Affkariusz Zgłoś #1 Napisano 24 Lipca 2010 Witam. mam taki problem iż nie mam światła stopu, gdy wciskam pedał hamulca. Sprawdzałem żarówki, włókna sie nie szczepiły, co dalej sprawdzić ? :manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #2 Napisano 24 Lipca 2010 Bezpiecznik:D Ewentualnie włącznik stopu, jest pod pedałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matrix_PL Zgłoś #3 Napisano 24 Lipca 2010 1. bezpiecznik 2. żaróweczki 3. automat 4. masa w lampach 4 kabelki chyba wszytko zrozumiałe automat jest nad pedałem hamulca. sprawdzenie: odpinasz kabelek i mostkujesz wypięte elementy, bardzo ładnie wchodzi tam bezpiecznik płytkowy. Wymiana polega na przekręceniu o 3/4 obrotu (chyba w prawo) i założenie nowego koszt 10 zł. pamiętaj o wyregulowaniu długości stopki. sam kiedyś to miałem rozebrałem automacik naprawiłem (wyczyściłem styki ubytki materiału zalałem cyną twardą) nie wytrzymało nawet 10K km. moje zdziwienie na przeglądzie bezcenne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Affkariusz Zgłoś #4 Napisano 24 Lipca 2010 1. bezpiecznik2. żaróweczki 3. automat 4. masa w lampach 4 kabelki chyba wszytko zrozumiałe automat jest nad pedałem hamulca. sprawdzenie: odpinasz kabelek i mostkujesz wypięte elementy, bardzo ładnie wchodzi tam bezpiecznik płytkowy. Wymiana polega na przekręceniu o 3/4 obrotu (chyba w prawo) i założenie nowego koszt 10 zł. pamiętaj o wyregulowaniu długości stopki. sam kiedyś to miałem rozebrałem automacik naprawiłem (wyczyściłem styki ubytki materiału zalałem cyną twardą) nie wytrzymało nawet 10K km. moje zdziwienie na przeglądzie bezcenne problem rozwiązany! przyczyną był pośpiech przy wymianie nagrzewnicy, zapomniałem poprostu podłączyć wytczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGOR_Z Zgłoś #5 Napisano 18 Listopada 2010 Również cierpię na brak swiateł stopu. Sprawdziłem żarówki i są ok. Nie dochodzi prąd do świateł. Bezpiecznik jest ok to pozostaje mi czujnik pod pedałem ale mam pytanie czy żeby go wyciągnąć trzeba odkręcać oslony pod kierownicą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazio Zgłoś #6 Napisano 18 Listopada 2010 sprawdź jeszcze wtyczki z tyłu w schowku, może jakiś kabel się urwał? albo poluzował.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateusz_vw Zgłoś #7 Napisano 18 Listopada 2010 mam pytanie czy żeby go wyciągnąć trzeba odkręcać oslony pod kierownicą? Z tego co pamietam nie trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #8 Napisano 18 Listopada 2010 Osłony pod kierownicą nie trzeba wyciągać. Jedynie taką "półeczkę" trzeba wyciągnąć, ale to zobaczysz jak się położysz z latarką. Generalnie to nic nie trzeba odkręcać. Przerabiałem to u siebie jakiś czas temu. Wymiana to dosłownie kilka chwil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #9 Napisano 18 Grudnia 2010 (edytowane) U mnie nie świeci lewy STOP, a tak dokładniej to raz się zapala a raz nie. Żarówki są OK. Co to może być? Co jest nie tak? Czy to może być sprawka czujnika pod pedałem? Edytowane 18 Grudnia 2010 przez Sierko2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 19 Grudnia 2010 Żarówki są OK Niekoniecznie... Co jest nie tak? Brak styku we wtyczce na lampę i brak dobrej masy w lampie. Czy to może być sprawka czujnika pod pedałem? Skoro prawy działa prawidłowo to czujnik nie jest tu nic winien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #11 Napisano 19 Grudnia 2010 będę musiał sprawdzić dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
contradzik Zgłoś #12 Napisano 23 Marca 2012 witam.wczoraj zauwazyłem że nie działają światła STOP,żarówki ok, bepiecznik też, przejechałem kilkadziesiąt km i .... światła działają!!niestety,szczęście nie trwało długo ,ponieważ....dzis znowu nie !!! czyzby jakies zwarcie?ale gdzie?? pomocy....!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12DEX09 Zgłoś #13 Napisano 24 Marca 2012 witam.wczoraj zauwazyłem że nie działają światła STOP,żarówki ok, bepiecznik też, przejechałem kilkadziesiąt km i .... światła działają!!niestety,szczęście nie trwało długo ,ponieważ....dzis znowu nie !!! czyzby jakies zwarcie?ale gdzie?? pomocy....!! U mnie był problem z wiązką kabli w podłodze, temat jest znany kable gniją bo jest tam wilgoć kabelki stopu mają kolor czerwono-czarny jak i kable od oświetlenia kabiny ale jeśli podniesiesz dywan to zobaczysz które kable idą z tylnej części auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #14 Napisano 24 Marca 2012 U mnie był problem z wiązką kabli w podłodze, temat jest znany kable gniją bo jest tam wilgoć kabelki stopu mają kolor czerwono-czarny jak i kable od oświetlenia kabiny ale jeśli podniesiesz dywan to zobaczysz które kable idą z tylnej części auta co Ty pitolisz, w b4 przewody nie idą podłogą tylko progiem.. czyzby jakies zwarcie? właśnie tego zwarcia brak.. sprawdź czujnik na pedałach bo podejrzewam że to on kończy żywot.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #15 Napisano 24 Marca 2012 co Ty pitolisz, w b4 przewody nie idą podłogą tylko progiem.. W opisie B5 a wiesz jak ładnie nasiąkają B5, wystarczy parę liści w odpływach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #16 Napisano 24 Marca 2012 W opisie B5 widziałem, ale wchodzi taki do działu 35i, odpisuje, podpowiadając źle. to tak jakbym ja wchodził do działu b5 i i na przykład opowiadał jak działa mój moduł komfortu i gdzie jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dualshox Zgłoś #17 Napisano 25 Marca 2012 Bezpiecznik od świateł stopu to NR 20 ma mieć 10A czyli kolor czerwony ! pozdrawiam ---------- Dodano o 08:00 ---------- Poprzednia wiadomość o 07:48 ---------- Nie mogę założyć nowego postu wiec tu pragnę napisać mianowicie mam problem ponieważ światła dzienne nie chcą się włączać tak jak by było jakieś spięcie a jak lekko nacisnę sprzęgło to normalnie świecą nie wiem w czym problem niby bezpieczniki są dobre ale niedługo wszystkie powymieniam może ktoś miał taki problem albo ma pomysł na to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #18 Napisano 25 Marca 2012 Nie mogę założyć nowego postu wiec tu pragnę napisać mianowicie mam problem ponieważ światła dzienne nie chcą się włączać tak jak by było jakieś spięcie a jak lekko nacisnę sprzęgło to normalnie świecą nie wiem w czym problem niby bezpieczniki są dobre ale niedługo wszystkie powymieniam może ktoś miał taki problem albo ma pomysł na to ? gdzie zaginęły przecinki i kropki?? nie wiesz gdzie napisać, pisz w dziale dla nowych. i dobrze że zakładać tematów nie możesz, bo dość już jest śmieci na tym forum... tak nawiasem mówiąc to na początku należy się przywitać, pisząc pierwszego posta.. a na koniec dodam że to nie temat o światłach dziennych.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12DEX09 Zgłoś #19 Napisano 25 Marca 2012 W opisie B5 a wiesz jak ładnie nasiąkają B5, wystarczy parę liści w odpływach dokładnie, pomyliłem sie nie zwróciłem uwagi że to o b4 chodzi.... przepraszam za wprowadzenie w błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roster82 Zgłoś #20 Napisano 2 Września 2015 (edytowane) Cześć wszystkim, jestem nowy na forum i właśnie dzisiaj wymieniałem czujnik stopu w B4. Mało w tym wątku i w ogóle na forum rzetelnych odpowiedzi na pewno w stosunku do B4. Więc wyjaśniam: Czujnik stopu jest NAD PEDAŁEM, NIE POD. Gdy bolec (taki na sprężynce) jest wychylony (wciśnięty pedał) - włącza stop, a gdy jest wciskany przez pedał w pozycji braku hamowania - wyłącza. Żeby się do niego dobrać, najlepiej wyciągnąć dwa plastiki przykręcane po 3 śruby każdy i gąbkę z zatrzaskami nad pedałami. Jeden plastik nad pedałami, taki z długim rowkiem; następnie odkręcić dolną dużą półkę pod kierownicą, tą w której są m.in. bezpieczniki i która idzie do środka konsoli. Niektórzy twierdzą, że nie trzeba nic odkręcać - jeśli się ma giętkość gimnastyka akrobatyki i mrówcze rączki, możę się uda Później, jak już ktoś wspominał wyżej, należy przekręcić czujnik żeby wyciągnąć i odpiąć wtyczkę (dość długie kabelki). Wsuwać nowy czujnik najlepiej od góry i pokręcić tą grubą prostokątną jego częścią. Mam nadzieję, że komuś się przyda Edytowane 2 Września 2015 przez roster82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach