Skocz do zawartości

Pustack

  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pustack

  • Urodziny 13.02.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mysłowice

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (ADP)
  • Rok produkcji
    1997
  1. tylko ze termostat wymieniony, czyjnik temp. też. a ile jest czujników temp? i ten G-62 to jaki ma kolor?
  2. Witam! a co moze byc jak wskazówka podnosi się tylko troche czasami dojdzie do 70st, a do tego wszystkiego są problemy z odpalaniem jak jest duży mróz?
  3. Witam! Mnie też dopadł problem ze stacyjką (tak myślę), a konkretniej to wszystko jest w porządku, do momentu wyciągnięcia kluczyka. O ile dobrze pamiętam to powinno zaświecić się światełko i wyłączyć radio a u mnie brak reakcji. Podpowiedzcie czy to wina kostki czy stacyjki. pozdrawiam i proszę o podpowiedź
  4. No jednak okazało się że to przewód paliwowy sparciał, ten od pompy do filtra. Na szczęście już wymieniony. dzięki za pomoc, pozdrawiam
  5. Witam! Dziś rano jak wyjeżdżałem z parkingu to zauważyłem za sobą zaciek na drodze i po chwili smród benzyny. Zlokalizowałem, że wyciek jest z pod takiej małej osłonki przed prawym kołem na podwoziu oczywiście. Czy może mi ktoś powiedzieć czy znajduje się tam jakieś konkretne urządzenie czy tylko przewody paliwowe? z góry dziękuję
  6. ok wiec czy lord_kalina lub zdunvw poradziliście sobie z tym problemem w końcu? i pytanko czy to że zawór n80 nie pstryka tak jak powinien (czyt. w ogóle) może również powodować problemy z odpalaniem?
  7. Odświeżę trochę temat. Podjechałem do gościa, który się zajmuje licznikami i mówił że trzeba kupić urzywany sprawny i zaprogramowanie nowego to 150zł a na allegro jak patrzyłem to do mojego koszt około 250 - 300zł wiec sumując około 400 zł dla mnie trochę dużo, ale dogadałem się z nim że może to przeszczepić z anglika co na allegro za 50zł dostane i spokój koszt w sumie 80zł. więc chyba najtaniej. pozdrawiam
  8. ja to sprawdzę siebie ale dopiero jutro, bo niestety nie mam teraz auta. A swoją drogą jeżeli to się u mnie przyczyną to zacznę wątpić w tych mechaników co snuli przeróżne terie, i wymieniali dobre części. Mam nadzieję że to będzie to. Napiszę jak już będę wiedział Tak przy okazji jak to przemyślałem to to wszystko jest dziwne bo: skoro wąż jest nieszczelny, a ty zatykasz jakiś koniec jego bądź czegokolwiek, przez co ma przepływać powietrze to jaki to ma sens? powinno być gorzej bo wtedy nie dostaje w ogóle powietrza ani ciepłego ani zimnego... Co innego jak byś uszczelnił dziurę czy pęknięcie. Ale nie ważne, najważniejsze że to działa u ciebie to już jest dobrze.
  9. gdzie u mnie może być ten wąż? bo to miejsce gdzie jest u zdunvw wygląda tak http://zapodaj.net/3b39df70caeb.jpg.html sorki za link zamiast miniaturki ale imageshack mi się coś wiesza
  10. No wiec u mnie wygląda to troche inaczej, z racji tego że mam 1.6. może jakaś podpowiedź czy ten wężyk w ogóle u mnie jest, a jeśli tak to czy to z przepustnicy czy z czego innego?
  11. no aż z ciekawości zaraz ide tego poszukać, u mnie o tyle ciężej że mam inny silnik, ale bede szukał
  12. zdunvw już nie mogę się doczekać aż normalnie zrobiłeś mi nadzieje, mam tylko nadzieję że podzielisz się swoim odkryciem jak będzie dobre. a jak to zrobić? bo gdzieś na forum czytałem że jak na pół godziny odepnę aku, potem po odpaleniu silnika poczekać do osiągnięcia temp 90st bez gazowania i komp ustawiony, ale u mnie to nie pomaga
  13. przykładam się do pytania hurrikhan, a przy okazji to zawór od gazu pewnie bedzię na butli jak podniosę klapę od koła zapasowego? dodam jeszcze że czujniki wymienione oba, aku nowe i to takie które ma jakiegoś dodatkowego kopa przy odpalaniu, a szczotki, to czy akurat wszyscy na raz? co denek prze zto rozumie? jakie rozwiązanie?
  14. no to jeśli chodzi o sterownik od lpg to tak jak, mówiłem pierwsze co to gazownik wymienił go u mnie na fabryczną nówkę, więc wydaje mi się że odpada, a nieszczelna listwa? U mnie to się zaczęło niedługo po założeniu instalacji, zrobiłem około 2500km pojezdziłem trochę u siebie i wyskoczył mi wyjazd do niemiec więc 1000 + 1000 z powrotem i dopiero pojechałem na regulacje a miała być po 1000 ale podobno to nic nie przeszkadza. Ale już w niemcach zaczynał później odpalać, zawsze to była kwestia przekręcenia kluczyka i już, a później kilka sekund trzeba było i coraz to gorzej z dnia na dzień... W każdym bądź razie wątpię żeby od razu nieszczelna na nowej instalacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności