-
Liczba zawartości
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O tryton
- Urodziny 11.05.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B3 2.0 115KM (2E)
-
Rok produkcji
1991
-
Bijące koło na lewo i prawo
tryton odpowiedział undefinedman → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
u mnie winna była piasta przedniego koła (luzy w przednim kole) wymiana piasty i łożyska załatwiło sprawę -
temat założony strasznie dawno temu ale jakby ktoś miał problemy z grzejącym się kołem a mechanik namawiał na wymianę zacisku "bo zużyty" to proponuję wymienić gumki w zacisku (ok 25 pln na stronę). miałem taką przypadłość w toyocie, mechanik mówił, że zaciski do wymiany a wystarczyła wymiana gumek i jak ręką odjął. Tłoczek najlepiej wyczyścić szczotka drucianą nie usunie materiału tłoczka, nie porobi bruzd, wewnętrzną część cylindra drobnym papierem ściernym. prowadnice po wyczyszczeniu a przed założeniem gumek zasmarować pastą miedziową (zwykły smar rozpuszcza uszczelki i traci swoje właściwości jak się zagrzeje po kilku hamowaniach)
-
nie zaleca się olejów o wysoce myjących właściwościach w silnikach z b. dużymi przebiegami jeśli wcześniej był stosowany pośledniejszy olej i jest duża ilość nagaru i osadów. zbyt gwałtowne usunięcie tego syfu może doprowadzić do zatkania kanalików olejowych oraz spadku kompresji.
-
już pisałem ale teraz wpływ prędkości na spalanie wyjazd na mazury samochód uczciwie zapakowany trzy osoby oraz 2 rowery na dachu droga "tam" prędkość 130-140 km/h spalił ok. 13,5 l LPG "z powrotemt" prędkość 80-90 km/h spalił ok 8 l LPG jeszcze nigdy nie jechałem na trasie "na pusto"
-
W trasie (sprawdzone na dniach) z przyczepką i załadowany porządnie prędkość 100-110 km/h ok 11-12 l LPG
-
w moim pasku jest 550 kg bez hamulca i 1500 z hamulcem a u znajomego w astrze 1,4 (chyba 15 letnia) jest 750 kg bez hamulca i 850 kg z hamulcem. tak więc przemyśl jaka będzie DMC przyczepki no chyba, że nie będziesz dożywotnio (dla przyczepki) zmieniał samochodu PS mam przyczepkę SAM wyłożona blachą i na resorach. Na dniach wróciłem z działki i na trasie 140-150 km/h śmigałem z pustą przyczepką bezproblemowo ( załadowany ok 100-110 km/h ale to z uwagi na hamulce). A burty i dno z blachy to podstawa. Naładowałem piasku i mogłem wymieszać zaprawę (działka leśna ponad 200 km od domu) następnie otworzyłem przednią i tylną burtę, naładowałem drzewa przerzucając przez burtę bez strachu o dziurę w sklejce antypoślizgowej. na koniec umyłem wodą ze szlaucha. Dobrze jeśli w burtach wzmocnienia pionowe są z profilu prostokątnego a poziome górne z ceownika.
-
PrZeMoL wypożycz sobie na jeden dzień przyczepkę na osi skrętnej (30-50 pln) pośmigaj nią tak z 80-100km/h i sam oceń każda przyczepka lekka jest może mieć DMC max 750kg tylko sprawdź w dowodzie rej samochodu którym ja będziesz ciągał jaka jest DMC ciągniętej przyczepki. Nie możesz ciągnąć przyczepki, nawet pustej, o DMC większej niż jest w Dow. rej pojazdu którym ją ciągniesz
-
każda oś skrętna to jest totalna porażka. Tam amortyzacja jest na 4 wałkach gumowych działających na ściskanie o grubości ok 2,5 cm. Ta przyczepka na pusto tańczy na drodze jak głupia co do DMC przyczepki jeśli jest większa niż w Dow rej to w trakcie kontroli będziesz musiał odpiąć nawet pustą przyczepkę (pewnie mandat) i przyjechać czymś dostosowanym do takiej DMC
-
Jakie objawy sa gdy jest uszkoczony silniczek krokowy lub sonda lambda
tryton odpowiedział John3005 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
odkopię temat mam podobne objawy to znaczy na gazie chodzi OK a na benzynie szarpie pomiędzy 2 a 3 tyś. obr. poza tym po odpaleniu nie mam obrotów jaj na ssaniu ok 1500 tylko tylko wahają się 1000-1500 (tam mniej więcej) i spadają do ok 900-850 na benzynie i gazie -
2.0 8V `91r. w W-wie 14-15 l LPG
-
tak musi być odejmowana główka haka oraz norma ISO 50 wybita na tej główce (u mnie jest od góry) i hak musi posiadać certyfikat
-
spróbuje przełożyć silnik wycieraczek i przekaźniki od polówki (86c2f)
-
jak wymieniałeś olej to i filtr tez trzeba wymienić. jeśli wymieniłeś filtr i olej to zapewne nie zalewałeś wcześniej filtra świeżym olejem i to jest właśnie ten ubytek. Jeśli przed montażem nowego filtra oleju nie zwilżyłeś jego gumowej uszczelki olejem możesz mieś problem ze szczelnością na połączeniu
-
tak to wygląda jeszcze bez założonego gniazda właśnie wróciłem od diagnosty i otrzymałem badanie tech. i dodaję zdjęcia już kompletnego zestawu co do allegro to tak sprzedający AutoVipMoto aukcjahttp://allegro.pl/hak-holowniczy-vw-passat-b4-b3-passat-b-4-2000-kg-i1521172364.html
-
mam podobny problem z tym, że mogę włączyć tylną wycieraczkę i spryskiwacz szyby i spryskiwacz przedni a wycieraczki przednie tylko na max. inne pozycje nie działają. przed usterką było lekkie "prztyknięcie" przy włączeniu wycieraczek i koniec