Skocz do zawartości

carolwicz

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O carolwicz

  • Urodziny 06.12.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kędzierzyn-Koźle

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Koledzy niby już było ok, a dzisiaj jadę, 4 bieg, 120km/h i zamulił. Turbo wyczyszczone z miesiąc temu. Przewody wyglądają na szczelne, myślicie że będzie to N75? Sprawdzałem i problem wyskakuje zawsze w tym samym momencie...
  2. U mnie była zawalona turbina. Po czyszczeniu idzie jak dziki:)
  3. Koledzy wracam do tematu. W serwisie powiedzieli mi że ten błąd oznacza koniec turbiny i można spróbować ją wyczyścić, Twierdzą że zaworek nie jest to na pewno bo on jest tylko odpowiedzialny za sprawdzanie wartości doładowania i tyle. Co wy na to?
  4. Dzięki wielkie jeszcze raz:) Pozdrawiam
  5. Koledzy mam numer nadwozia samochodu z którego pochodzi zderzak. WVWZZZ3BZYE240573 Prosiłbym o sprawdzenie kodu lakieru. Wtedy na pewno będę wiedział czy to ten sam kolor:) Z góry dzięki:)
  6. OK, dzięki wielkie za pomoc:) Czyli można powiedzieć że do face liftingu biały istniał tylko w jednym odcieniu:D
  7. Czy to jest pewna informacja? Bo mam połamany zderzak i chciałem kupić używany, też biały tylko nie mam pewności czy będzie ten sam odcień, żeby potem nie było widać różnicy:) Znalazłem orginalny w super stanie i wolałbym takie rozwiązanie niż jakieś zamienniki:) Dzięki forumowiczom za pomoc:]
  8. Mój VIN to WVWZZZ3BZXE323321
  9. A czy w Pasatach biały lakier zawsze był taki sam? Bo muszę kupić zderzak i znalazłem biały ale nie wiem czy to będzie taki sam biały jak ten który posiadam:) Był jeden czy różne odcienie? Pozdrawiam
  10. To było sprawdzane Polskim VAGiem i był błąd 575-Różnica ciśnień... (dalej nie pamiętam). Jak na razie jezdżę z tym bo na razie nie przeszkadza, 3ci bieg ciągnie normalnie a na 4 nie przyspieszam więcej niż 105 km/h i jest OK:) A jak sprawdzić te przewody podciśnieniowe? Chodzi o te wężyki które idą od zaworka do turbo? Ten który wchodzi w gruszkę od sterowania sztangą ma zniszczony ten oplot tak na długości na którą jest naciągany, ale nie wygląda na pęknięty.
  11. Koledzy u mnie łapie zamułę przy 4100 obr na 3 biegu a na 4 czasami pójdzie do 3400 a czasami już przy 2800 wyrzuca i jest muł. Sztangę od turbo ruszałem, chodzi całkiem lekko ale na wszelki wypadek spsikałem miejsca w których sztanga się rusza. Myślicie że to będzie N75? Bo jeszcze nie dawno normalnie gonił na 4tym biegu więc wątpię żeby się kierownice zapiekły. Przewody od intecoolera sprawdzałem, poprawiłem, podokręcałem. Możecie mi coś pomóc z tych informacji? Auto mjest z 1998 więc nie wiem czy zaworek kiedyś już był zmieniany czy nie. Błąd na komputerze to 575. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności