raver32 Zgłoś #101 Napisano 9 Marca 2011 W starym poczciwym B5 czegoś takiego nie widziałem Może niezbyt dokładnie go oglądałeś;)w tym modelu to akurat dość powszechny problem jeżeli chodzi o ogniska korozji tylnej klapy.Z tego co można poczytać to problem z rdzą tylnej klapy zarówno B5 jak i B6 dotyczy właściwie wersji kombi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #102 Napisano 9 Marca 2011 ja osobiście bym lakierował, mi kończyła się gwarancja i miałem kilka perforacji powłoki lakierniczej- oczywiście nie mogłem odmówić sobie przyjemności reklamowania klamota i w taki sposób miałem malowane na gwarancji pół samochodu, oczywiście wszystko z wpisem do książki przeglądów. moge tobie jeszcze poradzić-ściągnij lampki w klapie te co są przy błotnikach-bo tam u mni też leciało. a ogniska perforacji powłoki lakierniczej miałem dużo mniejsze niż u ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don Sulco Zgłoś #103 Napisano 9 Marca 2011 Czołem! I ja dodam coś od siebie. Oprócz Passata od paru lat jestem właścicielem Fiata 126p rocznik 1984. Maluch od nowości parkowany przed blokiem, kupiony od kobiety która dbała o niego. I co najlepsze - ma może parę małych ognisk rdzy. Karoseria i lakier w stanie naprawdę dobrym:mlask Samochód użytkuję codziennie w tej chwili ma przejechane 71tys km i jest na chodzie. Czemu to piszę - chciałbym swojego Passata zobaczyć to tylu latach w takim stanie, czy to będzie możliwe??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #104 Napisano 10 Marca 2011 Waldek od dłuższego czasu obserwuję Twoje wywody na temat B6 a ściślej jaki to "klamot",szrot itd.Z całym szacunkiem ale skoro tak uważasz to dlaczego jeszcze się z nim męczysz?Czytałem niedawno na naszym forum o innych problemach z tym autem i proponowałem Ci abyś podał nr VIN w celu sprawdzenia historii auta.Nie podałeś mimo,że inni koledzy też proponowali Ci to samo.Wydaje mi się(i chyba nie tylko mnie),że nie masz go od nowości i kupiłeś auto "po przejściach" a teraz dorabiasz do tego ideologię... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #105 Napisano 10 Marca 2011 ceroone Miałem takie ogniska rdzy, jak pojechałem do aso to patrzał przez lupę i wypatrzył ze to jest skaza pod lakierem a nie rdza, a na lakier jest 3 lata czyli nie zdarzyłem. I jeszcze powiedzieli ze jakby to zgłosił do centrali to by go wyśmiali. Później po czasie malowałem te drzwi i przerysowałem to śrubokrętem i co się okazało rudyyyyyy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #106 Napisano 10 Marca 2011 Kolego ceroone co Ty robisz z tym samochodem, że klapa jest tak masakrycznie porysowana?szczotką do podłogi go myjesz jeśli można wiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ceroone Zgłoś #107 Napisano 11 Marca 2011 Kolego ceroone co Ty robisz z tym samochodem, że klapa jest tak masakrycznie porysowana?szczotką do podłogi go myjesz jeśli można wiedzieć Kolego jeżeli używasz macro w aparacie a ja go teraz uzyłem to widać praktycznie każdą doskonałość lub niedoskonałość fotografowanej obiektu. Klapa w każdym samochodzie 3 letnim - kombi przy przebiegu 180 tys z serwisem LL... wygląda podobnie chyba, że się mylę. Ogólnie stojąc przed samochodem nie widać drobnych rys A samochód myję zawsze Karchem z rękawiczką z mikrofibry. ale wracając do mojego pytania czy ktoś może już zaprawiał takie ogniska rdzy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #108 Napisano 11 Marca 2011 Panowie może trochę obok tematu ale jak sprawdzić jaki mam nr lakieru - mam kilka odprysków na przedniej klapie i chciałbym dokupic gdzies buteleczkę żeby przykryć blachę? I przy okazji gdzie najlepiej kupic taką flaszeczkę lakieru? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #109 Napisano 11 Marca 2011 jak sprawdzić jaki mam nr lakieru Na wlepie w bagażniku/ks. serwisowej masz podany kod lakieru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raver32 Zgłoś #110 Napisano 11 Marca 2011 A co do samego lakieru i doboru to idealnie dobierzesz tylko w punkcie sprzedazy lakierow samochodowych.Mozna zamowic minimum chyba 100ml tzw bazy.Za takie coś płaciłem kiedyś ok 50zł.Dobrze mieć później w garażu na półce pod ręka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #111 Napisano 11 Marca 2011 Ja za 100 ml płaciłem 20,- Jak podasz kod to powinni jeszcze sprawdzić odcienie. U mnie były 4 do wyboru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #112 Napisano 11 Marca 2011 Waldek od dłuższego czasu obserwuję Twoje wywody na temat B6 a ściślej jaki to "klamot",szrot itd.Z całym szacunkiem ale skoro tak uważasz to dlaczego jeszcze się z nim męczysz?Czytałem niedawno na naszym forum o innych problemach z tym autem i proponowałem Ci abyś podał nr VIN w celu sprawdzenia historii auta.Nie podałeś mimo,że inni koledzy też proponowali Ci to samo.Wydaje mi się(i chyba nie tylko mnie),że nie masz go od nowości i kupiłeś auto "po przejściach" a teraz dorabiasz do tego ideologię... jakoś nie widziałem informacji o możliwości sprawdzenia po numerze dlatego najmocniej przepraszam i teraz go podaje na priwa, a autko kupiłem nowe z salonu, a co się z nim działo wczesniej to niestety sprzedawca nie udzieli ci takiej informacji ---------- Post added at 14:42 ---------- Previous post was at 14:21 ---------- to dlaczego jeszcze się z nim męczysz? męczę się ponieważ: 1. mam na niego leasing 2. podoba mi się, a na audi i bmw nie było sianka 3. lubię go 4. każdy inny nowy, podobnie będzie wyprodukowany przy cięciu kosztów dobrze, że mi jeszcze nie napisałeś, że pewnie wcale nie mam Passata tylko jakiegoś japończyka i specjalnie tak piszę na volkwagena pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ceroone Zgłoś #113 Napisano 11 Marca 2011 no to widzę że temat gorący się robi... Ale fakt faktem B6 to już nie ten sam VW co przed laty ale to tylko moje osobiste zdanie. Japończyki są dla lamusów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #114 Napisano 14 Marca 2011 jakoś nie widziałem informacji o możliwości sprawdzenia po numerze dlatego najmocniej przepraszam i teraz go podaje na priwa, a autko kupiłem nowe z salonu, a co się z nim działo wczesniej to niestety sprzedawca nie udzieli ci takiej informacji ---------- Post added at 14:42 ---------- Previous post was at 14:21 ---------- męczę się ponieważ: 1. mam na niego leasing 2. podoba mi się, a na audi i bmw nie było sianka 3. lubię go 4. każdy inny nowy, podobnie będzie wyprodukowany przy cięciu kosztów dobrze, że mi jeszcze nie napisałeś, że pewnie wcale nie mam Passata tylko jakiegoś japończyka i specjalnie tak piszę na volkwagena pozdrawiam Sorry Waldek!Pomyliłem Cię z innym gościem (chyba też z Gniezna),który ciagle opisywał jaki jest nieszcześliwy z powodu B6.A koleś kupił auto "z bogatą historią"a potem pretensje do całego świata... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #115 Napisano 15 Marca 2011 OKI wybaczono:kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #116 Napisano 4 Kwietnia 2011 (edytowane) :kumple radzę też odkręcić tylne lampy wewnętrzne ( te w klapie ) i zerknąć/sprawdzić co się tam dzieje , ja przy okazji udanego projektu skyline , po odkręcenu lampek o których mowa zauważyłem tam takie pęcherze , szybko to usunałem wyczyściłem ,odtłuściłem , zaprawiłem i pomalowałem lakierem , w innym pasku B6 było podobnie :dupablada więc sprawa nie jest jednostkowa . Ponadto przy w/w zabiegu usuwałem też element plastikowy który jest po wewnętrznej stronie klapy , jest tam taka blacha wyprofilowana w miejscu podświetlenia tablicy rejestracyjnej , która powinna być ocynkowana ( chyba jakoś to słabo komuś wyszło:dolamam ) również i tam była korozja ( wyczyściłem , odtłuściłem, zaprawiłem ) nie duża ale była , myślę że może to być powodem znanego nam nieszczęsnego wychodzenia rudy w miejscu podświetlenia tablicy rejestracyjnej , w drugim pasku było podobnie:dupablada . pozdr Edytowane 4 Kwietnia 2011 przez johny x poprawa błędu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #117 Napisano 4 Kwietnia 2011 widze janku, że u ciebie podobnie jak u mnie ruda wlazła pod lampy. u mnie było to wina źle naklejonej szwameczki oddzielającej lampke od klapy (dostał sie tam pioch i wytarł farbe). podobnie jak ty: wyczysciłem, odtłuściłem, zamalowałem a na lampie nakleiłem dodatkowy paset taśmy (szwameczki-montazowej), klape od śwodka cała wysikałem fluidolem. Ale aż się boje pomyśleć ile jest takich miejsc, gdzie ruda po cichutku wpierd... na sze autka:zeco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #118 Napisano 4 Kwietnia 2011 widze janku, że u ciebie podobnie jak u mnie ruda wlazła pod lampy. u mnie było to wina źle naklejonej szwameczki oddzielającej lampke od klapy (dostał sie tam pioch i wytarł farbe). podobnie jak ty: wyczysciłem, odtłuściłem, zamalowałem a na lampie nakleiłem dodatkowy paset taśmy (szwameczki-montazowej), klape od śwodka cała wysikałem fluidolem.Ale aż się boje pomyśleć ile jest takich miejsc, gdzie ruda po cichutku wpierd... na sze autka miałem się Ciebie:kumple zapytać czy po wyjęciu lampek miałeś to samo , teraz już znam odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #119 Napisano 4 Kwietnia 2011 dziś odebrałem koleszy auto z czyszczenia po polerowaniu i woskowaniu wstawiłem Auto na geometrie bo nowe opony zostały założone. po podniesienu auta zaczołem oglądać lakier po zimie i nagle trach. myślałem że ch... mnie strzeli na miejscu na prawych przednich dzwiach purchel.. odrazu mi ciśnienie skoczyło... i Powiem szczerze żeto zgroza żeby fura za tyle kasy takie kwiatki miała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #120 Napisano 4 Kwietnia 2011 U mnie nie znalazlem rdzy pod lampkami. Jednak proponuje wszystkim, ktorzy ja maja, udac sie do VW, bo na lakier przeciez jest 12 lat gwarancji, wiec wymiana klapy, czy szpachel i lakier nalezy sie jak psu buda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach