Skocz do zawartości
Charakterek

Montaż świateł do jazdy dziennej w B5 - mały manual.

Rekomendowane odpowiedzi

czy ich montaz jest zgodny z przepisami dotyczącymi ich rozmieszczenia?

 

Dodał bym pytanie, czy te halogeny można używać jako świateł dziennych?

Czy mają homologacje RL00.. na kloszu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jedna z moich lampek dziennych vertex 501 już się naświeciła , ( ta co wcześniej była zaparowana ) ciekawe czy jest możliwość wymiany samych diód .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego świetny reportaż! Już prawie miałem zamiar również kupić takie 507-ki, ale jedna rzecz zaczęła mnie zastanawiać. Mianowicie, Twoje światełka 507 są proste. Czy nie myślałeś, aby zamontować 506-ki? Są skośne! Mi bardziej podobają się skośne :)

 

 

----- edit ------

Jeszcze jedno głupie pytanie - czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak wyjąć tę kratkę? Przyznam, że za mocno się z nią nie szarpałem, bo problemy siłowe wolę rozwiązywać głową niż mięśniami, ale może w tym przypadku trzeba odwrotnie?

Podpowie ktoś jak to "wyrwać"?

Edytowane przez pricho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego świetny reportaż! Już prawie miałem zamiar również kupić takie 507-ki, ale jedna rzecz zaczęła mnie zastanawiać. Mianowicie, Twoje światełka 507 są proste. Czy nie myślałeś, aby zamontować 506-ki? Są skośne! Mi bardziej podobają się skośne :)

 

 

----- edit ------

Jeszcze jedno głupie pytanie - czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak wyjąć tę kratkę? Przyznam, że za mocno się z nią nie szarpałem, bo problemy siłowe wolę rozwiązywać głową niż mięśniami, ale może w tym przypadku trzeba odwrotnie?

Podpowie ktoś jak to "wyrwać"?

możesz spróbować czymś takim http://www.ziba.pl/go/_info/?id=325&partner_id=59595959&code=b8fe21dc89887ca2cfeee1f5b320c4ab&utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2011-05&utm_content=325#nclid=c19c6d81649f39689fa2233f5ca10880 lub nożem do tapet

Edytowane przez mielke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie! Nie chodziło mi o wycięcie żeberka... jak wyjąć całą kratkę? całego grilla!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie nie! Nie chodziło mi o wycięcie żeberka... jak wyjąć całą kratkę? całego grilla!
to kratka jest na wciski/zaczepy wystarczy odhaczyć i pociągnąć do siebie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak wyjąć całą kratkę? całego grilla!
to kratka jest na wciski/zaczepy wystarczy odhaczyć i pociągnąć do siebie

Ta od strony kierowcy to tylko na wciski(to jest ten krótki kawałek co na zdjęciu) wystarczy śrubokrętem podważyć.

Reszta kratki jest w całości i tu trzeba odkręcić tablicę rejestracyjną,zdjąć ten czarny kawałek zderzaka na którym jest tablica(wystarczy pociągnąć,jest na zaczepy) dołem też łączy się z kratką na wcisk.

Dodatkowo kratka jest przykręcana na dwa wkręty,które znajdują się pod tą nakładką zderzaka do przykręcenia tablicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ta od strony kierowcy to tylko na wciski(to jest ten krótki kawałek co na zdjęciu) wystarczy śrubokrętem podważyć.

Reszta kratki jest w całości i tu trzeba odkręcić tablicę rejestracyjną,zdjąć ten czarny kawałek zderzaka na którym jest tablica(wystarczy pociągnąć,jest na zaczepy) dołem też łączy się z kratką na wcisk.

Dodatkowo kratka jest przykręcana na dwa wkręty,które znajdują się pod tą nakładką zderzaka do przykręcenia tablicy.

<mysli> ale ja mam rejestracje przykręconą do zderzaka :(

Dobra, podejdę popołudniu i przyjrzę się dokładnie co gdzie podwarzyć.

Z wycięcię żeberka nie powiniem mieć trudności bo kolega ma tak mini sylifierk dremel, więc powinno pójść bez większych kłopotów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobra, podejdę popołudniu i przyjrzę się dokładnie co gdzie podwarzyć.

Ja mam paska przed liftem i u mnie jest inaczej,nie zauważyłem u Ciebie że masz po lifcie.

Chodzi mi o taką nakładkę tablicy jak w tej aukcji

http://allegro.pl/nakladka-na-zderzak-pod-tablice-passat-b5-oryg-i1599766249.html

Edytowane przez kmdm24

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam paska przed liftem i u mnie jest inaczej,nie zauważyłem u Ciebie że masz po lifcie.

:( :(

w takim razie jak zdemontować te grille w B5 po lifcie? Pytam, bo nie lubię wywarzać otwartych drzwi stąd pytanie do doświadczonych kolegów. Lepiej spytać 5 razy niż raz sklejać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:( :(

w takim razie jak zdemontować te grille w B5 po lifcie? Pytam, bo nie lubię wywarzać otwartych drzwi stąd pytanie do doświadczonych kolegów. Lepiej spytać 5 razy niż raz sklejać :)

tak jak pisałem

zderzak.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak jak pisałem

zderzak.th.jpg

o LOL.... dobra, widzę, że to większa filozowafia ... dzięki mielke za pomoc... postram się nie spieprzyć czegoś przy demontarzu... mam ETKĘ, więc będę się nią posiłkował...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka filozofia-łapiesz za kratkę i ciągniesz do siebie i wychodzi. Wkładasz tak samo-najpierw wkładasz w róg zderzaka(bliżej koła), dociskasz ją na całości lekko i mocny cios żeby zatrzaski zaskoczyły. Ot i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chej darek też się przymierzam do tych lampek od skody a możesz dokładnie opisać jak to podłączyłeś, one włączają się same po zapłonie czy trzeba je włączać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem taki oto najprostszy sposób na podłączenie świateł dziennych bez dodatkowego modułu czy przekaźnika.

 

 

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami światła do jazdy dziennej nie mogą świecić razem ze światłami mijania ani drogowymi.

2. Obecne przepisy pozwalają, aby w dzień świeciły tylko one (bez pozycyjnych tylnych). Bardzo prosto, bez dodatkowych przełączników, można je podłączyć następująco: (+) świateł dziennych (czerwony przewód ) podłączamy pod bezpiecznik, przekaźnik lub przewód, na którym pojawia się napięcie (+) po przekręceniu kluczyka w pozycji „zapłon”.

3. Drugi przewód (-) (z reguły czarny) podłączamy pod (+) świateł pozycyjnych.

4. Jak to działa? Kiedy przekręcamy kluczyk, podajemy napięcie na biegun dodatni świateł, biegun ujemny zamyka się do masy przez włókno żarówki pozycyjnej (działa również z zamiennikami LED).

5. Z chwilą włączenia świateł pozycyjnych na biegun ujemny świateł dziennych podawany jest (+). W wyniku braku różnicy potencjałów światła do jazdy dziennej gasną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znalazłem taki oto najprostszy sposób na podłączenie świateł dziennych bez dodatkowego modułu czy przekaźnika.

A żarówka pozycyjnych nie żarzy się?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chej darek też się przymierzam do tych lampek od skody a możesz dokładnie opisać jak to podłączyłeś, one włączają się same po zapłonie czy trzeba je włączać

Podłączyłem je pod instalacje od halogenów przerabiając wtyczki,a w przełączniku świateł dołożyłem kabel od NSL doTFL.Poczytaj link 40.Włączają się same,jak włączysz postojówki to gasną.Tu też masz opis kolegów.

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=53606&page=17

 

 

 

MÓJ PASSAT

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100652

Edytowane przez kerad73

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wtyczki to trzeba przerobić tylko po to żeby pasowały czy na ten dodatkowy pin też trzeba coś podłączyć i jeszcze jedno pytanko czy przekażnik od chalogenów wywaliłeś tak jak to pisał kolega wyżej czy został na miejscu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma u siebie w Passku kratki z dziurami na halogeny od Audi A4 B6?? Podchodzi to bez problemu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM

 

mam założone światła do jazdy dziennej na LEDach Osramu, jest to fajne rozwiązanie ale dziś widziałem Passka 3B5 chyba że światłami "nie led" do jazdy dzinnej montowanymi w kratki w zderzaku na dole podobnymi jak mają np. nowe Octavki, oriętujecie się może czy jest jakaś lampa DRL pasująca do dolnych kratek ?? słyszałem że ludki coś kombinują z lampami od Fabi II :)

jak macie cosik na oku czy coś jest wpasowane w zderzak do dajcie cynka, a może ktoś już zastosował jakąś inną lampę DRL wyglądającą profesjonalnie :) chętnie poznałbym model takiej lampeczki :)

i czy wogóle jakaś firma produkuje kratki w zderzak z otworami pod halogeny w 3B5

 

pzdr ALL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności