lebow Zgłoś #41 Napisano 4 Marca 2012 Widzę że kolegom humor dopisuje A co myślałeś że tu sama nuda i nudyści... jak sam zauważyłeś jest w języku polskim wiele słów które maja wiele znaczeń ale do jasnej ciasnej...w formie pisemnej różnią się trochę... a wracając do tematu ,mierzysz oporności na ścieżkach i widzisz czy są przerwane...ewentualnie sprawdzasz co pojawia sie na sygnałowym TPSu...jeśli znasz wartości. A co do złącza diagnostycznego to możesz sobie wyprowadzić kabelek prosto z wtyczki sterownika. pin 29 rzadziej 11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #42 Napisano 4 Marca 2012 Widzę że kolegom humor dopisuje lecz to raczej nie forum z kawałami lecz motoryzacyjny a słowo morze ma wiele znaczeń które funkcjonują w języku polskim.:mniam mogę, może, możliwy;) morze, woda, fale;) Jaśniej już się nie da! Generalnie każdy zrozumiał o co Ci chodzi, ale jest to forum publiczne, obowiązuje tu język polski i propagujemy tutaj poprawność pisowni. Co nie jest raczej trudne, biorąc pod uwagę autokorektę czy dostępność słowników w necie! Nie obruszaj się , Święty lubi takie łapanko za słówka:lol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #43 Napisano 4 Marca 2012 słowo morze ma wiele znaczeń które funkcjonują w języku polskim. Tak samo słowo MOŻE - ma też wiele znaczeń i takowe tu pasuje :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pjotrm Zgłoś #44 Napisano 4 Marca 2012 Dajta spokuj kolegofi iest nofy i morze ktuś mu pomorze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #45 Napisano 14 Marca 2012 a słowo morze ma wiele znaczeń które funkcjonują w języku polskim. Jasne np. Bałtyckie, Karskie, Jońskie... a jak to nie pomoże, to może ci pomoże morze, albo może Pomorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #46 Napisano 3 Kwietnia 2012 Tak, to forum motoryzacyjne ale z taką ortografią zmieniasz ja w humorystyczne. Słowo "morze" pisane przez "rz" ma niestety tylko jedno znaczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lorts Zgłoś #47 Napisano 3 Września 2012 Jeśli kogoś to interesuję to problem rozwiązany wymiana TPS-a i krokówki rozwiązały problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekeso Zgłoś #48 Napisano 5 Września 2012 Witam. Posiadam paska 1,8 benzyna + gaz silnik ADZ. Problem jaki u mnie występuje to falujące obroty na 500-1500 na benzynie, wydaje tez mi się że ma kipską reakcje na pedał gazu. Z kolei na gazie obroty silnika na luzie wskakują na 5000. Co może być przyczyną takiego zachowania się silnik, od czego zacząć? Z góry dziękuję za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #49 Napisano 5 Września 2012 Pierwsze to bym sprawdził lewe powietrze a na kolejnym miejscu TPS. Ale bardziej bym stawiał na TPS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
8i5h0p Zgłoś #50 Napisano 16 Grudnia 2016 Witam, podpinam się pod temat. Od ostatniej wizyty u mechanika (wymiana oleju i termostatu) auto zaczęło się dławić. Zarówno na gazie jak i na benzynie.Na gazie bardziej w szczególności w dolnym zakresie obrotów. Jak silnik jest zimny chodzi tip top, jak przekroczy 70 stopni dzieją się cuda. Silnik tak jak kolega 1.8 ADZ. Przy okazji wymieniłem podstawę pod monowtryskiem bo się rozleciała. Wymieniłem palec, kopułkę i kable. Silnik pracuje równiej ale się dusi. Cewkę mierzyłem pierwotne ma około 0,5 ohma wtórne 3,3kOhma(mierzyłem pomiędzy wyjściem WN a stykami niskiego. I teraz nie wiem czy świece czy cewka. Świece podgiąłem do 0,8 mm bo miały ok 1,2mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #51 Napisano 17 Grudnia 2016 Zmierz czujnik temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #52 Napisano 17 Grudnia 2016 I sprawdź styki i przewody przy wtrysku, szczególnie te które idą do krokowca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
8i5h0p Zgłoś #53 Napisano 17 Grudnia 2016 I sprawdź styki i przewody przy wtrysku, szczególnie te które idą do krokowca. To już sprawdzałem nawet na VAGu. Centralka (Landi renzo) którą mam nie korzysta z tych czujników. Jedynie z TPS i Lambdy. Wspólnym mianownikiem dla gazu i benzyny jest zapłon tylko nie wiem czy świece jak się zagrzeją to mogą blokować iskrę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
8i5h0p Zgłoś #54 Napisano 17 Grudnia 2016 To już sprawdzałem nawet na VAGu. Centralka (Landi renzo) którą mam nie korzysta z tych czujników. Jedynie z TPS i Lambdy. Wspólnym mianownikiem dla gazu i benzyny jest zapłon tylko nie wiem czy świece jak się zagrzeją to mogą blokować iskrę. Udało się naprawić. Winne były świece. Po wymianie auto chodzi jak złoto. Okazało się że założone były BPR7es a nie 6. I brakowało w nich tych nakrętek aby kable się za-kliknęły(poprzednie kable nie potrzebowały). Reasumując uszczelniając dolot i wymieniając całe wysokie napięcie auto chodzi równiutko jak nigdy przedtem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach