zdunvw Zgłoś #121 Napisano 17 Października 2011 gdzie u mnie może być ten wąż? bo to miejsce gdzie jest u zdunvw wygląda tak http://zapodaj.net/3b39df70caeb.jpg.html sorki za link zamiast miniaturki ale imageshack mi się coś wiesza Pooglądałem ten twój silnik i wydaje mi się, że musi być to mniej więcej coś koło tych węży.Sprawdź wszystkie poza wodnymi. [ATTACH=CONFIG]67627[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #122 Napisano 17 Października 2011 kurde masz fajnie , że wiesz co to u Ciebie jest;) ja wymieniałem cewki,świece,przepływomierz,filtry gazu. No i dalej mi telepie przez minute gdzieś, a boje się jak już będą większe mrozy Dzis nawet za pierwszym nie odpalił pasztet, a ten kabel i mnie jest o dziwo cały, znaczy może nie powiem, że super, bo mi coś nie pasowało... owszem trzymał się cacy czegoś tam z dołu gdzie tam szedł, ale ma na sobie , taką czarną taśmę klejącą ciekaw jestem po co, ale oddam to mechanikowi, bo nie ma sensu chyba samemu wsadzać głęboko paluchy hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hurrikhan Zgłoś #123 Napisano 17 Października 2011 W moim APT tez chyba nie bedzie tak latwo go zlokaizowac. A ponadto zona oddala dzisiaj auto do mechaniora (sic!!!) wice nie moge na zywo sprawdzic tych wezykow. poogladalem troche na necie i niby podobnie do ADR ale wydaje mie sie ze wlasnie tego wezyka nie ma w tym samym miejscu ( ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #124 Napisano 17 Października 2011 hurrikhan zauważyłem, że u mnie on jest jakoś tak ciut pod spodem ze paluchami to tylko tykałem bo ręka ni gwint ciężko do włożenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #125 Napisano 17 Października 2011 Pamiętajcie, że to nie musi być urwane wystarczy, że jest pęknięte lub dziurawe.Fałszywe powietrze zawsze zassa. Hpnoti mówisz, że masz tam taśmę.Czyli masz rurę klejoną przez poprzedniego właściciela zapewne, no i chyba nie dla ozdoby, ---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 22:16 ---------- Mam propozycję. Jeżeli u mnie pomogło zaślepienie górnej części rury. To w zasadzie każdy dla sprawdzenia może ją sobie zdjąć przy górnym krućcu zaślepić czymś lub niech druga osoba zatka mocno palcem ( ja tak zrobiłem za pierwszym razem) i wtedy odpalić rano dla próby. I wszystko będzie jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #126 Napisano 17 Października 2011 czekaj czekaj czekaj to Ty go zatkałeś u góry, ale odłączyłeś od czegoś tam do czego on dochodziłem w górze ? bo u mnie on jest do czegoś tam podłączony i z dołu również bo luźny zbytnio nie jest, jutro rano mechanika na chwile do samochodu wyciągnę i zapytam od czego badziewie te jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hurrikhan Zgłoś #127 Napisano 17 Października 2011 zdunvw: mam prosbe, jak bedziesz w serwisie VW w sprawie twojego wezyka, prosze zapytaj fachowcow do czego jest ten przewod, zapisz numer czesci postaraj sie uzyskac jak najwiecej informacji, moze to byc pomocne dla nas APT-owcow ( i nie tylko bo takze dla wlascicieli silnikow 1,6 w ustalniu faktycznego winowajcy. z gory dzieki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krys Zgłoś #128 Napisano 17 Października 2011 zdunvw: ten przewód który zaznaczyłeś na ADR na silniku to wchodzi w przepustnicę od dołu i go nie widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #129 Napisano 17 Października 2011 czekaj czekaj czekaj to Ty go zatkałeś u góry, ale odłączyłeś od czegoś tam do czego on dochodziłem w górze ? bo u mnie on jest do czegoś tam podłączony i z dołu również bo luźny zbytnio nie jest, jutro rano mechanika na chwile do samochodu wyciągnę i zapytam od czego badziewie te jest nooooooooooo to właśnie jest najciekawsze ( jak pisałem wyżej), że w urwany przewód a dokładniej w tą część węża którą trzymam w ręce na fotce kilka postów wcześniej wkręciłem ciasno grubą śrubę .Efekt ? UZDROWIENIE auta ---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:48 ---------- zdunvw: ten przewód który zaznaczyłeś na ADR na silniku to wchodzi w przepustnicę od dołu i go nie widać. czyli rozumiem, że potwierdzasz moje przypuszczenie że czerwona strzalka i żółta wskazuje tą samą część (wąż gumowy)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #130 Napisano 17 Października 2011 haha śrubę w to walnij jutro z rana fotę jak to teraz wygląda jestem zajebi*** ciekaw. To wlasciwie gdzie ja miałbym to zatkać jak u mnie otworu wolnego nie ma, chyba że odłączę tą końcówkę u góry znaczy no tą widoczną po otwarciu maski a nie od spodu czyli drugi koniec znaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #131 Napisano 17 Października 2011 no właśnie, ściągasz rurę u góry i czymś na próbę zatykasz albo kogoś prosisz aby mocno palcem przytrzymał i odpalasz.Patrzysz jaki efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #132 Napisano 17 Października 2011 hmm w pół kuli mózgu wydaje mi się, że to nic nie da, bo to tylko zatkam na amen,ale warto spróbować hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #133 Napisano 17 Października 2011 Tylko po ściągnięciu rury zatkać trzeba nie ściągnięty przewód gumowy tylko kruciec plastikowy ---------- Post added at 23:42 ---------- Previous post was at 23:39 ---------- \cofnij się do postu w którym wkleiłem zdjęcie z urwanym przewodem w mojej ręce.\\\\\\dokładnie w ten przewód wkręciłem śrubę i pomogło. Wiem, że na dłuższą metę tak nie może być ale do czasu wymiany na nową? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #134 Napisano 18 Października 2011 no dzisiaj sprawdzę jak będę miał kiedy tą nieziemską naprawę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hurrikhan Zgłoś #135 Napisano 18 Października 2011 hpnoti: czekam z niecierpliwoscia na wyniki Twoich dzialan z racji iz posiadam ten sam silnik, a auto stoi u mechanika, ktory wydaje mi sie, ze nie znajdzie uszkodzonego przewodu. Pytalem dzisiaj chlopakow w pracy (branza automotive) do czego moze byc ten przewod - z jednej strony wchodzi do przepustnicy, a z drugiej ten uklad idzie w okolice chlodnicy (tyle wywnioskowalismy ze zdjec) - koledzy nie byli pewni co to moze byc - pomysl jest taki ze przepustnica zasysa przez niego cieple powietrze wlasnie w momencie kiedy silnik jest zimny - ciekawe czy ta teoria sie sprawdzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #136 Napisano 18 Października 2011 Więc tak. Byłem w serwisie VW i wygląda to tak, że w silniku ADR z trojnika który opisywałem w poprzednich postach wychodzą 3 przewody. Jeden plastikowy idzie w kierunku ścianki grodziowej a dalej wchodzi w servo. Drugi gumowy gruby idzie bezpośrednio do przepustnicy.Trzeci odchodzący w bok pod katem 45 stopni- to ten który u mnie jest urwany- idzie w dół i wchodzi w plastikową rurę która jest bezpośrednim dolotem do przepustnicy.Poniżej schemat z ETKI.nr 4 to uszkodzony wąż [ATTACH=CONFIG]67728[/ATTACH] analogicznie wygląda to tak na żywym silniku widocznym od strony ścianki grodziowej (czerwonym kolorem zaznaczyłem uszkodzony przewód, żółtym dolot podciśnienia z trójnika do przepustnicy, do którego jest podłączony uszkodzony wąż i zielonym wlot powietrza od filtra powietrza tak dla jasności poglądowej zdjęcia) [ATTACH=CONFIG]67729[/ATTACH] W dalszej rozmowie dowiedziałem się, że przerwanie lub uszkodzenie tego przewodu może jak najbardziej powodować kłopoty z pracą silnika na zimnym. Dziwiło ich tylko to, że zaślepienie jednej części uszkodzonego węża dało jakiś efekt ale być może jest to związane z tym, że ta druga część węża jest zapchana brudem. Najfajniejsze dla mnie jest to , że nowy oryginalny przewód VW kosztuje 32 zł.Oczywiście zamówiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pustack Zgłoś #137 Napisano 18 Października 2011 (edytowane) Pooglądałem ten twój silnik i wydaje mi się, że musi być to mniej więcej coś koło tych węży.Sprawdź wszystkie poza wodnymi. ja to sprawdzę siebie ale dopiero jutro, bo niestety nie mam teraz auta. A swoją drogą jeżeli to się u mnie przyczyną to zacznę wątpić w tych mechaników co snuli przeróżne terie, i wymieniali dobre części. Mam nadzieję że to będzie to. Napiszę jak już będę wiedział Tak przy okazji jak to przemyślałem to to wszystko jest dziwne bo: skoro wąż jest nieszczelny, a ty zatykasz jakiś koniec jego bądź czegokolwiek, przez co ma przepływać powietrze to jaki to ma sens? powinno być gorzej bo wtedy nie dostaje w ogóle powietrza ani ciepłego ani zimnego... Co innego jak byś uszczelnił dziurę czy pęknięcie. Ale nie ważne, najważniejsze że to działa u ciebie to już jest dobrze. Edytowane 18 Października 2011 przez Pustack Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #138 Napisano 18 Października 2011 Wziąłem też z serwisu schemat dla silników APT.Nie rozmawiałem już na temat tych przewodów bo goście juz nie mieli dla mnie czasu .Schemat wygląda tak. [ATTACH=CONFIG]67731[/ATTACH] Analogicznie do układu podciśnienia w silniku ADR wydaje mi się, że przewody które mogą być wadliwe i które trzeba sprawdzić to te które poniżej zaznaczyłem na pomarańczowo.Zielonym zaznaczyłem przepustnicę oraz ten plastikowy dolot do przepustnicy w który tak jak w ADR powinien wejść jeden z przewodów z kolorem pomarańczowym.Ponadto na środku zielonym zaznaczyłem tez miejsce gdzie powinna znajdować sie przepustnica.Obok tego miejsca są kolejne dwa miejsca , gdzie powinny wchodzic pozostałe dwa przewody z oznaczeniem pomarańczowym. [ATTACH=CONFIG]67732[/ATTACH] Wiem, że ciężko będzie tam się dostać ale myślę, że warto tym się zająć bo to będzie chyba to. U mnie w ADR to już na 100% jestem tego pewny. Myślę, że komuś to pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hurrikhan Zgłoś #139 Napisano 18 Października 2011 zdunvw: dzieki za pomoc! moje auto wrocilo od mechanika, twierdzi ze to wina sondy lambda. calkiem mozliwe ze jest wadliwa, ale ja watpie, ze to tylko jej wina pzdr! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #140 Napisano 18 Października 2011 Już to przerabiałem.Później bedzie przepływomierz, listwa gazu, reduktor, adaptacja przepustnicy, jej czyszczenie itp. i nagle się zorientujesz, że wydałeś 1500zł a problem dalej istnieje. hehehehe ten gość dzisiaj z serwisu śmiał się, że raz sie zdarzyło, że gościowi przepływomierz powietrza wymienili a to był przewód podciśnieniowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach