Skocz do zawartości

pricho

  • Liczba zawartości

    108
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pricho

  • Urodziny 23.05.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. czyli mówisz, że uszczelka Cię nie martwi, tylko ubytki płynu dobry jesteś Kolego ubytki płynu masz najprawdopodobniej przez walniętą właśnie uszczelkę pod głowicą i uwierz mi, że koszt płynu chłodzącego to najmniejsze z Twoich zmartwień w tym momencie! Nieszczelna uszczelka przepuszcza spaliny do układu chłodzenia, gdzie ciśnienie wzrasta na tyle niebezpecznie, że zawór bezpieczeństwa zbiornikaczka wyrównawczego wywala go na zewnątrz. Jeśli chcesz to sprawdzić, odkręć korek zbiorniczka, daj mu 3000 - 3500 obr/min. i zobacz czy nie pójdzie biały dym zarówno ze zbiorniczka i z rury wydechowej... jeśli tak, to szykuj porftel.... Wiem, bo ja to miałem
  2. pricho

    Problem z vag comem

    Słuchajcie a to może ktoś się spotkał z takim problemem, mianowicie którego VAG'a bym nie uruchamiał, zcy to 311, czy 409 wyświetla mi się komunikat, że VAG-COM przestał działać, i że Windows wyszukuje rozwiązania tego problemu... oczywiście nie znajduje, a ja nie wiem co zrobić....
  3. Koledzy, to ja chcę odgrzać kotleta! Nie działa ani link do postu forumowego, ani strona ze zdjęciami...
  4. pricho

    Błąd 18074

    No o to właśnie chodzi Kolego! Według własnego uznania, czyli według informacji, które sam znajdziesz.... ja dokręcam na wyczucie po przekątnych, aby w miarę jednocześnie równomiernie dociskać całą pokrywę. Czy robię to właściwie? Nie mam pojęcia, chociaż przypuszczam, że tak, bo żadnych wycieków nie zauważyłem Powodzenia.
  5. I u mnie pojawił się błąd 18072, a uszczelkę pod głowicą wymieniłem, popomwtryski po regeneracji, turbo po remoncie, auto czasami chodziło jak złoto, a czasami jak ... "nie złoto". Suma sumarum pomogło (przynajmniej do dnia dzisiejszego) umycie styków w listwie od pompowtrysków!!! Jak ręką odjął!
  6. Dziękuję Ci Grzesiu jednak powiem krótko jeden ch..... z tego wyszło Mam już tę samą wersję VAGa, ale niestety objawy te same - zawiesza się przy kliknięciu w cokolwiek Dałej sobie spokój, ale dziękuję Ci serdecznie za chęć pomocy!
  7. dob12 bądź mym Bogiem i powiedz jak - mam system 32 bitowy! <prosi>
  8. Zgadzam się z Tobą dob12 nie wiedzieć tylko czemu VAG-COM nie działa na moim laptopiku z Windows 7 i nie mam pojęcia czemu, dlatego korzystam z polskiego...
  9. Witam Kolegów z branży forumowej. Pytanie mam, bo nie mogę tego odnaleźć, mianowicie uruchamiam program, połączenie prawidłowe, pierwszy guziczek "silnik" potem guziczek "bloki danych". Pojawiają się 4 pola z wartościami i wykresy. Czy ktoś z kolegów mógłby mi opisać poszczególne wartości? Pierwsza to obroty, druga - ?, trzecia - ?, czwarta temperatura! Panowie pomóżcie proszę - co oznacza druga i trzecia wartość!? Kolor zielony i żółty jak mnie pamięć nie myli! Dziękuję z pomoc...
  10. A który to dział będzie odpowiedni!? Objawy usterki mam dokładnie takie jak w tytule wątku...
  11. podpinam się pod wątek, mimo, że już dawno widzę "usnął". Dziś moje turbo odmówiło współpracy. Jak wrócę do domu podepnę pod WAG i podzielę się spostrzeżeniami! Chyba, że któryś z kolegów może opisać co i jak uczynił!?
  12. Witam Szanownych Kolegów. Panowie (i Panie - bez urazy) siłownik tylnej klapy odmówił posłuszeństwa! Zasilany na krótko z innego źródła działa bez zarzuty, jednak z instalacji "fałwejka ni chuchu".... Czy mógłbym poprosić kolegów (i wspomniane wcześniej koleżanki) o przesłanie schematu instalacji VW B5 FL kombi (2001)!? Poratujcie Koledzy! Proszę !!!
  13. Ja robiłem w ASO w promocji za 1050zł, na ORI częściach z robociązną... byłem szczęśliwy do czasu, kiedy nie okazało się, że napinacz jest walnięty i jego również trzeba wymieniać. Nie licz kosztów tak od złotówki do złotówki, bo nagle może się okazać jakieś niemiłe rozczarowanie - jak u mnie Jestem jednak zadowolony, że robiłem w ASO na ORI częściach. Powodzenia Kolego!!!
  14. GURALu kolejne prośba o udostępnienie PDFka oraz TXT do ETKA. Tym razem VW POLO, numer VIN: WVWZZZ6NZ1D111922. Dzięki!
  15. toto_20 to już niestety testowałem i jest bez zmian... z klimą, czy bez klimy, grzanie, czy chłodzenie... WYJE !!! weak_michael sugerujesz, że to ten czujnik? Hmm... słyszałem właśnie, że to ten przy chłodnicy, jednak mogę zaryzykować Dziękuję za pomoc Panowie... ------ edit ------------------------------------ Sprawdziłem i potwierdzam, że bez znaczenia jest czy jadę na klimie czy bez, natomiast zaobserwowałem, że wyje ten wentylator po lewej stronie patrząc od strony przodu samochodu. Jeden wentylator jest napędzany paskiem wielorowkowym (to ten nie ) a drugi jest napędzany silniczkiem (i to właśnie ten wyje) - ten który znajduje się bliżej filtru powietrza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności