Skocz do zawartości
Gość musiajar

Błąd 00575 (czujnik ciśniena)

Rekomendowane odpowiedzi

Są dwa błędy pierwszy to 01375 a drugi to właśnie 00575 a turbina się nie załącza na 100% bo sprawdzałem. Dlatego pytałem co może być przyczyna że turbina się znowu zatarła??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Są dwa błędy pierwszy to 01375 a drugi to właśnie 00575 a turbina się nie załącza na 100% bo sprawdzałem. Dlatego pytałem co może być przyczyna że turbina się znowu zatarła??

auto z dużym przebiegiem + twarde jak beton uszczelniacze zaworowe w głowicy + zamknięta odma = daje nam to => olej w dolocie, syf w wydechu, kierowniczki turbo się "zapiekają" i znów czyszczenie grane...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Maniek259

Witam. U mnie sprawa wygląda następujaco.

Oczywiście wywala bład 00575, na vagu turbo przeładowuje do 2600 i odcina. Ale po podłączeniu zegara i turbina dmucha prawidłowo max do 1.9bara przy max. obciążeniu. Zawór n75 działa prawidłowo. Trzyma podcisnienie 0.6bara i upuszcza do zera. Więc chyba sprawny? Podmieniałem też zawór na rurze ic i również pokazuje mi zawyżone wartosci na vagu gdzie skolei na manometrze turbina dziala prawidłowo. Prosze o jakies porady? Mogę postarać się zrobic test dynamiczny jeśli komuś pomoże. Z GÓRY DZIĘKUJE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cyba

U mnie było tak,

 

objaw: brak mocy, zwłaszcza 3 i 4 bieg oraz dymienie.

diagnoza VAG: 00575

usterka: rozerwany łącznik gumowy (zdjęcie).

 

Pozdrawiam serdecznie.

 

20120720_113655.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja też się zmagam z tym problemem tylko że w 2.5... chodzi o to że auto jedzie normalnie do 70-100 później zdycha i nie ma mocy ale jak przełączę na tipronic to znów nabiera mocy ale 150-160 więcej nie chce iść... wymieniłem przepływomierz, zawór n75 i teraz nie dawno czujnik ciśnienia " sensor map " i auto nie idzie jak powinno... błąd wskazuje że jest przeciążony ale co i gdzie jest przeciążony ?... brakuje mi pomysłów bo auto chce iść a nie może bo non stop traci moc... oto błąd

00575 - Intake Manifold Pressure

08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.12.2006 o 09:59, Marek napisał:

zaraz coś zobaczymy :ok: tylko sobie znajdę oznaczenie twojego silniczka

 

00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji.

 

Możliwe przyczyny:

- uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania

- połącznia węży układu dolotowego (zamienione lub źle osadzone)

 

Skutki:

- Brak mocy, utrudniony rozruch, niewłaściwa praca silnika.

 

Sposób usunięcia usterki:

- sprawdzić zawór magnetyczny N75

- sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką.

 

Omawiane tematy:

Zawór regulacji ciśnienia doładowania N75

http://www.forum.vw-passat.pl/topics33/blad-17965-niesprawnosc-ukladu-turbodoladowania-vt2475.htm

http://www.forum.vw-passat.pl/topics33/a-o-co-tu-chodzi-vt4188.htm?highlight=g31

http://www.forum.vw-passat.pl/topics18/n75-vt8573.htm?highlight=n75

hej odświeżam temat by śmietnika nie robić możesz podpowiedzieć jak n75 ma byc podpięty poprawnie.  n75 nowy i mam 2 audi oe sprawne.   długa końcówka idzie do rury dolotowej pozostają 2 jedna do turbo druga do gruszki. 

który wężyk ma byc wpięty do tej co jest na przeciwko długiej końcówki? 
jeszcze nie wiem czy przepływka nie jest walnięta a nie chce w ciemno kupować nowej, chociaż zdaje się ze nie...  a pojechałem do warszawy na delegacje i spędzę tu miesiąc, nie chciał bym aby mi padło w niefortunnym momencie.. jak jest zimno i silnik zimny to w miare ciągnie, jak juz ciepły i ciepło na zewnątrz 3tys i odcina moc czasami załapie i ciągnie do 4500obr i koniec...  mam kabelek hexa i vcds oraz multidiag i wywala tylko ten błąd, szarpie silnikiem  przy  niektórych obrotach i doskakuje wtedy błąd g40 halla  i max obroty przekroczone.
aczkolwiek jak by faktycznie halla byl walnięty nie odpalil bym auta..

z góry dziekuję za pomoc i odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności