Triaczek Zgłoś #41 Napisano 10 Listopada 2011 Witam Ja zamontowałem dzienne zdecydowanie głębiej. " WW" potrzebujesz jeszcze tego schematu oświetlenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #42 Napisano 11 Listopada 2011 " WW" potrzebujesz jeszcze tego schematu oświetlenia? Tak, choć zakupione światła wraz z zaślepkami odesłałem. Takiej "fuchy" dawno nie widziałem. Nadal szukam świateł skośnych, półokrągłych, w rozsądnej cenie. Cena 600zł. mnie nie pasuje, bo wole co 3 lata kupić nowy akumulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marti Zgłoś #43 Napisano 11 Listopada 2011 ww Czemu odesłałeś te światła? Coś było nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #44 Napisano 11 Listopada 2011 ww Czemu odesłałeś te światła? Coś było nie tak? Po pierwsze górny zatrzask atrapki był wyłamany. Poza tym wykonanie mi sie nie podobało. Aby nie pisać drugi raz, pozwolę sobie zacytować fragmenty maila do dostawcy. "Dodatkowo przesłany komplet składa się z dwóch rożnych atrap, tzn. materiał z którego zostały wykonane różni się zarówno optycznie, jak i w dotyku. Moim zdaniem w "komplecie" tak być nie powinno. Same lampy są zamocowane w sposób niechlujny. Proszę wybaczyć, ale wykonanie bardziej pasuje do "małego Kazia w szopce za domem", niż do poważnej firmy zajmującej się elektroniką samochodową. Jedna lampa wystaje bardziej z atrapki niż druga. Lampy bardziej wystają od strony osi samochodu niż od strony halogenu, dodatkowo kierując światło w bok od osi pojazdu. Uchwyty mocujące lampy są doginane kombinerkami "na oko" i nie stykają się z plastikową płaszczyzną, do której są mocowane blachowkrętami. W efekcie sprężynują i niewątpliwie wydrą blachowkręt z cienkiej plastikowej atrapki w niedługim czasie. Rozumiem prawa rynku i konieczność obniżki kosztów, ale są pewne granice. Ja takiej roboty nie akceptuje. Musze przyznać, że o ile koncepcja jest wspaniała, to jej wykonanie tandetne nad wyraz. Spodziewałem się, czytając o "światłach do VW Passata", że lampy są swoją krzywizną dopasowane do krzywizny atrapek, a umieszczenie LED uwzględniające skośne zamocowanie atrapek w samochodzie tak, że mimo kontowego ustawienia w stosunku do osi pojazdu, świecą do przodu. Otrzymane lampy są proste, brzydko wystają z obu stron atrapki i świeca ukośnie w bok. Nie wygląda to ładnie. " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #45 Napisano 11 Listopada 2011 Pare postow wczesniej a dokladnie w 40tym dales linik do tych swiatelek. Na zdjeciach widac jak wspaniale maja wyposazony swoj warsztat, jak na firme elektroniczna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #46 Napisano 11 Listopada 2011 (edytowane) Pare postow wczesniej a dokladnie w 40tym dales linik do tych swiatelek. Na zdjeciach widac jak wspaniale maja wyposazony swoj warsztat, jak na firme elektroniczna. Dlatego je kupiłem. Dopiero potem się dokładnie przyjrzałem zdjęciom i porównałem z realem. Na żadnym zdjęciu nie widać tych lamp ani z góry, ani z boku, już nie mówiąc o widoku od tyłu. Dopiero po ich otrzymaniu zobaczyłem, co mam w reku i szybciutko odesłałem. Teraz tym się przyglądam. http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-skosne-chrom-a6-passat-i1907950658.html Edytowane 11 Listopada 2011 przez WW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Triaczek Zgłoś #47 Napisano 11 Listopada 2011 Tak, choć zakupione światła wraz z zaślepkami odesłałem. Są problemy ze wstawieniem większego pliku a nie wiem czy masz xennony? [ATTACH]69696[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #48 Napisano 12 Listopada 2011 Są problemy ze wstawieniem większego pliku a nie wiem czy masz xennony? [ATTACH]69696[/ATTACH] W moim nie ma ksenonów. Plik, jeśli możesz przesili na pocztę. [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bizzon1 Zgłoś #49 Napisano 13 Kwietnia 2012 Panowie a jak ma sie sprawa z przeciwmglowymi??jako do jazdy dziennej??mozna tylko na nich jezdzic?bo ja mam tak ustawione jako do jazdy dziennej i dzialaja tak jak tu piszecie!! czyli w momecie zaplonu wlaczaja sie a przy zrobieniu sie ciemno nastepuje zmniana na xenon bez dotykania jakiego kolwiek przelacznika!! a pytam bo nie mieszkam w pl. a wybieram sie latem i nie mam pojecia czy tak mozna jezdzic!!dzieki za jaja kolwiek odpowiedz!i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #50 Napisano 13 Kwietnia 2012 Panowie a jak ma sie sprawa z przeciwmglowymi??jako do jazdy dziennej??mozna tylko na nich jezdzic?bo ja mam tak ustawione jako do jazdy dziennej i dzialaja tak jak tu piszecie!! czyli w momecie zaplonu wlaczaja sie a przy zrobieniu sie ciemno nastepuje zmniana na xenon bez dotykania jakiego kolwiek przelacznika!! a pytam bo nie mieszkam w pl. a wybieram sie latem i nie mam pojecia czy tak mozna jezdzic!!dzieki za jaja kolwiek odpowiedz!i pozdrawiam Wg przepisów tak smigac nie można bo nie masz homologacji na halogenach jako światła dzienne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #51 Napisano 13 Kwietnia 2012 A nie kombinowal ktos tak: Dzienne zrobic z kierunkowskazow, tzn wypartoszyc je i wstawic w nie ledy biale -mamy dzienne, teraz gdzie kierunkowskazy? Moze wstawic je tam gdzie znajduja sie postojowe, idealne miejsce na kierunki, az sam sie zdziwilem ze vw tego tak nie zrobil tylko umiescil kierunki ponizej w zderzaku, a jeszcze jeden problem gdzie umiescic postojowe? I tu by trzeba bylo pokombinowac, moze jakis maly wkret zarowki w klosz dlugich swiatel? No nie wiem tak mnie tylko ponioslo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #52 Napisano 13 Kwietnia 2012 A nie kombinowal ktos tak: Dzienne zrobic z kierunkowskazow, tzn wypartoszyc je i wstawic w nie ledy biale -mamy dzienne, teraz gdzie kierunkowskazy? Moze wstawic je tam gdzie znajduja sie postojowe, idealne miejsce na kierunki, az sam sie zdziwilem ze vw tego tak nie zrobil tylko umiescil kierunki ponizej w zderzaku, a jeszcze jeden problem gdzie umiescic postojowe? I tu by trzeba bylo pokombinowac, moze jakis maly wkret zarowki w klosz dlugich swiatel? No nie wiem tak mnie tylko ponioslo:) Są na forum w wątku światła dzienne takie migacze z światłami dziennymi, ale nie mają homologacji i powiem ci że koszt ich to 209 euro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #53 Napisano 13 Kwietnia 2012 gdzie umiescic postojowe? To postojowe też w kierunkach jak dzienne tylko o słabszej mocy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bizzon1 Zgłoś #54 Napisano 14 Kwietnia 2012 Wg przepisów tak smigac nie można bo nie masz homologacji na halogenach jako światła dzienne. No niby tak jak piszesz jest ale skoro w ustawieniach kompa jest taka funkcja ze ustawic jako swiatla do jazdy dziennej ( przeciwmgielne ) lub ( pozycyjne przednie ) to na jakiego mi homologacja skoro to jest orginal a nie dokladane czesci?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bizzon1 Zgłoś #55 Napisano 14 Kwietnia 2012 A nie kombinowal ktos tak: Dzienne zrobic z kierunkowskazow, tzn wypartoszyc je i wstawic w nie ledy biale -mamy dzienne, teraz gdzie kierunkowskazy? Moze wstawic je tam gdzie znajduja sie postojowe, idealne miejsce na kierunki, az sam sie zdziwilem ze vw tego tak nie zrobil tylko umiescil kierunki ponizej w zderzaku, a jeszcze jeden problem gdzie umiescic postojowe? I tu by trzeba bylo pokombinowac, moze jakis maly wkret zarowki w klosz dlugich swiatel? No nie wiem tak mnie tylko ponioslo:) A moze tak?? http://www.google.de/imgres?q=tageslicht+vw+passat+b6&hl=de&sa=X&biw=1280&bih=610&tbm=isch&prmd=imvnsfd&tbnid=-eqWCjloTwAYiM:&imgrefurl=http://www.motor-talk.de/bilder/neues-led-tagfahrlicht-von-hella-g520091/tfl-2-i202834034.html&docid=x2KWF8Ojx3lUrM&imgurl=http://data.motor-talk.de/data/galleries/1091919/520091/tfl-2-22663.jpg&w=800&h=437&ei=nQOJT8jfCszJswbSgpHKCw&zoom=1&iact=rc&dur=2&sig=101815119553155928769&page=2&tbnh=104&tbnw=191&start=18&ndsp=24&ved=1t:429,r:9,s:18,i:127&tx=105&ty=53 :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #56 Napisano 14 Kwietnia 2012 [/color] A moze tak?? http://www.google.de/imgres?q=tagesl...7&tx=105&ty=53 Dobry pomysł, ale wydaje mi się że sam ktoś to wymyslił i wycinał otwory specjalnie pod światła, bo nie spotkałem się z tymi plastikami aby miały porobione otwory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #57 Napisano 14 Kwietnia 2012 No niby tak jak piszesz jest ale skoro w ustawieniach kompa jest taka funkcja ze ustawic jako swiatla do jazdy dziennej ( przeciwmgielne ) lub ( pozycyjne przednie ) to na jakiego mi homologacja skoro to jest orginal a nie dokladane czesci?? Ustaw sobie tak i nie przejmuj się, bo mało kto na to zwraca uwagę i koszt zakupu dziennych się nie zwróci. Konstruktorzy to przewidzieli i można sobie włączyć tryb amerykański lub skandynawski na p-mgielnych, ale wg przepisów musisz mieć na kloszu wybite RL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #58 Napisano 14 Kwietnia 2012 A moze tak?? http://www.google.de/imgres?q=tagesl...7&tx=105&ty=53 To najlepsza opcja na DRL jaką widziałem. Wygląda jakby były fabrycznie. Raz jeden jedyny widziałem to na eBay'u, a potem zniknęło. Nie wiem czy to ma homologację, ale na pewno nie była to samoróbka/wycinanie, tylko gotowy element. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #59 Napisano 14 Kwietnia 2012 A ja tam pierdziele, uruchamiam dziś dzienne w halogenach i zobaczymy jak to będzie. Może tym razem misiaki nie dowalą się do mnie od razu jak ostatnio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #60 Napisano 14 Kwietnia 2012 Też bym uruchomił, ale na razie nia mam czym. Takie rozwiązanie na pewno generuje najniższe koszty. A obecnie tyle samochodów jeździ z halogenami jako dziennymi (np. Mitsubishi ASX), a inne do złudzenia tak wyglądają (Skody, VW), że może nie niebiescy nie będą czepliwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach