mkpol Zgłoś #141 Napisano 21 Listopada 2013 No i po co? Przecież temat jest do dyskusji a nie wyzłośliwiania się. Zwłaszcza, że Danek ma wiele racji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #142 Napisano 21 Listopada 2013 Tak jak napisałeś masz taką "przejściówkę". To były piersze CR-y z drugiej połowy 2008, które miały już nowy motor a jeszcze stare zegary. Wychodziły ok. miesiąca. produkowane były od maja do września Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #143 Napisano 21 Listopada 2013 Niemiecki automobilklub ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club) przeprowadza Eco Test, czyli ranking najbardziej ekologicznych samochodów dostępnych na rynku europejskim. (spalanie paliwa, zredukowanie ilości szkodliwych substancji oraz hałas) W 2009 pierwsze miejsce zajął.... uwaga..... VW Passat EcoFuel (92 punkty i pięć gwiazdek) a wcześniej w 2008 najwyższa, pięciogwiazdkowa ocena nie została przyznana żadnemu z aut. Da się tanio jeździć pasiorem? Da! (ekodriving w dieslu!) Da się cicho jeździć? Da! (jak się Motulem zalewa Marek;p) Bez zbędnej sadzy z rury wydechowej diesla? Yes sir! (nie wycinać DPF-a) Rekord w spalaniu w 140KM 2.0 tdi PD i CR to 4.2l/100km (bez historii w stylu zjazd z górki itp ;p) Pisząc wcześniej o "nagłym przyśpieszeniu" zasada mówi o wciśnięciu pedału gazu do 3/4 jego głębokości i redukcji biegu przy max.2500 obr. w dieslu, aż do osiągnięcia żądanej prędkości. I jak pisał Marek, bieg jest skorelowany z obrotami nie prędkością! mały OT: dywagacje to długie, rozwlekłe rozważania, zwykle odbiegające od tematu zatem dywagacje to nie synonim dyskusji! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marioo20 Zgłoś #144 Napisano 22 Listopada 2013 produkowane były od maja do września mój wyprodukowany w marcu i już na cr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon24 Zgłoś #145 Napisano 22 Listopada 2013 No to proszę jazda babcina max 80km/h przez 50km bo więcej nie dałem rady tak jechać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #146 Napisano 22 Listopada 2013 Masz popsute auto :bezzebow. Fakty mówią same za siebie, muszę moją CR-kę albo zawieźć do cinsoftu, żeby ją poustawiali porządnie, albo rozluźnić nóżkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #147 Napisano 22 Listopada 2013 mój wyprodukowany w marcu i już na cr Mariusz jeśli można zapytać Twoje auto jest sprowadzone czy z salonu PL? Ma niebieskie czy białe liczniki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marioo20 Zgłoś #148 Napisano 23 Listopada 2013 Mariusz jeśli można zapytać Twoje auto jest sprowadzone czy z salonu PL? Ma niebieskie czy białe liczniki? Sprowadzony z Francji, ma niebieskie zegary... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
postmortem Zgłoś #149 Napisano 23 Listopada 2013 (edytowane) No to proszę jazda babcina max 80km/h przez 50km bo więcej nie dałem rady tak jechać Sam spróbowałem Wczoraj na zrobiłem test dystansie ok.50km, z czego ok.40km ekspresówką, na tempomacie ustawiłem 100km/h (na ekspresówce). Założone opony zimowe 205/55R16. Wskazania komputera z całej "trasy": spalanie 4,5l/100km (realne ok.4,8), średnia prędkość 75km/h. Czułem się jak zawalidroga Można jednak zejść poniżej 5 litrów, tylko co to za jazda W każdym razie - żeby trzymać się wątku - w porównaniu do PD 1.9 AVF jeżdżę szybciej, a CR 2.0 CBBB pali mniej, ma większą moc, silnik pracuje o wiele ciszej. Same zalety O awaryjności będę mógł coś powiedzieć za rok albo dwa. Na razie zbyt krótki dystans przejechałem. 14 tys.km to za mało, żeby wypowiadać się na ten temat. Edytowane 23 Listopada 2013 przez postmortem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #150 Napisano 23 Listopada 2013 Sprowadzony z Francji, ma niebieskie zegary... Tak też mi się wydawało, że na zachodzie CR były wcześniej. W PL taka przejściówka wychodziła ok.miesiąca. Jak odebrałem swojego z białymi zegarami to byłem na początku rozczarowany. Przesiadłem się z B5 FL i brakowało mi niebieskich zegarów na tyle, że się zapytałem w salonie czy jest możliwość zmiany na niebieskie bo z białymi to jakaś niedoróba jest... Dzisiaj za żadne pieniądze nie zamieniłbym się na niebieskie bo mimo, że są ładniejsze to męczą w nocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #151 Napisano 23 Listopada 2013 Nie nazwałbym ich ladniejszymi. Niebieskie było modne jak sie pojawiło w 1997 roku w golfie. Dla mnie niebieskie zegary w b6 wyglądają jak pazdziez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #152 Napisano 23 Listopada 2013 Rozmawiamy o silniku czy o podświetleniu zegarów? :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #153 Napisano 23 Listopada 2013 O CRach ogólnie, a te najcześciej kojarzą sie z nowymi zegarami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vorzen Zgłoś #154 Napisano 11 Stycznia 2014 Tak nawiązując do wypowiedzi bullet77 i porównania napraw PD i CR to faktycznie jest różnica. Czy ktoś spotkał się z walniętym zabierakiem i wyrobionym gniazdem pompy olejowej w CR? U mnie 155tkm, ale wiem, że w PD-kach niektórzy profilaktycznie tam zaglądali, a w CR zabierak poprawiono dopiero po 10.2009. Czy sprawdzał ktoś u siebie zabierak, gniazdo? Mój passek ma przebieg 198000 km. Nie wiem co mam robić. Wymieniać, czy jeździć dalej. Pytanie do właścicieli CBAB z 2008 roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #155 Napisano 11 Stycznia 2014 Czy sprawdzał ktoś u siebie zabierak, gniazdo? Mój passek ma przebieg 198000 km. Nie wiem co mam robić. Wymieniać, czy jeździć dalej. Pytanie do właścicieli CBAB z 2008 roku. Ja mam z 10.2009r. przebieg 160tys.km. i jeszcze nie wymieniałem. Pisałem na priv z kolegą z naszego forum nick: kuebk, który w CBAB przy 166tys.km. wymieniał zabierak i napisał, że nie był on jeszcze w złym stanie, więc narazie odpuściłem sobie wymianę, ale jak będę dojeżdżał do ok.200tys.km., czyli tyle, co Ty zaraz będziesz miał, do poważnie się nad tą wymianą zastanowię:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marioo20 Zgłoś #156 Napisano 11 Stycznia 2014 Wymieniałem zabierak przy przebiegu ok 190tyś. km. i nie wyglądał najgorzej. Troszkę były przytarte brzegi ale minimalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #157 Napisano 11 Stycznia 2014 W październiku przy okazji inspekcji olejowej przy przebiegu ok 123kkm poprosiłem z zrzucenie miski i sprawdzenie zabieraka. Nietknięty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #158 Napisano 11 Stycznia 2014 Przed chwilą na priv "koniu" mi napisał-"kolego ja wymieniałem swój zabirak przy 170t, i był delikatnie pościnany na krawędziach.Koszt w serwisie VW to 17zł, wymiana 200zł ,oczywiście nowy olej .Mój spokój bezcenny. Pozdrawiam". Chyba już przy następnej wymianie oleju wymienię ten "bezcenny" zabierak, zanim gniazdo się wyrobi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zola22 Zgłoś #159 Napisano 11 Stycznia 2014 Czy sprawdzał ktoś u siebie zabierak, gniazdo? Mój passek ma przebieg 198000 km. Nie wiem co mam robić. Wymieniać, czy jeździć dalej. Pytanie do właścicieli CBAB z 2008 roku. Mam wersję Trendline z 11.2008 (polski salon), przebieg 104000, zegary niebieskie, brak jakiegokolwiek komputera. Do pompy oleju jeszcze nie zaglądałem, do tej pory tylko amortyzator uszkodzony na dziurze, łączniki stabilizatorów, poza tym zero awarii... odpukać Olej zmieniam co 10tys. km. Z DPFem żadnych kłopotów. 80% miasto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #160 Napisano 11 Stycznia 2014 łączniki stabilizatorówNorma. Na szczęście stosunkowo tanie i łatwe w wymianie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach