guutson Zgłoś #1 Napisano 5 Marca 2011 Te ciągłe narzekania na silniki TDI zainspirowały mnie do stworzenia takiego wątku. Zawsze jest tak, że jeżeli coś się psuje to się o tym pisze na forum, a gdy działa to nikt o tym nie pisze. Ja sam o mało co nie kupił bym TDI gdyż znalazłem bardzo dużo negatywnych opinii, a praktycznie brak pochwał. Proponuję, aby wpisywali się tutaj zadowoleni użytkownicy silników TDI-CR wraz z podaniem przebiegu. Ja swoim 2.0 TDI-CR 170KM zrobiłem już 101 000 km bez najmniejszej awarii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #2 Napisano 5 Marca 2011 Ja moim 140 TDI CR zrobiłem dopiero pierwsze 10kkm, ale jak na razie jestem zachwycony kulturą pracy i spalaniem - ciężko tym spalić 7 litrów/100km Na opinie o bezawaryjności przyjdzie czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sygar Zgłoś #3 Napisano 5 Marca 2011 Ja kupiłem w styczniu 2011 B6 2.0 TDI CR 170 KM jestem wrecz oczarowany kultura pracy silnika i spalniem również.Przyspiesza od samego dołu az do czerwonego pola bez zadnej zadyszki jakby jechał do pożaru:)Dopiero mam przejechane 5 tys-jak dotąd super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #4 Napisano 6 Marca 2011 Ja mam dopiero 19 tys. nalotu ale jak narazie jestem baaardzo zadowolony.Uderzająca jest kultura pracy tego motoru.Mam TDI 170 km common rail i w porównaniu do np.1,9TDI 131 km to jest rakieta (230 km/h bez problemu).Spalanie również 1,5 l niższe a przede wszystkim nie bierze oleju(na 10 000 ubyło może milimetr na miarce).Co ciekawe po słabym poczatku 2,0 TDI na pompowtryskiwaczach,który uchodzi za awaryjny 2,0 TDI CR to zupełnie nowy motor.To jest połowa silnika 4,2 z Audi i ma niewiele wspólnego z pierwszymi 2,0 TDI ,który był rozwiercona jednostką 1,9.Pytałem znajomych z ASO VW i mówią,że są już auta common rail dobijające już do 300 000 i są absolutnie bezawaryjne.Mój znajomy mistrz z ASO mówił ,że 2,0 tdi na pompowtryskiwaczach nie chciał by za darmo tak 2,0 TDI common rail to zupelnie inna bajka.Obecnie jeżdzi mercedesem 124 i "poluje" na passata 2,0 TDI common rail właśnie ze względu na bezawaryjność.Osobiście do dziś eksploatuję 1,9 w innym aucie i nie dam złego słowa powiedzieć ale to traktor przy 2,0 TDI common rail. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #5 Napisano 6 Marca 2011 Proponuję opinie na temat 2.0 TDI-CR umieszczać w jednym wątku- stronę wcześniej jest dosyć spory wątek na ten temat. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=20344 Może da się połączyć te dwa wątki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatdsg Zgłoś #6 Napisano 13 Marca 2011 Ja zrobilem do tej pory swoim 50,000 KM i silnik super, jedyny mankament to szarpiace masakrycznie DSG, szczegolnie przy redukcji z 3-2 przy wolnym toczeniu sie np. do swiatel na trybie Drive. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enkelados Zgłoś #7 Napisano 30 Sierpnia 2013 Jeżdżę TDI-CR od ponad roku. Przyjechałem ok 20 tys. km i na razie silnik bez zarzutu. W sumie mam 100 tys. przebiegu, byle tak dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #8 Napisano 30 Sierpnia 2013 112500 dziś wybiło w tym 80tyś moich i odpukać oby tak dalej:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #9 Napisano 1 Września 2013 (edytowane) Jeżdżę CR dopiero od 3 miesięcy, przebieg 150tys.km. ale ja zrobiłem już 15tys.km. /latem wyjazd do Chorwacji-4500km/ i jestem b.mile zaskoczony ciszą w kabinie w porównaniu do moich poprzednich TDI, tak samo jeżeli chodzi o kulturę pracy. Nie wspomnę o spalaniu.... Albo wspomnę Wiem, że dużo zależy od stylu jazdy, nawet bardzo dużo. Ponieważ do pracy mam 50km. w jedną stronę, chyba do perfekcji;-) nauczyłem się ecodrivingu. Jeżdżę ze stałą prędkością 100-110km/h /oczywiście pamiętam co jakiś czas o "przegonieniu turbinku"/ i spalanie oscyluję pomiędzy 4,3-4,6l./100km. Raz udało mi się zrobić na zbiorniku 1500km! Komp pokazywał, że za 80km. stanę:-) Gdy jechaliśmy, w 4 auta do Chorwacji /autostrady tempomat 140km/h, boczne prawie przepisowo/ mój CR pokazał średnie spalanie przez 4500km. 5,2l. kolegi Passat 2,0TDI PD 2007r. 5,9l., a dwie Toyoty Verso po 6l. Wszyscy byli w szoku spalaniem mojego Paska... Aha, narazie 0 awarii. Pozdrawiam. Edytowane 1 Września 2013 przez macvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 1 Września 2013 Ja też CRem jeżdzę i co prawda to nie passat, ale w 3 miesiace zrobiłem juz 10 tkm i jestem mega zadowoloy Zarówno spalaniem - na poziomie 5 litrów, jak i ciszą w środku. Dopiero tak przy 170u słychać COŚ z silnika. Moment obrotowy też zadowalający. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t nowak Zgłoś #11 Napisano 1 Września 2013 Mam A6 2.0 cr ale 136 ps i nie moge powiedziec ze jest cichy,moj byly passat b6 1,9 byl ciut glosniejszy ale to nie byla wielka roznica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #12 Napisano 1 Września 2013 Mam A6 2.0 cr ale 136 ps i nie moge powiedziec ze jest cichy,moj byly passat b6 1,9 byl ciut glosniejszy ale to nie byla wielka roznica Gdy jadę 120km/h, wtedy obrotomierz pokazuje trochę ponad 2000obr/min, to w moim CR jest idealalna cisza, porównując do mich poprzednich TDI różnica jest spora. Może Ty masz inne odczucia. Dopiero powyżej 140km/h , czyli od 2500obr/min zaczynam delikatnie słyszeć silnik. Powyżej 170km/h, czyli 3000obr/min zaczynam słyszeć już tylko opony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #13 Napisano 1 Września 2013 140km/h , czyli od 2500obr/min Wrzuć proszę fotkę ile masz obrotów przy 140 km/h Czy jest możliwe żeby między manualem a dsg była duża różnica w obrotach przy konkretnych prędkościach podczas jazdy na tych samych biegach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #14 Napisano 1 Września 2013 Wrzuć proszę fotkę ile masz obrotów przy 140 km/h Czy jest możliwe żeby między manualem a dsg była duża różnica w obrotach przy konkretnych prędkościach podczas jazdy na tych samych biegach? Znam obroty na pamięć:-) Na pewno na 6b. przy 140km/h mam równe 2500obr/min. A Ty ile masz przy DSG? Jestem bardzo ciekaw. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #15 Napisano 1 Września 2013 Sprawdzę, ale o ile dobrze pamiętam gdzieś koło 2800 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aksak Zgłoś #16 Napisano 1 Września 2013 Mam dokladnie tak jak macvw wedlug predkosciomierza, z tym ze w rzeczywistosci jade jakies 133km/h. Kolega majacy CC 2.0 tdi CR 170KM ma 2300 przy 140 km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #17 Napisano 2 Września 2013 Coś mi się pomerdało 2450 obr/min przy 140 km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart.b Zgłoś #18 Napisano 2 Września 2013 (edytowane) Coś mi się pomerdało 2450 obr/min przy 140 km/h hmmmm..... jechałem ostatnio równo 140 (na tempomacie) i przysiągł bym że było ponad 2500 musze to sprawdzić co do cr to ogólnie ok spalanie mogło by być niższe bo przy wspomnianej wyżej prędkości to okolice 7 wyszły ale mysle ze to koło+4M+klima Edytowane 2 Września 2013 przez bart.b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #19 Napisano 2 Września 2013 Ja mam 140 km CR od 2 lat . przejechałem ok 70 tys. Na razie ok. drobne naprawy typu przepustnica- 800 zł czy grucha turbo- 650 zł . Spalanie super . ostatnio Bułgaria kompletem pasażerów przy średniej w tamtą stronę 4,8 a z powrotem 5,o l/100 , miasto ok 6,3-6,9 jak nie ma wielkich korków. Kultura pracy super. Żeby nie zapeszyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #20 Napisano 2 Września 2013 Temat jest o zadowolonych użytkownikach a nie o tym, komu ile obrotów licznik pokazuje :fajny Tak wiec panowie - END OF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach