bidzio1 Zgłoś #441 Napisano 9 Maja 2016 No a w moim avf nie było ani tego ani tego możliwe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #442 Napisano 9 Maja 2016 mam ją ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MartinZCH Zgłoś #443 Napisano 24 Marca 2017 Witam panowie,przerabiam właśnie u siebie manualną klimę na climatronic, mam gotową instalacje do grzałki,wszystko mam już podłączone,oprócz kabelka biało czerwonego,czy ktoś wie gdzie go wpiąć? I skąd wziąć + do grzałki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #444 Napisano 24 Marca 2017 wszystko mam już podłączone,oprócz kabelka biało czerwonego,czy ktoś wie gdzie go wpiąć? I skąd wziąć + do grzałki? http://forum.vw-passat.pl/threads/95336-Grzałka-elektryczna-w-B5FL-i-B5-zobacz!!?p=1174027&viewfull=1#post1174027 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MartinZCH Zgłoś #445 Napisano 25 Marca 2017 Czytałem ten wątek,patrzałem również w schemat ale nie za bardzo wiem gdzie on wchodzi. (czerwono biały) cieńki kabelek wychodzący z przekaźnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #446 Napisano 25 Marca 2017 A jakie sa pozostale kolory cienkich kabli z przekaznika i gdzie sa podlaczone. Cienki czerwono bialy to bedzie raczej +do sterowania przekaznikow. Minusy wychodza ze sterownika silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MartinZCH Zgłoś #447 Napisano 26 Marca 2017 są 3 cienkie kable,biało żółty,niebiesko biały i czerwono biały.Gdzie je wpiąć? Takie same kolory są tutaj: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #448 Napisano 26 Marca 2017 (edytowane) A jaki rodzaj dogrzewania mialo twoje auto w oryginale? Świece nurnikowe? Coś pewnie mało... Jak czerw bialy idzie do obydwu przekaznikow to to jest +ich sterowania. Minusy powinne byc podlaczone do ster silnika jak juz pisalem. Pytanie co na co zmieniasz. Nie mozesz podłączyć i swiec nurnikowych i nagrzewnicy bo alternator tego nie udźwignie i uklad sie sam wyłączy. Edytowane 26 Marca 2017 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotraskbw Zgłoś #449 Napisano 16 Października 2017 (edytowane) Pytanie za 100 punktów, bo przeczytałem cały wątek i odpowiedzi nie znalazłem. Czy da się taką grzałkę zamontować w benzyniaku (ECU 3B0 907 155 DD)? Tj. czy ecu będzie potrafił takową grzałką sterować, chociaż ja bym za sterował podgrzewaczem na świecach żarowych, by przyśpieszyć przełączenie na lpg zimą Edytowane 16 Października 2017 przez piotraskbw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #450 Napisano 16 Października 2017 Byl kolega co próbował w pb ale z tego co wiem poddał sie Poszukaj w tym wątku jskis czas temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #451 Napisano 2 Listopada 2018 Dnia 24.03.2017 o 22:06, MartinZCH napisał: Witam panowie,przerabiam właśnie u siebie manualną klimę na climatronic, mam gotową instalacje do grzałki,wszystko mam już podłączone,oprócz kabelka biało czerwonego,czy ktoś wie gdzie go wpiąć? I skąd wziąć + do grzałki? witam ponawiam pytanie kolegi wszystko prawie gotowe tylko gdzie wpiąć + ten gruby czerwony kabel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maclato89 Zgłoś #452 Napisano 13 Grudnia 2018 Cześć. Jestem posiadaczem AWX z tym dogrzewaczem. Zgadzam się z przedmówcami, że grzałką jest ciężkim krzyżem. który musi nosić akumulator i alternator. Napiszcie jakie macie napięcie ładowania na załączonych grzałkach i po ich wyłączeniu (wystarczy włączyć klimę na LO). Ja mam alternator 120A i napięcie z grzałkami 13,8V oraz 14,14V po wyłączeniu. Do pracy dojeżdżam 15km. I co jakiś czas doładowuje aku bo czuje, że ma ciężko. Jak to u was wygląda?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strokers Zgłoś #453 Napisano 14 Grudnia 2019 W dniu 12.01.2011 o 09:45, pepsiko napisał: Vagiem można sprawdzić na kanale 016 lub włączyć poprzez test elementów 03. Chodzi o kanal 16 w grupie "klimatyzacja" ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
locarno Zgłoś #454 Napisano 16 Czerwca 2020 Czy samochody wyposażone fabrycznie w elektryczną nagrzewnicę miały także świece do podgrzewania płynu >? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #455 Napisano 21 Czerwca 2020 po 2002 było stosowane rozwiązanie z nagrzewnicą elektryczną jest dużo szybsze w działaniu dla np szyb ale nie dogrzewa silnika. W dniu 13.12.2018 o 21:02, maclato89 napisał: Cześć. Jestem posiadaczem AWX z tym dogrzewaczem. Zgadzam się z przedmówcami, że grzałką jest ciężkim krzyżem. który musi nosić akumulator i alternator. Napiszcie jakie macie napięcie ładowania na załączonych grzałkach i po ich wyłączeniu (wystarczy włączyć klimę na LO). Ja mam alternator 120A i napięcie z grzałkami 13,8V oraz 14,14V po wyłączeniu. Do pracy dojeżdżam 15km. I co jakiś czas doładowuje aku bo czuje, że ma ciężko. Jak to u was wygląda?? nie ma takiej możliwości żeby aku był obciążany dodatkowo bo po to producent wymyślił monitorowanie obciążenia alternatora po kablu podłączonym do komputera silnika żeby nie włączać grzałki jak alternator nie ma rezerwy mocy. Jeśli masz problemy z doładowywaniem aku to albo masz uszkodzony termostat i grzałka grzeje cały czas bo silnik nie osiąga 80 stC przy których układ się samoczynnie wyłącza albo twój układ ładowania jest uszkodzony - np alternator albo akumulator. Trzeba by po mierzyć prądy, sprawdzić w komputerze jakie obciążenie alternatora widzi komputer. Uikład działał dobrze już w passatach b4 z 94 roku. U mnie układ wyłącza się po około 7 km bo silnik ma już 80 stC. Napięcie ładowania nie spada poniżej 13 V - dokładniej musiałbym sprawdzić. Po to układ ma 3 biegi żeby grzać różnie w zależności od obciażenia alternatora. Np jak włączysz silnik przez około1 minutę ( w zależności od temperatury zewnętrznej) grzeją świece żarowe w głowicy i dopiero jako one się wyłącza załącza się układ dogrzewania kabiny bo wcześniej alternator jest zajęty czym innym i nie ma rezerwy mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
locarno Zgłoś #456 Napisano 19 Września 2021 Czy dodatkowa grzałka przedniej szyby o oznaczneiu Z35 występowała tylko w Paskach z klimatronikiem czy mogła być też montowana w samochodach wyposażonych w manualną klimę/sterowanie.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #457 Napisano 20 Września 2021 W moim 2002 roczniku byla bez climatronic. Byla manualna klima. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostry4td Zgłoś #458 Napisano 23 Grudnia 2021 Czy ktoś wie która mapa odpowiada za sterowanie ta grzałka? Muszę przyznać, że nie jest ona taka wspaniała. Kiedy jest włączona bucha z nawiewów gorąca powietrze, po chwili mam go już dość i żeby wyłączyć mogę tylko włączyć LOW , wtedy wieje mi strasznie zimnym powietrzem i tak na zmianę albo gorące albo zimne dopóki płyn chłodniczy nie nagrzeje się do 81 stopni. Jeżdżąc po mieście zima jest to uciążliwe, bo ta nagrzewnica pracuje praktycznie non stop. Nie mówcie mi tylko, że mam zepsuty termostat proszę Z tego co wiem w Audi nagrzewnica nie działa w trybie ECON i to jest dobre rozwiązanie, w passatach niestety nie mamy nad nią kontroli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #459 Napisano 23 Grudnia 2021 Albo masz cos nie tak z klapą ciepło zimno albo przesadzasz. Jak jest zimno to sterownik dąży do osiągnięcia temperatury zadanej i tak to już jest i nie zależy to od grzałki a od ogólnie klimatronika. W b4 nie było grzałki a tak samo działał climatronic Ja w swoim aucie zmieniłem w klimatroniku wskazania temeratury wewnętrznaej dla komputera i to częściowo ogarnia temat buchania gorącym powietrzem ale wymaga drobnej ingerencji w panel. Mam ustawione tak ze zamiast do 18 grzwje do 13 i takie przesunięcie spokojnie załatwia sprawę jak dla mnie. Jezdziłem tak kilka lat i działało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #460 Napisano 23 Grudnia 2021 9 godzin temu, ostry4td napisał: Czy ktoś wie która mapa odpowiada za sterowanie ta grzałka? Muszę przyznać, że nie jest ona taka wspaniała. Kiedy jest włączona bucha z nawiewów gorąca powietrze, po chwili mam go już dość i żeby wyłączyć mogę tylko włączyć LOW , wtedy wieje mi strasznie zimnym powietrzem i tak na zmianę albo gorące albo zimne dopóki płyn chłodniczy nie nagrzeje się do 81 stopni. Jeżdżąc po mieście zima jest to uciążliwe, bo ta nagrzewnica pracuje praktycznie non stop. Nie mówcie mi tylko, że mam zepsuty termostat proszę Z tego co wiem w Audi nagrzewnica nie działa w trybie ECON i to jest dobre rozwiązanie, w passatach niestety nie mamy nad nią kontroli. U mnie na ECON nie załącza grzałki i grzeje środek dość płynnie. W sumie i tak w styczniu wpadnie do niego webasto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach