Skocz do zawartości
rydzo9999

Ciężko pali vw passat B5

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też muszę kupić ori, mam zalożoną ori używkę na próbę i rano pali super ale jak dziś było +5 to dość długo świeczki grzały a nie powinny wcale. czyli dawka za duża i tak dziwnie zapalił. A i na zegarach wskaźnik wariuje. Przynajmniej dało mi to pewność że to właśnie ten czujnik i nie pozostaje mi nic innego jak wybrać się do ASO po ori. Pozdrawiam

 

Ja wymieniłem ten czujnik temp bo z rana po odpaleniu falowały mi trochę obroty silnik 1.9TDI 110koni , a po chwili wszystko wracało do normy. Wczoraj czujnik wymieniony dzisiaj z rana zapalam i to samo... czujnik nowy FEBI mój był koloru niebieskiego Pan w sklepie powiedział ze teraz są one zamienione kolorem zielonym. Czy to możliwe że nowy czujnik jest jakoś wadliwy? Lub przyczyna tkwi w czymś innym? Po zmianie czujnika zauważyłem że auto trochę dużej kręci niż na starym czujniku. Powinno sie coś w vagu aktywować bądź zmienić po wymianie czujnika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, po zmianie czujnika nic nie trzeba zmieniać w vagu. Co do czujników to nie są one w żadnym stopniu zamienne albo zielony albo niebieski różnią się końcówką i po prostu nie pasują zamiennie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po zmianie czujnika zauważyłem że auto trochę dużej kręci niż na starym czujniku.

na ciepłym czy zimnym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wlasnie dzis tez zmienilem czujnik na ori i zero poprawy. Kupilem dzis kabel diagnostyczny i chcialem przez vag dawke startowa dzwignac lecz vag na win 7 64bit nie uruchamia sie. Dopadlem vcds i tym programem ustawilem wieksza dawke czekam az silnik ostygnie i bede odpalal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja wlasnie dzis tez zmienilem czujnik na ori i zero poprawy. Kupilem dzis kabel diagnostyczny i chcialem przez vag dawke startowa dzwignac lecz vag na win 7 64bit nie uruchamia sie. Dopadlem vcds i tym programem ustawilem wieksza dawke czekam az silnik ostygnie i bede odpalal.

 

daj znać co i jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na ciepłym czy zimnym?

 

Na zimnym.

Zamówiłem właśnie ori taki jak powinien iść niebieski firmy BEHR i zobaczymy jak będzie po zmianie na taki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na zimnym.

jeszcze aby VAGa podłączyć przed zimnym rozruchem i sprawdzić jaką temp. pokazuje obecny czujnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeszcze aby VAGa podłączyć przed zimnym rozruchem i sprawdzić jaką temp. pokazuje obecny czujnik.

 

Niestety nie mam takiej możliwości :(

W piątek będę podmieniał czujnik na ten ori to dam znać co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ale nie wiem gdzie wkleić;

 

Mam podobny problem ale z 4 letnim passatem B-6 -silnik jak w B-7 1,6 TDI blue montion 105 KM. Ciężko pali ale tylko na zimnym silniku ( rano kilkakrotnie gaśnie ok 8-10 razy, chyba ze wcisnę gaz to po kilku razach ok 2-5 odpala---jak odpali to juz jest wszystko ok i można jedzić bezproblemowo aż do rannego odpalania). Dodam tylko że jak były mrozy to było najtrudniej. Mechanik nic nie znalazł podpinając auto do kompa, sprawdził czujnik na wałku rozrządu ,wymienił też czujnik ciśnienia na magistrali common reaila bo zauważył że na wolnych obrotach na zimnym silniku są niedopuszczalne skoki ciśnienia wtrysku czy coś takiego. ZOSTAŁ MI SERWIS VW ale tam biorą 150zł za sam komputer i 200 zł za godzinę naprawy. PROSZĘ O PORADĘ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepraszam ale nie wiem gdzie wkleić;

 

Mam podobny problem ale z 4 letnim passatem B-6 -silnik jak w B-7 1,6 TDI blue montion 105 KM. Ciężko pali ale tylko na zimnym silniku ( rano kilkakrotnie gaśnie ok 8-10 razy, chyba ze wcisnę gaz to po kilku razach ok 2-5 odpala---jak odpali to juz jest wszystko ok i można jedzić bezproblemowo aż do rannego odpalania). Dodam tylko że jak były mrozy to było najtrudniej. Mechanik nic nie znalazł podpinając auto do kompa, sprawdził czujnik na wałku rozrządu ,wymienił też czujnik ciśnienia na magistrali common reaila bo zauważył że na wolnych obrotach na zimnym silniku są niedopuszczalne skoki ciśnienia wtrysku czy coś takiego. ZOSTAŁ MI SERWIS VW ale tam biorą 150zł za sam komputer i 200 zł za godzinę naprawy. PROSZĘ O PORADĘ

Tu zostaje ci tylko serwis lub bardzo dobry mechanik sam nic bez kompa nie zrobisz w tym aucie. To nie passat z 99 roku ze sam zrobisz....

Edytowane przez bandzor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodam tylko że jak były mrozy to było najtrudniej. Mechanik nic nie znalazł podpinając auto do kompa, sprawdził czujnik na wałku rozrządu ,wymienił też czujnik ciśnienia na magistrali common reaila

 

Skoki ciśnienia paliwa w magistrali Common Rail mogą być spowodowane przez usterkę regulatora ciśnienia lub wydatku w pompie CR, uszkodzeniem lub zanieczyszczeniem wtryskiwaczy, pompą zasilającą (o ile jest) zafałszowanym odczytem z czujników i wieloma innymi pierdołami. Ogarnięty serwis Dieslowski powinien to ustalić. Jeżeli boisz się ASO spróbuj w Boschu lub podobnym. Takiego auta nie zdiagnozujesz w garażu bez sprzętu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
daj znać co i jak

Poprawilo sie odpalanie na zimnym i letnim silniku... zwiekszylem dawke startowa, wydluzylem grzanie swiec i zwiekszylem obroty biegu jalowego do 900. Nie jest idealnie ale jeszcze dojde do tego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie prosciej i taniej - wymienic na początek swiece żarowe? :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie prosciej i taniej - wymienic na początek swiece żarowe? :fajny

Swiece nowe bosha filtry zaworki paliwo sie nie cofie nie zapowietrza sie.... to nie takie proste jak sie wydaje......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na pozycji 24 jest ponad 80 stopni na zimnym silniku. Pozycje w climatroniku sa inne niz podawane w internecie wiec nie wiem dokladnie jaki czujnik jest na pozycji 24. Dodam ze po odlaczeniu czujnika temperatura jest nadal 82. af42385079c1b533d397cdea9e4a1d75.jpg

 

Reszta temperatur wydaje byc sie poprawna. Jutro jak sie uda podepne pod vaga. Swieczki nowki bosha, paliwo sie nie cofie. Jeszcze musze podmienic czujnik polozenia wału bo mozliwe ze tez szwankuje.

 

Naciskajac przyciski sily nawiewu zwieksza lub zmniejsza sie temperatura widoczna na zdjeciu.

 

 

 

macie gdzieś listę wszystkich wartości jakie powinny być ? ( zimny silnik )

albo może kto rzuci okiem czy wsio dobre ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj ma 44 ale na vagu temperatura cieczy jest prawie taka sama jak powietrza wiec czujnik dobry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro stawiam swoją B-6-kę do serwisu VW (dla przypomnienia ciężko pali tylko na zimnym silniku)-zobaczmy co zdiagnozują i czy pomogą ( wkurzę się jak skasują 150 zł za podpięcie do komputera + 200 za każdą godzinę pracy i nic nie znajdą a tym samym nie usuną usterki-czy w takim wypadku jestem zobowiązany zapłacić za "naprawę"?

Edytowane przez bodzio1973

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie 45- ale się liczy 46 bo od 0(włącznie) - do 45(włącznie) , na filmiku są pokazane wartości znacie jakie powinny być prawidłowe i co one oznaczają ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności