Skocz do zawartości

ogipio

  • Liczba zawartości

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ogipio

  • Urodziny 28.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Orla

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 136KM (9A)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Otóż dzwoniłem do osób sprzedających kombi w syncro i pytałem ile da się w nie zatankować jeden facet powiedział ze nie lał do pełna ale weszło mu 115 litrów i ze jeszcze by wcisną , drugi twierdzi że do zbiornika wchodzi 120 litrów , natomiast trzeci iż tankował do pierwszego odbicia pistoletu i weszło ponad 70 , gdzie tkwi prawda? Tankował ktoś swoje syncro do pełna? Dla porównania baki kombi zwykłego i syncro: http://moto.allegro.pl/passat-b4-syncro-bak-zbiornik-paliwa-tanio-i2187131387.html http://moto.allegro.pl/bak-zbiornik-paliwa-passat-b3-b4-kombi-i2165322739.html
  2. Witam, Podepnę się pod temat. Czy ktoś się orientuje ile maksymalnie można wlać paliwa do zbiornika w b4 syncro? Szukałem ale nic nie znalazłem
  3. villen Twój pomysł jest bardzo dobry, naprawdę to popieram i jak znajdę kierownice to mogę Ci ją wysłać żebyś mógł poeksperymentować tylko muszę jej poszukać, na pewno gdzieś ją mam bo kiedyś miałem b3 na części ale kiery nie sprzedawałem więc jak ją znajdę to dam Ci znać na PW
  4. ogipio

    dziwne spadki mocy

    mickusio a przy większych prędkościach jak wrzucisz luz to Ci nie gaśnie?
  5. Witam, ja w 9A przy prędkości 100km/h miałem 3tys. obrotów. jak by ktoś chciał to mam tą skrzynię do sprzedania, cena 200zł
  6. udało się, passacik cyka jak zegarek, Dzięki.
  7. właśnie mi chodziło o to czy ten rowek jest wykonany asymetrycznie. teraz to wygląda bardzo prosto jutro się przekonamy czy mi się uda. Dziękuję za zainteresowanie i pomoc.
  8. aardvark/B] dla mnie żaden banał, nigdy jeszcze nie zmieniałem paska rozrządy a co dopiero w takiej sytuacji. jeśli dobrze zrozumiałem to ustamiam wał korbowy tak aby 1 i 4 tłok były w GMP a wałek rozrżądu blokuje. ale czy nie da się wałka zblokować gdy będzie obrócony o 180 stopni? zapewne tłoki nie pozwolą go źle ustawić ale chciałbym mieć pewność że nic nie zepsuje.
  9. Witam, kolega wymieniał pompę wodny w swoim passacie i po zdjęciu paska rozrządu okręcił korbowód i mówi ze chyba mu się tez wałek rozrządu okręcił. jedyne co zrobił dobrze to zblokował pompę wtryskową ale nie ustawiał wcześniej tłoków 1 i 4 w GMP. Czy ktoś mógłby poradzić jak to teraz ustawić? Nie zaznaczył żadnych znaków, i nie wiem czy jak ustawie korbowód po znaku na kole zamachowym w GMP to czy będzie pasować z rozrządem i pompą.
  10. Można też podnieść lekko drzwi podkładając podkładkę pod dolny zawias. Chociaż lepszym wyjściem jest fachowa przeróbka przez ślusarza.
  11. ale po usunięciu osprzętu mogę spokojnie wyjąć sam silnik a skrzynię zostawić na miejscu (mam zamiar ją podeprzeć od spodu lewarkiem)
  12. Czyli mogę za to zabrać się sam, niedługo wezmę się do pracy i zrobię jakieś fotki dla potomnych Jeśli ktoś ma coś do dodania, jakieś uwagi, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę będę bardzo wdzięczny
  13. Witam, chce zmienić silnik w pasku z automatyczną skrzynią biegów na silnik (tez 2.0 16V 9A) ale z samochodu ze skrzynią manualną. I tu moje pytanie do bardziej doświadczonych użytkowników, czy będzie z tym jakiś problem? Mechanik mi powiedział ze koszt to 800zł bo trzeba zgrywać położenie wału korbowego z ustawieniem skrzyni. Czy to prawda i lepiej się za to w domowym warsztacie nie zabierać? Pozdrawiam.
  14. One muszą się otwierać, nie tylko u mnie działają. Zainstaluj nowszego Winrara, błąd powinien przestać wyskakiwać i normalnie się rozpakują.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności