polonez15 Zgłoś #441 Napisano 27 Października 2016 Ogólnie mógł ktoś powalić przewody, aczkolwiek musiałby być magikiem... U mnie w AHU wychodzi z głowicy, leci na piec, z pieca na nagrzewnicę i dopiero z niej ma ten metalowy przewód na dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #442 Napisano 27 Października 2016 nie ma możliwości że ktoś powalił przewody bo są wyprofilowane tak jak powinny być. A w Etce jak dzisiaj oglądałem przy ogrzewaniu osobny jest schemat dla ALT i inne są przewody od nagrzewnicy w stosunku do reszty silników. Już nie kumam tego silnika. Nawet w tym silniku jest dodatkowy czujnik klimy i inna rurka klimy ta cienka koło filtra powietrza która idzie do nagrzewnicy a w innych silnikach jego brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #443 Napisano 27 Października 2016 nie ma możliwości że ktoś powalił przewody bo są wyprofilowane tak jak powinny być. A w Etce jak dzisiaj oglądałem przy ogrzewaniu osobny jest schemat dla ALT i inne są przewody od nagrzewnicy w stosunku do reszty silników. Już nie kumam tego silnika. Nawet w tym silniku jest dodatkowy czujnik klimy i inna rurka klimy ta cienka koło filtra powietrza która idzie do nagrzewnicy a w innych silnikach jego brak. U mnie w amx też jak podłączałem to miałem ostrą zagwostke lecz jest tak samo jak w tdi czyli prawy to zasilanie nagrzewnicy. Ja odpaliłem ogrzewanie na maxa zmierzyłem pirometrem temp. Przewodów na wejsciu i wyjsciu i wyszło ze prawy to zasilanie, lewy byl chłodniejszy. Po za tym na wyjsciu z nagrzewnicy powinna być dziurka którą odpowietrza sie uklad zsuwając przewód ok 1,5cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_p Zgłoś #444 Napisano 28 Października 2016 Czy może mi ktoś powiedzieć czy to jest analog? http://allegro.pl/webasto-komplet-i6150296751.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #445 Napisano 28 Października 2016 Czy może mi ktoś powiedzieć czy to jest analog?http://allegro.pl/webasto-komplet-i6150296751.html Jeżeli działało w tym aucie co napisane w opisie aukcji to na pewno analog. Lecz na zdjęciu nie widać, aby był kompletny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #446 Napisano 28 Października 2016 (edytowane) Panowie krótkie pytanie. Pin 4 z pieca który idzie do przekaźnika rozgałęzić na 2 kabelki????? Jeden do climatronika PIN 1 wtyczki d a drugie rozgałęzienie do przekaźnika który uruchomi wentylator???? Aha i jeszcze jedno pytanko skąd wziąść plus po uruchomieniu silnika ????? Edytowane 28 Października 2016 przez wojtf23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #447 Napisano 29 Października 2016 ad.1 tak ad.2 tylko i wyłącznie z przewodu wzbudzenia z altka, przez przekaźnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #448 Napisano 29 Października 2016 (edytowane) polonez15Czemu przez przekaźnik???? ten plus chcę dać jako sygnał do czujnika żeby webasto działało też jako dogrzewacz. Aha i jeszcze jedno diagnostyka webasto odbywa się przez PIN 2. Czy ten PIN 2 wpinam we wtyczkę OBD2 w PIN7 w linię K-line ale jak??? rozcinam np. izolację pinu 7 i dolutowywuje pin z webasta????? Czyli rozumując wg. mnie ten jeden kabelek tzn. PIN 7 łączy ze sobą wszystkie urządzenia???? Edytowane 30 Października 2016 przez wojtf23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #449 Napisano 31 Października 2016 Przez przekaźnik, ponieważ w stanie normalnym ja tym przewodzie jest masa, natomiast po odpaleniu pojawia się napięcie ok 12V. Trzeba to odciążyć. Ja mam tak podpięte i przekaźnik podaje napięcie na czujnik oraz na LEDy DRL. Druga sprawa, linia K łączy się gdzieś za licznikiem w jedno, a najprościej podpiąć się pod wtykę ABS z Webasto - najkrótsza droga. Jedni mówili, że tak działa, innym blokowało diagnostykę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #450 Napisano 31 Października 2016 polonez15 a co by się stało jak podepnę bez przekaźnika???? Przecież (chyba) czujnik przepuści 14,4v do webasta jako sygnał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #451 Napisano 31 Października 2016 Nie próbowałem nigdy tak obciążać tego styku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #452 Napisano 1 Listopada 2016 (edytowane) A powiedzcie mi jak ma być pompka paliwa zamontowana. tzn. wtyczką w stronę baku czy wtyczką w stronę silnika. Bo zamontowałem w stronę zbiornika i dodatkowo dałem filterek paliwa do zbiornika na końcu przewodu z piły motorowej spalinowej. nie wiem czy źle zamontowałem pompkę bo jak chyba z 5 minut podawałem plus na pompkę ona pykała ale paliwo się nie pojawiło w przewodzie przy webasto. zmieniłem też bieguny bo może źle zamontowałem i też chyba z 5 minut pykałem i dalej nic. Szkoda że mam czarny przewód bo nie widzę czy paliwo idzie. Jak długo trzeba pompować żeby paliwo pojawiło się przy websato???? filterek sprawdzałem w ustach i fajnie przepuszcał. Wszystko jasne sprawdziłem drugą pompkę i wtyczka ma iść od strony silnika a czy zmieni się plus na minus i odwrotnie pompka cały czas pompuje w jedną srtonę czyli u mnie wtłacza do zbiornika Edytowane 2 Listopada 2016 przez wojtf23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #453 Napisano 11 Listopada 2016 Witam. Mam problem. Posiadam klona vcds i jak podłączyłem pod złącze OBD2 kabelek i załączyłem WTT jak daję diagnostyka/ rozpocznij diagnostykę to mi wyskakuje komunikat : Nie wybrano portu COM. Wybierz port COM z menu dodatki lub podłącz adapter diagnostyczny USB! Klon jest na USB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #454 Napisano 11 Listopada 2016 Bo to się podpina najtańszym VAG KKL któy działa na wirtualnym porcie COM a nie VCDSem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #455 Napisano 12 Listopada 2016 polonez15 mam tez viakena kupionego 6 lat temu na rs-232 i podłączyłem ale się nie łączy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strohs Zgłoś #456 Napisano 13 Listopada 2016 Wojf23 - ja też mam viakena na RS-232- i z webastem nie chce się mi się połączyć. Za to łączę się bez problemu na 2 tranzystorowym interfejsie kupionym wieki temu na aledrogo - do obsługi starej instalacji gazowej w polonezie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #457 Napisano 13 Listopada 2016 Ma być kabel na wirtualny COM i do tego najlepiej na MAX232, CH341 nie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #458 Napisano 13 Listopada 2016 polonez15 a mógł byś jaśniej??? tzn. jakiś przykład aukcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #459 Napisano 14 Listopada 2016 Najtańszy KKL na USB z Viakena (np. ten niebieski) działa bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ensso Zgłoś #460 Napisano 14 Listopada 2016 (edytowane) Szczerze mówiąc nie chce mi się przerabiać 23 stron wątku - ktoś podejmował się montowania webasto do Januszka b5 który nie miał fabrycznie? Mam climatronica i podgrzewane fotele przednie (o ile to coś zmienia). Dużo zachodu? Coś potrzebuje poza samym piecykiem? Dzięki z góry. Edytowane 14 Listopada 2016 przez ensso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach