Skocz do zawartości

mira102

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mira102

  • Urodziny 20.02.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    B

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Ja mialem podobny problem nawet bylem z tym u mechanika i stwierdzil że walnięte serwo wiec pojechalem podlamany do domu ale przypadkowo zauważylem że ten wężyk co wyciąga powietrze z serwa mial prawie niewidoczną dziurkę po wymianie na nowy wszystko wrócilo do normy.
  2. Przeslij mi swoj numer telefonu na meila; [email protected] To jak wróce do kraju to sie z tobą skontaktuje bo teraz przebywam zagranicą a będę dopiero na wigilje:)
  3. Witam. Dołącze się do tematu a u mnie jest tak jak jest zimny słabo się turbina załancza dostaje muła a jak ma temperature 90stopni działa dobże co to może byc?Na kompie zero błedów.A może ktoś z was zrobiłby mi logi z okolic Włocławka bo sam raczej nie dam rady.
  4. A u mnie jest na odwrót jak jest zimny biegi wchodza idealnie natomiast jak jest ciepły są problemy z włączeniem wstecznego biegu czy ktoś z was wie co to może być?Sprzęgło się nie slizga.
  5. Ale przeciez pisałem ze nawet w serwisie pokazalo zero bledow to jak mam zrobic logi zeby cos pokazalo?Jak wszystko jest ok.
  6. Dolącze sie do tematu bo tez mam problem z zalanczeniem turbiny nawet w serwisie nie ma bledu na vagu a wymienilem juz turbine,przeplywomierz,zawor n75,itercooler i dalej to samo to znaczy jak wcisne gaz do dechy to sie zamuli i turbina sie nie wlaczy a jak troche gazu odejme i dodam to odrazu sie zalancza i ciagnie normalnie a jak powoli dodaje gazu to tez wszystko dziala jak powinno.Czytalem na forum ze to moze byc wina katalizatora i mam pytanie czy go mozna wyczyscic jesli tak to jak i czym?I czy jest jakis sprzet zeby go sprawdzic czy to on.Bo mechanicy wszystko by wymieniali a niema rezultatu.
  7. Z tego co piszesz to zrozumiałem że przeczysciłes przepływomierz czyszczenie czasem nic ci nie pomorze a falujace obroty wskazują prawdopodobnie że przepływka szwankuje.Najlepiej porzycz od kogos przepływkie tylko od takiego samego modelu i nie baw sie w przepływki zastępcze tylko i wyłącznie orginał.Brat przy a4 też mu falowała ale on ma bez turba to miał peknięty wężyk od czegoś tam nie wiem dokładnie od czego on był a znalazł go przypadkowo jak robił coś innego bo był prawie nie widoczny.
  8. Jak dojdziesz co to jest to odpisz bo ja walcze z tym od roku mam takie same objawy w TDI.Byłem z tym nawet w serwisie VW logi wszystko ok,zero błedów wymienili mi nową przepływkie bo twierdzili że stara cos nie tak zbytnio to nie pomogło więc stwierdzili że turbo do wymiany dałem do regeneracji troche lepiej ale nadal musze odjąc i dodac gazu żeby się załonczyła turbina a jak sie załonczy ciągnie ok. Powodzenia
  9. Miałem podobny problem z golfem 3 ale mi swiece wytymywały około8 tys.Padły akurat mi w niemczech wię poszłem kupiłem orginał Bocha bo Niemcy mówili że Ngk są na krótkie trasy a boch na długie i problem zniknoł od tamtej pory kupywałem z serwisu orginalne swiece VW i było OK.
  10. Byłem w serwisie vw we Włocławku sprawdzili mi wszystko i stwierdzili że cos nie tak z przepływką podmienili na nową i nic nie pomogło więc spowrotem wsadzili mi starą i kazali zregenerowac turbinę fakt że po regeneracji lepiej się załancza ale nie tak jak powinna.A zawór N75.intercooler itd.to kazali mi wymienic inni specjalisci jadąc do mechanika myslałem że pomoże a nie naciągnie mnie na dodatkowe wydatki. A jak mam sprawdzic przepływkie czy dobrze działa jakie parametry mają być?Bo kupiłem sobie ostatnio kabelek imam program Polski vag ale nie wiem w co mam wejsc i jak mam to sprawdzic?Prosze o prostą podpowiedz bo na na vagu zbytnio się nie znam.
  11. Witam Z przepływki wystają mi 5 tych bolczyków a w kostce tylko są 4 kable podłączone a piąty jest wolny czy to normalne czy przepływka jest nie od tego modelu?Bo mam problem z załanczaniem turbiny jak szybko dodam gazu to się nie załonczy muszę to robić powoli ale jak się załonczy ciągnie dobrze.Mam tak od kupna samochodu czyli rok:(; zawór N75 nowy,intercooler nowy,węże od niego też,wężyki sprawdzałem od podcisnienia nic nie zaóważyłem,turbina po regeneracji,na vagu zero błędów.Czyżby to była przepływka?
  12. Mam takie pytanie bo jakos sam do tego nie mogę dojść mam program Polski VAG w co mam wejsc i jak mam sprawdzić czy przepływka jest dobra?Piszecie też o jakieś wydajnosci przepływki jaka ma być u mnie i gdzie tego szukac.
  13. Powinny być dobre ja w swoim silniku mam identyczne , Do kolegi 1jarcio co to ma znaczyć mam identyczne coś nie tak z nimi? Sprzedający odpisał mi że mają 92mm tak że będą napewno pasować.
  14. Sprawdziłem świece i się okazało że mam jedną spaloną więc zamówiłem od razu 4sztuki z alegro ŚWIECE ŻAROWE VW AUDI SEAT SKODA 1,9 TDI BERU ! (numer 527207408) Czy ktoś z was kupował takie świece i mi podpowie czy dobre kupiłem?Bo cena jest przystępna w sklepie chcieli jeszcze raz tyle tylko mnie zastanawia czy to czasem nie podróbki.
  15. Dzięki wielkie za odpowiedzi już wszystko wiem sory że nowy temat ale szczeże nie mogłem sam tego odszukać. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności