Skocz do zawartości

Piter1.9D

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Piter1.9D

  • Urodziny 03.06.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Piter
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    3city

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Piter1.9D

    Obrotomierz

    Obroty ma na pewno dobre. Dopiero co pompa wtryskowa była ściągana, bo mi cięgno od przyśpieszacza zapłonu poszło. A przed wyjęciem pompy i po wskazania obrotka były i są takie same. Wiem że obrotomierz bierze obroty z alternatora, czasami po odpaleniu pali mi się ładowanie, i obrotomierz leży, parę sekund minie, lampka gaśnie obrotomierz wstaje. Czasami muszę leciutko przygazować. Nieraz rozrusznikiem kręciłem aż miło jak czasami do zera wyjeżdżę wachę i się trochę zapowietrzy układ. Nigdy nie miałem że kręcił coraz wolniej, a kręciłem nieraz długo. Więc ładowanie jest. Ale alternator faktycznie może być przyczyną tych małych obrotów. Ale jak to sprawdzić?
  2. Piter1.9D

    Obrotomierz

    Witam. Mam takie pytanie. Na wolnych obrotach, obrotomierz pokazuje mi takie oto wskazanie. Na mój gust ciut za niskie wychodzi że to jakieś 500 obr/min. , ale może się nie znam. Czy to właściwe wskazanie? Zegary wyciągnąłem z paska na złomie, tam był 1.9TD. Były lutowane bo nie działała temperatura i poziom paliwa. Ale obrotomierz pokazywał takie same wskazanie przed i po ingerencji w licznik.
  3. Dobra. Wczoraj po południu mi się nudziło, i wpadłem na genialny pomysł aby pogrzebać przy aucie, otworzyłem maskę, zacząłem grzebać, a dokładnie kręcić ową śrubą od regulacji obrotów... i zepsułem. Wykręciłem ją całkowicie. Teraz brak reakcji na wyciągnięcie cięgna przyśpieszenia. Teraz moje pytanie brzmi: Gdzie dokładnie jest ta śruba umocowana, na lince cięgna przyśpieszenia, czy może gdzieś na samej dźwigni się ją wkręca. Bo jak kręciłem to tego nie zauważyłem. Jak to się mówi? Niedzielna praca w .... się obraca. :sorry Okej znalazłem na forum golfa. Tylko że ta sprężynka na dole poszła się... ehmm. spróbuję to dzisiaj zrobić, o ile czegoś więcej nie zepsuję.
  4. mnichu nie strasz mnie bo się zaczynam bać Do tej pory odpalał od strzała. Jutro postaram się napisać czy coś się zmieniło w tej jakże ważnej kwestii odpalania.
  5. Zajrzałem, ale tamta pompa na forum golfa jest inna niż moja. Nie mam np. śrub do regulacji obrotów w zależności od pozycji cięgna przyśpieszacza. A tę śrubę co zaznaczyłem, sam dzisiaj ruszałem, przekręciłem ją o 3 obroty i efektu zmiany obrotów nie dostrzegłem. Osobiście obroty zmniejszałem śrubą od minimalnego położenia dźwigni gazu.
  6. Podepnę się. Do czego jest ta śruba zaznaczona czerwona strzałką? "Czesiek z garażu" trochę mi ją pokręcił, niby żadnych zmian niema, ale zawsze jest jakieś ale.
  7. Teraz to już tylko minerał ci pozostał, półsyntetyk, czy już nie wspominając syntetyk, rozpuści ci cały syf w silniku stanowiący teraz naturalny uszczelniacz. Będzie się z niego lało jak ze starej... wiadomo kogo. Ja mam zalany Lotos Diesel 15W/40 i styka. W sumie w tych silnikach wystarczy aby było cokolwiek powyżej minimum i będzie śmigać. Byle nie miało z byt dużych właściwości płuczących.
  8. No wiem, sorry ze się tak uniosłem, byłem dziabnięty wieczorem, normalnie bym tak nie napisał. A tak poza tym, wydaje mi się że dadzą radę do lipca te umowę podpisać. Mimo wszystko dalej chętnie posłucham mądrych rad co i jak, żeby po tej ruskiej stronie bez przygód przeżyć.
  9. Nie wiem skąd twój sarkazm, ale albo całe życie w nogach spałeś, albo masz problem, z używaniem internetu, albo wogóle mediów wszelakich, bo to żadna wiedza tajemna. Nie od dzisiaj to wiadomo. Oczekuje rzeczowych odpowiedzi anie szyder. Dziękuje.
  10. Żarty żartami ale jak mam kilka konkretnych pytań. Jako że od lipca będzie można jeździć do Królewca bez wiz, to będę chciał uprawiać "turystykę krajoznawczą". I tak, ile obecnie stoi się na przejściu w Gronowie, a ile w Grzechotkach? Gdzie lepiej jechać? Czy jak zniosą wizy, to możliwy jest gwałtowny wzrost "zainteresowania" przekraczaniem granicy i wydłużeniem stania na przejściu? Na co zwracają uwagę celniki? Może nie można czegoś ze sobą wozić, o czym normalnie ktoś by nie pomyślał. Gdzie najlepiej "zaopatrzyć" się po ruskiej stronie? Czy w Mamonowie jest jakiś CPN? Jeżeli jest czy warto tam tankować? Czy może jechać gdzie indziej? Wiem, dla niektórych te pytania mogą wydawać się głupie, ale po prostu nie wiem jak to wygląda, dlatego pytam. Pytanie kieruję zwłaszcza do kolegów z warmińskiego którzy już jeździli albo znają kogoś takiego. Z góry dziękuję. Pzdrawiam
  11. Przyczyną nierównej pracy i całej reszty objawów o której piszesz może być również rozregulowana, lub po prostu zepsuta pompa wtryskowa. Jak masz możliwość to ją sprawdź.
  12. Witam. Tubę aktywną podłączałem u siebie sam ze 3 tyg. temu. (za podłączenie w serwisie car audio chcieli 150 zeta, wyśmiałem ich). Kabel plusowy do aku przeciągnąłem przez wolny otwór technologiczny obok linki otwierania maski. Jest tam gumowa zaślepka (a przynajmniej powinna być), wpychasz tam kabel, sam ładnie wychodzi przy bezpiecznikach, potem już progiem ciągniesz do bagażnika. I tyle. Powodzenia.
  13. Witam. Gorąco polecam radia Sony np. takie http://allegro.pl/sony-cdx-gt33u-z-usb-mp3-i-pakietem-6-gratisow-i1910576801.html Prosta i intuicyjna obsługa, (kolega ma Pionieera i ciężko się go obsługuje w czasie jazdy), ładnie gra, wiem bo sam mam takie radio tylko model cdx -gt31U, w zasadzie niczym się nie różnią poza jedna literka w nazwie. Podłączone mam pod nie dwa głośniki 16cm GMS w tylnych drzwiach, dokładnie takie http://allegro.pl/glosniki-gms-662-nowe-gwarancja-jakosci-wyprzedaz-i1913688959.html i dwa jakieś oryginalne w desce pod szybą. Bas jest dość twardy i szybki ale da się słuchać ja nie narzekam. Kolega w pasku b5 ma tez sony ze wzmakiem i tubą i też bardzo ładnie waliło, nawet nie dudniło. Radio mam juz 3 lata i wyjmuje je zawsze jak zmieniam auto. Takie jest dobre. Pozdrawiam.
  14. To że zatrzymują się gdzie chcą to jest ewidentna wina przekaźnika, sam przerabiałem to niedawno. Włączałem spryskiwacz, wycieraczki zaczęły chodzić i zatrzymywały się w pół szybu, nie działał pierwszy bieg, a w trybie przerywanym nie parkowały na dole szyby tylko odskakiwały parę cm do góry. Kupiłem zamiennik Toprana za 28 zł, jak ręka odjął. Uważam że takie pieniądze można zainwestować, wszak to jest kwestia bezpieczeństwa miec dobra widoczność. Pozdrawiam.
  15. Piter1.9D

    ON z Rosji

    Wszystko super pięknie ale czy ktoś mógłby się ustosunkować do mojego pytania? Co to za wizy do Kaliningradu że można wielokrotnie granicę przekraczać? Cytat z jednego z artykułów na wp.pl "Z kolei mieszkańcy Warmii tankują swoje auta w... Obwodzie Kaliningradzkim. Tam litr benzyny kosztuje o połowę mniej niż u nas. - Obserwujemy wzmożony ruch kierowców, którzy regularnie jeżdżą zatankować samochód za granicą - przyznaje Ryszard Chudy z Izby Celnej w Olsztynie. - Nie ma pracy, to wyrobiłem wizę za 137 złotych do Ruskich i codziennie przywożę 100 litrów paliwa. Po cichu paliwo sprzedam i na czysto mam 140 złotych - mówi nam mieszkaniec Bartoszyc na Warmii. Ma dużą konkurencję, bo na ten sam pomysł wpadli też Rosjanie. Sprzedają szmuglowaną benzynę po 3,5 złotego za litr."
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności