Skocz do zawartości

tryton

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tryton

  • Urodziny 11.05.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1991
  1. u mnie winna była piasta przedniego koła (luzy w przednim kole) wymiana piasty i łożyska załatwiło sprawę
  2. temat założony strasznie dawno temu ale jakby ktoś miał problemy z grzejącym się kołem a mechanik namawiał na wymianę zacisku "bo zużyty" to proponuję wymienić gumki w zacisku (ok 25 pln na stronę). miałem taką przypadłość w toyocie, mechanik mówił, że zaciski do wymiany a wystarczyła wymiana gumek i jak ręką odjął. Tłoczek najlepiej wyczyścić szczotka drucianą nie usunie materiału tłoczka, nie porobi bruzd, wewnętrzną część cylindra drobnym papierem ściernym. prowadnice po wyczyszczeniu a przed założeniem gumek zasmarować pastą miedziową (zwykły smar rozpuszcza uszczelki i traci swoje właściwości jak się zagrzeje po kilku hamowaniach)
  3. nie zaleca się olejów o wysoce myjących właściwościach w silnikach z b. dużymi przebiegami jeśli wcześniej był stosowany pośledniejszy olej i jest duża ilość nagaru i osadów. zbyt gwałtowne usunięcie tego syfu może doprowadzić do zatkania kanalików olejowych oraz spadku kompresji.
  4. już pisałem ale teraz wpływ prędkości na spalanie wyjazd na mazury samochód uczciwie zapakowany trzy osoby oraz 2 rowery na dachu droga "tam" prędkość 130-140 km/h spalił ok. 13,5 l LPG "z powrotemt" prędkość 80-90 km/h spalił ok 8 l LPG jeszcze nigdy nie jechałem na trasie "na pusto"
  5. W trasie (sprawdzone na dniach) z przyczepką i załadowany porządnie prędkość 100-110 km/h ok 11-12 l LPG
  6. w moim pasku jest 550 kg bez hamulca i 1500 z hamulcem a u znajomego w astrze 1,4 (chyba 15 letnia) jest 750 kg bez hamulca i 850 kg z hamulcem. tak więc przemyśl jaka będzie DMC przyczepki no chyba, że nie będziesz dożywotnio (dla przyczepki) zmieniał samochodu PS mam przyczepkę SAM wyłożona blachą i na resorach. Na dniach wróciłem z działki i na trasie 140-150 km/h śmigałem z pustą przyczepką bezproblemowo ( załadowany ok 100-110 km/h ale to z uwagi na hamulce). A burty i dno z blachy to podstawa. Naładowałem piasku i mogłem wymieszać zaprawę (działka leśna ponad 200 km od domu) następnie otworzyłem przednią i tylną burtę, naładowałem drzewa przerzucając przez burtę bez strachu o dziurę w sklejce antypoślizgowej. na koniec umyłem wodą ze szlaucha. Dobrze jeśli w burtach wzmocnienia pionowe są z profilu prostokątnego a poziome górne z ceownika.
  7. PrZeMoL wypożycz sobie na jeden dzień przyczepkę na osi skrętnej (30-50 pln) pośmigaj nią tak z 80-100km/h i sam oceń każda przyczepka lekka jest może mieć DMC max 750kg tylko sprawdź w dowodzie rej samochodu którym ja będziesz ciągał jaka jest DMC ciągniętej przyczepki. Nie możesz ciągnąć przyczepki, nawet pustej, o DMC większej niż jest w Dow. rej pojazdu którym ją ciągniesz
  8. każda oś skrętna to jest totalna porażka. Tam amortyzacja jest na 4 wałkach gumowych działających na ściskanie o grubości ok 2,5 cm. Ta przyczepka na pusto tańczy na drodze jak głupia co do DMC przyczepki jeśli jest większa niż w Dow rej to w trakcie kontroli będziesz musiał odpiąć nawet pustą przyczepkę (pewnie mandat) i przyjechać czymś dostosowanym do takiej DMC
  9. odkopię temat mam podobne objawy to znaczy na gazie chodzi OK a na benzynie szarpie pomiędzy 2 a 3 tyś. obr. poza tym po odpaleniu nie mam obrotów jaj na ssaniu ok 1500 tylko tylko wahają się 1000-1500 (tam mniej więcej) i spadają do ok 900-850 na benzynie i gazie
  10. 2.0 8V `91r. w W-wie 14-15 l LPG
  11. tak musi być odejmowana główka haka oraz norma ISO 50 wybita na tej główce (u mnie jest od góry) i hak musi posiadać certyfikat
  12. spróbuje przełożyć silnik wycieraczek i przekaźniki od polówki (86c2f)
  13. jak wymieniałeś olej to i filtr tez trzeba wymienić. jeśli wymieniłeś filtr i olej to zapewne nie zalewałeś wcześniej filtra świeżym olejem i to jest właśnie ten ubytek. Jeśli przed montażem nowego filtra oleju nie zwilżyłeś jego gumowej uszczelki olejem możesz mieś problem ze szczelnością na połączeniu
  14. tak to wygląda jeszcze bez założonego gniazda właśnie wróciłem od diagnosty i otrzymałem badanie tech. i dodaję zdjęcia już kompletnego zestawu co do allegro to tak sprzedający AutoVipMoto aukcjahttp://allegro.pl/hak-holowniczy-vw-passat-b4-b3-passat-b-4-2000-kg-i1521172364.html
  15. mam podobny problem z tym, że mogę włączyć tylną wycieraczkę i spryskiwacz szyby i spryskiwacz przedni a wycieraczki przednie tylko na max. inne pozycje nie działają. przed usterką było lekkie "prztyknięcie" przy włączeniu wycieraczek i koniec
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności