Skocz do zawartości
Gość musiajar

Błąd 00575 (czujnik ciśniena)

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie mam problem potrzebuje numer zaworu n75 do mojego passka awx 130 tdi jedynie co wiem to jest pierburg czarny z kremowa główką prosze o pomoc

Pierburg: 7.22903.04.0

VAG: 1J0 906 627 A

 

Sprawdzałem w InterCarsie ;)

Edytowane przez RaveN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszytskich. Posiadam Passata B5 1.9 tdi 110ps 98r. ( kombi) Mam problem z turbina, przecyztalem juz chyba wszytsko mozliwe na forum na ten temat. ale dokladnie mojego przypadku nie. Wiec tak, Posiadam go od 2 lat, na poczatku raczej nic sie nie dzialo... po jakims czasie na 4 i 5 biegu rowno przy 3 tys obrotow wysiadala mi turbina i zero mocy ( tak jak u wiekszosci przypadkow) na poczatku sie nie przejmowalemmbo rzadko tak sie dzialo oczywiscie po zresetowaniu bylo normalnie... jednak osttanio nigdie nie moge pojechac w trase bo juz tak mam ciagle... po miescie autko zbiera sie normalnie ale przy okolo 100 - 120 km/h zacyznaja sie klopoty. Pojechalem na komputer... wyszlo mi czujnik na kolektorze ssącym, mechanik mowil ze podmienil z innego dobrego auta ten cuzjnik i wyszlo to samo. jednak nie dokonca jestem tego pewny. no i zdiagnozowal regeneracje turbiny.... ( koszt 1200zł) - juz sie dowiadywalem. Ale znalazlem tez na forum ze jak jest "walniety" ten czujnik na kolektorze to auto ma problem z rozruchem no i teraz takowy problem mam a nigdy go nie bylo... akumulator wiem ze jest dobry... i teraz pytanie co mam zrobic?regenerowac turbine? kupic czujnik? a moze to tez cos nie tak z przeplywomierzem albo z tym N75? podpowiedzcie mi co mam robic bo bez pewnosci 100% nie bede regenerowal turbiny a kupywac po kolei kazda pierolke i moze akurat to bedzie to, to tez jest bez sensu...a jak by ktos wiedzial gdzie mozna dokladnie zdiagnozowac we Wrocławiu to czekam na podpowiedzi , Dzieki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam tryb awaryjny na 3biegu przy 3500obr. na 4 biegu przy 3000obr. na 5 biegu przy 2500obr. błąd 00575.jesli można prosić o poradę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja mam tryb awaryjny na 3biegu przy 3500obr. na 4 biegu przy 3000obr. na 5 biegu przy 2500obr. błąd 00575.jesli można prosić o poradę.

 

Poczytaj poprzednie strony tego wątku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze co do mojego przypadku nie bardzo cos mozna napisac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na VAGu pokazalo ten sam blad co w temacie. Oporność czujnika wynosi 16,5 Ohm a napiecie na styku 1 i masą = 6,5V a 2 i masą = 12,6V. Czy robic cos z tym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego "RaveN" czy jak wymieniłeś ten N75 to problem z moca i tym bledem 00575 ustał????? Prosze o odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź poszła też na PW ;)

Zaworek mam właśnie przed sobą na biurku i jutro zabieram się za czyszczenie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wymianie N75 problem z 00575 ustąpił ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie raz ustąpił a drugim razem skończyło się na czyszczeniu turbinki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vwag

---------- Post added at 20:52 ---------- Previous post was at 18:16 ----------

 

---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:07 ----------

 

Witam.Mam VW Sharana 1,9 TDI 110 KM.Dziennie jade ok 50 km.Zdarza się że nagle traci

 

moc. Dzieje się to przy obr.2000, - 4500obr/min.(nie ma reguły)

 

Wystarczy że zgasze i odpale i jest ok. Moge przejechać i 100 km (jest ok),a czasami po

 

paru km znowu kicha.

 

Przeteestowałem vagiem 4.9 i mam taki komunikat.

 

00575 Shareware Version. To Decode all DTCs

 

17-10 - Please Register/Activate - Intermittent

 

Readiness: N/A

 

. Wszystko wskazuje na zawór N75.- .

 

Połącznia węży układu dolotowego,są szczelne. i nie mam takich

 

objawow jak,problem z rozruchem,niewlasciwa praca silnika.Grucha turbiny działa.

 

00575 - to podobno zawór N75 ale co oznacza ten komunikat po kodzie? Cytuje :

 

Shareware Version. To Decode all DTCs

17-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Readiness: N/A

 

 

Proszę o pomoc .Co to oznacza? Co z tym robić???????????

 

Najgorsze jest wyprzedzanie.Nie wiem kiedy nagle osłabnie.

Edytowane przez vwag
Zły opis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku zakonczyło sie regeneracją turbiny na ul, Krzywoustego we Wrocławiu. Jak narazie wszystko dziala , ale na weekend pojade na trase zeby pojechac dluzej kolo 180km/h i wtedy zobacyzmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy u mnie łapie zamułę przy 4100 obr na 3 biegu a na 4 czasami pójdzie do 3400 a czasami już przy 2800 wyrzuca i jest muł. Sztangę od turbo ruszałem, chodzi całkiem lekko ale na wszelki wypadek spsikałem miejsca w których sztanga się rusza. Myślicie że to będzie N75? Bo jeszcze nie dawno normalnie gonił na 4tym biegu więc wątpię żeby się kierownice zapiekły. Przewody od intecoolera sprawdzałem, poprawiłem, podokręcałem. Możecie mi coś pomóc z tych informacji? Auto mjest z 1998 więc nie wiem czy zaworek kiedyś już był zmieniany czy nie. Błąd na komputerze to 575. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Błąd na komputerze to 575

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded

czy

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

:?:

 

obydwa *mogą* oznaczać błędnie funkcjonujący zawór n75. Na początek sprawdź wszystkie przewody podciśnieniowe. Póżniej zrób logi z przepływki, doładowania i duty cycle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To było sprawdzane Polskim VAGiem i był błąd 575-Różnica ciśnień... (dalej nie pamiętam). Jak na razie jezdżę z tym bo na razie nie przeszkadza, 3ci bieg ciągnie normalnie a na 4 nie przyspieszam więcej niż 105 km/h i jest OK:) A jak sprawdzić te przewody podciśnieniowe? Chodzi o te wężyki które idą od zaworka do turbo? Ten który wchodzi w gruszkę od sterowania sztangą ma zniszczony ten oplot tak na długości na którą jest naciągany, ale nie wygląda na pęknięty.

Edytowane przez carolwicz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, gdzie powinien byc zamontowany ten czujnik, u mnie sie odkrecil i lezał na sprezarce od klimatyzacji oczywiscie podłączony, niestety został uszkodzony i mam blad 575 ale nie w tym problem, powiedzcie mi gdzie on powinien byc zaczepiony z ta blaszka do ktorej jest przykrecony bo nie moge znalezc miejsca. jaka foto porade ? mail muzioreq[za-malo-spamu-dostajesz?]tlen.pl

Edytowane przez marecek
edycja maila...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wracam do tematu. W serwisie powiedzieli mi że ten błąd oznacza koniec turbiny i można spróbować ją wyczyścić, Twierdzą że zaworek nie jest to na pewno bo on jest tylko odpowiedzialny za sprawdzanie wartości doładowania i tyle. Co wy na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam błąd 00575. Podmiana N75 nic nie dała. Auto wchodzi w tryb awaryjny, zwłaszcza na 3 i 4 biegu wyraźnie to czuć. Ale czuć też (manualnie) że sztanga turbiny się porusza, tak ok 1cm. Czy możliwe jest , że łopatki kierownic turbiny chodzą, ale nie domykają do końca przez co przeładowuje? Nie chciałbym rozbierać niepotrzebnie turbiny. Są jakieś inne możliwe przyczyny przeładowania (na 3-ce tok przy ok 3tyś obr, 4bieg to już koło 2-2,5 tyś.

Edytowane przez joajer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

00575 - ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji

 

* uszkodzony N75

* nie osadzone, pęknięte (dziurawe), zamienione połączenia węży.

 

Skoro N75 masz sprawny, to pozostaje sprawdzić jeszcze wszystkie przewody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem i jest ok. Problem zaczął się już latem. Udało mi się bez wejścia w awaryjny rozgonić auto na autostradzie i jechać z max prędkością przez ok 50km i problem ustąpił, teraz znów powrócił:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności