irekeso
-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O irekeso
- Urodziny 25.10.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Irek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ustka
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
-
B3 1.8 [ABS] > odpali i zgaśnie - na lpg jest OK
irekeso odpowiedział Matyk → na temat → Silnik, skrzynia biegów
U mnie jest taki sam problem, z tym że w b4 ADZ. We wtrysku nie dostaje paliwa, a przed paliwo jest. Prawdopodobnie spierdielił sie przełącznik od gazu lub sam kabel po drodze gdzieś się przetarł i nie otwiera się wtryskiwacz, zreszta jak zauważyłem jeden styk na kostce jest przypalony. Jak będę miał chwilke podjadę do gazownik i spróbujemy podmienić przełacznik. Dam znac czy to to. Pozdrawiam -
[silnik] Problem z benzyną Passat GT 1992
irekeso odpowiedział ogipio → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam! Mam problem z silnikiem 1.8 ADZ. Gaśnie na benzynie na niskich obrotach, jak przygazuje to trzyma obroty i nie gaśnie, na gazie wszystko jest dobrze pali i jeżdzi normalnie. Z góry dziękuję za pomoc -
Witam. Posiadam paska 1,8 benzyna + gaz silnik ADZ. Problem jaki u mnie występuje to falujące obroty na 500-1500 na benzynie, wydaje tez mi się że ma kipską reakcje na pedał gazu. Z kolei na gazie obroty silnika na luzie wskakują na 5000. Co może być przyczyną takiego zachowania się silnik, od czego zacząć? Z góry dziękuję za odpowiedz.
-
Kupiłem uszczelkę pod głowicę ale z symbolem BG na końcu (w serwisie powiedzieli że będzie dobra). Czy ona będzie pasowała do mojego auta? Dzięki za odpowiedź
-
Witam! Czy będzie pasowała do mnie wvwzzz3bz2e054518 uszczelka pod głowice o numerze: 038103383BG, czy musi być końcówka BN. Z góry dziękuję i pozdrawiam
-
Witam szanowne grono użytkowników vw. Bardzo proszę o numer oryginału czujnika położenia wału korbowego do teścia leona. Podaję vin: vsszzz1mz3r004871. Pozdrawiam
-
Witam koledzy! Potrzebuje numery części. Szykuje mi się wymiana uszczelki pod głowicą. Podaje vin do auta wvwzzz3bz2e0545183b6262 passat 2001 AVF. Uszczelka pod głowicę 3 otwory, o-ring pod króciec wodny do głowicy, o-ringi na pompowtryski, uszczelniacze zaworów, uszczelki pod kolektor wydechowy, uszczelki pod kolektor ssący, uszczelka pod pompę vacum, komplet szpilek do głowicy. Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam
-
Witam! Ja mam u siebie dokładnie takie same objawy jak Ty, tzn. bulgotanie w kabinie, uciekający płyn przez zawór bezp. tylko nie w takich ilościach (1 litr na 5 tyś km) i jestem prawie w 100% przekonany że jest to uszczelka albo sama głowica co też się często zdarza. W technice nie ma przypadku i to ciśnienie w układzie nie bierze się od tak sobie. Jeżeli byłby zablokowany jakiś kanał to owszem było by ciśnienie ale nie bulgotanie czyli krąży nam powietrze. Dodam że układ jeżeli byłby zapowietrzony to sam powinien się odpowietrzyć. Ja się przymierzam do zwalania głowicy tylko jeszcze znajomy (serwisant vw w aso) ma sprawdzić jakiego rzędu jest to ciśnienie. To jest taka nasz skromna opinia na ten temat. Ps. ja też jestem mechanikiem tylko troszeczkę większych silników:) Pozdrawiam
-
Witam! Mój problem jest taki, że z pilota nie zamykają ani nie otwierają się tylnie lewe drzwi (tylko reczne można to zrobić). Do tego po otwarciu tych drzwi nie zapala się lampka w aucie i nie działa sterowanie szyby z tyłu ani z głównego sterowania z przodu. Centralny wcześniej zamykał na "dwa razy" a teraz na raz i nie mrugają kierunkowskazy przy zamykaniu. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam.
-
Witam! U mnie pojawił się problem prawdopodobnie ze świecami żarowymi, ponieważ przy -20 ciężko pali. Mam tylko pewien problem, chcę sprawdzić czy działają ale nie mogę zdjąć kapturków ze świec. Próbowałem ręką i delikatnie kombinerkami ale nic z tego, kapturek się obraca ale nie chce zejść. Silnik jak w opisie. Może jest na to jakiś sposób? Z góry wielkie dzięki za odpowiedz.