Skocz do zawartości

KakarottoMui

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    2000
  1. hej odświeżam temat by śmietnika nie robić możesz podpowiedzieć jak n75 ma byc podpięty poprawnie. n75 nowy i mam 2 audi oe sprawne. długa końcówka idzie do rury dolotowej pozostają 2 jedna do turbo druga do gruszki. który wężyk ma byc wpięty do tej co jest na przeciwko długiej końcówki? jeszcze nie wiem czy przepływka nie jest walnięta a nie chce w ciemno kupować nowej, chociaż zdaje się ze nie... a pojechałem do warszawy na delegacje i spędzę tu miesiąc, nie chciał bym aby mi padło w niefortunnym momencie.. jak jest zimno i silnik zimny to w miare ciągnie, jak juz ciepły i ciepło na zewnątrz 3tys i odcina moc czasami załapie i ciągnie do 4500obr i koniec... mam kabelek hexa i vcds oraz multidiag i wywala tylko ten błąd, szarpie silnikiem przy niektórych obrotach i doskakuje wtedy błąd g40 halla i max obroty przekroczone. aczkolwiek jak by faktycznie halla byl walnięty nie odpalil bym auta.. z góry dziekuję za pomoc i odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności