suzukidr650 Zgłoś #1 Napisano 7 Kwietnia 2011 (edytowane) Od pewnego czasu mam taki problem,wycieraczki działaja tylko na najszybszym biegu,reszta nie daje znaku zycia,czy silniczek kwalifikuje sie do wymiany??przekaznik był podmieniany nie przyniosło to rezultatu. Podmieniany przekaznik jest sprawny,podobno najszybszy bieg wycieraczek jest bezposrednio polaczony z akum. nie działaja oczywiscie tez spryskiwacze. Edytowane 7 Kwietnia 2011 przez suzukidr650 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #2 Napisano 7 Kwietnia 2011 a czy ten podmieniony przekaźnik jest sprawny?? jeśli tak to może nie być stuku w jego gnieździe. przyglądnij się blaszkom, spróbuj przeczyścić, podoginać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #3 Napisano 7 Kwietnia 2011 Przełącznik pod kierownicą, spróbuj z wierzchu WD40, a jak nie da rady to trzeba go rozebrać, nawet nie wiesz ile syfu sie tam zbiera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #4 Napisano 7 Kwietnia 2011 bezpiecznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz12612 Zgłoś #5 Napisano 7 Kwietnia 2011 U mnie było to samo. Tylko w B3. Sprawdzane były bezpieczniki, przekaźniki, przewody pod kierownicą. Jak się później okazało, przekaźnik, był włożony w złym miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #6 Napisano 7 Kwietnia 2011 Przekaźnik, wyjmij go całkiem i zobaczysz że bez niego jest tak samo-wycieraczki działają tylko na najszybszym biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #7 Napisano 7 Kwietnia 2011 Możliwe, że starł się ślizgacz przy silniczku albo uszkodzony jest sam przełącznik zespolony - skoro spryskiwacz też nie działa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #8 Napisano 7 Kwietnia 2011 Faktycznie wcześniej walnąłem babola :debil To bez przekaźnika (a nie bezpiecznika) wycieraczki działają tylko na najwyższym biegu ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suzukidr650 Zgłoś #9 Napisano 8 Kwietnia 2011 Możliwe, że starł się ślizgacz przy silniczku albo uszkodzony jest sam przełącznik zespolony - skoro spryskiwacz też nie działa... taka sama opinie słyszałem od mechanika o ślizgaczu,rozumiem że silniczek kwalifikuje sie do wymiany w takim przypadku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 8 Kwietnia 2011 taka sama opinie słyszałem od mechanika o ślizgaczu,rozumiem że silniczek kwalifikuje sie do wymiany w takim przypadku?? Niekoniecznie, w innym aucie miałem przypadek wytarcia sie ne tyle bieżni tylko "tego czegoś" co po nich jeździ , poczyściłem coś tam podoginałem i działało póki auto użytkowałem tylko że u mnie objawiało sie to zatrzymywaniem wycieraczek nie w dole szyby tylko gdzie chciały ,czasem wcale się nie zatrzymywały. Kiedyś w pasku podczas wymiany stacyjki (poodłączane prawie wszystkie wtyczki przy kierownicy) miałem własnie taki efekt że wycieraczki na każdym biegu chodziły z maks prędkością....zatem zajrzyj do wtyczek może to właśnie ich wina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
timfly Zgłoś #11 Napisano 10 Kwietnia 2011 moje takze zatrzymuje sie tam gdzie chca :-) kiedys czyscilem itp... ale dalem sobie spokoj, przyzwyczailem sie :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter1.9D Zgłoś #12 Napisano 10 Kwietnia 2011 To że zatrzymują się gdzie chcą to jest ewidentna wina przekaźnika, sam przerabiałem to niedawno. Włączałem spryskiwacz, wycieraczki zaczęły chodzić i zatrzymywały się w pół szybu, nie działał pierwszy bieg, a w trybie przerywanym nie parkowały na dole szyby tylko odskakiwały parę cm do góry. Kupiłem zamiennik Toprana za 28 zł, jak ręka odjął. Uważam że takie pieniądze można zainwestować, wszak to jest kwestia bezpieczeństwa miec dobra widoczność. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #13 Napisano 10 Kwietnia 2011 to nie musi być wina przekaźnika;) sprawdzane u mnie...ja mam B3 i ojciec ma B3 tylko że u niego wszystko ładnie śmiga z tymi wycieraczkami....też pomyśleliśmy, że to wina przekaźników. Po przekładaliśmy je (są 2, które sterują wycieraczkami;) )....u niego było wszystko ok, a u mnie dalej na jego sprawnych (moje zresztą też sprawne) przekaźnikach nie działa czasówka i zatrzymują się gdzie chcą...może być tak, że ktoś kiedyś bawił się przy instalacji i coś pomieszał...jak ja u siebie znajdę przyczynę to napiszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #14 Napisano 10 Kwietnia 2011 (są 2, które sterują wycieraczkami tak?? to jakie mają numery i w jakie gniazda się je wpina?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #15 Napisano 11 Kwietnia 2011 po południu Ci je podam;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #16 Napisano 11 Kwietnia 2011 Jeden od przednich, drugi od tylnych. poz. 2 - szyba tylna - przekaźnik 72 poz. 8 - przód - 19 lub 99 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #17 Napisano 11 Kwietnia 2011 Jeden od przednich, drugi od tylnych. makumba ma 2 sedany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tryton Zgłoś #18 Napisano 11 Kwietnia 2011 mam podobny problem z tym, że mogę włączyć tylną wycieraczkę i spryskiwacz szyby i spryskiwacz przedni a wycieraczki przednie tylko na max. inne pozycje nie działają. przed usterką było lekkie "prztyknięcie" przy włączeniu wycieraczek i koniec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #19 Napisano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) taka sama opinie słyszałem od mechanika o ślizgaczu,rozumiem że silniczek kwalifikuje sie do wymiany w takim przypadku?? Nie. Da się to rozebrać, ślizgacze są pod takim plastikowym dekielkiem. Nie pamiętam dokładnie jak, ale da się to rozebrać. U mnie też nie działała czasówka i do tego zatrzymywały się jak popadnie. Winny był właśnie wytarty ślizgacz. Edit: Żeby dostać się do ślizgaczy trzeba odlutować dwa przewody. Wtedy pokrywka zejdzie. Najczęściej ściera się nie ścieżka, tylko właśnie ślizgacz. Ja dolutowałem do niego małą miedzianą kostkę i na tym patencie działało do końca. Edytowane 11 Kwietnia 2011 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #20 Napisano 11 Kwietnia 2011 no to kurde przecież jak wyciągaliśmy te 2 przekaźniki to wycieraki nie działały...jak pójdę do auta zobaczę czy, aby na pewno mam rację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach