carolwicz Zgłoś #41 Napisano 19 Lutego 2010 U mnie była zawalona turbina. Po czyszczeniu idzie jak dziki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GeSt Zgłoś #42 Napisano 17 Marca 2010 A mam pytanko czy wystarczy włożyć czysta turbinę i problem zniknie czy coś jeszcze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #43 Napisano 17 Marca 2010 GeSt, trzeba znać przyczynę problemu. Pierwsze czego się dowiedz, to czy w 2.5 jest turbo o zmiennej geometrii i czy są "kierowniczki" powodujące problem w silnikach 1.9. Wydaje mi się, że nie ma - sterowanie turbiną przypomina ten sam model, co w silnikach 1.8T, a więc bez zmiennej geometrii - za to z zaworem wastegate. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carolwicz Zgłoś #44 Napisano 22 Marca 2010 Koledzy niby już było ok, a dzisiaj jadę, 4 bieg, 120km/h i zamulił. Turbo wyczyszczone z miesiąc temu. Przewody wyglądają na szczelne, myślicie że będzie to N75? Sprawdzałem i problem wyskakuje zawsze w tym samym momencie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oma Zgłoś #45 Napisano 22 Marca 2010 witam jestem nowy na tym forum mam passata 1.9 TDI 115 koni podpiałem pod kompa i zadnych bledow mi nie wykazal a problem jest taki ze auto sie wkreca tak do 120 a potem to dlugo trzeba zeby doszedl do 160 i jest koniec wiecej nie chce jechac co to moze byc za przyczyna prosze o jakos porade jutro jade do niemiec i chcialbym zeby auto bylo sprawne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #46 Napisano 22 Marca 2010 witam jestem nowy na tym forum mam passata 1.9 TDI 115 koni podpiałem pod kompa i zadnych bledow mi nie wykazal a problem jest taki ze auto sie wkreca tak do 120 a potem to dlugo trzeba zeby doszedl do 160 i jest koniec wiecej nie chce jechac co to moze byc za przyczyna prosze o jakos porade jutro jade do niemiec i chcialbym zeby auto bylo sprawne do sprawdzenia: N75 EGR sztanga turbo czy jest lewe powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oma Zgłoś #47 Napisano 22 Marca 2010 mozesz mi powiedziec gdzie sie znajduje ten N75 lewego powietrza nie ma ---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:23 ---------- aha rafal ten N75 by wykazalo na kompie a nie wykazalo mi tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #48 Napisano 22 Marca 2010 mozesz mi powiedziec gdzie sie znajduje ten N75 lewego powietrza nie ma ---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:23 ---------- aha rafal ten N75 by wykazalo na kompie a nie wykazalo mi tego http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10391 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oma Zgłoś #49 Napisano 22 Marca 2010 dzieki a myslisz ze jak bledów nie wykazało to bedzie N75 miał wine? bo przyspieszenie on ma dobre tylko do 120 a potem sie bardzo slabo rozpedza do 160 no i koniec wiecej niechce jechac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #50 Napisano 22 Marca 2010 może przekłamywać a komp nie uznaje tego za błąd i dlatego nie pokazuje ci go Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oma Zgłoś #51 Napisano 22 Marca 2010 aha no ok jutro bede z tym walczyl dam znac jak bede cos wiecej wiedzial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oma Zgłoś #52 Napisano 24 Marca 2010 witam bylem na kompie na tym co w czasie jazdy szuka błedow i nic nie wykryl wszystko pracuje jak trzeba turbina podaje jak trzeba ale nadal niewiem co jest 160 to jest maks ile moge jechac co to moze byc juz mi rece opadaja lewego powietrza tez niema niemam juz sily na to auto prosze o pomoc dodam jeszcze ze ma bardzo duze spalanie bo na pelnym baku zrobie tylko 650 kilometrow w trasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vento9 Zgłoś #53 Napisano 25 Marca 2010 (edytowane) Witam Mam ten sam bląd co w temacie lecz wymieniłem zarówno n75 jak i wszystkie wężyki podciśnieniowe i nadal to samo: 3 bieg 3,5 tys obrotów i zamula. Powymieniałem także opaski od węży do IC lecz to nic nie dało. Turbina takze została wyczyszcozona, a sterowanie łopatkami działa. Zastanawiam się czy jest mozliwe aby ten bląd był spowodowany np. uszkodzeniem IC lub złym ustawieniem sztangi od łopatek?? Bardzo proszę o pomoc gdyż już męczę się z tym 3 mc-e. Edytowane 25 Marca 2010 przez vento9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość owieczka Zgłoś #54 Napisano 13 Maja 2010 Panowie błąd 00575 dzieli się na 3 tutaj macie opis i podział tego błędu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575. Trzeba poprawnie go zdiagnozować i musi działać. Ja walczyłem ze swoim 2 miesiące błąd usunąłem ale turbo zaczyna siadać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piochub5 Zgłoś #55 Napisano 1 Czerwca 2010 Witam. Podmieniłem na nowy n75 (145 zł) jak kazał mi jeden "specjalista" z warsztatu po kontroli vagiem a autko tylko przestalo wpadac w tryb awaryjny. Drugi "specjalista" informuje mnie że ma bład "czujnikciśnienia doładowania i temperatury powietrza w kolektorze ssacym" możecie mi coś podrzucic na ten temat zebym znowu nie wywalil kasy w bloto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #56 Napisano 1 Czerwca 2010 to skoro nie masz już awaryjnego to znaczy że naprawione.a co jeszcze masz z autkiem nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pitex Zgłoś #57 Napisano 23 Czerwca 2010 Witam. Po podłączeniu samochodu pod komputer i zdiagnozowaniu VAG pokazał sie błąd który załączam poniżej. Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co może być na rzeczy ? Z góry dziękuje. Piotr M. Control Module Part Number: 038 906 018 P Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1629 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 05311 2 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #58 Napisano 23 Czerwca 2010 sprawdź N75 (czy działa w ogóle), sprawdź wszystkie rurki, zrób loga zgodnie z instrukcją "co logować w silnikach TDI...". Interesujące będzie raczej tylko to, co siędzieje pod obciążeniem... - czy zadane doładowanie jest osiągane i co przy okazji "mówi" przepływomierz. Bład nie jest stały, tylko sporadyczny, więc dopiero coś zaczyna się dziać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GeSt Zgłoś #59 Napisano 9 Lipca 2010 Panowie jakieś 3-4 miesiące temu miałem błąd 00575 i turbinka była do czyszczenia wiec ja wyczyściłem lecz znowu się ten sam błąd pojawił i znowu turbina wymaga czyszczenia (nie działa nie załącza się) czy może ktoś się spotkał z takim przypadkiem i wie co może być przyczyną że znowu turbina padła?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #60 Napisano 9 Lipca 2010 Panowie jakieś 3-4 miesiące temu miałem błąd 00575 i turbinka była do czyszczenia wiec ja wyczyściłem lecz znowu się ten sam błąd pojawił i znowu turbina wymaga czyszczenia (nie działa nie załącza się) czy może ktoś się spotkał z takim przypadkiem i wie co może być przyczyną że znowu turbina padła?? a jakie teraz są błędy? może N75 lub EGR do sprawdzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach