WojtasTDI Zgłoś #161 Napisano 9 Grudnia 2014 Ja też muszę kupić ori, mam zalożoną ori używkę na próbę i rano pali super ale jak dziś było +5 to dość długo świeczki grzały a nie powinny wcale. czyli dawka za duża i tak dziwnie zapalił. A i na zegarach wskaźnik wariuje. Przynajmniej dało mi to pewność że to właśnie ten czujnik i nie pozostaje mi nic innego jak wybrać się do ASO po ori. Pozdrawiam Ja wymieniłem ten czujnik temp bo z rana po odpaleniu falowały mi trochę obroty silnik 1.9TDI 110koni , a po chwili wszystko wracało do normy. Wczoraj czujnik wymieniony dzisiaj z rana zapalam i to samo... czujnik nowy FEBI mój był koloru niebieskiego Pan w sklepie powiedział ze teraz są one zamienione kolorem zielonym. Czy to możliwe że nowy czujnik jest jakoś wadliwy? Lub przyczyna tkwi w czymś innym? Po zmianie czujnika zauważyłem że auto trochę dużej kręci niż na starym czujniku. Powinno sie coś w vagu aktywować bądź zmienić po wymianie czujnika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #162 Napisano 9 Grudnia 2014 Nie, po zmianie czujnika nic nie trzeba zmieniać w vagu. Co do czujników to nie są one w żadnym stopniu zamienne albo zielony albo niebieski różnią się końcówką i po prostu nie pasują zamiennie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #163 Napisano 9 Grudnia 2014 Po zmianie czujnika zauważyłem że auto trochę dużej kręci niż na starym czujniku. na ciepłym czy zimnym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzor Zgłoś #164 Napisano 9 Grudnia 2014 Ja wlasnie dzis tez zmienilem czujnik na ori i zero poprawy. Kupilem dzis kabel diagnostyczny i chcialem przez vag dawke startowa dzwignac lecz vag na win 7 64bit nie uruchamia sie. Dopadlem vcds i tym programem ustawilem wieksza dawke czekam az silnik ostygnie i bede odpalal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #165 Napisano 9 Grudnia 2014 Ja wlasnie dzis tez zmienilem czujnik na ori i zero poprawy. Kupilem dzis kabel diagnostyczny i chcialem przez vag dawke startowa dzwignac lecz vag na win 7 64bit nie uruchamia sie. Dopadlem vcds i tym programem ustawilem wieksza dawke czekam az silnik ostygnie i bede odpalal. daj znać co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #166 Napisano 9 Grudnia 2014 na ciepłym czy zimnym? Na zimnym. Zamówiłem właśnie ori taki jak powinien iść niebieski firmy BEHR i zobaczymy jak będzie po zmianie na taki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #167 Napisano 9 Grudnia 2014 Na zimnym. jeszcze aby VAGa podłączyć przed zimnym rozruchem i sprawdzić jaką temp. pokazuje obecny czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #168 Napisano 9 Grudnia 2014 jeszcze aby VAGa podłączyć przed zimnym rozruchem i sprawdzić jaką temp. pokazuje obecny czujnik. Niestety nie mam takiej możliwości W piątek będę podmieniał czujnik na ten ori to dam znać co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio1973 Zgłoś #169 Napisano 9 Grudnia 2014 Przepraszam ale nie wiem gdzie wkleić; Mam podobny problem ale z 4 letnim passatem B-6 -silnik jak w B-7 1,6 TDI blue montion 105 KM. Ciężko pali ale tylko na zimnym silniku ( rano kilkakrotnie gaśnie ok 8-10 razy, chyba ze wcisnę gaz to po kilku razach ok 2-5 odpala---jak odpali to juz jest wszystko ok i można jedzić bezproblemowo aż do rannego odpalania). Dodam tylko że jak były mrozy to było najtrudniej. Mechanik nic nie znalazł podpinając auto do kompa, sprawdził czujnik na wałku rozrządu ,wymienił też czujnik ciśnienia na magistrali common reaila bo zauważył że na wolnych obrotach na zimnym silniku są niedopuszczalne skoki ciśnienia wtrysku czy coś takiego. ZOSTAŁ MI SERWIS VW ale tam biorą 150zł za sam komputer i 200 zł za godzinę naprawy. PROSZĘ O PORADĘ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzor Zgłoś #170 Napisano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Przepraszam ale nie wiem gdzie wkleić; Mam podobny problem ale z 4 letnim passatem B-6 -silnik jak w B-7 1,6 TDI blue montion 105 KM. Ciężko pali ale tylko na zimnym silniku ( rano kilkakrotnie gaśnie ok 8-10 razy, chyba ze wcisnę gaz to po kilku razach ok 2-5 odpala---jak odpali to juz jest wszystko ok i można jedzić bezproblemowo aż do rannego odpalania). Dodam tylko że jak były mrozy to było najtrudniej. Mechanik nic nie znalazł podpinając auto do kompa, sprawdził czujnik na wałku rozrządu ,wymienił też czujnik ciśnienia na magistrali common reaila bo zauważył że na wolnych obrotach na zimnym silniku są niedopuszczalne skoki ciśnienia wtrysku czy coś takiego. ZOSTAŁ MI SERWIS VW ale tam biorą 150zł za sam komputer i 200 zł za godzinę naprawy. PROSZĘ O PORADĘ Tu zostaje ci tylko serwis lub bardzo dobry mechanik sam nic bez kompa nie zrobisz w tym aucie. To nie passat z 99 roku ze sam zrobisz.... Edytowane 9 Grudnia 2014 przez bandzor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #171 Napisano 10 Grudnia 2014 Dodam tylko że jak były mrozy to było najtrudniej. Mechanik nic nie znalazł podpinając auto do kompa, sprawdził czujnik na wałku rozrządu ,wymienił też czujnik ciśnienia na magistrali common reaila Skoki ciśnienia paliwa w magistrali Common Rail mogą być spowodowane przez usterkę regulatora ciśnienia lub wydatku w pompie CR, uszkodzeniem lub zanieczyszczeniem wtryskiwaczy, pompą zasilającą (o ile jest) zafałszowanym odczytem z czujników i wieloma innymi pierdołami. Ogarnięty serwis Dieslowski powinien to ustalić. Jeżeli boisz się ASO spróbuj w Boschu lub podobnym. Takiego auta nie zdiagnozujesz w garażu bez sprzętu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzor Zgłoś #172 Napisano 10 Grudnia 2014 daj znać co i jak Poprawilo sie odpalanie na zimnym i letnim silniku... zwiekszylem dawke startowa, wydluzylem grzanie swiec i zwiekszylem obroty biegu jalowego do 900. Nie jest idealnie ale jeszcze dojde do tego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #173 Napisano 10 Grudnia 2014 A nie prosciej i taniej - wymienic na początek swiece żarowe? :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzor Zgłoś #174 Napisano 10 Grudnia 2014 A nie prosciej i taniej - wymienic na początek swiece żarowe? :fajny Swiece nowe bosha filtry zaworki paliwo sie nie cofie nie zapowietrza sie.... to nie takie proste jak sie wydaje...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat Zgłoś #175 Napisano 10 Grudnia 2014 Na pozycji 24 jest ponad 80 stopni na zimnym silniku. Pozycje w climatroniku sa inne niz podawane w internecie wiec nie wiem dokladnie jaki czujnik jest na pozycji 24. Dodam ze po odlaczeniu czujnika temperatura jest nadal 82. Reszta temperatur wydaje byc sie poprawna. Jutro jak sie uda podepne pod vaga. Swieczki nowki bosha, paliwo sie nie cofie. Jeszcze musze podmienic czujnik polozenia wału bo mozliwe ze tez szwankuje. Naciskajac przyciski sily nawiewu zwieksza lub zmniejsza sie temperatura widoczna na zdjeciu. macie gdzieś listę wszystkich wartości jakie powinny być ? ( zimny silnik ) albo może kto rzuci okiem czy wsio dobre ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #176 Napisano 10 Grudnia 2014 Ile twój climatronik ma kanałów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzor Zgłoś #177 Napisano 10 Grudnia 2014 Moj ma 44 ale na vagu temperatura cieczy jest prawie taka sama jak powietrza wiec czujnik dobry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #178 Napisano 10 Grudnia 2014 Do brat-a było pytanko:hunter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio1973 Zgłoś #179 Napisano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Jutro stawiam swoją B-6-kę do serwisu VW (dla przypomnienia ciężko pali tylko na zimnym silniku)-zobaczmy co zdiagnozują i czy pomogą ( wkurzę się jak skasują 150 zł za podpięcie do komputera + 200 za każdą godzinę pracy i nic nie znajdą a tym samym nie usuną usterki-czy w takim wypadku jestem zobowiązany zapłacić za "naprawę"? Edytowane 11 Grudnia 2014 przez bodzio1973 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat Zgłoś #180 Napisano 11 Grudnia 2014 w sumie 45- ale się liczy 46 bo od 0(włącznie) - do 45(włącznie) , na filmiku są pokazane wartości znacie jakie powinny być prawidłowe i co one oznaczają ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach