Skocz do zawartości

timfly

  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O timfly

  • Urodziny 27.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    malbork

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 D 68KM (1Y)
  • Rok produkcji
    1990
  1. moje takze zatrzymuje sie tam gdzie chca :-) kiedys czyscilem itp... ale dalem sobie spokoj, przyzwyczailem sie :-)
  2. czy czasem kolega jarcun nie pisze o wersji, gdzie poducha i lozysko sa traktowane jako osobne elementy, a nie jak to mialo miejsce u mnie - z calosci ? z opisu tak wnioskuje.
  3. ja ogolnie mam hardcore'owa trase do pracy, wytrzesie go porzadnie kilka razy to moze przestanie :-)
  4. u mnie chwilowo na postoju + bardzo malej predkosci przy skrecaniu. dziwne to jest, bo w sumie tak byc nie powinno raczej. nakretki dociagnalem porzadnie. zobaczymy jak bedzie dalej. a dawno temu wymieniales ? najwazniejszcze ze i pukac przestalo. mialem wymieniac jedna strone, ale zmienilem odrazu dwie, koszt dwoch poduszek z lozyskami (u mnie sa jako calosc) to 84 zl. robocizna za free. no i nowe doswiadczenie
  5. jestem po wymianie, troche bylo ciasno i zabawy z celowaniem amora w poduche z lozyskiem i dokrecaniem tej gwintowanej tulei na gorze. teraz ciekawostka. obie strony robione tak samo, sprezyna jest umiejscowiona w w dolnej czesci i gornej dobrze. po stronie kierowcy slychac "trzeszczenie gumy" przy skrecaniu, nie zawsze,ale narazie jest. nie wiem co moglem zle zrobic. przy poluzowaniu gornej nakretki mocowania amortyzatora jest poprawa,ale pojawia sie luz przy bujaniu autem, lekko puka. po dokreceniu natomiast nie puka, a zaczyna trzeszczec. jakies sugestie ?
  6. kris juz zaczalem, ale nie skonczylem, sciemnilo sie bede kontynuowal jutro, ale bez demontazu, auto maksymalnie w gore, sciagacze, powinno sie udac. z pewnoscia nie bedzie za wygodnie, ale unikne sporo rozkrecania. czasowo pewnie wyjdzie to samo :-)
  7. tak, chodzi o te 2 sruby - amortyzator-zwrotnica
  8. czyli jak odkrece kolumne mc persona od zwrotnicy (2 sruby) to geometria sie nie zmieni, czy razem ze zwrotnica nalezy odkrecic w calosci ? pytam dla pewnosci i biore sie do roboty.
  9. szykuje sie do wymiany łożysk i poduszek górnego mocowania amortyzatora przedniego. powiedzcie koledzy, czy jest sposób, aby to wymienić bez zmiany geometrii kół ?
  10. ogólnie ciężko dostać b4 w dobrym stanie :-) auto było pod względem technicznym ok, silnik,zawieszka. ale korozja podwozia mimo garażowania była większa jak w moim 21-letnim b3. zakup odpadł.
  11. proszę: 1.9 tdi 90 km autoalarm z odpalaniem z pilota, sprawna manualna klimatyzacja, centralny zamek, abs, 2x airbag, radio+cd, 2x el.szyby, el.szyberdach, halogeny, wspomaganie, immobilizer, alu 16cali, komplet opon zimowych z felgami, blokada skrzyni biegow, swiatla xenon (na zwyklym reflektorach), biale oryginalne zegary, hak. do szczescia brakuje el.lusterek i tempomatu :-)
  12. oooppsss... faktycznie, skleroza :-) 9 tyś. za pacific'a 1996 1.9TDI (przebieg niecale 250 tyś.) to nie jest przesada, aby tyle dać ? rzekomo wszystko sprawne.
  13. panowie podpowiedzcie, b4 pacific 90 KM, czy b4 pacific 110 KM. oba silniki sa rownie niezawodne ? co do 90 konnej wiem, ze jest mozna powiedziec niezniszczalna, czy to samo sie tyczy wersji 110-konnej ?
  14. u mnie kreci bez oporow, tylko w pewnej chwili calkowicie przestaje. nastepnie musze znowu podgrzac swieczki i krecic rozrusznikiem, tyle razy, az nie rozlaczy do czasu uruchomienia silnika. bedzie cieplej to chyba zdemontuje i zajrze do srodka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności