Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie mógł ktoś powalić przewody, aczkolwiek musiałby być magikiem... U mnie w AHU wychodzi z głowicy, leci na piec, z pieca na nagrzewnicę i dopiero z niej ma ten metalowy przewód na dół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma możliwości że ktoś powalił przewody bo są wyprofilowane tak jak powinny być. A w Etce jak dzisiaj oglądałem przy ogrzewaniu osobny jest schemat dla ALT i inne są przewody od nagrzewnicy w stosunku do reszty silników. Już nie kumam tego silnika. Nawet w tym silniku jest dodatkowy czujnik klimy i inna rurka klimy ta cienka koło filtra powietrza która idzie do nagrzewnicy a w innych silnikach jego brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie ma możliwości że ktoś powalił przewody bo są wyprofilowane tak jak powinny być. A w Etce jak dzisiaj oglądałem przy ogrzewaniu osobny jest schemat dla ALT i inne są przewody od nagrzewnicy w stosunku do reszty silników. Już nie kumam tego silnika. Nawet w tym silniku jest dodatkowy czujnik klimy i inna rurka klimy ta cienka koło filtra powietrza która idzie do nagrzewnicy a w innych silnikach jego brak.

 

U mnie w amx też jak podłączałem to miałem ostrą zagwostke lecz jest tak samo jak w tdi czyli prawy to zasilanie nagrzewnicy. Ja odpaliłem ogrzewanie na maxa zmierzyłem pirometrem temp. Przewodów na wejsciu i wyjsciu i wyszło ze prawy to zasilanie, lewy byl chłodniejszy. Po za tym na wyjsciu z nagrzewnicy powinna być dziurka którą odpowietrza sie uklad zsuwając przewód ok 1,5cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy może mi ktoś powiedzieć czy to jest analog?

http://allegro.pl/webasto-komplet-i6150296751.html

 

Jeżeli działało w tym aucie co napisane w opisie aukcji to na pewno analog. Lecz na zdjęciu nie widać, aby był kompletny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie krótkie pytanie. Pin 4 z pieca który idzie do przekaźnika rozgałęzić na 2 kabelki????? Jeden do climatronika PIN 1 wtyczki d a drugie rozgałęzienie do przekaźnika który uruchomi wentylator????

 

Aha i jeszcze jedno pytanko skąd wziąść plus po uruchomieniu silnika ?????

Edytowane przez wojtf23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ad.1 tak

ad.2 tylko i wyłącznie z przewodu wzbudzenia z altka, przez przekaźnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polonez15Czemu przez przekaźnik???? ten plus chcę dać jako sygnał do czujnika żeby webasto działało też jako dogrzewacz.

 

Aha i jeszcze jedno diagnostyka webasto odbywa się przez PIN 2. Czy ten PIN 2 wpinam we wtyczkę OBD2 w PIN7 w linię K-line ale jak??? rozcinam np. izolację pinu 7 i dolutowywuje pin z webasta?????

 

Czyli rozumując wg. mnie ten jeden kabelek tzn. PIN 7 łączy ze sobą wszystkie urządzenia????

Edytowane przez wojtf23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez przekaźnik, ponieważ w stanie normalnym ja tym przewodzie jest masa, natomiast po odpaleniu pojawia się napięcie ok 12V. Trzeba to odciążyć. Ja mam tak podpięte i przekaźnik podaje napięcie na czujnik oraz na LEDy DRL. Druga sprawa, linia K łączy się gdzieś za licznikiem w jedno, a najprościej podpiąć się pod wtykę ABS z Webasto - najkrótsza droga. Jedni mówili, że tak działa, innym blokowało diagnostykę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polonez15 a co by się stało jak podepnę bez przekaźnika???? Przecież (chyba) czujnik przepuści 14,4v do webasta jako sygnał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie próbowałem nigdy tak obciążać tego styku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jak ma być pompka paliwa zamontowana. tzn. wtyczką w stronę baku czy wtyczką w stronę silnika. Bo zamontowałem w stronę zbiornika i dodatkowo dałem filterek paliwa do zbiornika na końcu przewodu z piły motorowej spalinowej. nie wiem czy źle zamontowałem pompkę bo jak chyba z 5 minut podawałem plus na pompkę ona pykała ale paliwo się nie pojawiło w przewodzie przy webasto. zmieniłem też bieguny bo może źle zamontowałem i też chyba z 5 minut pykałem i dalej nic. Szkoda że mam czarny przewód bo nie widzę czy paliwo idzie. Jak długo trzeba pompować żeby paliwo pojawiło się przy websato???? filterek sprawdzałem w ustach i fajnie przepuszcał.

 

Wszystko jasne sprawdziłem drugą pompkę i wtyczka ma iść od strony silnika a czy zmieni się plus na minus i odwrotnie pompka cały czas pompuje w jedną srtonę czyli u mnie wtłacza do zbiornika :/

Edytowane przez wojtf23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem. Posiadam klona vcds i jak podłączyłem pod złącze OBD2 kabelek i załączyłem WTT jak daję diagnostyka/ rozpocznij diagnostykę to mi wyskakuje komunikat : Nie wybrano portu COM. Wybierz port COM z menu dodatki lub podłącz adapter diagnostyczny USB!

 

Klon jest na USB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo to się podpina najtańszym VAG KKL któy działa na wirtualnym porcie COM a nie VCDSem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polonez15 mam tez viakena kupionego 6 lat temu na rs-232 i podłączyłem ale się nie łączy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wojf23 - ja też mam viakena na RS-232- i z webastem nie chce się mi się połączyć. Za to łączę się bez problemu na 2 tranzystorowym interfejsie kupionym wieki temu na aledrogo - do obsługi starej instalacji gazowej w polonezie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma być kabel na wirtualny COM i do tego najlepiej na MAX232, CH341 nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polonez15 a mógł byś jaśniej??? tzn. jakiś przykład aukcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najtańszy KKL na USB z Viakena (np. ten niebieski) działa bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie chce mi się przerabiać 23 stron wątku - ktoś podejmował się montowania webasto do Januszka b5 który nie miał fabrycznie? Mam climatronica i podgrzewane fotele przednie (o ile to coś zmienia). Dużo zachodu? Coś potrzebuje poza samym piecykiem? Dzięki z góry.

Edytowane przez ensso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności