Skocz do zawartości

matrix_PL

  • Liczba zawartości

    110
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O matrix_PL

  • Urodziny 23.08.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    SNK

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2000
  1. matrix_PL

    opinja o Intek M-799 Plus

    to się wypowiem sam do siebie i dla potomnych radio bomba !! ASQ działa świetnie co do anteny to brakło na oryginał i kupiłem yosan i porażka!!
  2. witam panowie miał ktoś styczność z tym cb? http://www.apex24.pl/go/_info/?id=21950&partner_id=25252525&code=b965da1e366cf8a6a16fea97420cd885 z sumie w Passacie lata M-790 już prawie 4 lata i widzę spadek mocy jak i jakości do parametrów podstawowych (po zakupie) kilka razy zaliczył włączenie bez anteny i to chyba jest powodem ja szukam do nowej bryki tak pobieżnie po parametrach różni się: - blokada szumów SQ - ESP COMPANDER w starszym modelu też był ale zwykły - niebieski podświetlenie co do anteny to jeszcze nie zdecydowałem optymalnym wyborem było by coś do ~1m co by przy wjeździe go garażu nie trzeba było demontować. co sądzicie o http://www.strefakierowcy.pl/68,antena-president-missouri-72-cm-.html? może coś mocniejszego ? w tej cenie? w pasku mam allaske i jestem z niej zadowolony łączność 15km to dla niej żadna filozofia a więc pytanie radio OK? czy szkoda kasy? antena OK? można coś godniejszego czy może jednak alasce na magnesie na klapę z tyłu ? a w trasy na dach? ps. nie wiem czy gdzieś pisałem ale zakupiłem sobie coś z grupy WV octavie w sedanie
  3. Savczuk odkręć gruszkę z azotem i zalej tam kilka kropli hydrolu lub po prostu zaślep palcem miejsce po gruszce palcem i nie ktoś poda zasilanie na pomp (przekręci kluczyk), u mnie pomogło i zassało płyn. później zakręcasz gruchę i działa
  4. olej ferbi, toprany i inne zapłacisz 10 zł i będzie przeciekało za 55zł masz oryginał w salonie i spokój tylko jak będziesz wybierał to zabieraj dokładnie taki jak potrzebujesz ... a co do samoistnego zatrzymania to już chyba po zawodach
  5. panowie a ma ktoś nr. katalogowy zestawu naprawczego do pompy ABS? występuje takie cudo? (może być tylko w serwie)? bo coś moja nie domaga nie odbija pedału do końca tylko zajmuje jej to jakieś 5s co przy przedkłada się na spalanie i komfort. był bym wdzięczny za sprawdzenie w katalogu. dzięki
  6. 1. bezpiecznik 2. żaróweczki 3. automat 4. masa w lampach 4 kabelki chyba wszytko zrozumiałe automat jest nad pedałem hamulca. sprawdzenie: odpinasz kabelek i mostkujesz wypięte elementy, bardzo ładnie wchodzi tam bezpiecznik płytkowy. Wymiana polega na przekręceniu o 3/4 obrotu (chyba w prawo) i założenie nowego koszt 10 zł. pamiętaj o wyregulowaniu długości stopki. sam kiedyś to miałem rozebrałem automacik naprawiłem (wyczyściłem styki ubytki materiału zalałem cyną twardą) nie wytrzymało nawet 10K km. moje zdziwienie na przeglądzie bezcenne
  7. zielonysmok a może gość zmienił kompa? i potrzebował uzupełnić dane za pierwszym razem też to przechodziłem. Choć raczej chodziło o nazwy a nie o homologacje tylko na butle chciał. przy następnych już spokój wybrał samochód z listy po tablicach rejestracyjnych i wsio
  8. fraser po wymianie silniczka też nie zassało :(w moim przypadku wystarczyło odkręcić gruchę z azotem, przyłożyć palucha czy jest tam ciśnienie i przekręcić kluczyk, coś tam się działo, pojawił się hydrol i działa
  9. druidionin masz rację. Mój silniczek dokonywał żywota na zimnym czyli po nocnym postoju w garażu kręcił nie mrawo. Po przejechaniu 10 - 20 km potrafiła zaświecić się kontrolka od ręcznego (oznaczająca za niskie ciśnienie w układzie) i już trzeba było uważać co by przypadkiem nie stracić całego wspomagania hamowania bez odkręcania pompy wymieniłem cały silniczek z obudową (trzyma się na 1 śrubie, złączu elastycznym i wężyku ciśnieniowym) i ten problem został rozwiązany więc pompę z ASP bez wysokiego ciśnienia która mi tylko zawadza
  10. Piotr wnioskuje ze byłeś polukać i jak wrażenia? ciekawe ile z tego pokrywa się z moimi wypowiedziami
  11. jak będziesz poszukiwał pompy to zawsze pytaj czy jest z ASP czy nie widoczna różnica to dodatkowe elektrozawory które są ukryte pod zbiorniczkiem a złącze jest bardzo blisko złącza prądowego silniczka. mam nie potrzebną pompę z ASP ale bez wysokiego ciśnienia ( w mojej to właśnie było przyczyną twardnienia hamulca ) jak coś to pisz PW
  12. w ogóle ABS w B3 to dosyć skomplikowany wynalazek już przerabiałem: - wymiana czujnik obrotu koła przedniego lewego - ładowanie gruszki z azotem - czyszczenie każdego grzebienia i czujnika - wymiana silniczka wspomagania hamulca - czyszczenie przekaźników i efekt? hamulce na przeglądzie okresowym wyrywają samochód z bieżni a ABS nie działa. Podłączyć pod komputer się nie da jedynie kody błyskowe ale nie mam do tego cierpliwości ogólnie rzecz ujmując jak świeci się na desce rozdzielczej to już poważna sprawa. Świeci się w takich przypadkach ( te znam z autopsji) : - niski stan hydrolu - niskie ciśnienie w układzie wysokiego ciśnienia przy takich objawach słuchał bym pracy silnik elektryczny, można po tym wywnioskować co tam się dzieje ( niskie ciśnienie w gruszce z azotem, zacierający się silnik)
  13. Piotrek spokojnie napisałem to co wiedziałem rok temu może i gość się czegoś nauczył. dla jasności szukałem 3 pokoje dwu osobowe i prócz tego gościa nikt nie miał pojedyncze miejsca można nawet na pałę trafić płacisz i mieszkasz jak rozpytywałem to fajne oferty były na domy 150 zł za dzień i cały dom o wysokim standardzie dla was wiele miejsca parkingowego i miejsce ustronne na grila. sam w tym roku paluje węgry na 4-5 dni cena może i wyższa ale pogoda prawie gwarantowana
  14. Piotrek a byłeś tam fizycznie? rozmawiałeś z miejscowymi? bo jak szukałem w zeszłym roku to miesiąc przed odpoczynkiem nie mieli kompletu co było bardzo dziwne prawie zarezerwowałem miejsca ale pojechałem popytać dalej i się okazało że warunki tam są fatalne że nikt nie sprząta szczególnie w spólnych łazienkach, po poprzednich gościach. Ciężko jest się z kimś konkretnym dogadać. a pokój 5 osobowy to tak naprawdę 3 osobowy / jak w każdym puncie w Bieszczadach/ 2 wyrka i tapczan tak rozmieszczone że ciężko przejść porostu nastawione na zysk za wszelką cenę. w razie nie pogody nawet nie ma gdzie usiąść i w spokoju spożyć prowiantu bo przecież w barze na dole nie można swoich alkoholi w raz ze znajomymi zdecydowaliśmy się na Radawe ( koło Jarosławia) i okazało się ze 4 dni z dojazdem, wyżywieniem i alkoholami wyszło taniej niż w w Bieszczadach sam nocleg standard pokoi nie powalał, ale na głowę nie lało i za cały domek 5 osobowy ( 5 pożarnych wyrek (do spania dla 10 osób w 4 pokojach) cena 70 zł jakaś sadzawka też była żeby wytrzeźwieć...
  15. byłem dzisiaj w serwisie w Krośnie szef serwisu ma ludzi za debli i oczywiście usłyszał to w prost delikatnie się zdziwił. pokazywał niemieckie rysunki i jako to on po szfabskiemu umiem czytać błazenada .... po ciężkich bojach wywnioskowałem że króciec który teraz e ETCE jest wpisany wymaga jeszcze wymiany węża do chłodnicy no to na części zobaczymy ile taka przyjemność ... następny kompetentny facio napierdalający o chomiku.pl i jego 5 zł za 4GB. ALE ... jak już wytłumaczyłem mu o co chodzi to mnie porostu zadziwił ... pokiwał znacząco głową ... poszedł na zaplecze i przyniósł część której nie produkują od 97r moją cześć z idealnie pasującym numerkiem . i dalej udało się mu zabłysnąć nie wymienię bo cała procedura ... stary paragon ... inne numery części ... paragonu nie miałem przy sobie to odjechałem z kwitkiem na nic się zdały tłumaczenia że w poniedziałek dowiozę paragon a dzisiaj bym już naprawił więc rada dla wszystkich WALCZCIE O SWOJE ! trochę mi ulżyło ale fajnie będzie jak będę miał króciec w ręce w poniedziałek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności