Skocz do zawartości
guutson

Lista zadowolonych użytkowników TDI-CR

Rekomendowane odpowiedzi

No i po co? Przecież temat jest do dyskusji a nie wyzłośliwiania się. Zwłaszcza, że Danek ma wiele racji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak jak napisałeś masz taką "przejściówkę". To były piersze CR-y z drugiej połowy 2008, które miały już nowy motor a jeszcze stare zegary. Wychodziły ok. miesiąca.

produkowane były od maja do września

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niemiecki automobilklub ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club) przeprowadza Eco Test, czyli ranking najbardziej ekologicznych samochodów dostępnych na rynku europejskim. (spalanie paliwa, zredukowanie ilości szkodliwych substancji oraz hałas)

 

W 2009 pierwsze miejsce zajął.... uwaga..... VW Passat EcoFuel (92 punkty i pięć gwiazdek)

a wcześniej w 2008 najwyższa, pięciogwiazdkowa ocena nie została przyznana żadnemu z aut.

 

Da się tanio jeździć pasiorem? Da! (ekodriving w dieslu!)

Da się cicho jeździć? Da! (jak się Motulem zalewa Marek;p)

Bez zbędnej sadzy z rury wydechowej diesla? Yes sir! (nie wycinać DPF-a)

 

Rekord w spalaniu w 140KM 2.0 tdi PD i CR to 4.2l/100km (bez historii w stylu zjazd z górki itp ;p)

 

Pisząc wcześniej o "nagłym przyśpieszeniu" zasada mówi o wciśnięciu pedału gazu do 3/4 jego głębokości i redukcji biegu przy max.2500 obr. w dieslu, aż do osiągnięcia żądanej prędkości. I jak pisał Marek, bieg jest skorelowany z obrotami nie prędkością!

 

 

 

mały OT:

 

dywagacje to długie, rozwlekłe rozważania, zwykle odbiegające od tematu

zatem dywagacje to nie synonim dyskusji!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
produkowane były od maja do września

mój wyprodukowany w marcu i już na cr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to proszę jazda babcina max 80km/h przez 50km bo więcej nie dałem rady tak jechać:lol

20130905_092525.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz popsute auto :bezzebow. Fakty mówią same za siebie, muszę moją CR-kę albo zawieźć do cinsoftu, żeby ją poustawiali porządnie, albo rozluźnić nóżkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mój wyprodukowany w marcu i już na cr

 

Mariusz jeśli można zapytać Twoje auto jest sprowadzone czy z salonu PL? Ma niebieskie czy białe liczniki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mariusz jeśli można zapytać Twoje auto jest sprowadzone czy z salonu PL? Ma niebieskie czy białe liczniki?

Sprowadzony z Francji, ma niebieskie zegary...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to proszę jazda babcina max 80km/h przez 50km bo więcej nie dałem rady tak jechać

 

Sam spróbowałem ;) Wczoraj na zrobiłem test dystansie ok.50km, z czego ok.40km ekspresówką, na tempomacie ustawiłem 100km/h (na ekspresówce). Założone opony zimowe 205/55R16.

Wskazania komputera z całej "trasy": spalanie 4,5l/100km (realne ok.4,8), średnia prędkość 75km/h.

Czułem się jak zawalidroga ;) Można jednak zejść poniżej 5 litrów, tylko co to za jazda :D

 

W każdym razie - żeby trzymać się wątku - w porównaniu do PD 1.9 AVF jeżdżę szybciej, a CR 2.0 CBBB pali mniej, ma większą moc, silnik pracuje o wiele ciszej. Same zalety ;) O awaryjności będę mógł coś powiedzieć za rok albo dwa. Na razie zbyt krótki dystans przejechałem. 14 tys.km to za mało, żeby wypowiadać się na ten temat.

Edytowane przez postmortem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprowadzony z Francji, ma niebieskie zegary...

 

Tak też mi się wydawało, że na zachodzie CR były wcześniej. W PL taka przejściówka wychodziła ok.miesiąca. Jak odebrałem swojego z białymi zegarami to byłem na początku rozczarowany. Przesiadłem się z B5 FL i brakowało mi niebieskich zegarów na tyle, że się zapytałem w salonie czy jest możliwość zmiany na niebieskie bo z białymi to jakaś niedoróba jest...:lol Dzisiaj za żadne pieniądze nie zamieniłbym się na niebieskie bo mimo, że są ładniejsze to męczą w nocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nazwałbym ich ladniejszymi.

Niebieskie było modne jak sie pojawiło w 1997 roku w golfie.

Dla mnie niebieskie zegary w b6 wyglądają jak pazdziez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiamy o silniku czy o podświetleniu zegarów? :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O CRach ogólnie, a te najcześciej kojarzą sie z nowymi zegarami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak nawiązując do wypowiedzi bullet77 i porównania napraw PD i CR to faktycznie jest różnica.

 

Czy ktoś spotkał się z walniętym zabierakiem i wyrobionym gniazdem pompy olejowej w CR?

 

U mnie 155tkm, ale wiem, że w PD-kach niektórzy profilaktycznie tam zaglądali, a w CR zabierak poprawiono dopiero po 10.2009.

Czy sprawdzał ktoś u siebie zabierak, gniazdo? Mój passek ma przebieg 198000 km. Nie wiem co mam robić. Wymieniać, czy jeździć dalej.

Pytanie do właścicieli CBAB z 2008 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy sprawdzał ktoś u siebie zabierak, gniazdo? Mój passek ma przebieg 198000 km. Nie wiem co mam robić. Wymieniać, czy jeździć dalej.

Pytanie do właścicieli CBAB z 2008 roku.

Ja mam z 10.2009r. przebieg 160tys.km. i jeszcze nie wymieniałem. Pisałem na priv z kolegą z naszego forum nick: kuebk, który w CBAB przy 166tys.km. wymieniał zabierak i napisał, że nie był on jeszcze w złym stanie, więc narazie odpuściłem sobie wymianę, ale jak będę dojeżdżał do ok.200tys.km., czyli tyle, co Ty zaraz będziesz miał, do poważnie się nad tą wymianą zastanowię:hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem zabierak przy przebiegu ok 190tyś. km. i nie wyglądał najgorzej. Troszkę były przytarte brzegi ale minimalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W październiku przy okazji inspekcji olejowej przy przebiegu ok 123kkm poprosiłem z zrzucenie miski i sprawdzenie zabieraka. Nietknięty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą na priv "koniu" mi napisał-"kolego ja wymieniałem swój zabirak przy 170t, i był delikatnie pościnany na krawędziach.Koszt w serwisie VW to 17zł, wymiana 200zł ,oczywiście nowy olej .Mój spokój bezcenny. Pozdrawiam". Chyba już przy następnej wymianie oleju wymienię ten "bezcenny" zabierak, zanim gniazdo się wyrobi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy sprawdzał ktoś u siebie zabierak, gniazdo? Mój passek ma przebieg 198000 km. Nie wiem co mam robić. Wymieniać, czy jeździć dalej.

Pytanie do właścicieli CBAB z 2008 roku.

 

Mam wersję Trendline z 11.2008 (polski salon), przebieg 104000, zegary niebieskie, brak jakiegokolwiek komputera. Do pompy oleju jeszcze nie zaglądałem, do tej pory tylko amortyzator uszkodzony na dziurze, łączniki stabilizatorów, poza tym zero awarii... odpukać:) Olej zmieniam co 10tys. km. Z DPFem żadnych kłopotów. 80% miasto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
łączniki stabilizatorów
Norma. Na szczęście stosunkowo tanie i łatwe w wymianie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności