Skocz do zawartości

ostrysg

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ostrysg

  • Urodziny 24.02.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    pawel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    morag

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2001
  1. dzieki za pomoc, trzeba bylo ustawic czujnik skretu. wielkie dzieki
  2. no wlasnie, bo jak czujnik skretu byl zle ustawiony palilaby sie kontrolka esp. ok, dzieki wielkie. odrazu mi lepiej;) mam nadzieje ze zadziala, pozdro
  3. dzieki wielkie bede walczyl w pon.
  4. jamal czy mowisz o tym samym czujniku co robertkamyk ? chodzi o czujnik skretu? czy o kompletnie inne ustawienia?
  5. SORRY teraz dopiero do mnie dotarlo ze to nie kontrolka airbagu tylko od wspomagania kierownicy. kontrolka nr 1. jest problem ze wspomaganiem czyli z tego wynika ze faul jest tam w pon. zrobie skan , a czy moze byc taka opcja ze pompa dziala w trybie awaryjnym albo cos takiego? a moze po prostu zle zlozylem czujnik z modulem. a moze bezpiecznik? moze jak znajde faul i go skasuje to wspomaganie zacznie dzialac?
  6. kosc lewa ta wiekrza. a i wogule tam nie bylo tych plastikowych pinow ktore mozna wyciagnac. zamiast nich dziury byly zaslepione inaczej
  7. ok dzieki tak jest nawet w instrukcji do wszystkich tdi ale... ostatnio robilem b6 2008r2.0TDI sport znajomemu i... pin 20 byl zajety, sprawdzalem z 20 razy, byl tam kabel fioletowo szary....ktorego nie bylo przy module kierownicy nie wspomne o innych problemach jakie mam teraz z tym autem... opisuje je tu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1044592#post1044592 w jakim programie znajde schematy instalacji do tych aut.(oprocz auto daty)
  8. czesc mam problem i potrzebuje waszej pomocy. chcialem dolozyc tempomat znajomemu w passacie b6 2008 2.0 tdi sport. okazalo sie ze w miejscu pinu 20 tam gdzie powinnien byc wlozony kabel od tempomatu byl juz inny kabel. takze odpuscilem tempomacik do casu az upewnie sie co z tym podlaczeniem. poskladalem wszystko i pojawily sie problemy. 1.kontrolka air bagu nie gasnie. mam orginalny kabel ross techa i uzywalem VCDSa. zrobilem skan silnika, potem skan airbagu i nie bylo zadnych bladow. a kontrolka dalej swieci. aku byl odlaczony oczywiscie. gdzie szukac? co moze byc nie tak? czy jest mozliwosc sprawdzenia wszystkich poduszek VCDSem?(np. w blokach pomiarowych?) a jesli tak gdzie szukac? 2.wspomaganie dziwnie dziala. jakos nie wspomaga tak jak wczesniej.... z czym to moze byc zwiazane. bladu czujnika skretu kierownicy nie ma, chyba go nie przekrecilem. ?????? 3.zaczela piszczec kierownica przy kreceniu. wyglada na to ze to czujnik kata skretu piszczy ale czemu. mozna go nasmarowac? czym? dziekuje za szelka pomoc. pozdrawiam zdesperowny
  9. jest mfa ale gdzie podlaczyc w ecu ten jeden kabelek?
  10. robilem znajomemu passata b6 z 2008. 2.0 TDI SPORT i po rozepraniu wtyczki od ECU w pinie 20 byl szaro fioletowy kabel. szukale takiego kabla przy module ale nie bylo. gdzie moge znalesc schemat innstalacji? mozecie polecic jakis programik? a moze ktos mial podobna sytuacje
  11. dzieki za odpowiedz. czyli moge uzycten sam kabelek i podbiac identycznie do ecu i modulu kierownicy tak? sam zakladales do cc? czy moglby ktos jeszcze to potwierdzic?
  12. witam, szukalem ale nie znalazlem nic na ten temat. tak wiec... czy ktos dokladal tempomat do CC? czy robis sie to tak samo jak to b6? ostry
  13. riccardo wiesz moze jaka jest roznica w podlaczeniu do auta z automatyczna skrzynia?
  14. panowie a jak sie podlaczyc w passacie w automacie? jaka jest roznica? dzieki ostrysg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności