Skocz do zawartości
piotrek991

1.8 ADZ, dusi, szarpie

Rekomendowane odpowiedzi

Czujnik sprawdzony i wydaje się być dobry.

to wydaje się czy jest dobry??

 

z pierwszego postu:

jak przełączę na benzynę zwłaszcza teraz rano to auto pracuję na wolnych obrotach ok tylko problem zaczyna się wtedy jak ruszam to powstaje efekt braku paliwa i auto gaśnie jak odpalę jeszcze raz to mogę jechać dalej tylko jak dojeżdżam do skrzyżowania czy skręcam i wcisnę sprzęgło to obroty spadają praktycznie do zera próbują się podnieść ale auto gaśnie .Sonda lambda wymieniona, świece, filtr paliwa.

z drugiego:

Jadąc na benzynie autko śmiga .

więc już nic nie rozumiem..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

qdlik a wiesz co może być u mnie? Kilka postow wyzej opisalem problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam przejęzyczyłem się jak jadę na LPG to jest wszystko ok. Czujnik wyjąłem i sprawdziłem w gorącej wodzie rezystancja zgadza się z tabelką

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość michalmichal

hej mam pasata jak rozpoznać jaki typ silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hej

No hey...na obudowie paska rozrządu jest naklejka i na niej masz oznaczenie silnika... oczywiście jeśli obudowa jest od tego silnika co masz..drugie miejsce to nabity numer na bloku silnika...lekko w prawo nad filtrem oleju..o wlepie w bagażniku nie wspomnę bo ja jej np. nie mam i nie miałem...

 

i bym zapomniał..TUTAJ trzeba było sie dopisać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mógłby mi ktoś coś pomóc? Ponawiam prośbę o pomoc z problemem

Posiadam passata 1.8 silnik ABS. Bez LPG, czyli inaczej niż większość na forum. Przechodząc do senda sprawy.

Działo się tak od 3 tyg, że po dodaniu gazu na luzie, silnik się przydławiał. Ale ostatnie 2 dni dzieje się tak, że samochód jedzie jakby nie dostawał wystarczająco paliwa. Lecz tu też jest dziwna sprawa. Dzieje się tak tylko w pewnym przedziale obrotów silnika. Np na 2 biegu jest to do około 40km/h wtedy się wolno rozpedza i "prycha". Jak przeskoczy przez ten zakres obrotów nie ma żadnych problemow. Ochoczo się wkreca w obroty i wszystko jest ok. Wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem siateczke na pompie paliwa, sprawdzałem podstawke pod wtryskiem, nie wiem czy to dobrze zrobiłem. Pryskałem wd40 na taki plastyk pod tym wtryskiem na odpalonym wtrysku ale obroty sie nie zmieniały. Co to może być?

Dodam, że dziś problemy są już po dadaniu gazu( wczesniej bylo tak ze na wyzszych obrotach jechal normalnie) ,chyba pracuje na 3 cylindrach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli silnik odżywa na wyższych obrotach to prawdopodobnie masz błędne odczyty z czujnika przepustnicy TPS....u Ciebie jest on chyba zintegrowany z silniczkiem krokowym...wartości jakie wysyła na sterownik na niskich obrotach są takie same jak na wysokich i zalewa sie paliwem..efekt taki że silnik dławi się....poszukaj na forum coś więcej o TPSie w ABS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie poradziłem sobie z tą awarią czy pomorze wymiana podstawy gaźnika i uszczelki wtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Obawiam się że tylko mazowsze.
:haha

no dobrze kolego a jaki masz czujnik na górnym wężu idącym do chłodnicy jeden z 4 pinami czy 2 z 2 pinami? próbowałeś odłączyć (jeśli masz 2 czujniki to ten niebieski) i odpalić silnik? bo tylko on mi przychodzi do głowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik 4 przewodowy sprawdzony i jest dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czujnik 4 przewodowy sprawdzony i jest dobry
no dobrze a próbowałeś go odpalać przy odłączonym tym czujniku? miałem to samo i po odłączeniu pracował normalnie ale później problem sam zanikł...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem odpalić na odpiętym czujniku i silnik wariował z obrotami. Próbowałem wykonać reset odpinając ten czujnik i nic nie pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czego ale mam wrażenie że lambda świruje no ale wymieniłeś... :hmm czujnik zasysanego powietrza sprawdzony? próbowałeś z czytać błędy przez kody migowe? ile km robisz miesięcznie na benzynie? być może wtryskiwacz się zapieka... wtedy pomaga przegonienie paska na benzynie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sonda jest dobra czujnik zasysanego powietrza (gdzie się znajduje koło wtrysku i jakie powinien mieć wartości), co do przegonienia go na benzynie to próbowałem wielokrotnie i dalej to samo a co do kodów migowych to nie wiem gdzie się to podpina .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co do kodów migowych to nie wiem gdzie się to podpina
http://forum.vw-passat.pl/threads/1082-Diagnostyka-silnika-VW-1-6-1-8-na-podstawie i http://forum.vw-passat.pl/threads/1019-VAG-COM-DIAGNOSTYKA tu masz lektorkę na temat diagnostyki ;) kody też można z czytywać ze złącz diagnostycznych umieszczonych pod osłoną lewarka zmiany biegów... ;) a najprościej będzie podjechać do kogoś kto ma VAG-a ;)

samodiagnostyka.jpg

 

a czujnik zasysanego powietrza znajduje się o ile się nie mylę w obudowie wtrysku a jego dane: http://imageshack.us/photo/my-images/135/czujtemp5oj6.jpg/

ponadto jak parę postów wyżej pisze kolega Lebow poczytaj o TPS-ie...

Edytowane przez maciek1863

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mogę znaleźć złącza ani koło kierownicy pod zaślepką ani pod lewarkiem vaga mam ale brak złącza co do kodów błyskowych to koło cewki nie mam żadnego przewodu.Morze istnieje sposób podpięcia się bezpośrednio pod komputer.TPS-a ustawiałem.Ale mam od pewnego czasu problem z obrotami na lpg zawieszają się.Podstawę wtrysku wymieniłem przewody podciśnieniowe sprawdziłem krokowca przeczyściłem podejrzewam że to wina TPS-a bo jak go wyjąłem to miał wytarty grafit w paru miejscach na ścieżkach jest to tps od innego auta ale tak samo ma przetarte ścieżki .

tps.jpg

Edytowane przez lorts
dodanie zdjęcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Morze istnieje

 

Istnieje, istnieje; dzisiaj byłem na spacerze i szumi jak zawsze :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Istnieje, istnieje; dzisiaj byłem na spacerze i szumi jak zawsze :ok:

 

:lol3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że kolegom humor dopisuje lecz to raczej nie forum z kawałami lecz motoryzacyjny a słowo morze ma wiele znaczeń które funkcjonują w języku polskim.:mniam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności