Skocz do zawartości

ostry4td

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ostry4td

  • Urodziny 16.07.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Chcę zamontować w swoim pasku w przednich drzwiach głośniki excursion sx-6m. W zestawie są zwrotnice SX-LPF. Chce zostawić fabryczne tweetery. Czy mam dokupić do nich tłumiki sygnału, czy będzie dobrze jak podłączę tylko ta zwrotnice?
  2. Poki co temperatury spadły i jest trochę lepiej, testuje tez ta grzałkę w trybie AUTO, co nie zmienia faktu że moim zdaniem lepszym rozwiązaniem byłoby zeby grzałka wyłączała się np przy temp płynu 70 stopni
  3. Czy ktoś wie która mapa odpowiada za sterowanie ta grzałka? Muszę przyznać, że nie jest ona taka wspaniała. Kiedy jest włączona bucha z nawiewów gorąca powietrze, po chwili mam go już dość i żeby wyłączyć mogę tylko włączyć LOW , wtedy wieje mi strasznie zimnym powietrzem i tak na zmianę albo gorące albo zimne dopóki płyn chłodniczy nie nagrzeje się do 81 stopni. Jeżdżąc po mieście zima jest to uciążliwe, bo ta nagrzewnica pracuje praktycznie non stop. Nie mówcie mi tylko, że mam zepsuty termostat proszę Z tego co wiem w Audi nagrzewnica nie działa w trybie ECON i to jest dobre rozwiązanie, w passatach niestety nie mamy nad nią kontroli.
  4. Witajcie. Mam problem z ABS- em. Odpalam auto jest wszystko w porządku, kiedy zaczynam ruszać, po przejechaniu jakiegoś metra zapala mi sie kontrolka ABS, miga mi kontrolka od ręcznego i słyszę trzy sygnały dźwiękowe. Po wyłączeniu i włączeniu stacyjki lampki gasną, ruszam i znowu się zapalają. Na początku zdarzało się, że działo się to dopiero po przejechaniu kilku kilomatrów. Teraz zapala się od razu po ruszeniu. Vag znajduje 2 błędy: 01200 - ABS Valves Supply Voltage 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal Czytałem już sporo na ten temat. Sprawdzałem w aucie też. Poziom płynu jest ok, żarówki też, bezpieczniki sprawdzone. okablowanie też. Wszystko skłania się ku sterownikowi ABS. Pytanie tylko czy to na pewno on skoro komputer łączy się z nim bez problemu. Druga sprawa dlaczego te akcje dzieją się dopiero po ruszeniu?
  5. Panowie, u mnie to samo. Kiedy klikam przyciskiem tym od kierowcy lub od pasażera słyszę tylko cykanie w sterowniku drzwi a szyba ani drgnie. Podłączałem drugi silniczek i ta sama sytuacja. Silniczek podłączony do akumulatora kręci jak szalony. Prąd za sterownikiem, na stykach które idą do silniczka jest po naciśnięciu przycisku, ale tylko na sekundę. Słychać stycznik, klik klik a silnik stoi. Kable w drzwiach sprawdziłem, są całe, kostki czyste. Zimnych lutów w sterowniku się nie dopatrzyłem. Podłączyłem vag i w module komfortu miałem sporo błędów. Część nie dotyczy tego problemu tylko zamka, na te nie zwracajcie uwagi. Podłączałem też inne silniczki, od fl zdaje się, na tamtych nie było słychać nawet cykania stycznika. 1329 Magistrala danych funkcji komfort w trybie awaryjnym brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 1332 Moduł sterujący drzwi pasażera-J387 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 930 Siłownik zamka centralnego lewy tył-F222 nieprawidłowy sygnał 1330 Sterownik centralny funkcji komfort uszkodzenie 933 Siłownik szyby prawy przód-V148 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Po skasowaniu błędów od razu wyskoczył błąd 933 NAPRAWIONE!!! Przyczyną były zaśniedziałe i utlenione połączenia kabli w progu u kierowcy.
  6. Zamierzam kupić komplet wahaczy ale będę wymieniał tylko te które będą miały luzy, nie opłaca się kupować pojedynczo. Do tej pory wymieniałem po jednym i wydałem już w sumie więcej niż kosztuje cały komplet, a wymieniłem tylko dolne proste, prawybanan, jeden górny i końcówki drążków. Banan mam DELPHI (nie polecam bo gumowa tuleja po poł roku ruszała się na wszystkie strony), dolne proste SRL i tu na razie nie powiem na ich temat nic złego, górny założyłem MS ale siedzi krótko i na razie nic się z nim nie dzieje. Teraz mam znowu gdzieś stuki, ale zanim zacznę sprawdzać który tym razem się posypał chce mieć już cały komplet żeby od razu go wymienić. Po przeczytaniu opinii skłaniam się ku MS ale słyszałem też dobre słowa o SRL, może ktoś ma większe doświadczenie z zawieszeniem SRLine? Dodam że nie zamierzam wydawać ponad 1000zł na komplet firmowego zawieszenia.
  7. Cięzko szła Wam ta śruba do regulacji luzu na maglownicy? Ja jak próbowałem nią kręcić to musiałem sie nieźle zapierać i nie wiem czy nie dokręciłem jej za mocno...
  8. Hmm roboty można nie liczyć bo sam bede wymieniał, tylko ciekaw jestem ile wytrzyma taki napinacz. A ile zapłaciłeś za napinacz INA?
  9. Panowie planuje wymienić swój napinacz, piszczy mi pasek na zimnym silniku. Znalazłem na allegro jakiś no name ale cena jest kusząca: http://allegro.pl/napinacz-paska-micro-vw-passat-audi-a4-a6-1-9-tdi-i2419533660.html Może ktoś już montował coś takiego? W innych aukcjach ludzie je kupowali ale teraz na tym allegro nie można skontaktować się z kupującym i lipa, nie ma jak zapytać czy warto było go kupić.
  10. Ja swój zamek ostatnio lutowałem i wszystko wydawało się ok, zamyka i otwiera centralny, wszystkie drzwi pięknie ładnie ale jak chce otworzyć z bagażnika, pasażera albo od wewnątrz to drzwi kierowcy się nie otwierają, chociaż słychać jak silniczek pracuje i przeskakuje coś tak jakby wszystko w nich było ok, jjednak bolec nadal nie wyskakuje, musze otwierać je kluczykiem albo jak jestem w środku to klamka od wewnątrz. Zamykanie działa pięknie z każdego miejsca, czy to bagażnik, drzwi pasażera czy przyciskiem od środka. Może jakiś plastik w środku źle założyłem? Wzorowałem się tym zdjęciem:
  11. Jak drzwi są zatrzaśnięte to będziesz miał problem ze zdjęciem tapicerki, a nawet jeśli CI się uda to i tak nie dostaniesz się do zamka. Ja jak zatrzasnąłem raz drzwi udało mi się odchylić górną część tapicerki, zdjąć linkę z klamki wewnętrznej i otworzyłem wtedy drzwi, okazało się że źle ją założyłem i była cały czas naciągnięta przez co drzwi nie dało się otworzyć.
  12. Koledzy, dzisiaj rozbierałem zamek kierowcy w swoim passacie, wiadomo z jakiego powodu, ledwo poskładałem do kupy ten zamek ale się udało ;p przelutowałem 2 ścieżki i teraz zamykanie z kluczyka działa jak powinno, ale nie działa mi zamykanie od środka, zamykają się wszystkie oprócz drzwi kierowcy, a wcześniej zamykały się od wewnątrz a kluczykiem nie, pytanie brzmi co mogłem nie tak poskładać albo źle przylutowac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności