Skocz do zawartości

screech

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O screech

  • Urodziny 23.11.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mnie przy zaznaczeniu bitu opisanego jako 'permanent rain closing' pojawiły się problemy z komunikacją. Ale rain-closing działa przy polaniu wodą czy deszczu. Natomiast przed zaznaczeniem tego bitu w komforcie nic nie działało, mimo*że czujnik wykrywał wodę. Dodatkowym efektem braku komunikacji jest fakt, że często mogę sobie świecić latarką i widzę w blokach nawet wartość*7, a oznaczenie 'leaving home condition' się nie zmienia na OFF, tylko zostaje ON - czyli czujnik widzi światło, ale je ignoruje, włączając reflektory główne. Bez sensu. K
  2. Dokladnie te same bledy mam. Mam wrażenie, że napięcie zasilające czujnik na postoju zanika i czujnik "zapomina" ustawienia. U mnie objawiało się to np. za każdym razem skasowanym ustawieniem rain-closing na fisie przy zaznaczeniu, że ma być to włączone na stałe, a nie do pierwszego domknięcia - to w komforcie chyba do ustawienia było przez vcds. Myslałem, że to kwestia bezpiecznika, ale wygląda wszystko ok.
  3. To chyba uroda tych czujnikow. Mój jest co prawda dokładany, ale też zauważyłem, że potrafi wariować. Ostatnio niezależnie od nasłonecznienia włącza mi światła przy włączaniu zapłonu. I leaving home też przy otwarciu centralnego zamka z pilota. Ale mam błędy komunikacji LIN, wiec coś tam się dzieje...
  4. Ja właśnie zrobiłem z 10 od momentu pokazania zera. Wlałem do baku 68,93, czyli na dnie jeszcze w teorii 1,07 l zostało. Ale nie wierzyłbym w teorie :-) Przez ostatnie 30 km rezerwy po zgaszeniu silnika słychać było buczenie przy pompie, a po odkreceniu kurka niezły był przeciag. K.
  5. Ano po prawej stronie od lusterka oryginalnego. Kierowca widzi tylko szary peszel idący do podsufitki. Od razu puściłem wiązkę do przyszłego lusterka elektrycznego, to przy wymianie szyby poproszę*o tę do czujnika i będzie oryginał. Info o częściach i całą instrukcję miałem z forum Tourana i forum Octavii, gdzie krok po kroku jest opisane z numerami części i bezpieczników włącznie. Zrobię fotkę, jak wyjadę z garażu. Fajnie śmiga :-) K ---------- Dodano o 11:26 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:18 ---------- No właśnie wychodzi na to, że to tylko korekta procentowa 'przejrzystości' szyby. Można z palca zakodować jakąkolwiek wartość. Szyba do czujnika zwykle ma ok. 43-48%, a zwykła ewidentnie mniej wymaga korekty. Ja mam teraz 25% i śmiga ładnie. K
  6. Czyli widze, ze masz deszcz na 40% korekty - w granicach dostepnych wyborow z listy, swiatlo na 25% czyli bardzo nisko. Fakt, dopiero jak zaswiece bardzo blisko, to cos rejestruje. Sprawdze i dam znac. Moje bylo 00413733. Czyli deszcz 37%, swiatlo 80% i reszta cala wlaczona - autostrada, domykanie itp. -------- No i problem rozwiązany - bajt 2 bit 4 musi być na zero czyli personalizacja, a nie czujnik światła. Jeżeli włączę na czujnik światła, to tryb AUTO nie działa w ogóle. Znikają też ustawienia z ekranu MFI. Natomiast z pustym bitem mam zarówno długość CH i LH regulowaną, jak i działający tryb AUTO. Dziękuję jarsyb za kodowanie czujnika - nie wpadłem, że można przecież wpisywać wartości z palca, niekoniecznie w okienku pomocnika kodowania. A opis wartości mam stąd: Ross Tech Jeszcze podłubię w czułości i po sprawie. K
  7. Czujnik dodaje sie tylko w 09, z tego co wiem. Drl jest wylaczony tak czy inaczej. Jak dam przelacznik na 0, to jest wylaczone, czyli nie drl. Dlubie dalej. Mam biale zegary, wiec swieca caly czas, ale jestem pewien, ze to nie drl zaden. Poza tym w blokach pomiarowych na kanale 008 ladnie smiga na swiatlo i na deszcz. I jeszcze w 017 mam stan AFL wlaczony niezaleznie. Tak, jakby ignorowal czujnik. Nawet na pelnym oswietleniu czujnika lampą na wartosc 7 w blokach nie wylaczaja sie mijania. Dziwne.
  8. No wlasnie nie jest wlaczony tryb US ani Skandynawia. Oba bity puste. Ale zachowuje sie jakby bylo to wlaczone. Dlatego glupialem i sie radze. K
  9. Czesc koledzy, Dolozylem sobie czujnik deszczu z koncowka AH do zwyklej szyby. Bez lusterka auto, bo mi nie potrzeba Elektryka sprawna, w blokach vcds pokazuje zmiany w zaleznosci od zmoczenia/oswietlenia. Wycieraczka auto dziala, ale AFL czyli auto-swiatla juz nie. Dzialal testowo jak podlaczylem bez wklejania ramki do szyby. AFL w kodowaniu 09 cent electr mam w tym samym bicie, co Leaving Home. sterownik highline tak a propos. Gdzie jeszcze moge szukac przyczyny autoswiatel zawsze wlaczonych? Dodam, ze jest tez wylacznik Auto jak trzeba. Dzieki, Krzysiek
  10. Ej no, zadaję pytanie, bo coś jest niejasne. A głównie to, że na szkle ori przeciwmgielnych jest na bank wybity typ homologacji, czyli literka B. To E26 jest oznaczeniem kraju homologacji wyłącznie. A właśnie B odpowiada za przeciwmgielne, jak w poniższej rozpisce: C - asymetryczne światła mijania wyposażone w żarówki konwencjonalne R - przednie światła drogowe wyposażone w żarówki konwencjonalne HC - asymetryczne światła mijania wyposażone w żarówki halogenowe HR - przednie światła drogowe wyposażone w żarówki halogenowe L - oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej 1, 1a, 1b, 2a, 2b, 3, 4, 5, 6, 6R, 6L, (D) - światła kierunku jazdy dla samochodów i ich przyczep A, (D) - przednie światła pozycyjne R, (D) - tylne światła pozycyjne S1, S2, S3, (D) - światła hamowania (D) - oznacza, że homologacja dotyczy pary świateł B - przednie światła przeciwmgłowe F - tylne światła przeciwmgłowe dla samochodów i ich przyczep AR - światła cofania dla samochodów i ich przyczep RL - światła jazdy dziennej dla pojazdów samochodowych IA, IIIA, IB, IIIB - światła odblaskowe: B - wbudowane w lampy; I - dla pojazdów silnikowych; III - dla przyczep Mogą wystąpić kombinacje literowe np.: CR, C/R, HCR, HC/R, 1D, 1aD, 1bD, 2aD, 2bD, 3D, 4D, 5D, 6D, 6RD, 6LD, AD, RD, S1D, S2D, S3D. Także czytam ze zrozumieniem, ale mi brakowało informacji, czy mamy jednocześnie dwa oznaczenia TYPU homologacji - B (na kloszu) i RL (na odbłyśniku). Wychodzi, że jednak podwójnie. K
  11. Ja się podłączę z pytaniem z innej, choć pokrewnej beczki. Podobny mod zrobiłem ze światłami żarówkowymi Wesemu na P21W. Pasują idealnie, ta sama średnica, tylko montaż własnej roboty konieczny, bo zaczepy inne. Te światła zużywają o wiele więcej energii niż ledy, ale nigdy nie podłączałem ich ZAMIAST pmgłowych, tylko na osobnej instalacji z przekaźnikiem, na osobnych wtyczkach. Pmgielne są VCDSem wyłączone póki co. Czy wiecie może jaki jest próg diagnozy spalonej żarówki na obwodzie pmgielnych? Czy wystarczy, że będę miał 2 x 21 w podłączone, żeby na oryginalnych wtyczkach to pociągnąć z kodowaniem VCDS? Póki co lód i breja na dworze, a może ktoś przerabiał temat albo ma konkretne dane? K
  12. To ja też się dopiszę. Same czerwone w klapie. Bimbasz rządzi! :brawo
  13. Czyli masz jak w instrukcji oryginalny klosz od przeciwmgłowych, a głębiej DRL, tak? I przyjął*Ci te oznaczenia bez problemu? Ja zamiast przeciwmgłowych mam dzienne Wesemu na p21w. Ale na wszelki wypadek kupiłem rozbite stare przeciwmgłowe i wybiłem doszczętnie szybkę, żeby zachować jedno oznaczenie. Na przegląd jadę za 2 tygodnie, to zobaczę jak to przyjmą. Diagnosta jest też bardzo obowiązkowym człowiekiem. K
  14. Hej, Nie w b5, tylko b6. Ja wymienialem. Kupilem pobite halogeny, wywalilem szklo i na trytytki zamontowalem swiatla Wesem na zarowki 21w do pozostalego stelaza. Ma homologacje wybita, wlacza sie odpowiednio (przekaznik) i jest git. Dziala od 2 lat bezblednie. W serwisie mi wylaczyli oryginalne halogeny. W avatarze mam stare listwy led. Nigdy wiecej!
  15. Oj, żebyś się nie przeliczył z tym zdejmowaniem - mnie to zajęło dobrą godzinkę i pocięty palec - bez stłuczenia szkła nie dało rady. Ta uszczelka jest cholernie lepka. Ogólnie homologacja musi być wybita na najbardziej zewnętrznym elemencie lampy. Nie wynika to z przepisów prawa o ruchu drogowym, tylko dokumentów regulujących homologacje europejskie. Ja mam podobnie rozwiązane, tylko wybiłem szybki, wstawiłem DRL wesemu z przezroczystym szkłem (żarówki p21w) i postawiłem na osobnej instalacji. PRzeciwmgłowe są teraz wyłączone. W ten sposób nikt się nie doczepi. Aha - dzienne się wyłączają, gdy pozycje są włączone. Pozycyjne służą do oznaczania pozycji oraz nie mogą działać razem z dziennymi, co wynika z PORD. Te ledy, które się palą na pół gwizdka (audi, mercedes itp) mają homologację na dzienne i na pozycyjne (RL + A) Wygląda to tak: By screechkr at 2011-05-06[/img] By screechkr at 2011-05-06[/img] By screechkr at 2011-05-06[/img] K.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności