GeSt Zgłoś #61 Napisano 9 Lipca 2010 Są dwa błędy pierwszy to 01375 a drugi to właśnie 00575 a turbina się nie załącza na 100% bo sprawdzałem. Dlatego pytałem co może być przyczyna że turbina się znowu zatarła?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #62 Napisano 12 Lipca 2010 Są dwa błędy pierwszy to 01375 a drugi to właśnie 00575 a turbina się nie załącza na 100% bo sprawdzałem. Dlatego pytałem co może być przyczyna że turbina się znowu zatarła?? auto z dużym przebiegiem + twarde jak beton uszczelniacze zaworowe w głowicy + zamknięta odma = daje nam to olej w dolocie, syf w wydechu, kierowniczki turbo się "zapiekają" i znów czyszczenie grane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maniek259 Zgłoś #63 Napisano 23 Lutego 2012 Witam. U mnie sprawa wygląda następujaco. Oczywiście wywala bład 00575, na vagu turbo przeładowuje do 2600 i odcina. Ale po podłączeniu zegara i turbina dmucha prawidłowo max do 1.9bara przy max. obciążeniu. Zawór n75 działa prawidłowo. Trzyma podcisnienie 0.6bara i upuszcza do zera. Więc chyba sprawny? Podmieniałem też zawór na rurze ic i również pokazuje mi zawyżone wartosci na vagu gdzie skolei na manometrze turbina dziala prawidłowo. Prosze o jakies porady? Mogę postarać się zrobic test dynamiczny jeśli komuś pomoże. Z GÓRY DZIĘKUJE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cyba Zgłoś #64 Napisano 27 Lipca 2012 U mnie było tak, objaw: brak mocy, zwłaszcza 3 i 4 bieg oraz dymienie. diagnoza VAG: 00575 usterka: rozerwany łącznik gumowy (zdjęcie). Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #65 Napisano 27 Grudnia 2012 Witam, ja też się zmagam z tym problemem tylko że w 2.5... chodzi o to że auto jedzie normalnie do 70-100 później zdycha i nie ma mocy ale jak przełączę na tipronic to znów nabiera mocy ale 150-160 więcej nie chce iść... wymieniłem przepływomierz, zawór n75 i teraz nie dawno czujnik ciśnienia " sensor map " i auto nie idzie jak powinno... błąd wskazuje że jest przeciążony ale co i gdzie jest przeciążony ?... brakuje mi pomysłów bo auto chce iść a nie może bo non stop traci moc... oto błąd 00575 - Intake Manifold Pressure 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KakarottoMui Zgłoś #66 Napisano 9 Października 2023 W dniu 7.12.2006 o 09:59, Marek napisał: zaraz coś zobaczymy tylko sobie znajdę oznaczenie twojego silniczka 00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji. Możliwe przyczyny: - uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania - połącznia węży układu dolotowego (zamienione lub źle osadzone) Skutki: - Brak mocy, utrudniony rozruch, niewłaściwa praca silnika. Sposób usunięcia usterki: - sprawdzić zawór magnetyczny N75 - sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką. Omawiane tematy: Zawór regulacji ciśnienia doładowania N75 http://www.forum.vw-passat.pl/topics33/blad-17965-niesprawnosc-ukladu-turbodoladowania-vt2475.htm http://www.forum.vw-passat.pl/topics33/a-o-co-tu-chodzi-vt4188.htm?highlight=g31 http://www.forum.vw-passat.pl/topics18/n75-vt8573.htm?highlight=n75 hej odświeżam temat by śmietnika nie robić możesz podpowiedzieć jak n75 ma byc podpięty poprawnie. n75 nowy i mam 2 audi oe sprawne. długa końcówka idzie do rury dolotowej pozostają 2 jedna do turbo druga do gruszki. który wężyk ma byc wpięty do tej co jest na przeciwko długiej końcówki? jeszcze nie wiem czy przepływka nie jest walnięta a nie chce w ciemno kupować nowej, chociaż zdaje się ze nie... a pojechałem do warszawy na delegacje i spędzę tu miesiąc, nie chciał bym aby mi padło w niefortunnym momencie.. jak jest zimno i silnik zimny to w miare ciągnie, jak juz ciepły i ciepło na zewnątrz 3tys i odcina moc czasami załapie i ciągnie do 4500obr i koniec... mam kabelek hexa i vcds oraz multidiag i wywala tylko ten błąd, szarpie silnikiem przy niektórych obrotach i doskakuje wtedy błąd g40 halla i max obroty przekroczone. aczkolwiek jak by faktycznie halla byl walnięty nie odpalil bym auta.. z góry dziekuję za pomoc i odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach