się spotkał z takim przypadkiem i wie co może być przyczyną że znowu turbina padła??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie jakieś 3-4 miesiące temu miałem błąd 00575 i turbinka była do czyszczenia wiec ja wyczyściłem lecz znowu się ten sam błąd pojawił i znowu turbina wymaga czyszczenia (nie działa nie załącza się) czy może ktoś się spotkał z takim przypadkiem i wie co może być przyczyną że znowu turbina padła??
a jakie teraz są błędy? może N75 lub EGR do sprawdzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności