Skocz do zawartości

zola22

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zola22

  • Urodziny 04.05.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008
  1. u mnie też pierwszy właściciel, kupione w salonie PL produkcja i rejestracja październik 2008 CR CBAB, wersja trendline i zegary niebieskie
  2. u mnie było dokładnie to samo, po ustawieniu geometrii cisza...
  3. Mam wersję Trendline z 11.2008 (polski salon), przebieg 104000, zegary niebieskie, brak jakiegokolwiek komputera. Do pompy oleju jeszcze nie zaglądałem, do tej pory tylko amortyzator uszkodzony na dziurze, łączniki stabilizatorów, poza tym zero awarii... odpukać Olej zmieniam co 10tys. km. Z DPFem żadnych kłopotów. 80% miasto.
  4. szukać i jeszcze raz szukać... oto mój post na temat tempomatu... http://forum.vw-passat.pl/threads/62467-Montaz-Tempomatu-passat-b6-1-9-105-km?p=1896963&viewfull=1#post1896963 poczytaj też cały wątek... instalacja do CC pewnie będzie identyczna jak B6
  5. Miałem identycznie w Golfie V z silnikiem BKC 1.9TDI. Aha, największe problemy były na ciepłym silniku. Rozwiązaniem tego problemu była w moim przypadku modyfikacja programu. W początkowej fragmencie mapy tuner cyt. "podlał trochę paliwa" i to pomogło. Popytajcie doświadczonych tunerów... to jest znany problem silników BKC.
  6. Ja zakładałem tempomat do CBAB no i największy problem to dostęp do ECU a właściwie nie tyle do samego ECU co do jego zabezpieczenia. Zabezpieczenie jest przykręcone śrubami z płaskimi łbami. Ktoś już pisał o tym w tym wątku jak sobie z tym poradzić. Sam ECU znajduje się w podszybiu, z tego co pamiętam musiałem polowe plastiku pod szybą, żeby się tam dostać... Szczegółową instrukcję masz w linku poniżej... http://malonetuning.com/guides/vag-mk5-mk6-v1-ecu-removal.pdf w passacie jest bardzo podobnie...
  7. tak z ciekawości... Przy jakim przebiegu padła Ci turbina? Mój CBAB ma dopiero 90tys i póki co zero jakichkolwiek awarii. W Golfie5 BKC turbina padła mi przy 150tys.
  8. wydaje mi się, że oprócz dokupienia manetek (a właściwie manetki od tempomatu - bo można przełożyć do istniejącej, ja tak zrobiłem) oraz dolnej osłony kolumny kierowniczej (wycięcie pod lewe manetki jest szersze) nic nie musisz więcej kupować... po zamontowaniu manetek trzeba tylko przeprowadzić kabelek do ECU i to wszystko. Jaki pin do jakiego znajdziesz poniżej. Pewną trudnością była dla mnie dostanie się do ECU ponieważ zabezpieczenie było przykręcone śrubami bez łbów... ale o tym też ktoś już pisał... Generalnie chyba wszystko o tempomacie zostało już tu napisane. silnik moduł kierownicy ECU (wtyczka 20-pinowa) (wtyczka 94-pinowa) 1.6l benzyna pin 16 pin 69 (żółty kabel) 1.6l benzyna FSI pin 16 pin 25 2.0l benzyna Turbo FSI pin 16 pin 18 3.2l benzyna FSI pin 16 pin 18 1.9l diesel TDI PD pin 16 pin 20 2.0l diesel TDI PD pin 16 pin 20 2.0l diesel TDI CR (m.in. CBAB, CBBB) pin 16 pin 64 CAWB,CCTA,CCZA pin 16 pin 45 (po listopadzie 2009 wtyczka T16o) pin 5 pin 45
  9. zdemontuj akumulator i tam znajdziesz sposób... w poniższym linku masz krok po kroku z fotkami... http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=1133
  10. tak biegi wchodziły normalnie, dźwięk był podobny do świerszcza:) wiem że, mechanik odkręcił jakąś łapę (chyba od skrzyni) i próbował szarpać za coś żeby zasymulować podobny dźwięk i wyszło, że to były linki od skrzyni, poprostu każde obciążenie na skrzynię (puszczenie sprzęgła, puszczenie nagłe gazu powodowało ten dźwięk... wiem, co czujesz i wiem jak to może denerwować...
  11. @makeć miałem podobny przypadek ale tylko podczas zmiany biegów (odpuszczenie pedału sprzęgła) i gwałtownym odpuszczaniu pedału gazu ale były to krótkie dziwne dzwięki, okazało się, że poluzowały się linki od skrzynki biegów... naprawa kosztowała 30 zł i teraz cisza. zresztą pisałem już o tym na forum... w Twoim przypadku nie ma pojęcia...
  12. A czy ten dziwny odgłos występuje podczas zmiany biegów, wyciśnięciu sprzegła, nagłego puszczenia gazu? Czy jest ciągły?
  13. U mnie takie szurniecię pojawiało się przy nagłym ściaganiu nogi z gazu lub naciśnięciu sprzęgła ale tylko podczas jazdy, nigdy na postoju... Okazało się, że linki wychodzące ze skrzyni biegów pocierały o jakąś osłonę. Usterka została usunięta kosztem 30 zł. (szczegółów nie znam ale cena wskauje na jakąś kosmetykę, typu smarowanie, ponowne zamocowanie) Naprawa nie w ASO. przebieg 56000 km Pozdrawiam Robert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności